Հուշարձանների և տեսարժան վայրերի միջազգային օրվա առիթով, ապրիլի 15-ին, Տավրուսի միջնակարգ դպրոցում, կազմակերպվեց շաբաթօրյակ:
Աշակերտներն ու դպրոցի ողջ անձնակազմը մաքրեցին դպրոցամերձ տարածքը, ջրեցին նոր տնկած տնկիները:
Տավրուսի միջնակարգ դպրոց
Տավրուսի միջնակարգ դպրոցում ապրիլի 14-ին՝ ռազմահայրենասիրական տասնօրյակն ավարտվեց հայրենասիրական ֆիլմերի ու երգերի դիտումով:
Աշակերտները մեծ բավականությամբ դիտեցին հայրենասիրության ու պատերազմի մասին «Գարեգին Նժդեհ», «Սպարապետ», «Գարուն ա» ֆիլմերը, ունկնդրեցին հայրենասիրական երգեր:
Տավրուսի միջնակարգ դպրոց
Ապրիլի 18-ը հուշարձանների և տեսարժան վայրերի միջազգային օրն է:
Աշխարհով մեկ տարբեր միջոցառումների շարքում իր կարևոր տեղն ու դերն ունեցավ Սյունիքի մարզպետի աշխատակազմի կրթության, մշակույթի և սպորտի վարչության պետ Մերի Գանդալյանի նախաձեռնած միջոցառումը քաղաքի դպրոցների շրջանակում:
Այս համատեքստում դպրոցի աշակերտական խորհուրդը կազմակերպիչ Հ. Մեսրոպյանի հետ այցելեցին Բաղաբուրջի հուշահամալիր, ստանձնեցին հատկացված…
Թմրամոլությունը 21-րդ դարի ամենավտանգավոր մոլորություններից մեկն է, որին զոհ են դառնում միլիոնավոր մարդիկ: Մեկ անգամ օգտագործելով՝ ալևս ի զորու չեն լինում հրաժարվել այդ «քաղցր» թույնից, քանի որ դժվար է կանգ առնել զառիվայր ու լպրծուն ճանապարհի վրա, որը տանում է դեպի կործանում:
Ապրիլի 14-ին Եղվարդի N 3 հիմնական դպրոցի IX ա…
Բարձրագույն ռազմամասնագիտական կրթություն դեպի զինվորական ծառայության` ՊՆ Վազգեն Սարգսյանի անվան ռազմական համալսարան։
Ապրիլի 13-ին, Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի 8-րդ և 9-րդ դասարանների բոլոր աշակերտների հետ դպրոցի դահլիճում անցկացվեց ռազմահայրենասիրական դաս՝ նվիրված հայրենիքի պաշտպանի պատվաբեր և սուրբ գործին:
Նախօրոք հանձնարավել էր յուրաքանչյուր դասարանին՝ կազմել տարբեր թեմաներով պաստառներ․
Բաժին – Մարտավարություն
Թեմա - Դասակը պաշտպանությունում, անտառում և տարբեր տեղանքներում
Զինղեկ, փոխգնդապետ՝ Գ. Ներսեսյան
Այսօր՝ ապրիլի 11-ին, Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի 9-րդ «բ» դասարաnնի հետ համաձայն նախօրոք կազմված ծրագրի՝ անց է կացվել նախնական զինվորական պատրաստության բաց դաս:
Դասի նպատակն էր.
Աշխարհում ամենասքանչելի էակը, որին հավերժ պարտք ենք, մայրն է, նա է միակ և անուրանալի Աստվածը:
Ապրիլի 6-ին՝ Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի 6-րդ «ա» դասարանի (դասղեկ՝ Ն. Սարգսյան) «Մայրս` մի բուռ տիեզերք» խորագրով միջոցառումը նվիրված էր համայն աշխարհի մայրերին:
Կապանի N 5 հիմնական դպրոց
Մորս սրտի հետ աշխարհն եմ չափել՝ Էլի մեծ էր նա, մեծ էր ու անգին,
Արև աչքերի լույսն է նա թափել՝ Լուսնյակ դառնալով՝ որդոց օրոցքին...
Եվ հիմա քիչ է, թե աչքերս տամ,
Թե սիրտս հանեմ ու տամ մայրիկիս,
Ախ, մայր երգելուց ինչպե՞ս կշտանամ,
Մայրս պատկերն է մայր հայրենիքիս։
Կան գործեր, որոնք չեն կորցնում իրենց արժեքը ժամանակի ընթացքում, ավելին` կատարելագործվում, հղկվում ու բյուրեղանում են` դարերի խորքից իրենց հետ բերելով ժողովրդական իմաստությունը։
Այդպիսին է հեքիաթը` բանահյուսական անզուգական այս գանձը, որն այսօր էլ ունի իր ասելիքը։
Հեքիաթը սովորեցնում է լինել ազնիվ, հաստատում է հավատը արդարության նկատմամբ, սերմանում է գեղեցիկն ու բարին,…
Զանգեզուրի պղնձամոլիբդենային կոմբինատը (<<ԶՊՄԿ>> ՓԲԸ-ն), ի թիվս այլ աջակցությունների, Գիրք նվիրելու օրը, Ամենայն Հայոց բանաստեղծ՝ Թումանյանի ծննդյան օրը, գրքեր նվիրեց Կապանի խոշորացված համայնքի գյուղական դպրոցներին:
Տավրուսի միջնակարգ դպրոցի տնօրենությունը խորապես զգացված է ուշադրության համար և գրադարանային ֆոնդը համալրելու կապակցությամբ հայտնում է շնորհակալություն նախաձեռնության հեղինակներին:
Տավրուսի միջնակարգ դպրոց
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան