Եվ վարպետներ, խոնարհ ու հանճարեղ,
Հղկել են այն դարեր, որպես մարմար,
Եվ փայլել է նա մերթ, ինչպես բյուրեղ
Մերթ կոպտացել, ինչպես լեռնային քար:
Երջանիկ ենք, որ հայերենն է մեր մայրենին, մանկական թոթովանքից, մինչև բարբառ, քնարերգության ու գիտության լեզու, այն ամենուր է ու միշտ գրավիչ, մատչելի ու հուզիչ:
…Փետրվարի 20-ին IVբ դասարանի աշակերտները Հ. Թումանյանի ծննդյան 154- ամյակին նվիրված ցուցադրեց «Անբան Հուռին» հեքիաթը` կատակ ներկայացմամբ, որն անցավ ջերմ մթնոլորտում:
Դասարանում տիրում էր Թումանյանական տրամադրություն ու շունչ:
Ներկայացումը հագեցած էր երեխաների գեղեցիկ խաղով ու երգով:
Ներկաները հիացած էին աշակերտների ազատ ու անկաշկանդ խոսքով, գեղեցիկ մատուցմամբ ու շարժուձևով. ամեն մեկը…
Այսօր՝ 4-րդ «բ» դասարանում ևս գրքահանդես էր:
Վաստակաշատ դասվար Մելադա Սահակյանը գրքաշունչ զրույցի միջոցով իմաստավորեց տոնի ու շաբաթվա խորհուրդը, նպատակն ու կարևորությունը:
Աշակերտները պատասխանեցին թեմայի շրջանակում հնչած հարցերին՝ ստեղծելով միջառարկայական կապեր. օրինակ՝ շախմատի պարտիան գրանցում ենք այն պահպանելու, սովորելու համար, գիրքը գրվում է բանավոր խոսքը պահպանելու և կրթելու համար:
Բոլորն…
Տեառնընդառաջի տոնը Հայ առաքելական եկեղեցին համարում է տերունական տոն,քանի որ այն քառասուն օրական Հիսուսին տաճար բերելու հիշատակությունն է։ Տեառնընդառաջ նշանակում է Տիրոջն ընդառաջ գնալ կամ Տիրոջն ընդառաջ դուրս գալ։ Ժողովրդի մեջ օգտագործելի են նաև տոնի «Տերենդեզ» կամ «Տրնդեզ» անվանումները։
Մասիս քաղաքի հ3 հիմնական դպրոցում արդեն ավանդույթ է դարձել Տեառնընդառաջ տոնի…
Փետրվարի 19-ը Ամենայն հայոց բանաստեղծ Հովհաննես Թումանյանի ծննդյան 154-ամյակն է։
Ի նշանավորումն գրողի՝ օրը նաև նշվում է որպես գիրք նվիրելու օր:
Տավրուսի միջնակարգ դպրոցում ուրախություն էր տիրում: Այսօր՝ փետրվարի 20-ի մայրենիի դասաժամերը նվիրեցին Հովհաննես Թումանյանի ծննդյան օրվան:
Երեխաները արտասանեցին բանաստեղծի բանաստեղծություններից, քառյակներից, երգեցին, բեմադրեցին «Շունն ու կատուն», «Անբան Հուռին», «Սուտասանը» հեքիաթները։…
Փետրվարի 19-ը գիրք նվիրելու տոն է: Պատահական չէ, որ այս տոնը զուգադիպում է ամենայն հայոց բանաստեղծ Հովհաննես Թումանյանի ծննդյան օրվան, որովհետև երեխաները գրքերի աշխարհ են մտնում Թումանյանի հեքիաթներով:
Հասարակության մեջ վերականգնվել է մի գեղեցիկ և կարևոր սովորույթ, միմյանց գիրք նվիրել` առանց հատուկ առիթի: Կապանի N 5 հիմնական դպրոցազմ կակերպվել էր…
Դասվարը երեխայի հոգեկան աշխարհի կերտոողն է, իսկ դա հնարավոր չէ անել առանց ծնողի:
Ուսուցման ու դաստիարակության գործընթացում ցանկալի արդյունավետության ապահովումը պայմանավորված է հենց այդ աշխարհի արժեքային համակարգի ձևավորմամբ:
Դպրոցի 1-ին «բ» դասարանում, վաղ առավոտյան, նշանավորվեց գրքի դերը ամենայն հայոց բանաստեղծ Հովհաննես Թումանյանի ծննդյան օրվա շրջանակում , կարևորվեց գիրքը, որպես հոգևոր…
Ավարտվեց դպրոցականների շախմատի 17-րդ օլիմպիադայի ներդպրոցական փուլը:
Մրցույթն անցկացվեց ներդասարանական կարգով, ապա՝ միջդասարանական:
Այսպես. 3-րդ-ից 8-րդ դասարանները ներդպրոցական փուլին 5 ուժեղագույն աղջիկներ և 10 տղաներ:
Դպրոցի հավաքական թիմը ձևավորվեց հետևյալ կազմով՝
1. Ավագյան Գառնիկ, 4-րդ «ա» դասարան
2. Մարության Դավիթ, 5-րդ «բ» դասարան
3. Էլոյան Մանվել, 6-րդ «բ» դասարան
4.…
2023թ-ի փետրվարի 14-ին Լճաշեն գյուղի Ա. Տեր- Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի «Պատմություն, հասարակագիտություն, ՀԵՊ, հայրենագիտություն» առարկայական մեթոդմիավորման և Պատմություն առարկայի ուսուցչուհի Աստղիկ Հայրումյանի նախաձեռնությամբ 6-րդ ա և 6-րդ բ դասարանների միջև Հայոց պատմություն առարկայից կազմակերպվեց մրցույթ- վիկտորինա: Ծրագիրը հագեցած էր պատմական նյութերով ու մեջբերումներով: Մրցույթն սկսվեց երկու թիմերի` «Հայկյանների» և «Թորգոմածինների»…
Հայի հացը սկսվում է գութանից, հողից ու դաշտից, հատիկից, խաչից ու աղոթքից: Ց-ց հնչյուն – տառի ուսուցման դաս էր 1-ին բ դասարանում ( դասվար` Մ. Հովսեփյան, ուսուցչի օգնական` Ա. Պետրոսյան):
Ուսուցչուհին ներկայացրեց ցորենի ցանքի, ցորենի հացի զտացման բարդ ու երկար աշխատանքի մասին:
Աշակերտները սովորեցին ցորենի և հացի մասին ասացվածքներ:
Ցուցադրված…
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի: