Եղվարդի թիվ 3 հիմնական դպրոցում տոն էր` «Վերջին դասը», տոն, որ յուրաքանչյուր մարդու կյանքում անմոռանալի հիշողություններ է թողնում: Դպրոցին հրաժեշտ էին տալիս իններորդցիները: Նրանց հոգում հիմա գարուն է, ամեն ինչ ներկված է ծիածանի պայծառ գույներով, այսօր ամեն ինչ թվում է պարզ, ամեն արգելք` հաղթահարելի, որովհետև նրանք այսօր հրաժեշտ են տալիս…
Կապանի N13 հիմնական դպրոցի IVբ դասարանի աշակերտների համար տոնը շարունակվում էր . հրաժեշտի տոն, որ կրում էր «Քառամյա տարեգրության էջեր» խորագիրը /Դասվար Կարինե Մարտիրոսյան/։
Մտնելով դպրոց` առաջին օրվանից նրանք հասկացան, որ խաղալիքների կողքին այսուհետ կլինեն գիրքն ու տետրը, որ առաջին ուսուցչուհու` ընկեր Մարտիրոսյանի օգնությամբ պետք է սովորեն գրել ու կարդալ:
Մայիսի 20-ին Եղվարդի թիվ 3 հիմնական դպրոցի ուսուցչուհի Ալլա Իսահակյանը կազմակերպել էր մրցույթ-վիկտորինա «Ես և շրջակա աշխարհը» առարկայից: Մրցում էին 4-րդ դասարանցիները: Յուրաքանչյուր թիմ ուներ իր կարգախոսը և անվանումը՝ «Կողմնացույց», «Ոսկե գիտելիք», «Մտքերի շտեմարան» և «Անպարտելիներ»: Թիմի ավագը ընտրում էր 1-15 թվերից մեկը և էկրանին հայտնվում էր հարցը: 60 վայրկյանի…
Կյանքը գերհագեցած է բազմաշերտ դժվարություններով, և դրանից առաջացած լարվածությունը մեղմելու համար հրաշալի միջոց է պոեզիան. այն կարելի է հոգու սպեղանի համարել: Առօրյա անցուդարձում մի քանի կաթիլ մեղմություն ու հոգու ճախրանք ապահովեցին մեր դպրոցի պարսկերենի խմբակի սաները մայիսի 16-ին՝ համակարգչային սրահում: Աշխատանքները կազմակերպել էր պարսկերենի մասնագետ Օ. Բաբայանը:
Աբովյանի Ա. Վանոյանի…
Այսօր կարծես նրանց հոգում խինդ ու թախիծ միասին են, արցունքի միջից նայում, ջերմ ժպտում էին իրար:
Հրաժեշտի օր էր, բայց և տոն էր մի նոր հանդիպման Կապանի N13 հիմնական դպրոցի IVա դասարանի աշակերտների համար: /Դասվար Լարիսա Խաչատրյան/
Սաներն իրենց ելույթներով,բանաստեղծություններով շնորհակալություն հայտնեցին կյանքը կառուցող հայրերին, այն ջերմացնող մայրերին…
Մայիսի 16-ին Եղվարդի թիվ 3 հիմնական դպրոցի դահլիճում կրկին տոն էր: Առաջին դասարանցիները (դասվարներ՝ Ռ.Արսենյան, Ս. Մարտիրոսյան, Ա. Ավագյան) հրաժեշտ էին տալիս այբբենարանին: Առաջին դասարանցիների գեղեցիկ ասմունքը, հպարտ կեցվածքը, երգն ու պարը վկայում էին, որ դասվարների քրտնաջան աշխատանքը տվել է ցանկալի արդյունք:
Միջոցառման տեսանյութը տեղադրված է հետևյալ հասցեով՝
Մայիսի 17-ին Եղվարդի թիվ 3 հիմնական դպրոցի 8գ դասարանի դասղեկ Լիլիթ Մկրտչյանը կազմակերպել էր միջոցառում, որը կրում էր՝ «Ազգիս հենասյուները» խորագիրը: Յուրաքանչյուր ազգ կանգուն է իր լեզվով, իր հավատով, պատմությամբ ու ամուր ընտանիքով: Երեխաների գրագետ խոսքը, հեզաճկուն պարը և ոգեշնչող հայրենասիրական երգը հուզեցին ներկաներին: Նրանք իրենց շնորհակալական խոսքում մի անգամ… Կապանի N 13 հիմնական դպրոցում մեծ ուշադրություն են դարձնում մատաղ սերնդի հայեցի դաստիարակությանը։ Iբ դասարանի դասվար Ռոզա Թևանյանը անցկացրեց արիության, ոգեկոչման դաս բաց երկնքի տակ: Իրենց գեղեցիկ բանաստեղծություններով, կատարումներով հանդես եկան կրթօջախի սաները։ Հզոր, ուժեղ, ամուր պետություն ունենալու համար անչափ կարևոր է վաղվա քաղաքացիներին ռազմահայրենասիրական ոգով կրթելն ու դաստիարակելը։ Նման… Մայիսի 17-ին Աբովյանի Ն.Վանյանի անվան N 5 հիմնական դպրոցի 2ա դասարանում «Շախմատ» ուսումնական առարկայի ուսուցիչ Սոֆյա Պողոսյանն անցկացրեց դաս-միջոցառում «Շախմատային աշխարհ» խորագրով: Աշակետները շախմատի խաղաքարերն էին: «Թե ինչպես հաշտվեցին Սև ու Սպիտակ թագավորությունները» հեքիաթի միջոցով ներկայացրին շախմատի ծագման պատմությունը: Աշակերտների տպավորիչ խոսքը, բեմական հետաքրքիր խաղը, ոգևորիչ երգն ու պարը վկայում… Մայիսի 17-ին Կապանի N5 հիմնական դպրոցի 4-րդ «գ» դասարանի հրաժեշտի ելույթը տարբերվեց հուզիչ ու նրբաճաշակ բեմելով: Արդեն փորձառու դասվար Հերմինե Հակոբյանը նուրբ զգացողությունների պայծառակացուրդ էր բեմադրել: Տիեզերական երևակայությամբ, բեմում սահեցին անցած չորս տարիները, այդ տարիների ապրումները, ձեռքբերումները: -Այնպիսի աշխատանքի ու հոգևոր կապի ականատեսը եղանք աշակերտների և ուսուցչուհու միջև,… «Ազգիս հենասյուները» խորագրով միջոցառում
Մայիսի 21, 2019
Դպրոցական անցուդարձ
Հայրենասիրությունը սկսվում է դպրոցից
Մայիսի 21, 2019
Դպրոցական անցուդարձ
Դաս- միջոցառում «Շախմատային աշխարհ» խորագրով
Մայիսի 20, 2019
Դպրոցական անցուդարձ
Դպրոցական մանկության կարոտի էջեր
Մայիսի 20, 2019
Դպրոցական անցուդարձ
Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղխման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի ներմուծումը, բազմությունների հատումն ու միավորումը հատուկ պայմանանշաններով գրառելու…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ