Տավրուսի միջնակարգ դպրոցում ապրիլի 14-ին՝ ռազմահայրենասիրական տասնօրյակն ավարտվեց հայրենասիրական ֆիլմերի ու երգերի դիտումով:
Աշակերտները մեծ բավականությամբ դիտեցին հայրենասիրության ու պատերազմի մասին «Գարեգին Նժդեհ», «Սպարապետ», «Գարուն ա» ֆիլմերը, ունկնդրեցին հայրենասիրական երգեր:
Տավրուսի միջնակարգ դպրոց
Ապրիլի 18-ը հուշարձանների և տեսարժան վայրերի միջազգային օրն է:
Աշխարհով մեկ տարբեր միջոցառումների շարքում իր կարևոր տեղն ու դերն ունեցավ Սյունիքի մարզպետի աշխատակազմի կրթության, մշակույթի և սպորտի վարչության պետ Մերի Գանդալյանի նախաձեռնած միջոցառումը քաղաքի դպրոցների շրջանակում:
Այս համատեքստում դպրոցի աշակերտական խորհուրդը կազմակերպիչ Հ. Մեսրոպյանի հետ այցելեցին Բաղաբուրջի հուշահամալիր, ստանձնեցին հատկացված…
Թմրամոլությունը 21-րդ դարի ամենավտանգավոր մոլորություններից մեկն է, որին զոհ են դառնում միլիոնավոր մարդիկ: Մեկ անգամ օգտագործելով՝ ալևս ի զորու չեն լինում հրաժարվել այդ «քաղցր» թույնից, քանի որ դժվար է կանգ առնել զառիվայր ու լպրծուն ճանապարհի վրա, որը տանում է դեպի կործանում:
Ապրիլի 14-ին Եղվարդի N 3 հիմնական դպրոցի IX ա…
Բարձրագույն ռազմամասնագիտական կրթություն դեպի զինվորական ծառայության` ՊՆ Վազգեն Սարգսյանի անվան ռազմական համալսարան։
Ապրիլի 13-ին, Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի 8-րդ և 9-րդ դասարանների բոլոր աշակերտների հետ դպրոցի դահլիճում անցկացվեց ռազմահայրենասիրական դաս՝ նվիրված հայրենիքի պաշտպանի պատվաբեր և սուրբ գործին:
Նախօրոք հանձնարավել էր յուրաքանչյուր դասարանին՝ կազմել տարբեր թեմաներով պաստառներ․
Բաժին – Մարտավարություն
Թեմա - Դասակը պաշտպանությունում, անտառում և տարբեր տեղանքներում
Զինղեկ, փոխգնդապետ՝ Գ. Ներսեսյան
Այսօր՝ ապրիլի 11-ին, Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի 9-րդ «բ» դասարաnնի հետ համաձայն նախօրոք կազմված ծրագրի՝ անց է կացվել նախնական զինվորական պատրաստության բաց դաս:
Դասի նպատակն էր.
Աշխարհում ամենասքանչելի էակը, որին հավերժ պարտք ենք, մայրն է, նա է միակ և անուրանալի Աստվածը:
Ապրիլի 6-ին՝ Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի 6-րդ «ա» դասարանի (դասղեկ՝ Ն. Սարգսյան) «Մայրս` մի բուռ տիեզերք» խորագրով միջոցառումը նվիրված էր համայն աշխարհի մայրերին:
Կապանի N 5 հիմնական դպրոց
Մորս սրտի հետ աշխարհն եմ չափել՝ Էլի մեծ էր նա, մեծ էր ու անգին,
Արև աչքերի լույսն է նա թափել՝ Լուսնյակ դառնալով՝ որդոց օրոցքին...
Եվ հիմա քիչ է, թե աչքերս տամ,
Թե սիրտս հանեմ ու տամ մայրիկիս,
Ախ, մայր երգելուց ինչպե՞ս կշտանամ,
Մայրս պատկերն է մայր հայրենիքիս։
Կան գործեր, որոնք չեն կորցնում իրենց արժեքը ժամանակի ընթացքում, ավելին` կատարելագործվում, հղկվում ու բյուրեղանում են` դարերի խորքից իրենց հետ բերելով ժողովրդական իմաստությունը։
Այդպիսին է հեքիաթը` բանահյուսական անզուգական այս գանձը, որն այսօր էլ ունի իր ասելիքը։
Հեքիաթը սովորեցնում է լինել ազնիվ, հաստատում է հավատը արդարության նկատմամբ, սերմանում է գեղեցիկն ու բարին,…
Զանգեզուրի պղնձամոլիբդենային կոմբինատը (<<ԶՊՄԿ>> ՓԲԸ-ն), ի թիվս այլ աջակցությունների, Գիրք նվիրելու օրը, Ամենայն Հայոց բանաստեղծ՝ Թումանյանի ծննդյան օրը, գրքեր նվիրեց Կապանի խոշորացված համայնքի գյուղական դպրոցներին:
Տավրուսի միջնակարգ դպրոցի տնօրենությունը խորապես զգացված է ուշադրության համար և գրադարանային ֆոնդը համալրելու կապակցությամբ հայտնում է շնորհակալություն նախաձեռնության հեղինակներին:
Տավրուսի միջնակարգ դպրոց
Արևի հրամանը գարուն է բերել:
- Ես կդայլայլեմ,- ասաց արտույտը:
- Ես պիտի ծաղկեմ, -ասաց ծաղիկը:
- Մենք պիտի երգենք արևի երգը,- բացականչեցին մանուկները և ահա դպրոցի 4-րդ «բ» դասարանում կարկաչում է. «Ա՜խ երանի գարուն լինի» տարին բոլոր ժամանակ…
Եվ գարունը դաշտից տեղափոխվեց դպրոցի գրադարան...
Փթթել են մանուկները…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
ՆՈՒ նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը: Ձևավորել վերլուծելու և գնահատելու հմտություններ: Ձևավորել հետազոտական աշխատանք կատարելու
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղծման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի: