ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նվիրի'ր երազանք

Սեպտեմբերի 26, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

17.09.2019թ. Վանաձորի «Վերնատուն» ռեստորանային համալիրում  տեղի ունեցավ Լոռի «Համույթ» կազմապերպության կողմից կազմակերպված «Նվիրի'ր երազանք» խորագրով բարեգործական միջոցառում (կազմակերպիչ` Սեդա Քառյան): Միջոցառման նպատակն էր որոշ չափով իրականացնել  անապահով ընտանիքների երեխաների և գիշերօթիկ դպրոցի սաների ցանկությունները: Իմանալով միջոցառման մասին` Վանաձորի թիվ 23 հիմնական դպրոցի աշակերտները սիրով արձագանքեցին: Նրանք իրենց սիրած տիկնիկների, նապաստակների, փղերի, արջուկների և այլ խաղալիքների հետ նաև իրենց հոգու ջերմությունն ու սերը նվիրեցին այդ երեխաներին: Դպրոցի տեխնոլոգիայի ուսուցչուհի Ջեմմա Վարդանյանի և դաստիարակչական աշխատաքների կազմակերպիչ Սրբուհի Գրիգորյանի ուղեկցությամբ աշակերտների մի խումբ մասնակցեց միջոցառմանը:

Միջոցառմանը ողջույնի խոսք ասացին 7-րդ «ա» դասարանի աշակերտուհիներ Նաթելլան և Մանեն: Գեղեցիկ կատարումով հանդես եկավ 9-րդ դասարանցի քանոնահարուհի Շուշանիկ Քարհանյանը: Դհոլահարներ Էրիկն ու Նարեկը իրենց կատարումով աշխուժացրին մթնոլորտը:

Շատ կարևոր է, որ երեխաները բարեգործ են դառնում դեռ փոքր տարիքից և երջանիկ են զգում` իրենց հասակակիցներին երջանիկ պահեր պարգևելով:

  • Կոչականի ուսուցումը չորրորդ դասարանում

    Կոչականի ուսուցումը չորրորդ դասարանումՉորրորդ դասարանում լեզվական նյութերի շարքում տեղ է զբաղեցրել նաև կոչականի ուսուցումը, ինչը կարելի է շատ հետաքրքիր և արդյունավետ կազմակերպել:Պինգվին ՎինըԴիտել մուլտֆիլմը և որոշել, թե ում է դիմում խոսքը մեր պինգվինը:

  • ԽՆԱՅԵԼ, ԹԵ՞ ԾԱԽՍԵԼ

    Շատ հաճախ, տարբեր հանգամանքներով պայմանավորված անհրաժեշտ է լինում կատարել ճնախատեսված ծախսեր, ինչից հետո մարդը հայտնվում է անհարմար վիճակում: Կամ ընտանիքի առօրյա կարիքները չեն բավարարվում, կամ ստիպված դիմում է բանկ՝ վարկ վերցնելու: Նման իրավիճակից հնարավոր է խուսափել խնայողության միջոցով: Խնայել կարելի է՝ տնտեսելով եկամուտից կամ կրճատելով ծախսերը:Կարևոր է ոչ միայն խնայել, այլ նաև իմանալ ինչու խնայել և  ինչպես, որտեղ պահել խնայողությունը:

  • Վանի թագավորության հիմնադրումը,թագավորության հզորացումը,Հռոմից ավելի հին մայրաքաղաքը,թագավորության անկումը

  • Ավստրալիա մայրցամաքի հայտնգործման պատմությունը, աշխարհագրական դիրքը, ափագիծը, ռելիեֆը, օգտակար հանածոները, կլիման, ներքին ջրերը, բնական զոնաները: Կներկայացնեմ նաև իր զբաղեցրած տարածքով աշխարհի վեցերորդ երկիրը համարվող Ավստրալական Միությունը:

    Դասընթացն ընդգրկում  է Ավստրալիա  մայրցամաքի հայտնգործման պատմությունը, աշխարհագրական  դիրքը,  ափագիծը, ռելիեֆը, օգտակար  հանածոները, կլիման,  ներքին ջրերը, բնական  զոնաները: Կներկայացնեմ նաև իր զբաղեցրած տարածքով  աշխարհի վեցերորդ երկիրը համարվող Ավստրալական Միությունը:

  • ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԱՂԳԱԳՐԱԿԱՆ ՊԱՐ: ՏԱՐԱԶ:

  • ՏԻԳՐԱՆ ՄԵԾ

  • Բառագիտություն

    Կուսումնասիրենք բառագիտություն բաժինը, որովհետև այն նպաստում է բառապաշարի հարստացմանը, խոսքի պատկերավորությանը, ինչպես նաև գրագետ և հայեցի խոսք կազմելու կարողությանը։  

  • Ձեռնարկատիրական կրթության ինտեգրումը հանրակրթական դպրոցում

    «Ձեռնարկատիրական կրթության ինտեգրումը հանրակրթական դպրոցում» թեմայով դասընթացում կարող եք ծանոթանալ Ձեռնարկատիրական կրթության նպատակներին,ինտեգրման սկզբունքներին և դասը հետաքրքիր անցկացնելուն:Դասընթացը տևելու է 4 շաբաթ, որի ընթացքում հաղորդակցվելու ենք դասընթացում տեղադրված ֆորումների օգնությամբ: 

  • Էլեկտրական հոսանքը տարբեր միջավայրերում

    Դասընթացը ներառում է մետաղներում, էլեկտրոլիտներում, կիսահաղորդիչներում, գազերում և վակուումում էլեկտրական հոսանքի առանձնահատկությունները:

  • Ճանապարհային երթևեկության կանոններ

    Ամեն տարի մեր հանրապետությունում ավելանում է տրանսպորտային միջոցների քանակը: Ավտոմեքենաների քանակի ավելացմանը և ճանապարհների երթևեկության լարվածության բարձրացմանը զուգահեռ բարձրանում է նաև ճանապարհային երթևեկության մասնակիցների (վարորդներ, հետիոտներ, ուղևորներ և այլն) կողմից ճանապարհային երթևեկության կանոններին խստագույնս հետևելու պահանջը:Միաժամանակ, մեծացել է փողոցներում և ճանապարհներին երեխաների, մասնավորապես`դպրոցահասակ երեխաների մասնակցությամբ տեղի ունեցող ճանապարհատրանսպորտային պատահարների թիվը, ինչը ճանապարհային երթևեկության կանոնների չիմացության կամ դրանց կարևորությունը չգիտակցելու հետևանք է:Շատ կարևոր է երեխաների մեջ դաստիարակել կարգապահություն` փողոցներում և ճանապարհներին երթևեկության կանոնների պահպանումը նրանց համար դարձնելովսովորություն,որի առումովմեծ նշանակություն ունի դպրոցներում և արտադպրոցական հաստատություններում աշակերտներին անվտանգ երթևեկության կանոնների ուսուցումը:I-IV դասարաններում ճանապարհներին և փողոցներում աշակերտների վարքի ուսուցմանը հատկացվում է յուրաքանչյուր ուսումնական տարում 10-ական ժամ: Ուսուցիչը (դասղեկը), արտադպրոցական հաստատության մանկավարժը պարապմունքներին, առանձին զրույցներին, էքսկուրսիաներին կարող են մասնակից դարձնել Ճանապարհային ոստիկանության աշխատակիցներին, ավտոդպրոցների հրահանգիչներին: Այն միջնակարգ դպրոցներում, որոնցում ավագ դասարաններում ուսուցանվում է ավտոգործը` աշակերտների միջավայրում անվտանգ երթևեկության արտադասարանական աշխատանքի կազմակերպման համար նպատակահարմար է օգտվել ուսուցիչների և ավտոգործի ուսուցիչների խորհուրդներից:I-IV դասարաններում աշակերտների հետ տարվող պարապմունքները նպատակահարմար է անցկացնել դասասենյակներում կամ հատուկ հրապարակում (դպրոցի բակում, ֆիզկուլտուրայի դահլիճում)` օգտագործելով ուսումնազննական պարագաներ, սարքավորումներ և մանկական տրանսպորտային միջոցներ:Հրապարակը պետք է կահավորել խաչմերուկների, հետիոտնային անցումների գծանշումներով, ժամանակավոր կամ հիմնական լուսացույցներով, ճանապարհային նշաններով և այլ սարքավորումներով: Խորհուրդ է տրվում գործնական պարապմունքներ անցկացնել փողոցում, խաչմերուկում, հրապարակում, ցույց տալ հետիոտների և տրանսպորտային միջոցների երթևեկությունը, երթևեկության կարգավորման տեխնիկական միջոցները:Հատուկ դասասենյակի և հրապարակի սարքավորման գործում անհրաժեշտ օգնություն կարող են ցույց տալ ավտոտրանսպորտային ձեռնարկությունները, ճանապարհային ոստիկանությունը, հայ ավտոմոտոսիրողների և այլ հասարակական կազմակերպություններ:Ուսուցման և արտադասարանական աշխատանքի ընթացքում նպատակահարմար է ցուցադրել կարճամետրաժ կինոֆիլմեր, էլեկտրոնային տեսանյութեր, կազմակերպել էքսկուրսիաներ, ցերեկույթներ, վիկտորինաներ, հեծանվորդների անվտանգ երթևեկության մրցումներ և այլն:Պարապմունքները կարելի է անցկացնել նաև ավտոպարկերում և անհրաժեշտ նյութատեխնիկական բազա ունեցող տնտեսություններում:Յուրաքանչյուր պարապմունքից հետո ստուգիչ հարցերի (թեստերի), առաջադրանքների միջոցով անհրաժեշտ է ստուգել, թե սովորողներն ինչպես են յուրացրել ճանապարհային երթևեկության անվտանգության կանոնները փողոցներում ու ճանապարհներին: Պարապմունքները պետք է գրանցվեն համապատասխան դասամատյանում, որտեղ նշվում է հաճախելիությունը, ուսումնասիրած նյութը: