Փետրվարի 19-ը Ամենայն հայոց բանաստեղծ Հովհաննես Թումանյանի ծննդյան 154-ամյակն է։
Ի նշանավորումն գրողի՝ օրը նաև նշվում է որպես գիրք նվիրելու օր:
Տավրուսի միջնակարգ դպրոցում ուրախություն էր տիրում: Այսօր՝ փետրվարի 20-ի մայրենիի դասաժամերը նվիրեցին Հովհաննես Թումանյանի ծննդյան օրվան:
Երեխաները արտասանեցին բանաստեղծի բանաստեղծություններից, քառյակներից, երգեցին, բեմադրեցին «Շունն ու կատուն», «Անբան Հուռին», «Սուտասանը» հեքիաթները։…
Փետրվարի 19-ը գիրք նվիրելու տոն է: Պատահական չէ, որ այս տոնը զուգադիպում է ամենայն հայոց բանաստեղծ Հովհաննես Թումանյանի ծննդյան օրվան, որովհետև երեխաները գրքերի աշխարհ են մտնում Թումանյանի հեքիաթներով:
Հասարակության մեջ վերականգնվել է մի գեղեցիկ և կարևոր սովորույթ, միմյանց գիրք նվիրել` առանց հատուկ առիթի: Կապանի N 5 հիմնական դպրոցազմ կակերպվել էր…
Դասվարը երեխայի հոգեկան աշխարհի կերտոողն է, իսկ դա հնարավոր չէ անել առանց ծնողի:
Ուսուցման ու դաստիարակության գործընթացում ցանկալի արդյունավետության ապահովումը պայմանավորված է հենց այդ աշխարհի արժեքային համակարգի ձևավորմամբ:
Դպրոցի 1-ին «բ» դասարանում, վաղ առավոտյան, նշանավորվեց գրքի դերը ամենայն հայոց բանաստեղծ Հովհաննես Թումանյանի ծննդյան օրվա շրջանակում , կարևորվեց գիրքը, որպես հոգևոր…
Ավարտվեց դպրոցականների շախմատի 17-րդ օլիմպիադայի ներդպրոցական փուլը:
Մրցույթն անցկացվեց ներդասարանական կարգով, ապա՝ միջդասարանական:
Այսպես. 3-րդ-ից 8-րդ դասարանները ներդպրոցական փուլին 5 ուժեղագույն աղջիկներ և 10 տղաներ:
Դպրոցի հավաքական թիմը ձևավորվեց հետևյալ կազմով՝
1. Ավագյան Գառնիկ, 4-րդ «ա» դասարան
2. Մարության Դավիթ, 5-րդ «բ» դասարան
3. Էլոյան Մանվել, 6-րդ «բ» դասարան
4.…
2023թ-ի փետրվարի 14-ին Լճաշեն գյուղի Ա. Տեր- Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի «Պատմություն, հասարակագիտություն, ՀԵՊ, հայրենագիտություն» առարկայական մեթոդմիավորման և Պատմություն առարկայի ուսուցչուհի Աստղիկ Հայրումյանի նախաձեռնությամբ 6-րդ ա և 6-րդ բ դասարանների միջև Հայոց պատմություն առարկայից կազմակերպվեց մրցույթ- վիկտորինա: Ծրագիրը հագեցած էր պատմական նյութերով ու մեջբերումներով: Մրցույթն սկսվեց երկու թիմերի` «Հայկյանների» և «Թորգոմածինների»…
Հայի հացը սկսվում է գութանից, հողից ու դաշտից, հատիկից, խաչից ու աղոթքից: Ց-ց հնչյուն – տառի ուսուցման դաս էր 1-ին բ դասարանում ( դասվար` Մ. Հովսեփյան, ուսուցչի օգնական` Ա. Պետրոսյան):
Ուսուցչուհին ներկայացրեց ցորենի ցանքի, ցորենի հացի զտացման բարդ ու երկար աշխատանքի մասին:
Աշակերտները սովորեցին ցորենի և հացի մասին ասացվածքներ:
Ցուցադրված…
Անթաքույց փաստ է, որ սիրով կատարված ամեն բան արդյունավետ է ավելի: Պատահական չէ, որ դպրոցի աշակերտական խորհուրդը հենց այս օրը նշանավորել է տարիներ ի վեր, որպես ինքնակառավարման օր:
Դպրոցի ավանդույթի համաձայն, նախապես համակարգված գրաֆիկով ընտրում են ուսուցիչներն իրենց փոխարինողներին, աշխատում նրանց հետ օրվա դասացուցակին համապատասխան, ապա հաստատվում է տնօրենի կողմից:
…Արևաշող անամպ երկինք,
Հովն է խաղում սարերում,
Փոքրիկները կապույտ գույնով
Խաղաղություն են նկարում:
Բնաբանին ներդաշնակ հնչում է հարցը.
- Ի՞նչ է խաղաղությունը;
- Խաղաղությունը հարստություն է,- չուշացավ պատասխանը:
-Խաղաղությունը ազատություն է,- միաբերան հնչեցրեց խումբը:
Շուրջ 10 տարի է Խաղաղության խմբակը վարում է դասվար Արևիկ Հայրապետյանը:
Սերունդներն,…
Մեր բանակը երկրի սիրտն է: Փա՛ռք Աստծո, այն առողջ է։
Թեև վտանգը միշտ կողքիդ է, Հայո՛ց բանակ, բայց քո տոնն ենք նշում համարձակ:
Հունվարի 26-ին Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի 7-9-րդ դասարանների սաները, դպրոցի զինղեկ՝ փոխգնդապետ Գարիկ Ներսեսյանի գործնական ջանադրությամբ ռազմամարզական մրցումների մասնակիցները դարձան:
Իրականացվեց ՆԶՊ նորմացույցների գործնական կատարում, խմբային…
Եղվարդի N 3 հիմնական դպրոցի աշակերտական խորհրդի նախաձեռնությամբ ԴԱԿ Ն. Հարությունյանի հետ այցելեցին միայնակ ապրող Սերվենիկ տատիկին։ Սերվենիկ տատիկը հուզմունքով, միաժամանակ ուրախությամբ դիմավորեց իրեն այցելած աշակերտներին, պատմեց իր մասին, որ մասնագիտությամբ դերձակ է, սիրում է իր աշխատանքը և երկար տարիներ զբաղվել է իր սիրած աշխատանքով։
Սերվենիկ տատիկը շնորհակալություն հայտնեց դպրոցի…
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան