Կապանի N13 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ «Վերջին զանգ . վերջին դաս» խորագրով միջոցառում ,որին մասնակցում էին IXա, բ, գ դասարանի աշակերտները:/Դասղեկներ Սերգեյ Մինասյան, Լարիսա Ղազարյան, Գայանե Պատվականյան/
Այսօր յուրաքանչյուրի կենսագրության մեջ լինելու են այսպիսի բազմաթիվ էջեր` նոր նվաճումների դրվագներով լի: Նրանք շատ իղձեր ու ձգտումներ ունեն: Շատերն արդեն ընտրել…
Եղվարդի թիվ 3 հիմնական դպրոցում տոն էր` «Վերջին դասը», տոն, որ յուրաքանչյուր մարդու կյանքում անմոռանալի հիշողություններ է թողնում: Դպրոցին հրաժեշտ էին տալիս իններորդցիները: Նրանց հոգում հիմա գարուն է, ամեն ինչ ներկված է ծիածանի պայծառ գույներով, այսօր ամեն ինչ թվում է պարզ, ամեն արգելք` հաղթահարելի, որովհետև նրանք այսօր հրաժեշտ են տալիս…
Կապանի N13 հիմնական դպրոցի IVբ դասարանի աշակերտների համար տոնը շարունակվում էր . հրաժեշտի տոն, որ կրում էր «Քառամյա տարեգրության էջեր» խորագիրը /Դասվար Կարինե Մարտիրոսյան/։
Մտնելով դպրոց` առաջին օրվանից նրանք հասկացան, որ խաղալիքների կողքին այսուհետ կլինեն գիրքն ու տետրը, որ առաջին ուսուցչուհու` ընկեր Մարտիրոսյանի օգնությամբ պետք է սովորեն գրել ու կարդալ:
Մայիսի 20-ին Եղվարդի թիվ 3 հիմնական դպրոցի ուսուցչուհի Ալլա Իսահակյանը կազմակերպել էր մրցույթ-վիկտորինա «Ես և շրջակա աշխարհը» առարկայից: Մրցում էին 4-րդ դասարանցիները: Յուրաքանչյուր թիմ ուներ իր կարգախոսը և անվանումը՝ «Կողմնացույց», «Ոսկե գիտելիք», «Մտքերի շտեմարան» և «Անպարտելիներ»: Թիմի ավագը ընտրում էր 1-15 թվերից մեկը և էկրանին հայտնվում էր հարցը: 60 վայրկյանի…
Կյանքը գերհագեցած է բազմաշերտ դժվարություններով, և դրանից առաջացած լարվածությունը մեղմելու համար հրաշալի միջոց է պոեզիան. այն կարելի է հոգու սպեղանի համարել: Առօրյա անցուդարձում մի քանի կաթիլ մեղմություն ու հոգու ճախրանք ապահովեցին մեր դպրոցի պարսկերենի խմբակի սաները մայիսի 16-ին՝ համակարգչային սրահում: Աշխատանքները կազմակերպել էր պարսկերենի մասնագետ Օ. Բաբայանը:
Աբովյանի Ա. Վանոյանի…
Այսօր կարծես նրանց հոգում խինդ ու թախիծ միասին են, արցունքի միջից նայում, ջերմ ժպտում էին իրար:
Հրաժեշտի օր էր, բայց և տոն էր մի նոր հանդիպման Կապանի N13 հիմնական դպրոցի IVա դասարանի աշակերտների համար: /Դասվար Լարիսա Խաչատրյան/
Սաներն իրենց ելույթներով,բանաստեղծություններով շնորհակալություն հայտնեցին կյանքը կառուցող հայրերին, այն ջերմացնող մայրերին…
Մայիսի 16-ին Եղվարդի թիվ 3 հիմնական դպրոցի դահլիճում կրկին տոն էր: Առաջին դասարանցիները (դասվարներ՝ Ռ.Արսենյան, Ս. Մարտիրոսյան, Ա. Ավագյան) հրաժեշտ էին տալիս այբբենարանին: Առաջին դասարանցիների գեղեցիկ ասմունքը, հպարտ կեցվածքը, երգն ու պարը վկայում էին, որ դասվարների քրտնաջան աշխատանքը տվել է ցանկալի արդյունք:
Միջոցառման տեսանյութը տեղադրված է հետևյալ հասցեով՝
Մայիսի 17-ին Եղվարդի թիվ 3 հիմնական դպրոցի 8գ դասարանի դասղեկ Լիլիթ Մկրտչյանը կազմակերպել էր միջոցառում, որը կրում էր՝ «Ազգիս հենասյուները» խորագիրը: Յուրաքանչյուր ազգ կանգուն է իր լեզվով, իր հավատով, պատմությամբ ու ամուր ընտանիքով: Երեխաների գրագետ խոսքը, հեզաճկուն պարը և ոգեշնչող հայրենասիրական երգը հուզեցին ներկաներին: Նրանք իրենց շնորհակալական խոսքում մի անգամ… Կապանի N 13 հիմնական դպրոցում մեծ ուշադրություն են դարձնում մատաղ սերնդի հայեցի դաստիարակությանը։ Iբ դասարանի դասվար Ռոզա Թևանյանը անցկացրեց արիության, ոգեկոչման դաս բաց երկնքի տակ: Իրենց գեղեցիկ բանաստեղծություններով, կատարումներով հանդես եկան կրթօջախի սաները։ Հզոր, ուժեղ, ամուր պետություն ունենալու համար անչափ կարևոր է վաղվա քաղաքացիներին ռազմահայրենասիրական ոգով կրթելն ու դաստիարակելը։ Նման… Մայիսի 17-ին Աբովյանի Ն.Վանյանի անվան N 5 հիմնական դպրոցի 2ա դասարանում «Շախմատ» ուսումնական առարկայի ուսուցիչ Սոֆյա Պողոսյանն անցկացրեց դաս-միջոցառում «Շախմատային աշխարհ» խորագրով: Աշակետները շախմատի խաղաքարերն էին: «Թե ինչպես հաշտվեցին Սև ու Սպիտակ թագավորությունները» հեքիաթի միջոցով ներկայացրին շախմատի ծագման պատմությունը: Աշակերտների տպավորիչ խոսքը, բեմական հետաքրքիր խաղը, ոգևորիչ երգն ու պարը վկայում… «Ազգիս հենասյուները» խորագրով միջոցառում
Մայիսի 21, 2019
Դպրոցական անցուդարձ
Հայրենասիրությունը սկսվում է դպրոցից
Մայիսի 21, 2019
Դպրոցական անցուդարձ
Դաս- միջոցառում «Շախմատային աշխարհ» խորագրով
Մայիսի 20, 2019
Դպրոցական անցուդարձ
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան