ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նորություններ > Դպրոցական անցուդարձ

Այց Կապանի դրամատիկական թատրոն

Հոկտեմբերի 24, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

19.10.2019թ Կապանի N13 հիմնական դպրոցի VI բ և VIIբ դասարանի սաները /Գրադարանավար Լարիսա Պետրոսյան, օպերատոր Մանե Գրիգորյան/ այցելեցին Կապանի դրամատիկական թատրոն, որտեղ տեղի ունեցավ «Էդիթ Պրինտ» հրատարակչության մի շարք գրքերի շնորհանդեսներ:

Մասնավորապես

  • Գալուստ Գյուլբենկյանի մասին պատմող Ջոնաթան Քոնլինի «Պարոն հինգ տոկոս» գրքի հայերեն և ռուսերեն տարբերակների
  • Քըրք Քըրքորյանի մասին…

Իմ առաջին տառի ծնունդը

Հոկտեմբերի 24, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

17.10-18.10.2019թ. Կապանի N13 հիմնական դպրոցի I «ա» և I «բ» դասարանի աշակերտները նշեցին «Ա» տառի շնորհանդեսը: Այդ օրը երեխաների համար տոն դարձրին դասվարներ Գայանե Պապյանն ու Կարինե Մարտիրոսյանը: Տոնին ներկա էին դպրոցի ուսուցիչները, ծնողները և տնօրենությունը:

Դասասենյակները գեղեցիկ ձևավորված էր և տրամադրող: Աշակերտները տեղեկացան Մեսրոպ Մաշտոցի, հայերի անցած ճանապարհի, տառերի…

Գերմանական դասական քնարերգությունը

Հոկտեմբերի 23, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Գեղարքունիքի մարզի Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցում, 9 -րդ Բ դասարանում Գերմաներեն առարկայի ուսուցչուհի Ա. Հովհաննիսյանն անցկացրեց բաց դաս՝ «Գերմանական դասական քնարերգությունը» թեմայով։

Աշակերտներն օտար լեզվով հաղորդեցին տեղեկություններ , արտասանեցին, թարգմանեցին, երգեցին ու վերլուծեցին գերմանացի գրողներ Յ. Վ.Գյոթեի և Յ.Ֆ.Շիլլերի անցած ուղին ու ստեղծագործությունները։

Կատարվեց խմբային աշխատանք։Բանալի բառերի միջոցով…

Թարգմանչաց տոն

Հոկտեմբերի 22, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Թարգմանչաց տոնը հայ ժողովրդի ազգային եկեղեցական տոներից է։ Այն խորհրդանշում է հայ գրերի գյուտը, Աստվածաշնչի հայերեն առաջին թարգմանությունը։ Այդ խորհուրդն ներկայացրեց Մասիս քաղաքի հ․ 3 հիմնական դպրոցի երրորդ «ա» դասարանի դասվար Կ. Սարգսյանն իր սաների հետ։ Երեխաների շուրթերից հնչեցին հային հայ պահող գրերին նվիրված ձոներգեր, բանաստեղծություններ։ Միջոցառումն իր բնույթով նաև…

Էկոապրելակերպը ժամանակի պահանջ

Հոկտեմբերի 21, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի բակը տոնական զգեստ է հագել: Առիթը դպրոցի արևելյան հատվածում Էկո պուրակի բացման արարողությունն է, որին միջին դասարանների աշակերտները ուսումնական տարվա առաջին օրվանից էին նախապատրաստվում:

Նախկինում տեղանքը ծաղկանոց էր, որը վերածվել էր անփույթ ծառաստանի:

Եվ, ահա, դպրոցը համագործակցում է «Էկոկրթության իրականացումը և էկոանկյունների հիմնումը Կապան և…

«Զվարթնոց» հայ երգի մրցույթ-փառատոն

Հոկտեմբերի 21, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Հոկտեմբերի 16-ին Երևանում տեղի ունեցավ «Զվարթնոց» հայ երգի մրցույթ-փառատոնի գալահամերգը և մրցանակաբաշխությունը, որին մասնակցեց նաև Աբովյանի Ն.Վանյանի անվան N 5 հիմնական դպրոցի 7գ դասարանի աշակերտ Ամալյա Վահանի Սևիյանը: Ամալյան էստրադային երգ անվանակարգում արժանացավ 3-րդ մրցանակին: Շնորհավորում ենք Ամալյա Սևիյանին, ցանկանում նրան երաժշտության բնագավառում մեծ վերելքներ և հաջողություններ:

Աբովյանի Ն.Վանյանի անվան N 5…

Ամերիկյան Խաղաղության կորպուսի ներկայացուցիչների այցը Աբովյանի Ն.Վանյանի անվան N 5 հիմնական դպրոց

Հոկտեմբերի 21, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Աբովյանի Ն.Վանյանի անվան N 5 հիմնական դպրոցի հյուրն էին ամերիկյան «Խաղաղության կորպուս» կազմակերպության ներկայացուցիչները: Խաղաղության կորպուսը Հայաստանում գործում է 1992 թվականից: Կազմակերպության նպատակն է զարգացնել և բարելավել անգլերենի ուսուցման մակարդակը, մասնագիտական օգնություն ցուցաբերելը, փոխըմբռնումն ավելի խորացնելը:

Մեր դպրոցում որպես կամավոր աշխատում է Սոյեմի Ջոբաիդան: Սոյեմին «Անգլերեն» ուսումնական առարկայի ուսուցիչների հետ…

Տառուսուցման հմայքը

Հոկտեմբերի 21, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Ա տառի ուսուցումը դպրոցներում ավանդական տոնի է վերածվել և տոնական տրամադրությամբ դասի կազմակերպումը համեմվում է յուրահատուկ հմայքով:

Այսօր` հոկտեմբերի 18-ին, Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի 1-ին «բ» դասարանում աշակերտներից և բազմավաստակ ուուցչուհի Մելադա Սահակյանից զատ, դասին ներկա էին հյուրեր, ուսուցիչներ, տնօրենության անդամներ:

Աշնանաբույր Ա տառն օրվա և դասի գլխավոր հերոսն…

«Ա» տառի ծնունդը

Հոկտեմբերի 21, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Հոկտեմբերի 17-ին Եղվարդի թիվ 3 հիմնական դպրոցի 1-ին բ /դասվար` Հ. Հակոբյան/ դասարանում տոն էր։ Առաջին դասարանցիները տոնում էին «Ա» տառի ծնունդը։ Դասարանում տիրում էր աշնանային տրամադրություն, երգ ու երաժշտություն։ Վերջում աշակերտները երդվեցին դառնալ Մեսրոպ Մաշտոցի արժանի հետնորդները և կատարել նրա պատգամները։

Քո ձեռքով ստեղծված հայոց գրերով Քո անունն ենք…

«Թող հավերժ լռեն բոլոր զենքերը և աշխարհում տիրի խաղաղությունը»

Հոկտեմբերի 18, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

«Թող հավերժ լռեն բոլոր զենքերը և աշխարհում տիրի խաղաղությունը» այս խորագիրն էր կրում Կապանի N13 հիմնական դպրոցի աշակերտների կողմից կազմակերպված ակցիան /Պատմության ուսուցիչ Էդգար Հարությունյան/։ Նրանց ցանկությունն էր, որ աշխարհի բոլոր մանուկները չկորցնեն հավատն արդարության, խաղաղության և լավ օրերի նկատմամբ, կարողանան հույսով նայել պայծառ ապագային։ Թող Տերը օրհնի բոլոր իրական…

  • Conditional Sentences in English

    Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան