«Մեր մեծերը» միջոցառումների շրջանակում Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ դաս-միջոցառում՝ նվիրված սփյուռքահայ գրող Վահե Հայկի ծննդյան 120- ամյակին: Միջոցառումն անցկացրեց հայոց լեզվի և գրականության ուսուցչուհի Մ. Սիմոնյանը յոթերորդ բ դասարանի աշակերտների միջոցով:
Դասասենյակում փակցված էր արևմտահայ գրողների նկարները, որոնց շարքում նաև՝ Վ. Հայկի նկարները: Աշակերտները…
Դեկտեմբերի 9-ին երկարամյա դասվար Գրետա Հարությունյանի նախաձեռնությամբ կայացավ Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի 6-րդ «բ» դասարանի դաս-ցուցահանդեսը` կերպարվեստ առարկայից:
Ցուցահանդեսը վերնագրված էր «Իմ հույզերի ներկապնակը», որը բովանդակում էր ստեղծագործող աշակերտների մտահղացումները:
Պաշտոնական բացումից հետո ներկաները` տնօրենության անդամներ, ուսուցիչներ, ծնողներ մասնակից եղան վերածննդի ժամանակաշրջանի հոլոգրամային:
Դասի զարգացումը միջնադարյան…
Կապանի հ.13 հիմնական դպրոցի VIII և IX դասարանի աշակերտները «Մասնագիտական կողմնորոշում» ծրագրի շրջանակներում կատարեցին այց Կապանի «Բարեշեն» հացաթխման արտադրական ձեռնարկություն: Սովորողները ծանոթացան հացաթխման տեխնոլոգիային, հրուշակեղենի պատրաստման և ձևավորման «գաղտնիքներին»: Նրանք շատ տպավորված էին և փորձեցին նաև որոշ աշխատանքներում օգնել վարպետներին:
Սովորողների հետ դաստիարակչական աշխատանքների կազմակերպիչ Ռիմա Մկրտչյան
Դեկտեմբերի 6-ին Վանաձորի Ղ.Ալիշանի անվան հ.27 հիմնական դպրոցի քիմիայի մասնաշենքում առավոտից եռուզեռ էր: Քիմիայի ուսուցչուհի Ա. Զուրաբյանը և IXբ դասարանի աշակերտները պատրաստվում էին փորձարարական դասի: Նրանց ոգևորել էր դպրոցի տնօրեն Գ.Քարհանյանի յուրահատուկ նվերը՝ քիմիական տարրերի պարբերական համակարգը` համալրված նոր տարրերով, հայկական տարբերակով և շքեղ դիզայնով:
Փորձարարական դասի թեման «Կերակրի աղն»…
Արարատի մարզի Մասիս քաղաքի հ.3 հիմնական դպրոցում բաց դաս էր երկրաչափություն առարկայից՝ VIIա դասարանում: Երկրաչափության ուսուցչուհի Գ. Հակոբյանը դասարանը բաժանեց երկու թիմերի միջև: Առաջին փուլը՝ եռանկյուն,կիսորդ, բարձրություն և միջնագիծ: Երկրորդ փուլը՝ իմաստավորման փուլ և երրորդ փուլը՝ դրոշակներով խաղ: Դասը հագեցած էր համակարգչային տեսանյութով,երկրաչափական պատկերներով և պաստառներով: Դասի ընթացքում ուսուցչուհին երկրաչափական …
2016թ. դեկտեմբերի 2-ին Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցի աշխորհուրդը հրավիրել էր Վանաձորի թիվ 19 հիմնական դպրոցի աշխորհրդի նախագահին և անդամներին դպրոցի կազմակերպիչ Աիդա Սարուխանյանի գլխավորությամբ: Այդ օրը դպրոցում նաև անց էր կացվում Կարմիր խաչի ընկերության կողմից իրականցվող «Կառուցենք անվտանգ և կայուն համայնքներ» ծրագրի շրջանակներում «Աղետները երեխաների աչքերով»…
Դեկտեմբերի 1-ին Գավառի ավագ դպրոցի աշակերտական խորհուրդը կազմակերպեց ՄԻԱՎ - ՁԻԱՀ-ի կանխարգելմանը և միգրացիայի հիմնախնդիրներին նվիրված սեմինար: Հետաքրքիր տեղեկատվություն, վիճակագրական տվյալներ, խաղային վարժություններ, զուգահեռների անցկացում միգրացիայի և ՄԻԱՎ - ՁԻԱՀ-ի տարածման միջև` այս բոլոր հարցերի շուրջ տարածվեց բուռն քննարկում, արվեցին կարևոր հետևություններ: Սեմինարին իրենց ակտիվ մասնակցությունը բերեցին նաև Հացառատի թիվ…
Մոմավառւթյուն, զոհերի հիշատակի ոգեկոչում, լռության րոպե…
Այսպես Գավառի ավագ դպրոցում նշեցինք Սպիտակի ավերիչ երկրաշարժի 28-ամյա տարելիցը:
1988 թվական, 7-ը դեկտեմբերի, ժամը 11.42-ին 10 բալ ուժգնությամբ երկրաշարժը 40 վայրկյանում ավերեց Հայաստանի 41 տոկոսը:25 հազար զոհ, 500 հազարից ավելի անօթևան մնացածներ: Եվ ամբողջ աշխարհ , որ կանգնեց հայերիս կողքին, սատարեց, փորձեց փարատել…
2016թ. նոյեմբերի 25-ին Եվրասիա միջազգային համալսարանում տեղի ունեցավ «Կիլիկյան Հայաստանի դերը հայոց պետականության կայացման գործում» աշակերտական գիտաժողովի նյութերի ժողովածուի շնորհանդեսը: Սույն գիտական ժողովածուում ներառված են այն զեկուցումները, որոնք առանձնանում են հետազոտական պատշաճ մակարդակով, գիտական, տեսական ու գործնական աշխատանքի խորությամբ և արդիականությամբ: Մասնակցում էին 9գ դասարանի աշակերտներ Ներսիսյան Նունեն և Միրաքյան…
Միջոցառմանը մասնակցում էին դպրոցի ասմունքի խմբակի շնորհաշատ երեխաները: Գեղեցիկ դահլիճում թևածում էր աշնանային տրամադրությունը. երեխաները միջոցառման ընթացքում շփվեցին բնության հետ,փորձեցին բանալ թախծոտ աշնան գաղտնիքները: Այո՛, թախծոտ, որովհետև աշունը իր կաթիլե մատներով շոյում է մեռնող տերևների մարմինն ու հետո հանդարտ ու մեղմիկ պարում ջրերի վրա… երգում տանիքներին, կամաց ու թախծոտ լալիս…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
ՆՈՒ նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը: Ձևավորել վերլուծելու և գնահատելու հմտություններ: Ձևավորել հետազոտական աշխատանք կատարելու
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղծման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի: