ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նորություններ > Դպրոցական անցուդարձ

Դպրոցական մայիս, հրաժեշտի ամիս

Մայիսի 18, 2023
Դպրոցական անցուդարձ

Անթաքույց է, որ ամենահիշարժան օրերն ու անհոգ տարիներն անցնում ես դպրոցում, ուր մարդն ունենում է տոնական մուտք և փուլային հրաժեշտներ:

Մայիսի 18-ին կայացավ 4-րդ ա դասարանւ հրաժեշտի միջոցառումը:

Բեմը շնչեց երիտասարդական ավյունով, արդիականությամբ, տոնական զվարթ տրամադրությամբ, շքեղաշուք հանդերձանքով:

Այս ամենը պարտավորեցնող էր:

Աշակերտների բեմելը նշանավորվեց հստակ խոսքով, առոգանության ցուցադրումով, նաև…

Ճանաչե'նք մեր մեծերին

Մայիսի 12, 2023
Դպրոցական անցուդարձ

Մայիսի 8֊ին Եղվարդի հ․ 3 հիմնական դպրոցում թևածում էր խաչատրյանական ոգին. լրանում է հայ և համաշխարհային դասական երաժշտության ամենափայլուն աստղերից մեկի` Արամ Խաչատրյանի ծննդյան 120֊ամյակը։

Տոնին ընդառաջ` VII ա դասարանը անցկացրեց դասղեկի համակցված բաց դաս֊միջոցառում (դասղեկ` Լ. Հարությունյան, ուսուցիչ` Մ. Կարապետյան)։

Երեխաները անդրադարձան մեծ կոմպոզիտորի կյանքին և ստեղծագործությանը, երգեցին, պարեցին…

Դաս-միջոցառում

Մայիսի 11, 2023
Դպրոցական անցուդարձ

Եղվարդի N 3 հիմնական դպրոցի երկրորդ «բ» դասարանում տոն էր. ռուսաց լեզվից դաս-միջոցառում էր` "Праздник букваря" (ուսուցիչ` Ս. Սարգսյան)։

Փոքրիկները սահուն ու անկաշկանդ արտասանեցին ու երգեցին ռուսերենով, ասացին հանելուկներ, իսկ վերջում բեմականացրին ռուսական ժողովրդական հեքիաթներից մեկը` "Репка"-ն։ Գեղեցիկ դերասանական խաղով, մանկական անմիջական խոսքով երեխաները գերեցին ներկաներին և արժանացան ուսուցչի կողմից…

Ես արդեն գրաճանաչ եմ

Մայիսի 8, 2023
Դպրոցական անցուդարձ

Գյուղի երեխային կապել գյուղի հետ, ասել է, թե` տեր կանգնեցնել տնկած ծառին, կարող է անել դպրոցը։

Ահա այս առաքելության անթաքույց փաստը` Սոնա Բալայանի գրաճանաչությունն ու Տավրուսի միջնակարգ դպրոցի համակազմի տոնական տրամադրությունը։

Դպրոցի տնօրենի առանց փողկապ աշխատաոճն ու աշխատողների նվիրվածությունը դյուրին դարձրին դասվար Դիաննա Հովհաննիսյանի գործը, իսկ փոքրիկ Վիկա Ստեփանյանի համար…

Հայաստանը մեր հայրենիքն է

Մայիսի 3, 2023
Դպրոցական անցուդարձ

«Սերը հայրենիքի հանդեպ կիսատ֊պռատություն չի ճանաչում. ով նրա համար չի անում ամեն ինչ, չի անում ոչինչ ով նրան ամեն ինչ չի տալիս, նա մերժում է նրան ամեն ինչ...»

Կառլ Բյոռնե

Եղվարդի հ․ 3 հիմնական դպրոցի երկրորդ «դ» դասարանում «Հայաստանը մեր հայրենիքն է» թեմայի ամփոփիչ դասն էր։ Օրը հագեցած էր հայրենասիրական…

Ցուցահանդես Մասիսի հ․3 հիմնական դպրոցում

Ապրիլի 27, 2023
Դպրոցական անցուդարձ

Տոնական վառ տրամադրություն էր տիրում Մասիսի հ․3 հիմնական դպրոցի նախասրահում։ Երաժշտության հնչյունները ողողել էին բոլորի սրտերը։ Նախասրահը զարդարված էր ժողովրդական արվեստ ներկայացնող յուրօրինակ աշխատանքներով։

Տեխնոլոգիայի ուսուցիչներ՝ Ն․ Աբաղյանը և Ա․ Պողոսյանը յուրատիպ ցուցահանդես էին կազմակերպել, որտեղ ներառված էին 5-ից 7-րդ դասարաններում սովորողների թեմատիկ աշխատանքները․ ասեղնագործություն, գրաֆիկա, հուլունագործություն, գոգնոցներ, կարպետագործություն և…

Բաց դաս բնագիտությունից

Ապրիլի 27, 2023
Դպրոցական անցուդարձ

Մասիս քաղաքի հ.3 հիմնական դպրոցի 5 «բ» դասարանում բնագիտության ուսուցիչ Ա.Վեքիլյանը կազմակերպել էր «Բնագիտության աշխարհում» խորագրով խաղ-վիկտորինա։

Խաղ-վիկտորինայի միջոցով համակարգվեց և հանրագումարի բերվեց ամբողջ ուսումնական տարվա ընթացքում աշակերտների ձեռքբերած գիտելիքները։

Դաս-վիկտորինան անցավ խմբերի ակտիվ մասնակցությամբ, հետաքրքրաշարժ փուլերի արդյունքում ժյուրիի անդամները բալային համակարգով գնահատեցին թիմերին։ Արդյունքները ամփոփելուց հետո դպրոցի տնօրեն Է.…

Քայլի՛ր, շուրթիդ հայոց լեզուն

Ապրիլի 26, 2023
Դպրոցական անցուդարձ

Դպրոցական ոչ մի հանդիսություն համեմատելու չէ «Այբուբենի հրաժեշտ»-ի հետ:

Այդ հրաժեշտն իրականում հանդիպումն է հայոց լեզվի ու հայ մանուկի:

Այդ հրաժեշտն արձանագրումն է առ այն, որ ևս մեկ սերունդ հայոց մարգարտաշար, ոսկեղենիկ այբուբենը տեղավորեց իր հոգու լայն բացված գրպաններում ու հարստացավ ազգային գանձով. այն գանձով, որը հիմքն ու պատվարն է…

Նախագծային աշխատանք՝ «Մեր քաղաքի համերը»

Ապրիլի 26, 2023
Դպրոցական անցուդարձ

Եղվարդի հ․3 հիմնական դպրոցը մասնակցում է «Ուսուցում հիմնված նախագծային աշխատանքի վրա» ծրագրին, որն իրականացվում է ԱՄՆ դեսպանատան և Հայաստանում անգլերենի ուսուցիչների ասոցիացիայի (AELTA) կողմից:

Նախագծի թեման է «Մեր քաղաքի համերը»: Մեր աշակերտները կատարել էին ծավալուն աշխատանք՝ սովորել էին համապատասխան բառեր և արտահայտություններ, հավաքագրել էին անհրաժեշտ նյութեր, կազմակերպել և նկարահանել էին…

Շաբաթօրյակ

Ապրիլի 20, 2023
Դպրոցական անցուդարձ

Հուշարձանների և տեսարժան վայրերի միջազգային օրվա առիթով, ապրիլի 15-ին, Տավրուսի միջնակարգ դպրոցում, կազմակերպվեց շաբաթօրյակ:

Աշակերտներն ու դպրոցի ողջ անձնակազմը մաքրեցին դպրոցամերձ տարածքը, ջրեցին նոր տնկած տնկիները:

Տավրուսի միջնակարգ դպրոց

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: