ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նորություններ > Դպրոցական անցուդարձ

Դասը վարում է ոստիկանը

Դեկտեմբերի 18, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

  Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցում 2019թ. դեկտեմբերի 17-ին X-XI դասարանների աշակերտների հետ անցկացվեց հանդիպում-զրույց` «Անչափահասը և ընտանիքում բռնության տեսակները» թեմայով: Զրույցը վարեց ոստիկանության Արաբկիրի բաժնի ԱԳ և ԸԲԿԲ ավագ տեսուչ, ոստիկանության փոխգնդապետ Աննա Մուրադյանը:

Միացի´ր մեր ստեղծագործ աշխարհին

Դեկտեմբերի 18, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցում, կարևորելով աշակերտի գեղագիտական մտածողությունը և ստեղծագործական անհատի ձևավորումը, նախաձեռնում է կազմակերպել «Միացի´ր մեր ստեղծագործ աշխարհին»  խորագրով ցուցահանդես, որին կարող է մասնակցել դպրոցի ցանկացած աշակերտ:

Վերջերս դպրոցում բացված ցուցահանդեսի մոտ դրված է մոլբերտ, որից սովորողները կարող են օգտվել ինչպես դասամիջոցների ընթացքում, այնպես էլ դասերից հետո:…

Դաս-ցերեկույթ՝ նվիրված մեծ մանկավարժ Աշոտ Տեր-Գրիգորյանին

Դեկտեմբերի 17, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Թե վայրկյանը դու չլցնես իմաստով,
Հավերժ կյանք էլ թե ունենաս, գին չունի:
Աշոտ Տեր-Գրիգորյան

Դեկտեմբերի 10-ին Լճաշեն գյուղի Աշոտ Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցում տոնական մթնոլորտ էր տիրում: 7-րդ Բ դասարանում /դասղեկ՝ Ն. Ենգիբարյան/ դաս-ցերեկույթ էր՝ «Արևաշող ուսուցիչը» խորագրով՝ նվիրված Աշոտ Տեր-Գրիգորյանի ծննդյան օրվան: Աշակերտները ներկայացրին մեծ մանկավարժի կենսագրւթյունը, ստեղծագործական…

Ցուցահանդես`«Աշխարհը մեր աչքերով»

Դեկտեմբերի 11, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցում տոնական տրամադրություն էր: Նորաստեղծ արհեստագործական հոսքի աշակերտները ուսուցչուհի Ք.Սահակյանի ղեկավարությամբ կազմակերպել էին նկարների ցուցահանդես`«Աշխարհը մեր աչքերով» խորագրով: Ցուցահանդեսը բացվեց դպրոցի տնօրեն Հ.Դավթյանի ողջույնի խոսքով:

Ցուցահանդեսի բացմանը ներկա էին Երևանի պետական մանկավարժական համալսարանի գեղարվեստական կրթության ֆակուլտետի դասախոսներ, ծնողներ: Աշակերտները մեծ ոգևորությամբ և մի փոքր էլ…

Ճանաչի՛ր քո իրավունքները

Դեկտեմբերի 11, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Գեղարքունիքի մարզի Լճաշեն գյուղի Ա. Տեր- Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցում դեկտեմբերի 10-ին «Պատանի իրավաբան» արտադասարանական խմբակը /ղեկավար՝ Աիդա Մուրադյան /նշեց մարդու իրավունքների պաշտպանության միջազգային օրը:

Աննան, Հասմիկը, Նանեն և Ռոմանը ներկայացրին 1948 թ. դեկտեմբերի 10-ին ՄԱԿ-ի Գլխավոր Ասամբլեայի որոշմամբ ընդունված Մարդու իրավունքների համընդհանուր հռչակագրի» հոդվածները և նշեցին, որ ՄԱԿ-ի որոշմամբ 1950…

«Կյանքը շախմատի պարտիա է»

Դեկտեմբերի 11, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

«Կյանքը շախմատի պարտիա է: Այն ավարտելուց հետո և' արքաները, և' զինվորները դրվում են միևնույն արկղի մեջ»

Դեկտեմբերի 4-ին Երևանի 201 հիմնական դպրոցում ավարտվեց շախմատի ներդպրոցական մրցաշարը։ Հայտնի դարձան մեր դպրոցի 3 լավագույն շախմատիստները, որոնց պարգևատրումը ուսուցչուհի Լաուրա Գևորգյանը համեմեց գեղեցիկ միջոցառմամբ։ 4-րդ դասարանի աշակերտները շունչ հաղորդեցին խաղաքարերին և իրենց բեմական…

Միջոցառում․ «Քիմիան կենցաղում»

Դեկտեմբերի 11, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Դեկտեմբերի 3-ին Երևանի 201 դպրոցում ներկայացվեց հետաքրքիր միջոցառում «Քիմիա» առարկայից, որը խորագրված էր «Քիմիան կենցաղում»: Ի՞նչ դեր ունի քիմիան մեր կյանքում, ինչի՞ց պետք է զգուշանալ, արդյո՞ք պետք է պահպանել բժշկի նշանակած դեղաչափը. ահա այս կարևոր հարցերի ճիշտ պատասխաններն էին տալիս աշակերտները`ցուցադրելով քիմիայից ինտելեկտուալ կարողություններ ու անվտանգության հետ կապված գրագիտություն:

Միջոցառումը…

Միջոցառումներ՝ նվիրված աղետների դիմակայունության օրվան

Դեկտեմբերի 10, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Գեղարքունիքի մարզի Լճաշեն գյուղի Ա. Տեր Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցում անցկացվեցին մի շարք միջոցառումներ՝ նվիրված «Աղետների դիմակայունության օրվան »: Դպրոցի զինղեկ Գառնիկ Մանուկյանն անցկացրեց սեմինար՝ «Պատրաստվածություն ուժեղ երկրաշարժին» թեմայով, 10-12-րդ դասարանի դասղեկները՝ «Հիշողություն, երախտագիտություն,վերածնունդ» թեմայով, «Երկրաշարժը և նրա հետևանքները» թեմայով դասղեկի ժամեր, ֆիլմի դիտում 8-12-րդ դասարաններում, վարժանքներ՝ «Ուժեղ երկրաշարժի դեպքում…

Բաց դաս Հայոց լեզու առարկայից

Դեկտեմբերի 10, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Դեկտեմբերի 6-ին Եղվարդի թիվ 3 հիմնական դպրոցի VIIգ դասարանում հերթական բաց դասն էր՝ Հայոց լեզու առարկայից /ուսուցչուհի՝ Ա. Աղայան/: Այս անգամ «մենամարտում էին» գոյական և ածական խոսքի մասերը: Դասարանը բաժանվել էր 2 խմբի՝ գոյականամետների և ածականամետների: Յուրաքանչյուր խումբ փորձում էր ապացուցել իր խոսքի մասի առավելությունները և կարևորությունները՝ օրինակներ բերելով գեղարվեստական…

«Ով աշխատի նա կուտի» խորագրով դաս-ցերեկույթ

Դեկտեմբերի 6, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

2019թ. դեկտեմբերի 4-ին տոնական տրամադրություն էր տիրում Լճաշեն գյուղի Ա. Տեր- Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի 2-րդԱ դասարանում /դասվար՝ Վարսիկ Կարապետյան/, աշակերտները պատրաստվում էին «Ով աշխատի նա կուտի» խորագրով դաս- ցերեկույթին:

Ցերեկույթն սկսվեց Հովհաննես Շիրազի՝ աշխատանքին նվիրված գեղեցիկ խոսքերով.

Երբ ես էլ մի ժիր պատանի դարձա,
Մայրս ինձ ասաց՝ արհեստի…

  • Classroom Management Techniques

  • READING STRATEGIES AND TYPES OF READING

    Ընթերցանության ռազմավարությունը և տեսակները       Ողջույն։ Դասընթացը նախատեսված է 9-րդ դասարանի աշակերտների համար։ նպատակն է ներկայացնել ընթերցանության ուսուցման գործընթացը: Ընթերցանությունը արդյունավետ իրականացնելու նպատակով,  ներկայացվում է եղանակներ և դրանք իրականացնելու համար ուսուցչին առաջարկվում է տիրապետել որոշ հասկացությունների, կիրառի դրանք, ինչպես նաև կարգավորի այն խնդիրները, որոնք կարող են ծագել դասավանդման գործընթացում։ Ընթերցանության դասավանդման վերը նշված եղանակը կարող է արդյունավետ լինել, եթե ուսուցիչը հետամուտ լինի ուսուցման բազմամակարդակ գործընթացին և կարողանա այն իրագործել։

  • 8-րդ դասարան.

    Դասընթացը  Գաբրիել Սունդուկյանի և գրականության մեջ նրա  բերած մեծ դերի մասին է: Ըստ Դերենիկ Դեմիրճյանի`  Սունդուկյանը հայ դրամատուրգիայի Աբովյանն  է: Նա հեղաշրջեց հայ դրամատուրգիան, նրան տվեց մասշտաբայնություն, ժամանակի այրող խնդիրները առաջադրելու կարողություն: Նա առաջինն է հայ դրամատուրգիայում պատկերել քաղաքային կյանքն ու կենցաղը, խորությամբ արծարծել ընտանիքի և ամուսնության, կնոջ անիրավահավասարության, երիտասարդության, հայրերի ու որդիների միջև փոխհարաբերությունները: 

  • ԱՄԱՌԱՅԻՆ ԸՆԹԵՐՑԱՆՈՒԹՅՈՒՆ 1-ԻՆ ԴԱՍԱՐԱՆ

       Ողջույն:Եթե ուզում ես ամառային ընթերցանությունը հետաքրքիր , ժամանցային և արդյունավետ կազմակերպել, ապա այս  դասընթացը հենց քեզ համար է:Դե՛ ինչ,պատրա՞ստ  ես, ուրեմն գնացինք: 

  • Ինֆորմատիկա 7: Ինֆորմացիայի աղբյուրներ: Ինֆորմացիայի քանակի չափում

    Թեմայի ուսումնասիրությունը սովորողին հնարավորություն է ընձեռում. Գիտենալ տեղեկատվության չափման միավորները: Ճանաչել տեղեկատվությունը պահպանող ժամանակակից սարքավորումները: Գիտենալ դրանց թվային բնութագրերը: Կարողանալ հաշվել տեքստի տեղեկատվական ծավալը: Կարողանալ համեմատել տեղեկատվական աղբյուրների և կրիչների ծավալները:

  • Հովհաննես Թումանյանի կյանքը ,ստեղծագործությունը։

    Դասի թեման  Հովհաննես Թումանյանի կյանքը,ստեղծագործությունը և հասարակական գործունեությունը:     Դասի նպատակները  ․       Թումանյանի որպես ազգի կենսագրի նկատմամբ վերաբերմունքի ձևավորում ·        Բանաստեղծը որպես հայրենիքի և՛ հայր,և՛ զավակ ·        Արժևորել Թումանյանի ստեղծագործությունը որպես ազգային արժեք  Անհրաժեշտ պարագաներ՝ դասագրքեր,տետրեր,պաստառներ,համակարգիչ,բնագրեր: Կիրառվող մեթոդներ՝ Համագործակցային,խառը,մտագրոհ,վենի դիագրամ/պոեմ,բալլադ/,խաչբառ Միջառարկայական կապ՝ երաժշտություն,աշխարհագրություն,ՏՀՏ Դասի ընթացքը՝ Հիմնական հասկացություններ՝ Ամենայն հայոց բանաստեղծ,Հանճարեղ լոռեցի,Ամենայն հայոց թամադաԹԵՄԱ 1Թումանյանի կյանքը և հանրային գործունեությունը: .Ասույթներ Թումանյանի մասին՝ Եղ.Չարենց, Ավ.Իսահակյան, Վ.Տերյան .Երբ և որտեղ է ծնվել Հովհ.Թումանյանը, ովքեր են եղել նրա ծնողները,ինչ կրթություն է ստացել: .Թումանյանը՝ իբրև հայ գրողների  ընկերության նախագահ .Թումանյանի գործունեությունը հայ ժողովրդի քաղաքական, հասարակական և մշակութային  կյանքի ասպարեզներում /պետական գործիչ՝ պետություն չունեցող ժողովրդի/ .Թումանյանի դերը անդրկովկասյան ժողովուրդների  միջև բարեկամություն ու փոխըմբռնում հաստատելու ասպարեզում .Թումանյանը՝ իբրև Հայաստանի օգնության կոմիտեի /ՀՕԿ/ նախագահԹԵՄԱ2 Թումանյանի ստեղծագործության ընդհանուր բնութագիրը: .Թումանյանի ստեղծագործության ժանրային առանձնահատկությունները .Ինչ ժանրերով է ստեղծագործել Թումանյանը Չափածո՝ պոեմ, բանաստեղծություն, քառյակ, բալլադ, լեգենդ Արձակ՝ պատմվածք, հեքիաթ, հրապարակախոսական հոդվածներ, նամակներ @@PLUGINFILE@@/%D5%80%D5%B8%D5%BE%D5%B0%D5%A1%D5%B6%D5%B6%D5%A5%D5%BD%20%D4%B9%D5%B8%D6%82%D5%B4%D5%A1%D5%B6%D5%B5%D5%A1%D5%B6%C2%AB%D4%B1%D5%B6%D5%B8%D6%82%D5%B7%C2%BB.mp4   ԹԵՄԱ 3 Թումանյանի քառյակները:https://hy.wikisource.org/wiki. ,,Քառյակները իմ կյանքի կարևոր ,,շտրիխներն,, են: ,,Քառյակը գոհար է,, : Հովհ.Թումանյան .Ինչ  է քառյակը.գաղափար քառյակի՝ որպես գրական ժանրի մասին .Մինչև Թումանյանը և նրանից հետո ովքեր են անդրադարձել քառյակի ժանրին .Քառյակների մոտիվները և թեմատիկան՝ բնության, խոհախրատական, փիլիսոփայական, անձնական վիճակի ու ապրումների, կորուստների, վերելքների և վայրէջքների, մարդու ագահության և անկշտության, աշխարհավեր պատերազմների մասին:

  • Քիմիական տարրերի պարբերական համակարգը: Ատոմի կառուցվածքը

     <<Ատումի կառուցվածքը>>Քիմ. տարրերի պարբերական օրենքը (Քիմիա 7, էջ 84, դաս 3.1)Քիմ. տարրերի պարբերական համակարգըԱտոմի կառուցվածքը: Էլեկտրոն և միջուկԱտոմի միջուկի կառուցվածքը: ԻզոտոպներԱտոմի էլեկտրոնային թաղանթի կառուցվածքը 

  • ՄԱՅՐԵՆԻ 4_ՐԴ ԴԱՍԱՐԱՆ

  • Focus 4 B2

    Course book- Focus 4Course designer - Ruzanna AsatryanWho is the course designed for? - This course is meant for 9th grade students of "Vardanank" private school. Course description- Focus 4 is a rich, varied, carefully levelled course for upper secondary students. Specially designed to motivate older teens, it helps them to track their level and achieve the needed results.   @@PLUGINFILE@@/Voice%20005%20%282%29.m4a 

  • Տատանումնե և ալիքներ

    Նյութը  յուրացնելով դուք պետք  է պատասխանեք այս հարցերին:Ինչ է ալնիքըԻնչու ծովը և օվկիանոսները չեն տեղափոխվումՈրոնք են լայնական և երկայնական ալիքներըԱլիքի ֆիզիկական բնութագիր` ալիքի արագություն,երկարությունՍեյսմական ալիքներ`երկրաշարժեր,ցնցումներ: