ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նորություններ > Դպրոցական անցուդարձ

Դպրոցական մանկության կարոտի էջեր

Մայիսի 20, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

     Մայիսի 17-ին Կապանի N5 հիմնական դպրոցի 4-րդ «գ» դասարանի հրաժեշտի ելույթը տարբերվեց հուզիչ ու նրբաճաշակ բեմելով:

      Արդեն փորձառու դասվար Հերմինե Հակոբյանը նուրբ զգացողությունների  պայծառակացուրդ էր բեմադրել: Տիեզերական երևակայությամբ, բեմում սահեցին անցած չորս տարիները, այդ տարիների ապրումները, ձեռքբերումները:

-Այնպիսի աշխատանքի ու հոգևոր կապի ականատեսը եղանք աշակերտների և ուսուցչուհու միջև,…

Ամուր ընտանիք՝ երջանիկ մարդիկ

Մայիսի 20, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Մայիսի 17-ին Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի ծնողական լսարանում «Ծնողավարման դրական մոտեցումներ» ծրագրի դասընթացավար Հասմիկ Մեսրոպյանն ամփոփեց ուսումնական տարին, տոնական պարապմունքով, ջերմ ասուլիսով, ընտանիքի փառաբանումով:

Պարապմունքը նվիրվածծ էր Ընտանիքի միջազգային օրվան և բովանդակում էր առողջ աշխարհ կառուցելու լեյտմոտիվ:

-Ճիշտ է, ընտանիքի օրը որպես տոն ՀՀ Ազգային ժողովում ամրագրվեց 2011 թվականից,…

Տարրական դպրոցում այն դարձել է լավ ավանդույթ. «Прощай, Азбука!»

Մայիսի 20, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Կապանի N13 հիմնական դպրոցի IIա,բ դասարանի ռուսաց լեզվի տառաճանաչությունը մեծ խանդավառություն էր առաջացրել երեխաների, ուսուցիչների, ծնողների մոտ: /Ռուսաց լեզու և գրականություն առարկայի ուսուցիչներ Նատաշա Ավագյան,Գայանե Պատվականյան,Աշխեն Բադալյան/

Արարողությունը սկսվեց երեխաների համերգ-ներկայացմամբ՝ երգեր, պարեր, հեքիաթների բեմադրություններ, որոնք հնչում էին գեղեցիկ ռուսերենով՝ արտահայտիչ և զգացմունքային: Բանաստեղծություններով և երգերով հանդիպեցին հեքիաթի հերոսների,իսկ բեմադրությունների…

Մեր դպրոցական մանկության հրաշալիքները

Մայիսի 17, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

    Մայիսի 16-ին Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի բեմում խարիսխ էր նետել 4-րդ «բ» դասարանի նավը: Խարիսխն ամուր էր, դասվար Մելադա  Սահակյանն` անհանգիստ:

   Ամեն ինչ պերճ էր ու ճաշակով. բեմական հարդարանք, աշակերտական հագուստ, թե` ելույթի ծրագիր:

   Աշակերտներն այնպիսի զվարթ տրամադրությամբ հրաժեշտ տվեցին դպրոցական մանկությանը, որ դասվար Մելադա Սահակյանի…

Քառամյա ուղի

Մայիսի 16, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Մայիսի 15-ին Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի 4-րդ «ա» դասարանի դասվար Ջուլիետա Հովհաննիսյանն անցկացրեց դաս-միջոցառում: Դասը ձևով հանդես էր, բովանդակությամբ հրաժեշտ:

Գեղեցիկ պատմական ակնարկով մուտքին հաջորդեց դպրոցական թեման` դպիր և դպրություն, գիտելիքի քառամյա ուղի:
Երգն ու պարը համեմեցին աշակերտների հստակ արտասանությունները և բեմում թևածեց վստահությունն առ ապագա:
Դպրոցի…

Աշխատենք, որ գնահատենք աշխատանքը

Մայիսի 16, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

       Մաիսի 15-ին Կապանի  N5  հիմնական դպրոցի  1-ին  «բ» դասարանի դասվար Արևիկ Հայրապետյանը համակարգչային կաբինետում անցկացրեց հաղորդման դաս<<Հանրօգուտ աշխատանք>> թեմայով:( Օրվա դասը` «Կարծում եք, թե կատա՞կ է»):

       Դասի նպատակը հանրօգուտ աշխատանքի նկատմամբ սեր և հետաքրքրություն սերմանելն էր, որի արդյունքում ծնվում է կարգապահության ու կոկիկության պահանջմունք:

       Օգտագործելով տեղեկատվական տեխնոլոգիաների…

Մենդելեևի պարբերական համակարգի օրենքի հայտնագործումը պատմական իրադարձություն

Մայիսի 15, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

    Մայիսի 14-ին Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի քիմիայի ուսուցչուհի Մարիա Պետրոսյանը և կենսաբանության ուսուցչուհի Անուշ Արզումանյանն` ի նշանավորումն այս պատմական իրադարձության, քիմիական տարրերի պարբերական օրենքի ստեղծման 150 ամյակի, 7-րդ "բ" դասարանում անցկացրին ինտեգրված դաս-հանդես, որի ընթացքում աշակերտները գիտական հումորի լեզվով ներկայացրին քիմիական տարրերի միջև օբյեկտիվորեն գոյություն ունեցող փոխադարձ կապը,…

ՈՒսուցողական դաս «0-ի» դասը թեմայով

Մայիսի 14, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

      Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի 7ա _ րդ դասարանում «Հանրահաշիվ» առարկայի ուսուցչուհի Հ. Սանամյանի նախաձեռնությամբ  կազմակերպվեց ուսուցողական դաս՝  «0-ի» դասը խորագրով:
      Աշակերտները բեմականացրին դատավարություն, որտեղ «0» -ին մեղադրում էին, որ այն ոչինչ է, սպանում է թվերին, եթե կատարվում է բազմապատկման գործողություն:
      Բեմականացման ընթացքում աշակերտները…

Ականային վտանգի իրազեկման դասընթաց

Մայիսի 13, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Մայիսի 8-ին «Հումանիտար ականազերծման և փորձագիտական կենտրոն» ՊՈԱԿ-ի աշխատակիցները Աբովյանի Ն.Վանյանի անվան N5 հիմնական դպրոցի 6-8-րդ դասարանների աշակերտների շրջանում անցկացրեցին ականային, չպայթած զինամթերքի, ինքնաշեն պայթուցիկ սարքերի վտանգի իրազեկման վերաբերյալ դասընթաց, ինչպես նաև աշակերտներին ծանոթացրին անվտանգ վարքագծի դրսևորման կանոններին:

Ականային վտանգի մասին իրազեկումն այսօր առաջնային խնդիրներից է: Նմանատիպ դասընթացները, ցուցադրվող ֆիլմերը,…

Մայիսյան եռատոն. նախնիների սխրանքով նոր սերունդը պատրաստ է հաղթանակներ կերտել

Մայիսի 10, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Մայիսի 9-ին Կապանի N13 հիմնական դպրոցի VIII և IX դասարանի աշակերտները N զորամասի հետ համատեղ մասնակցեցին Կապանում անցկացվող «Անմահ գունդ» խորագրով քայլերթին՝ նվիրված մայիսյան եռատոնին: Մասնակիցները քայլեցին Հայրենական մեծ պատերազմի, Արցախյան ազատամարտի և Ապրիլյան քառօրյայի հերոսների նկարները ձեռքներին: Երթը մեկնարկեց Հունան Ավետիսյանի արձանին ծաղիկներ խոնարհելով և հարգանքի տուրք մատուցելով զոհերի հիշատակին։Լռությամբ…

  • Conditional Sentences in English

    Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան