Կապանի N5 հիմնական դպրոցի առաջին «ա» դասարանում դասվար Հերմինե Հակոբյանը կազմակերպեց դաս-հանդես նվիրված Ա տառին. արև, աշուն, ամպ, անձրև, աղավնի ու արագիլ հյուր եկան աղջիկների տեսքով:
Դասը պարբերաբար ընդմիջվեց երգերի գեղեցիկ կատարումներով:
Ամրապնդվեց պատմության նախադասության, բառի, վանկի, հնչյունի մասին ունեցած գիտելիքները և երեխաները կարողացան այդ եզրույթներն օգտագործել խոսքում:
Մտքերն արտահայտեցին…
Հոկտեմբերի 16-ին Կապանի N13 հիմնական դպրոցի աշակերտները ուսուցիչներին պարգևեցին բարձր տրամադրություն։ Կազմակերպվեց միջոցառում՝ «Շնորհավո՛ր տոնդ, սիրելի՛ ՈՒՍՈՒՑԻՉ...» խորագրով /Հայոց լեզվի և գրականության ուսուցիչ Ռուզաննա Մեժլումյան/։
Ուսուցիչների հայրենանվեր և անձնուրաց աշխատանքը պետք է գնահատվի ամեն օր: Աշակերտներն իրենց խոսքում նշեցին, որ Ուսուցչի օրը ամենանվիրական տոներից մեկն է, և յուրաքանչյուր մարդ հիշողության…
Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցի ցածր և միջին դասարանների աշակերտները ռուսաց և օտար լեզուների մասնախմբի օգնությամբ կազմակերպել էին միջոցառում՝ նվիրված Ուսուցչի օրվան:
Մինչ աշակերտները կհնչեցնեին իրենց շնորհավորական խոսքը և հանդես կգային գրական-գեղարվեստական ելույթներով, ներկաները դիտեցին տեսաֆիլմ, որը հետաքրքիր ձևով ներկայացնում էր ուսուցչի ամենօրյա աշխատանքը: Տեսաֆիլմի միջոցով շատ…
Հոկտեմբերի 11-13 Վանաձորում տեղի ունեցավ սոցիալ-մանկավարժական նորարարությունների երկրորդ միջազգային ֆորումը։ Ֆորումի շրջանակներում տեղի ունեցան նորարարությունների ցուցադրություն պաստառների վրա, տարբեր վարպետաց դասեր։
Ֆորումի իրենց մասնակցությունը բերեցին նաև Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցի ուցուցիչները։ Մաթեմատիկայի ուսուցչուհի Լուսինե Սիրունյանը պաստառի միջոցով ցուցադրեց երկրաչափության դասավանդման իր մոտեցումը՝ երկրաչափությունը կապելով կյանքի տարբեր…
Հոկտեմբերի 11֊ին Մասիս քաղաքի հ․3 հիմնական դպրոցում անցկացվեց դաս֊միջոցառում՝ «Համամոլորակային հիմնախնդիրներ» թեմայով։ Դասն անցկացրեց աշխարհագրության ուսուցիչ Տ. Հարությունյանը՝ VII,VIII և IX դասարանների սովորողների հետ։ Յուրաքանչյուր դասարան ներկայացրեց իր թեման․
VIIա - Օվկիանոսի աղտոտման հիմնախնդիր
VIIբ - էկոլոգիական հիմնախնդիր
VIIIա - Պարենային և հակամարտությունների հիմնախնդիրներ
VIIIբ - Գլոբալ տաքացում. Սևանի…
Մասիս քաղաքի հ.3 հիմնական դպրոցում հոկտեմբերի 3֊ին ուսուցիչ Լ. Մուրադյանը քիմիա առարկայից անցկացրեց բաց դաս՝ VIIբ դասարանում։
Դասի թեման էր «Ֆիզիկական և քիմիական երևույթներ»։
«Մտածիր֊զուգորդիր֊մտքեր փոխանակիր» վարժության օգնությամբ վեր հանեցին բոլոր այն փոփոխությունները, որոնք կատարվում են շրջապատող աշխարհում։ Եվ այդ ամենը Լ. Մուրադյանը ամրապնդեց գեցեցիկ ու տեսարժան փորձերով։
Հոկտեմբերի 4-ին նորից լեցուն էր Երևանի թ.201 դպրոցի դահլիճը: Այս անգամ «Դպրոցի ճամփան» խորագրով ուսումնադաստիարակչական միջոցառում էր կազմակերպել աշխարհագրության ուսուցչուհի Գայանե Գրիգորյանը: Միջոցառումը հագեցած էր բազմաթիվ երկրների դպրոցների, կրթօջախ հասնելու դժվարագույն ճանապարհների և խոչընդոտների, բնակչության կրթամակարդակի և կրթությունը հասանլի դարձնելու ուղիների մասին պատմող վավերագրական տեսանյութերով: Երեխաները նաև երախտիքի և մեծարանքի…
Աշունն իր տոնական գույներն է շաղ տվել Հայոց աշխարհում: Բոլորը շտապում են բնություն` հագնելու աշխարհի բոլոր գույներով զարդարված սաղավարտ, մարմնի վրա զգալու բնության հրաշագործությունը, սքանչելիքը:
Հոկտեմբերի 12-ին` Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի միջին դասարանների համակազմը տնօրեն Սիրանուշ Հարությունյանի գլխավորությամբ եղան Վահանավանքում` «Ոսկե աշուն» էքսկուրսիայի ծրագրով.
Սյունյաց բազմազան ու առեղծվածային բնության…
Շախմատի առաջնության ներդպրոցական փուլին, ինչպես ավելի վաղ տեղեկացրել էինք, Կապանի N 5 հիմնական դպրոցում մասնակցում էին 3-8-րդ դասարանների 39 աշակերտներ:
Փնջային պայքարն ընթացավ երեք փուլով, որի արդյունքում առավել բարձր միավորներ են վաստակել`
Պետրոսյան Գևորգ - 3-րդ դասարան
Փարսյան Մհեր - 4-րդ դասարան
Պողոսյան Ալեքս - 5-րդ դասարան
Օհանջանյան Արմինե -…
Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի «Տիկնիկային թատրոն» արտադասարանական խմբակի սաները (խմբակավար՝ Հ.Առաքելյան ) կազմակերպել էին «Սեպտեմբերյան հրաշագործ1 աշուն» խորագիրը կրող արշավ դեպի հայրենի գյուղի հրաշք բնության գողտրիկ վայրերը:
Կազմակերպված խաղերր, գեղեցիկ երգն ու պարը ,ինչպես նաև փոքրիկ դերերի փորձերը, մեծ բավականություն պատճառեցին:
Ն.Դավթյան
Տնօրենի՝ մասնագիտացված կրթական աջակցությունների գծով…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան