Մեր բանակը երկրի սիրտն է: Փա՛ռք Աստծո, այն առողջ է։
Թեև վտանգը միշտ կողքիդ է, Հայո՛ց բանակ, բայց քո տոնն ենք նշում համարձակ:
Հունվարի 26-ին Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի 7-9-րդ դասարանների սաները, դպրոցի զինղեկ՝ փոխգնդապետ Գարիկ Ներսեսյանի գործնական ջանադրությամբ ռազմամարզական մրցումների մասնակիցները դարձան:
Իրականացվեց ՆԶՊ նորմացույցների գործնական կատարում, խմբային աշխատանք, կրակային պատրաստություն, թեստի լրացում, առաջին բուժօգնության ցուցաբերում: Նպատակն էր՝ ստացած գիտելիքների գործնական կիրառում կրակային և մարտավարական պատրաստությունից (զենքի քանդում և հավաքում, փամփուշտների լիցքավորում, հրաձգություն) և ամփոփվեց մարտավարական ուսումնավարժությամբ:
Ընդգրկված 7-րդ դասարանները, ովքեր կամավոր, ազատ ժամերին, լրացուցիչ պարապմունքների մասնակցելով դպրոցի զինղեկի նախաձեռնությամբ իրենց ուժերն ու գիտելիքներ փորձեցին 8-9-րդ դասարանների հետ և արդյունքները գոհացուցիչ էին:
Դպրոցի ապագա զինվորները հպարտորեն, մեր նախնյաց փառքերը վերածնելու հավատով, իրենց կարևոր մասնակցությունը ցուցաբերեցին բանակաշինության սուրբ գործին:
Երեխաները կարգախոս ընդունելով մեծն զորավարի խոսքերը՝ «Մենք ենք հայրենիքի ապագա պաշտպանները և պետք է լինենք ուժեղ, քանի որ թույլերը բարեկամներ չեն ունենում...», համագործակցել են «Զարկ» ծրագրի Սյունիքի մարզի մասնաճյուղի ղեկավար Արման Հովհաննիսյանի հետ՝ կատարելով մարտական ջոկի դիրքի պաշտպանության ճեղքում հատուկ գործողությամբ զինավարժություններ՝ մոտեցված իսկական մարտական իրավիճակին՝ օգտագործելով մարտական ուսումնական ավտոմատ, ծխաքողարկում, «դրոն»...
Եռագույն դրոշի ծիսապատկերով սաները իրենց սերն ու պատրաստակամությունը արտահայտեցին բանակի, պետության և որդեգրած գործի նկատմամբ: Շնորհավոր տո՛նդ, Հայո՛ց բանակ:
Կապանի N 5 հիմնական դպրոց
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան