Մայիսի 2-ին Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի 1-ին «բ» դասարանի դասվար Արևիկ Հայրապետյանը նախաձեռնեց ինտեգրված դաս` համակարգչային կաբինետում: Դասի թեման` «Ծառի խնդրանքը», տիպը` հաղորդման:
Նոր թեմայի հաղորդումն ուղեկցվեց համակարգիչ, տեսացրիչ, էկրան զննական պարագաներով, սահիկահանդեսով, որը նպաստեց ողջ համակազմի ակտիվ մասնակցությանը:
Դասի նպատակն էր դաստիարակել ճիշտ վերաբերմունք շրջակա միջավայրի նկատմամբ,…
Զվարթ գարունքին,
Երգին ու ծաղկին
Դպրոցի ճամփան
Կարճ է, դուրալի
Կարծես ավելի:
Երեխաների սահուն անցումը մանկապարտեզից դեպի դպրոց արդյունավետ կազմակերպելու համար Կապանի N13 հիմնական դպրոցը իր հարկի տակ հյուրաընկալեց Կապանի N13 ՆՈՒՀ-ին: /ՆՈՒՀ-ի տնօրեն Անահիտ Ստեփանյան/
Նպատակը՝
ա/կրթական երկու մակարդակների միջև սերտ համագործակցության նոր…
Մասիս քաղաքի հ3 հիմնական դպրոցի IXա և IXբ դասարանում անցկացվել է գործնական աշխատանք Fe2+ և Fe3+ իոնների հայտնաբերման փորձերի վերաբերյալ (դեղին, կարմիր արյան աղով և ռոդանիդով)։ Գործնական աշխատանքները և հետաքրքրաշարժ փորձերը հնարավորություն են տալիս զարգացնելու աշակերտների ծրագրային գիտելիքները։
Ապրիլի 25-ին «Աբովյանի Ն.Վանյանի անվան Ν 5 հիմնական դպրոց»ՊՈԱԿ-ի IIIա դասարանի դասվար Լ.Եպիսկոպոսյանը դպրոցական աբոնեմենտային ծրագրի շրջանակներում կազմակերպեց էքսկուրսիա Ս.Կապուտիկյանի տուն-թանգարան, որտեղ աշակերտները ծանոթացան բանաստեղծուհու ստեղծած մեծ ժառանգությանը, առօրյա օգտագործման իրերին՝ ձեռքի ժամացույց, պայուսակ, թաշկինակ, հովհար, հարդարանքի պարագաներ, նվերներին, որոնք Կապուտիկյանը ստացել է անվանի մարդկանցից։ Թանկ նմուշներից է հատկապես Սիամանթոյի գրիչը, որը 1963 թվականին Փարիզում Կապուտիկյանին նվիրել է պոետի…
Կապանի N13 հիմնական դպրոցի V-IX դասարանի սաները մասնակցեցին Կապանի համայնքապետարանի կողմից կազմակերպած համաքաղաքային կրոսավազքին, նվաճեցին մեդալներ, զբաղեցրին III պատվավոր տեղը և արժանացան «Կապան համայնքի ղեկավարի գավաթին»:
Կապանի N13 հիմնական դպրոցում անցկացվեց «Ռուսական պոեզիայի հանճարը» խորագրով միջոցառում, որը նվիրված էր Ա. Ս. Պուշկինի 220 ամյակին: /Նախաձեռնությունը Ռուսաց լեզու և գրականության ուսուցիչ Աշխեն Բադալյան/
Նպատակը՝
անդրադառնալ հայ-ռուսական մշակութային կապերին՝ կարևորելով դրանց պահպանումն ու տարբեր ուղղություններով դինամիկ զարգացումը:
«ԻՆՁ ԿՀԻՇԻ ԱՄԵՆ ԼԵԶՈՒ ԵՎ ԱԶԳ...»
Պուշկինի մեծության…
Ապրիլի 1-ը թռչունների պահպանության միջազգային օրն է: Օրվա բովանդակության շրջանակում արդեն մեկ ամիս է, ինչ Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի 5-րդ «ա» և 5-րդ «գ» դասարաններում ռուսաց լեզվի ուսուցչուհի Արաքսյա Քարամյանը, համադրելով առարկայի ընթացիկ թեմատիկ նյութը, համագործակցելով դպրոցի կենսաբանության ուսուցչուհի Անուշ Արզումանյանի հետ, տարավ մի շարք աշխատանքներ «Օգնություն թռչուններին» կարգախոսով.
…Ապրիլի 28-ին «Գեղարքունիքի մարդու իրավունքների պաշտպանության կենտրոն» ՀԿ ներկայացուցիչները Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի 11-րդ դասարանում անցկացրին իրազեկման դասընթաց՝ «Միգրացիա» թեմայով, որի ընթացքում քննարկվեց թրաֆիքինգի դեմ պայքարելու վերաբերյալ հարցեր, բացատրեցին միգրացիայի հետ կապված հասկացություններ:
Աշակերտները խորհուրդներ ստացան սոցիալական կայքերում անվտանգ շփման վերաբերյալ, որոնք կօգնեն նրանց շրջապատում լինել ավելի իրազեկված՝…
Ապրիլի 24-ին Ծիծեռնակաբերդի հուշահամալիրում խոնարհված ծաղիկները սպասում էին իրենց երկրորդ կյանք հաղորդելուն` շարունակելով իրենց առաքելությունը որպես հուշագրեր, բացիկներ։
Երևանի Կ.Դեմիրճյանի անվան հ,139 ավագ դպրոցի սաները մասնակցեցին ծաղկահավաքին. ուրաքանչյուր նմանօրինակ նախաձեռնության մասնակցելը հայրենասիրության յուրօրինակ դրսևորում է։
Կապանի N13 հիմնական դպրոցի VIII «ա», «բ» դասարանի աշակերտները «Մասնագիտական կողմնորոշում» ծրագրի շրջանականերում ուսումնաճանաչողական այց կատարեցին Սյունիքի «ՄԱՐԻԼԱ» սահմանափակ պատասխանատվությամբ ընկերություն (ՍՊԸ) /նախաձեռնությունը՝ Վորլդ Վիժն Հայաստան հասարակական կազմակերպության/։
Աշակերտները ծանոթացան հզոր ու գերժամանակակից սարքավորումներով հագեցած արտադրամասում տեղի ունեցող աշխատանքներին։ Այստեղ էկոլոգիապես մաքուր հումքը անցնում է մշակման տարբեր փուլեր` վերածվելով բարձրորակ արտադրանքի:…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան