Սեպտեմբերի 26-ին Կապանի N13 հիմնական դպրոցի IIբ դասարանում տեղի ունեցավ բաց դաս մաթեմատիկա առարկայից /Դասվար Ռոզա Թևանյան/։
Դասի թեման․ Երկնիշ թվերի համեմատումը
Նպատակներ՝
Ինտեգրում՝
Սեպտեմբերի 21-ին տոն ու խնդություն էր մեր դպրոցում` Երևանի 16 հատուկում: Խորհրդանշական օր, որը մեր դպրոցի համար դարձավ պատմական։ Մինչ մենք փառաբանում էինք մեր սուրբ հայրենիքի Անկախության օրը, անցած փառավոր և հաղթանակած պատմական ուղին, աշակերտներն ասմունքով, հայրենասիրական երգերով, պարերով ներկայացնում էին իրենց խոր հայրենասիրությունը, ՀՀ կառավարությունից ստացանք մեր դպրոցի համար…
17.09.2019թ. Վանաձորի «Վերնատուն» ռեստորանային համալիրում տեղի ունեցավ Լոռի «Համույթ» կազմապերպության կողմից կազմակերպված «Նվիրի'ր երազանք» խորագրով բարեգործական միջոցառում (կազմակերպիչ` Սեդա Քառյան): Միջոցառման նպատակն էր որոշ չափով իրականացնել անապահով ընտանիքների երեխաների և գիշերօթիկ դպրոցի սաների ցանկությունները: Իմանալով միջոցառման մասին` Վանաձորի թիվ 23 հիմնական դպրոցի աշակերտները սիրով արձագանքեցին: Նրանք իրենց սիրած տիկնիկների, նապաստակների,…
Կապանի N 5 հիմնական դպրոցում ավարտվել է աշակերտական խորհուրդների հաշվետու ժամանակաշրջանը: Անհամեմատ թուլացել է լարվածությունը և բարձրացել երեխաների տրամադրությունը: Հետաքրքիր է, որ նրանք շատ մեծ շահագրգռվածությամբ են նախապատրաստվում ը նտրություններին: Գուցե պատճառը հենց արդարությունն է և այդ էլ հետաքրքրում է նրանց:
Այսօր ավարտվել է քարոզարշավը, նախապատրաստվել քվեաթերթիկները, ընտրատեղանքը, ընտրացուցակները, ընտրության տուփը:
Ընտրություններն…
Սեպտեմբերի 23-ին Ոստիկանության Սևանի բաժնի ԱԳ և ընտանիքում բռնության կանխարգելման բաժանմունքի պետ Տ.Գնդոյանը, ավագ տեսուչ Մ.Սիմոնյանը Լճաշենի միջնակարգ դպրոցում անցկացրեցին հանդիպում-զրույց՝ «Ճանապարհային նշաններ և նշագծումներ» թեմայով, որին մասնակցեցին 8-րդ և 9-րդ դասարանների 30 աշակերտներ:
Աշակերտներն իրենց հուզող հարցերով դիմեցին ոստիկաններին և ստացան սպառիչ պատասխաններ:
Ն.Դավթյան
Տնօրենի՝ մասնագիտացված կրթական…
Սեպտեմբերի 20-ին Կապանի N13 հիմնական դպրոցում կայացավ Հայաստանի անկախության 28-ամյակին նվիրված միջոցառում: /ԴԱԿ Ռիմա Մկրտչյան/
«Ճանաչել ու սիրել հայրենիքը, իմանալ հայոց պատմությունը». այս հավատամքով էին աշակերտները բեմ բարձրացել:
Միջոցառումը հագեցած էր գեղարվեստական համարներով.փայլուն ելույթներով հանդես եկան VII ա դասարանի սաները, ովքեր հանդես եկան Հայաստանին նվիրված բանաստեղծություններով, երգերով, ևս…
Սեպտեմբերի 13-ին Կապանի N13 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ համադպրոցական ծնողական ժողով: Ժողովն ընթացավ նախապես ներկայացված օրակարգով: Դպրոցում ծնող-դպրոց համագործակցությունը դրված է ամուր հիմքերի վրա:
Երբ ծնողը ներգրավված է զավակի կրթության գործընթացում, աշակերտն ունի ավելի բարձր ակադեմիական առաջադիմություն: Այդ նույն ժամանակ բարելավվում է հաճախման ցուցանիշը, աշակերտի մոտ զարգանում են սոցիալական հմտությունները…
Այո՛, մենք հայ ենք,հայեցի ծնվել և ապրում ենք աստվածային այս հողի վրա, որը կոչվում է Հայոց հող։ Մեր արմատները հասնում են մինչև արև։ Մենք գիտենք ապրելու և հարատևելու գաղտնիքը։
Անկախության 28֊րդ ամյակին ընդառաջ՝ Մասիս քաղաքի հ3 հիմնական դպրոցի փոխտնօրեն՝ Ս. Բաղդասարյանը, կազմակերպիչ՝ Ա. Ավագյանը և ֆիզկուլտուրայի ուսուցիչ՝ Լ. Սողոմոնյանը կազմակերպել էին…
Անկախ Հայաստան
Մեր լույս գալիքի
Ոսկեծին երազ…
Սեպտեմբերի 20-ին Գեղարքունիքի մարզի Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցում տոնական, ուրախ տրամադրություն էր:
Հպարտությամբ է լցվում հոգիդ, երբ լսում ես անկախ Հայաստանին նվիրված գեղեցիկ ասմունքն ու խոսքը:
«Հայաստանը ես եմ», «Հայաստանը դու ես» խոսքերը հիշեցնում են քեզ, որ դու մասնիկն ես ազատ, անկախ Հայաստանի: Իրար են հաջորդում աշակերտների անկաշկանդ, սահուն խոսքը, երեխաների գեղեցիկ ասմունքը:
Այս ամենն ընդմիջվում էր Հայաստանին նվիրված խրոխտ երգերով ու պարով, որի ընթացքում մասնակիցները ծիածանում էին եռագույնի գույները՝ ազատ ու անկախ հայրենիքում ապրելու արժանապատվությամբ:
1991թվական սեպտեմբերի 21… Ղողանջեցին եկեղեցիները հայոց աշխարհի՝ ավետելով իմ հայրենիքի նոր ու անկախ օրը:
Հռչակագիրն ընթերցեց 6-րդ ա դասարանի աշակերտ Արա Դավթյանը:
Միջոցառումն ամփոփեց դպրոցի տնօրեն Ա. Մուրադյանը և նշեց, որ այս տոնը համայն հայության հոգու և սրտի տոնն …
Անկախության տոնին ընդառաջ Եղվարդի թիվ 3 հիմնական դպրոցի աշակերտական խորհուրդը և երգի-պարի խմբակի ղեկավար Հ. Մկրտչյանը, ուսուցչուհի Ա. Իսահակյանը սեպտեմբերի 20-ին կազմակերպել էին ֆլեշմոբ՝ նվիրված ՀՀ անկախության 28-րդ տարեդարձին:
Աշակերտները նշեցին, որ սեպտեմբերի 21-ը հրաշալի տոն է: Սա նաև մեր անցած ուղին, մեր անելիքներն ու պատկերացումները վերաիմաստավորելու լրջագույն առիթ է: Մենք…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան