ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Ամեն ոք իր ասելիքն ունի...

Սեպտեմբերի 20, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Սեպտեմբերի 20-ին  կայացավ Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի ԱԽ-ի հաշվետու կոնֆերանսը: Կանոնադրական կարգի համաձայն կոնֆերանսն աշխատեց հետևյալ օրակարգով

  1. Կապանի N5 հիմնական դպրոցի տնօրենի ուղերձը կոնֆերանսին (Ս. Հարությունյան)․
  2. 2018-2019 ուստարվա ԱԽ-ի կատարած աշխատանքների հաշվետվություն (զեկուցող` ԱԽ նախագահ` Մ. Հարությունյան )
  3. Դասարանական ԱԽ-ների հաղորդումներ (6-9-րդ դասարանական ԱԽ նախագահներ)
  4. ԱԽ- անելիքները 2019-2020 ուստարվա գործունեության մեջ (ԴԱԿ Հ. Մեսրոպյան)
  5. Ելույթներ․
  • 7-րդ ա դասարանի դասղեկ` Ս. Մարգարյան
  • 9-րդ ա դասարանի դասղեկ` Ա. Հայրապետյան 
  • այլ։

Օրվա տրամադրությունը տոնական է, աշակերտները` աշխույժ և գործնական․

- Սիրելի ներկանե՛ր,  սկսեմ այնտեղից, որ աշակերտական խորհուրդը որպես մարմին, հետաքրքրում է աշակերտներին: Հետաքրքրում է, ոուրեմն հետաքրքիր է, սա գլխավորն է ,- ահա այսպիսի լավատեսական հղումով սկսեց հաշվետու լինել աշակերտական խորհրդի նախագահ Մարթա Հարությունյանը:

Ելույթ ունեցողները բարձր գնահատեցին աշակերտական խորհրդի` որպես կոլեգիալ կառավարման մարմին, գործունեությունը, որպես քաղաքացիական դաստիարակության օղակ, անհրաժեշտությունը:  

Դպրոցի տնօրեն Ս Հարությունյանը քաջալերեց ԱԽ- ին նոր անդամագրված վեցերորդ դասարանցիներին, ի գործ կոչ անելով ներկայացուցչական մարմնում ներգրավված բոլոր-բոլորին, ի դեմս դպրոցի լավագույն շրջանավարտների հասարակական կյանքում ձեռքբերումների, հաստատեց  հասարակական աշխատանքի արդյունավետ ազդեցությունը աշակերտի ինքնահաստատման, հոգեբանական- սոցիալական ինքնաճանաչման գործընթացում: 

- Դուք ձեր լավագույն գործունեությամբ կարող եք թեթևացնել մեր` մեծերիս հոգսերը, ինքնադրսևորման, ինքնաարտահայտման այս օղակում և բարձր պահել մեր կրթօջախի երևելի անունը,- այս խոսքերով ավարտելով ուղերձը:

Կապանի N 5 հիմնական դպրոց

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: