Փետրվարի 23-ին տոնական տրամադրություն էր Կապանի N 5 հիմնական դպրոցում:
Երաժշտության ուսուցչուհի Մարինե Խամփերյանի նախաձեռնությամբ և դպրոցի 5-րդ, 6-րդ, 7-րդ դասարանների աշակերտների ակտիվ մասնակցությամբ տեղի ունեցավ գեղեցիկ միջոցառում՝ «Երաժշտությունը մարդկության առաջին ուսուցիչն է» խորագրով նվիրված բոլոր ժամանակների հայ ժողովրդական երաժշտությանը:
Միջոցառման գերնպատակն էր աշակերտների մեջ սերմանել սեր և հուզազգացմունքային վերաբերմունք…
Գեղարքունիքի մարզի Լճաշեն գյուղի Ա. Տեր- Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցում անցկացվեց գրական-երաժշտական ցերեկույթ՝ «Հանճարեղ Լոռեցին» խորագրով` նվիրված Ամենայն հայոց բանաստեղծ Հ. Թումանյանի ծննդյան 154-ամյակին: Դպրոցում տոնական տրամադրություն էր: Հ. Թումանյանի շունչն էր ամենուր…
Անմահ, հավերժական Թումանյան…
Ամենայն հայոց բանաստեղծ, մտավորական, որի ծովածավալ գրական երկերը` հեքիաթները, լեգենդները , պոեմները, պատմվածքներն ու…
Մասիս քաղաքի հ3 հիմնական դպրոցում օրը սկսվեց, շարունակվեց և ավարտվեց Թումանյանով։
Թումանյա՜ն, ապրիր ու հավերժացիր մեր հոգիներում, որպեսզի անմահ մնանք և մենք` քո առաքելության հետևորդներս, քեզ պաշտող ու երկրպագող հպարտ էակներս...
Դպրոցի նախասրահում տեղի ունեցավ համադպրոցական միջոցառում՝ նվիրված մեծն հանճարի ծննդյան տոնին և գիրք նվիրելու օրվան։
Ամենայն հայոց հանճարի ծննդյան…
Եվ վարպետներ, խոնարհ ու հանճարեղ,
Հղկել են այն դարեր, որպես մարմար,
Եվ փայլել է նա մերթ, ինչպես բյուրեղ
Մերթ կոպտացել, ինչպես լեռնային քար:
Երջանիկ ենք, որ հայերենն է մեր մայրենին, մանկական թոթովանքից, մինչև բարբառ, քնարերգության ու գիտության լեզու, այն ամենուր է ու միշտ գրավիչ, մատչելի ու հուզիչ:
…Փետրվարի 20-ին IVբ դասարանի աշակերտները Հ. Թումանյանի ծննդյան 154- ամյակին նվիրված ցուցադրեց «Անբան Հուռին» հեքիաթը` կատակ ներկայացմամբ, որն անցավ ջերմ մթնոլորտում:
Դասարանում տիրում էր Թումանյանական տրամադրություն ու շունչ:
Ներկայացումը հագեցած էր երեխաների գեղեցիկ խաղով ու երգով:
Ներկաները հիացած էին աշակերտների ազատ ու անկաշկանդ խոսքով, գեղեցիկ մատուցմամբ ու շարժուձևով. ամեն մեկը…
Այսօր՝ 4-րդ «բ» դասարանում ևս գրքահանդես էր:
Վաստակաշատ դասվար Մելադա Սահակյանը գրքաշունչ զրույցի միջոցով իմաստավորեց տոնի ու շաբաթվա խորհուրդը, նպատակն ու կարևորությունը:
Աշակերտները պատասխանեցին թեմայի շրջանակում հնչած հարցերին՝ ստեղծելով միջառարկայական կապեր. օրինակ՝ շախմատի պարտիան գրանցում ենք այն պահպանելու, սովորելու համար, գիրքը գրվում է բանավոր խոսքը պահպանելու և կրթելու համար:
Բոլորն…
Տեառնընդառաջի տոնը Հայ առաքելական եկեղեցին համարում է տերունական տոն,քանի որ այն քառասուն օրական Հիսուսին տաճար բերելու հիշատակությունն է։ Տեառնընդառաջ նշանակում է Տիրոջն ընդառաջ գնալ կամ Տիրոջն ընդառաջ դուրս գալ։ Ժողովրդի մեջ օգտագործելի են նաև տոնի «Տերենդեզ» կամ «Տրնդեզ» անվանումները։
Մասիս քաղաքի հ3 հիմնական դպրոցում արդեն ավանդույթ է դարձել Տեառնընդառաջ տոնի…
Փետրվարի 19-ը Ամենայն հայոց բանաստեղծ Հովհաննես Թումանյանի ծննդյան 154-ամյակն է։
Ի նշանավորումն գրողի՝ օրը նաև նշվում է որպես գիրք նվիրելու օր:
Տավրուսի միջնակարգ դպրոցում ուրախություն էր տիրում: Այսօր՝ փետրվարի 20-ի մայրենիի դասաժամերը նվիրեցին Հովհաննես Թումանյանի ծննդյան օրվան:
Երեխաները արտասանեցին բանաստեղծի բանաստեղծություններից, քառյակներից, երգեցին, բեմադրեցին «Շունն ու կատուն», «Անբան Հուռին», «Սուտասանը» հեքիաթները։…
Փետրվարի 19-ը գիրք նվիրելու տոն է: Պատահական չէ, որ այս տոնը զուգադիպում է ամենայն հայոց բանաստեղծ Հովհաննես Թումանյանի ծննդյան օրվան, որովհետև երեխաները գրքերի աշխարհ են մտնում Թումանյանի հեքիաթներով:
Հասարակության մեջ վերականգնվել է մի գեղեցիկ և կարևոր սովորույթ, միմյանց գիրք նվիրել` առանց հատուկ առիթի: Կապանի N 5 հիմնական դպրոցազմ կակերպվել էր…
Դասվարը երեխայի հոգեկան աշխարհի կերտոողն է, իսկ դա հնարավոր չէ անել առանց ծնողի:
Ուսուցման ու դաստիարակության գործընթացում ցանկալի արդյունավետության ապահովումը պայմանավորված է հենց այդ աշխարհի արժեքային համակարգի ձևավորմամբ:
Դպրոցի 1-ին «բ» դասարանում, վաղ առավոտյան, նշանավորվեց գրքի դերը ամենայն հայոց բանաստեղծ Հովհաննես Թումանյանի ծննդյան օրվա շրջանակում , կարևորվեց գիրքը, որպես հոգևոր…
Ուսումնական նախագիծ I. Նախաբան Այս ուսումնական տարում մեր 10-րդ դասարանի սովորողների նախաձեռնությամբ մեկնարկեց մի նախագիծ, որը նպատակ ունի խորապես ուսումնասիրել քաղաքական գաղափարախոսությունների դերը՝ որպես քաղաքական դաշտը հասկանալու գործիք: Նախաձեռնության հիմնական…
Տեղեկատվական այս դարաշրջանում, երբ տեխնոլոգիաները արագությամբ փոխում են աշխարհը, մեր դասարանների դռները չեն կարող մնալ փակ նախորդ դարի համար: Հայկական կրթությունը, իր հարուստ պատմական ավանդույթներով, կանգնած է հզոր և անխուսափելի…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ՝ «Տվյալների վերլուծություն և վիճակագրություն» վերնագրով թեման և հուսով եմ, որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կկատարեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ: Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է՝…
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան