ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նորություններ > Դպրոցական անցուդարձ

Շնորհավոր տոնդ, ուսուցի՛չ

Հոկտեմբերի 4, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Հոկտեմբերի 4-ին Եղվարդի թիվ 3 հիմնական դպրոցի ուսուցիչներին մինչև դասերի սկսելը անակնկալ մատուցեցին աշակերտական խորհուրդը և երգչախումբը: Տեխնոլոգիայի ժամերին ուսուցիչներ Ս. Մկրտչյանը, Ս. Կոնդյանը, Ն. Ենգոյանը և աշակերտները պատրաստել էին շնորհավորական բացիկներ, որը հենց մուտքի մոտ նվիրեցին ուսուցիչներին:

Հաճելի էր լսել շնորհավորական խոսքեր և բարեմաղթանքներ: Երեխաները փորձեցին առաջին իսկ վայրկյանից…

Մասնակցություն «Դու գիտես» ինտելեկտուալ հեռուստաշոուին

Հոկտեմբերի 2, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

2019թ-ի սեպտեմբերի 21-ին Հանրային հեռուստատեսությամբ եթեր հեռարձակվեց «Դու գիտես» ինտելեկտուալ հեռուստաշոուի առաջին հաղորդումը, որին մասնակցում էր ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցի 9գ դասարանի աշակերտ Ռադիկ Ղուշչյանը:

Հեռուստահաղորդմանը նախորդել էր նախընտրական փուլը,որին մասնակցեցին Լոռու մարզի դպրոցների շուրջ 100 աշակերտներ:Ռադիկը հավաքեց առավելագույն միավորներ և ևս մեկ աշակերտի հետ (Շահումյանի միջնակարգ…

Երևանի հ. 200 դպրոցն արդեն Լեոնիդ Ազգալդյանի անվան է

Հոկտեմբերի 2, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Դավթաշեն վարչական շրջանում գտնվող հ. 200 հիմնական դպրոցն այս տարվա հուլիսին Երևանի քաղաքապետի որոշմամբ անվանակոչվեց ԼՂՀ և ՀՀ «Մարտական խաչ» առաջին աստիճանի շքանշանակիր, Արցախի հերոս Լեոնիդ Ազգալդյանի անունով: 

Այսօրվանից արդեն այդ մասին կհուշի նաև դպրոցի ցուցատախտակը, որի բացման պատիվը վերապահվել է Լեոնիդ Ազգալդյանի քրոջը՝ Նելլի Ազգալդյանին: Դպրոցի անվանակոչման առաջարկը Երևանի…

Վանաձորի դպրոցականների աթլետիկայի առաջնություն

Հոկտեմբերի 1, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Սեպտեմբերի 26-ին և 27-ին Վանաձորի աթլետիկայի մարզադպրոցում անցկացվեց Վանաձոր քաղաքի դպրոցականների աթլետիկայի առաջնություն 5-րդ և 6-րդ դասարանների միջև:

Միջոցառման նպատակը սովորողների ֆիզիկական պատրաստվածության մակարդակի ստուգումն էր:

Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցի 5-րդ դասարանի սովորող Դավիթ Ստեփանյանը 5-րդ դասարանների առաջնությունում զբաղեցրեց 2-րդ տեղ (50մ վազք), 6-րդ դասարանի առաջնություններում…

Օրվա նվիրումը մեծահասակներին

Հոկտեմբերի 1, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Հոկտեմբերի 1-ը տարեցների միջազգային օրն է: Առիթը պատեհ էր ուշադրության, հարգանքի և ջերմության դրսևորման:

Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի հմուտ մանկավարժ Ալինա Մկրտչյանը դաստիարակչական բաց դաս էր կազմակերպել 6-րդ բ դասարանում:

Դասն իր ձևաչափով ճանաչողական էր, բովանդակությամբ` տոնական. երգ, պար, վիկտորինա, պոեզիա  և ուղղակի երկխոսություն:

Ամենն հաջողվեց…

Հետաքրքրքիրն այն է, որ…

Դասընթաց «Լուսանկարչություն» թեմայով

Հոկտեմբերի 1, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

30.09.2019թ. Կապանի N13 հիմնական դպրոցի IX ա դասարանի աշակերտների հետ «4 Պլյուս» վավերագրական լուսանկարչական կենտրոնը անցկացրեց դասընթաց «Լուսանկարչություն» թեմայով: /Լուսանկարիչ, «4 Պլյուս» վավերագրական լուսանկարչական կենտրոնի հիմնադիր Նազիկ Արմենակյան/:

Նա աշակերտների հետ խոսեց խաղաղության և պատերազմի լուսանկարչության զուգահեռների շուրջ: Քննարկման ընթացքում Նազիկ Արմենակյանը ներկայացրեց իր «Վերապրածներ» նախագիծը և տպված համանուն գիրքը,որտեղ խոսվում…

Բարյացակամության կամուրջ պաշտոնական հարթակում

Հոկտեմբերի 1, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Այսօր` հոկտեմբերի Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի նորընտիր աշակերտական խորհուրդը «Մտքերի փոխանակում» օրակարգով  հյուրընկալվել է դպրոցի տնօրենի աշխատասենյակում:

6-րդ դասարանցիները առաջին անգամ էին ոտք դնում դպրոցի ամենապաշտոնական տարածքում. ուրախ էին, հավասարակշռված լրջմիտ:

Անկաշկանդ մթնոլորտում աշակերտները քննարկեցին իրենց հետաքրքրող հարցերը և խնդրեցին թույլատրել ինքնակառավարում իրականացնել յուրաքանչյուր կիսամյակ:

- Մեր  ջանքերն ուղղված են…

Մեր արդար ընտրությունները

Սեպտեմբերի 30, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Սեպտեմբերի 27-ին Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի 6-9-րդ դասարանների աշակերտները կատարեցին այս ուսումնական տարվա աշակերտական խորհրդի նախագահի ընտրությունները:Աշակերտական խորհրդի ընտրությունները դպրոցում ժողովրդավարության ու քաղաքացիական դաստիարակության նորմ է, որին դպրոցականները վերաբերվում են` որպես պարտականություն: Այս դեպքում կանոնադրական կամավորության սահմանները համընկնում են պարտավորվածության բարոյական սահմանին:
Աշակերտական խորհրդի կանոնադրական կամավորության սահմանները համընկնում…

Կոմիտասյան փառատոն

Սեպտեմբերի 27, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Սեպտեմբերի 26-ին լրացավ մեծանուն կոմպոզիտոր և երգահան Կոմիտասի 150-ամյակը։ Կոմիտասյան փառատոնի շրջանակներում Հյուսիսային դպրոցի V դասարանի սովորողները այցելեցին Եղվարդի թիվ 3 հիմնական դպրոց։ Դպրոցում թևածում էր կոմիտասյան երգի ոգին։ Կազմակերպիչներ Ա. Իսահակյանի, Հ. Մկրտչյանի, Մ. Կարապետյանի և Ա. Սարդարյանի ջանքերով ոգեկոչվեցին Կոմիտասի անմահ երգերը և ստեղծագործությունները։

Հյուսիսային դպրոցի սաները հաճույքով…

Նրանք ծնվեցին, որ մենք վերածնվենք. Օրը Կոմիտասինն է

Սեպտեմբերի 27, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

26-ը սեպտեմբերի 2019թ․ «Երբ մտածում եմ Կոմիտասի մասին, ամբողջ կրծքով շնչում եմ Հայաստանի օդը։ Երբ լսում եմ Կոմիտասի երաժշտությունը, շոգից ծարաված ճամփորդ եմ դառնում, որ պապակած շուրթերով խմում ու խմում է կարկաչահոս աղբյուրից։ Կոմիտասը եղել է, կա ու կմնա իմ ամենամեծ ուսուցիչը»:

Կոմիտասի հոբելյանական 150-րդ տարեդարձին նվիրված միջոցառումների մեկնարկը տրվեց…

  • Conditional Sentences in English

    Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան