ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նորություններ > Դպրոցական անցուդարձ

Ամեն ոք իր ասելիքն ունի...

Սեպտեմբերի 20, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Սեպտեմբերի 20-ին  կայացավ Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի ԱԽ-ի հաշվետու կոնֆերանսը: Կանոնադրական կարգի համաձայն կոնֆերանսն աշխատեց հետևյալ օրակարգով

  1. Կապանի N5 հիմնական դպրոցի տնօրենի ուղերձը կոնֆերանսին (Ս. Հարությունյան)․
  2. 2018-2019 ուստարվա ԱԽ-ի կատարած աշխատանքների հաշվետվություն (զեկուցող` ԱԽ նախագահ` Մ. Հարությունյան )
  3. Դասարանական ԱԽ-ների հաղորդումներ (6-9-րդ դասարանական ԱԽ նախագահներ)
  4. ԱԽ- անելիքները 2019-2020 ուստարվա գործունեության մեջ…

Օրն աշխատանքային, օրը ոգեշնչող, օրը գործնական ․․․

Սեպտեմբերի 13, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

   Երբ աշակերտն է որոշում կայացնում, առավել պատասխանատու է ավագը, խորհրդատուն, քանզի խորհրդատուի դերը ուսման քաղաքացիական հասարակական ակտիվության բարձրացման շարժառիթների ձևավորման մեջ առաջնային է

    Սեպտեմբերի 11-ին, Կապանի  N5 հիմնական դպրոցի աշակերտական խորհուրդը գումարեց ընդլայնված նիստ.

ՕՐԱԿԱՐԳՈՒՄ

  • Դասարանական ԱԽ-ների ընտրությունների ամփոփում
  • Համադպրոցական ԱԽ կոնֆերանսի օրակարգի հաստատում
  • Առաջարկության թերթիկների լրացման…

Ավարտվեց դասարանական խորհուրդների ընտրություննեը

Սեպտեմբերի 10, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Այսօր՝ սեպտեմբերի 10-ին, 7ա  դասարանի  դասարանական ժողովում կատարված աշակերտական խորհրդի (ԱԽ) ընտրությամբ եզրափակվեց դասարանական խորհուրդների ձևավորումը:

Այսպիսով․
6ա – Մեժլումյան Անիտա
6բ – Լաչինյան Արիաննա
6գ – Հովհաննիսյան Սամվել
7ա – Եփրեմյան Լիա
7բ – Միսայան Գագիկ
8ա – Հայրապետյան  Մարգարիտա
8բ – Արզումանյան Անի

Նոր ուսումնական տարեմուտը 2-րդ «բ» դասարանում

Սեպտեմբերի 10, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Այսօր տոն է` 1-ը սեպտեմբերի: Այն նման չէ ուսումնական տարվա որևէ օրվա:

Այսօր իր դռները ավելի լայն է բացել 2-րդ «բ» դասարանի դասասենյակը և դասվար Արևիկ Հայրապետյանը մեխծ ուրախությամբ ու ոգևորվածությամբ գնահատում է անցած ուստարվա ձեռքբերումը:
26 աշակերտից 20 գերազանցիկներ ստացան գովասանագրեր, իսկ մյուսները շնորհակալագրեր:
Ուշագրավ էր, խորհրդանշական…

Սեպտեմբերյան լուսե առավոտ Լճաշենի միջնակարգ դպրոցում

Սեպտեմբերի 9, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Առաջին զանգի քաղցր ղողանջներ…

Բազմաթիվ ժպիտներ, առաջին դասարանցիների  հուզմունք, ծաղիկներ և փուչիկներ:

Այսպիսին էր սեպտեմբերի 1-ի առավոտը ՀՀ Գեղարքունիքի մարզի Լճաշեն գյուղի Աշոտ Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցում: Օրվա խորհուրդը պահպանելու,  սովորողների  մուտքը  տոնական  ու  հիշարժան  դարձնելու  համար դպրոցում կազմակերպվել էր   հրաշալի  միջոցառում: Ներկաներին  իրենց  գեղեցիկ  ելույթներով  ողջունեցին դպրոցի  շնորհալի  աշակերտները, «Փոքրիկ  երգիչներ» և «Մանկունք» երգչախմբերը:

Օրհներգի հնչյունների ներքո բարձրացվեց Հայոց եռագույնը: Աշակերտները  կատարեցին  «Սեպտեմբերի  1», «Դպրոց  իմ  հարազատ», «Ուսուցիչ»  երգերը: ՈՒսման  առաջամարտիկներին շնորհավորեց և գովասանագրերով պարգևատրեց դպրոցի տնօրեն Ա.Մուրադյանը:…

Միջոցառում. «Առաջնորդություն» հիմնադրամ

Սեպտեմբերի 6, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

2019թ. օգոստոսի 23-ին «Առաջնորդություն» հիմնադրամի կողմից կազմակերպված միջոցառմանը ՀՀ Լոռու մարզից մասնակցում էին  100 երեխաներ՝ ՀՀ Լոռու մարզի կրթության, մշակույթի և սպորտի վարչության գլխավոր մասնագետ Անահիտ Բարոյանի ուղեկցությամբ:

Երեխաների շարքում էին ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցի սաները:

Բարձր մակարդակով կազմակերպված էքսկուրսիայի շրջանակում երեխաները այցելել են Ազգային Ժողովի նիստերի…

Հանուն աշակերտի ազատ կարծիքն ապահովելու

Սեպտեմբերի 6, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

     Ինքնակառավարման և ինքնարտահայտման կարողությունների դրսևորման բարենպաստ գործառույթ է աշակերտական խորհուրդների ձևավորման ողջ գործընթացը:

     Կապանի N5 հիմնական դպրոցում սեպտեմբերի 5-ին և 6-ին` համապատասխան հաստատված գրաֆիկի, տեղի ունեցան 7բ, 8ա, 9ա, և 9գ դասարանների աշակերտական խորհուրդների ընտրությունները` հետևյալ արդյունքներով.

7բ` Գագիկ Մինասյան - նախագահ

8ա` Մարգարիտա Հայրապետյան - նախագահ

9ա` Գարիկ…

Ձևավորվում է հաստատության սովորողների ինքնավարության սկզբնական կառուցվածքային օղակը

Սեպտեմբերի 5, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

  Այսօր` սեպտեմբերի 5-ին, Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի 6-րդ «բ» դասարանի ընդհանուր ժողովում  դրված էր աշակերտական խորհրդի ընտրության հարցը:

  Սովորողների հետ դաստիարակչական աշխատանքների կազմակերպիչ Հասմիկ Մեսրոպյանը  դասարանի համակազմին ծանոթացրեց «ՀՀ հանրակրթական ուսումնական հաստատություն» ՊՈԱԿ-ի աշակերտական խորհրդի օրինակելի կանոնադրությանը, մանրամասնեց  դրույթների հավելվածները, աշակերտներին հասանելի դարձրեց ուսումնական հաստատության կոլեգիալ կառավարման…

Դպրոցական զանգն ազդարարեց նոր ուսումնական տարվա սկիզբը

Սեպտեմբերի 3, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

   Կրկին սեպտեմբերի մեկն է։ Ուրախ, տոնական տրամադրությունը թևածում է Եղվարդի թիվ 3 հիմնական դպրոցի բակում։ 

   840 աշակերտ, որոնցից 82-ը` առաջին դասարանցիներ, հուզված ու անհամբեր հետևում են տոնական երգ ու պարին։ Շնորհավորական ելույթները հաջորդում են իրար։
   Իր խոսքում տնօրեն Լ. Աղայանը, շնորհավորելով բոլորին գիտելիքի օրվա կապակցությամբ, խոսեց…

ՀՀ ԿԳՄՍ նախարար Արայիկ Հարությունյանի սեպտեմբերմեկյան շրջայցը Գեղարքունիքի մարզի դպրոցներում

Սեպտեմբերի 2, 2019
Դպրոցական անցուդարձ Պաշտոնական

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Արայիկ Հարությունյանը սեպտեմբերի 1-ին` Գիտելիքի օրվա առիթով այցելել է Գեղարքունիքի մարզի այն  դպրոցներ, որոնց կից այս տարի բացվել են նոր նախակրթարաններ:

  Նախարարի առաջին կանգառը Նորաշեն համայնքի հիմնական դպրոցն էր, այս սեպտեմբերի 1-ը նորաշենցիների համար կրկնակի տոնական է: Համաշխարհային բանկի վարկային ծրագրով սեպտեմբերից…

  • Conditional Sentences in English

    Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան