Մեզ հաղթելը դժվար է, երբ էպոսի ոգեղեն ուժը մեզ հետ է:
Նոյեմբերի 28-ին «Սասնա ծռեր» էպոսի մուտքի դաս էր Սիսիանի ավագ դպրոցի 9-րդ «ա» դասարանում: Դասը հետազոտական-վերլուծական էր: Աշակերտները կատարել էին հետազոտական աշխատանքներ նյութի շուրջ ու իրենց տեղեկույթով կազմել անհատական-հետազոտական անկյուններ:
Դասն սկսվեց հայրենասիրական երգով, այնուհետև Արման Կարապետյանը ներկայացրեց իր…
Անգնահատելի է ժողովրդական բանահյուսության դերը աշակերտների բարոյական դաստիարակության գործում:Բանահյուսության մեջ ժողովուրդն արտացոլել է իր պատմության առավել կարևոր դեպքերը,իր դարավոր փորձն ու իմաստությունը,ձգտումներն ու իդեալները: Արմավիր մարզի, Արմավիր քաղաքի հ.8 հիմնական դպրոցի 4ա դասարանի դասվար Մ.Գալստյանը կազմակերպել էր դաս- միջոցառում՝ «Բարոյականությունը և Ժողովրդական բանահյուսությունը» խորագրով: Աշակերտները ներկայացրեցին «Աղվեսն ու իր սանիկները»…
Կապանի հ.13 հիմնական դպրոցի 6-րդ ա դասարանի անգլերենի դաս-հանդեսն անցկացվեց գրադարանում. Ուսուցիչ Լարիսա Ղազարյան, գրադարանավար Լարիսա Պետրոսյան
Դասի թեման. «Հեքիաթների աշխարհում»
Դասի նպատակն էր առակ-հեքիաթների հիման վրա զարգացնել աշակերտների հաղորդակցական ունակությունները, ամրապնդել վարքի տարբեր մոդելները, հնարավորություն տալ արտահայտվելու անգլերենով: Գրադարանում ստեղծվել էր ջերմ հեքիաթային միջավայր: Այնպիսի տպավորություն էր,…
Նոյեմբերի 24-ին Կապանի N5 հիմնական դպրոցի «Բանավեճի ակումբում»` մթնոլորտը շիկացած էր:
Բանավեճի թեման էր «Հայաստանում երեխաների իրավունքները» պաշտպանված են:
«Կողմ»թիմը իր պնդումները փաստում էր ՀՀ և միջազգային օրենքներով, պետական պատկան մարմինների գործունեությամբ:
«Դեմ» դիրքորոշումով հանդես եկող թիմը վկայակոչեց առկա խնդիրները, որոնք խաթարում են երեխայի իրավունքները, վտանգում առողջությունը, խոչընդոտում ընդունակությունների նախադրյալների զարգացմանը:
…Վանաձորի թիվ 18 միջնակարգ դպրոցի 5-րդ «ա», դասարանում անցկացված բաց դասի թեման Անդերսենի «Սոխակը» հեքիաթն էր: Դասասենյակը կահավորված էր պաստառներով, աշակերտների կատարած նկարազարդումներով: Ուսուցչուհին` Գ. Թումանյանը, աշակերտներին ներգրավելով աշխույժ զրույցի մեջ, համագործակցային մեթոդների միջոցով բացահայտեց հեքիաթի բարոյական ըմբռնումները, տոգորեց ճշմարիտ ու վեհ գաղափարներով: Երեխաները խոսեցին չարի ու բարու, պայքարի ու…
Հայաստանի Հանրապետության սպորտի և երիտասարդության հարցերի նախարարության ստորաբաժանումների ղեկավարները և անձամբ նախարար Հրաչյա Ռոստոմյանն աշխատանքային այցով եղան Կապանի N5 հիմնական դպրոցում:
Հյուրերի դպրոցի բակում ազգային երգ ու պարով պատվեցին դպրոցի 6-րդ դասարանցիները:
Աշխատակազմը ներկա գտնվեց 4-րդ ա դասարանի շախմատի դասին, 7-րդ ա դասարանի ֆիզկուլտուրայի ժամին և աշակերտները հնարավորություն ունեցան մեկ…
Հերթական ուսանելի դասն էր վարում հայոց լեզվի և գրականության ուսուցչուհի, ՀՀ վաստակավոր մանկավարժ Կարինե Ստեփանյանը:
Ուսուցչուհին ընտրել էր դասի յուրօրինակ, չկրկնված և շատ ուսանելի տեսակ «Մայրենի» առարկայից 6-րդ «Գ» դասարանում:
Դասի թեման արտադասարանական ընթերցանության շրջանակներում Հովհաննես Թումանյանի «Գիքորը» պատմվածքի մեկնաբանությունն էր:
Ընտրված և դասի ընթացքում կիրառված դասավարման մեթոդները…
Կապանի հ.13 հիմնական դպրոցի հայոց լեզվի ուսուցչուհի Անահիտ Արզումանյանը VI ա դասարանի արտադասարանական ընթերցանության դասն անցկացրեց դպրոցի գրադարանում:
Դասի թեման - Հովհաննես Շիրազ
Դասի նպատակը
ա/ բանավոր խոսքի զարգացում, բառապաշարի հարստացում
բ/ արտահայտիչ ընթերցանություն
գ/ բանաստեղծության պատկերային և լեզվաոճական համակարգի առանձնահատկությունների բացահայտում և մեկնաբանում:
ՄԿԱ-գծով…
Աշնանային դյութիչ երաժշտության հնչյունների ներքո սկսվեց ցուցադրական դասը՝ Մասիս քաղաքի N3 հիմնական դպրոցի IIա դասարանում (դասվար՝ Քնարիկ Ադամյան): Երեխաները գեղեցիկ երգից հետո բնութագրեցին աշունը իր գույների բազմազանությամբ: Արտասանեցին «Աշնան նկար» բանաստեղծությունը, վերլուծեցին,կազմեցին բառակապակցություններ: Օգտագործվեց քառաբաժան ՎԵՆ-ի դիագրամ մեթոդները: Նոր նյութը սկսվեց «Տերևաթափ» երգով: Ներս մտավ տերևաթափը իր աշնանային զամբյուղով: Դասարանը…
2016 թ. հոկտեմբերի 28-ին Կոտայքի մարզի Արամուսի Վլ.Առաքելյանի անվան միջն. դպրոցի VIIա դասարանում տեղի ունեցավ միջոցառում ֆիզիկա առարկայից «Իներցիայի դատը» վերնագրով: Այս միջոցառման նպատակն էր ուսումնասիրել իներցիայի դրսևորման դրական և բացասական կողմերը: Սովորեցնել գտնել օրինակներ, կարողանալ այն բացատրել, զարգացնել տրամաբանական մտածողությունը: Խնդիրը` իներցիան ինչ է ավելի շատ բերում օգուտ՞, թե՞ վնաս:…
Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղխման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են:Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ