ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նորություններ > Դպրոցական անցուդարձ

«Ոսկե աշունը» Արմավիրի թիվ 8 հիմնական դպրոցի նախակրթարանում

Դեկտեմբերի 5, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

Արմավիրի  թիվ 8 հիմնական դպրոցի «Գտնված երազ» նախակրթարանում «Ոսկե աշուն»   էր։ Նախակրթարանի սաներն իրենց գեղեցիկ երգով, պարով ու աշունը գովերգող խոսքերով դահլիճ էին բերել Հայաստանի աշունը՝  իր ողջ ճոխությամբ, առատությամբ  ու  ոսկեդեղին  գույներով։

Երեխաներն իրենց փոքրիկ ելույթներով բնութագրեցին աշունն իր ողջ հմայքով։

Դահլիճը զարդարված էր վառ  ծիրանի, կարմիր, դեղին գույներով,…

Մի կյանքի պատմություն

Դեկտեմբերի 5, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

Գյումրու թիվ մեկ ավագ դպրոցում անցկացվեց ևս մեկ ինքնատիպ դաս հայ գրականությունից: Դասը վարում էր հայոց լեզվի և գրականության ուսուցիչ Նուբար Ղարագյոզյանը:

12-րդ դասարանի հումանիտար հոսքի աշակերտները ներկայացնում էին իրենց ստեղծագործությունները` «Մի կյանքի պատմություն» վերնագրով: Դասի ակադեմիական նպատակը երեխաների գրավոր և բանավոր խոսքի զարգացումն էր, վերլուծական մտքի ձևավորումը: Դասի սոցիալական…

Առաջին անգամ ընտրող. ընտրություններ Գյումրու թիվ 1 ավագ դպրոցում

Դեկտեմբերի 5, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

Գյումրու թիվ 1 ավագ դպրոցում ընտրություններ էին։ Այո, ընտրություններ, բայց ոչ համապետական, այլ «Առաջին անգամ ընտրող» ծրագրի շրջանակներում X-XII դասարանների աշակերտները գործնական ընտրություններ էին անցկացնում։ Նրանք իրենց ստացած տեսական գիտելիքները կիրառեցին գործնականում՝ ընտրելով նախագահ։ Թեկնածուները 4-ն էին՝ իրենց թիմերով, նախընտրական ծրագրերով, հանդիպումների ժամանակացույցով։ Հանձնաժողովն էլ արհեստավարժ էր, խստապահանջ և անաչառ։…

ՄԻԱՎ-ՁԻԱՀ-ի սեմինար

Դեկտեմբերի 5, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

2016թ. դեկտեմբերի 1-ին Ստեփանավանի Հովհ. Թումանյանի անվան ավագ դպրոցում կազմակերպվեց սեմինար՝ նվիրված ՁԻԱՀ-ի դեմ պայքարի միջազգային օրվան:

Սեմինարի ընթացքում աշակերտները ներկայացրին ՄԻԱՎ – ՁԻԱՀ –ի առաջացման պատճառները, զարգացման պատմությունը, վիճակագրական տվյալներ և ՄԱԿ – ի միջազգային կոնվենցիաները:

Ցուցադրվեցին տեսանյութեր, համակարգչային սահիկներ:

Միջոցառման վերջում կենսաբանության ուսուցչուհին ամփոփեց միջոցառումը: Բարձր դասարանցիներին ուղղված…

Վանաձորի թիվ 11 ավագ դպրոցի աշակերտական թիմի հերթական հաղթանակը

Դեկտեմբերի 5, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

Նոյեմբերի 26-ին Երևանում ՀՀ Վճռաբեկ Դատարանում կայացավ «Դատախաղ մրցույթի» եզրափակիչ խաղը, որը կազմակերպվել էր «Իրավական հետազոտությունների ազգային կենտրոն» ՀԿ-ի կողմից, ԵԱՀԿ Երևանյան գրասենյակի և Դատական դեպարտամենտի աջակցությամբ Վանաձորի Գրիբոյեդովի անվան թիվ 11 ավագ դպրոցի աշակերտական թիմը, որում ներկայացված էին 10-12-րդ դասարանների 5 աշակերտներ (Էրիկ Ասլանյան, Նարե Կոստանդյան, Մերի Մարանդյան, Էդուարդա…

Առաջին անգամ ընտրող. ընտրություններ Վանաձորի թիվ 11 ավագ դպրոցում

Դեկտեմբերի 5, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

«Առաջին անգամ ընտրող» իրազեկման ծրագիրը նպատակ ունի երիտասարդ սերնդին տեղեկություններ փոխանցել ընտրական համակարգերի, ընտրողների իրավունքների և պարտականությունների, այդ գործընթացում պետական հաստատությունների գործառույթների մասին: Ծրագրով նախատեսվում է ինչպես տեսական գիտելիքի փոխանցում, այնպես էլ գործնական պարապմունքների անցկացում` ավագ դպրոցում սովորողներին ընտրական գործընթացին մասնակցելու առաջին հմտությունները դեռևս դպրոցում ձեռքբերելու հնարավորություն ընձեռելու նպատակով:

«Առաջին…

Գազի բացման հանդիսավոր արարողություն Սուրենավանի միջնակարգ դպրոցում

Դեկտեմբերի 5, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

Նոյեմբերի 24-ին  Արարատի մարզպետ Ռուբիկ Աբրահամյանն այցելել էր Սուրենավանի միջնակարգ դպրոց՝ մասնակցելու գազի միացման հանդիսավոր արարողությանը, որին իրենց ներկայությամբ պատվել էին նաև փոխմարզպետ Ի. Շադյանը, Արարատի մարզպետարանի աշխատակազմի կրթության, մշակույթի և սպորտի վարչության պետ Հ. Գասպարյանը, Արարատի ԳԳՄ տնօրեն Է. Ավոյանը, համայնքապետ Կ. Կարապետյանը, Արարատ քաղաքի «Զոհված և վիրավոր ազատամարտիկների…

Գրքի շնորհանդես ֆիզմաթ դպրոցում

Դեկտեմբերի 1, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

Արտաշես Շահինյանի անվան ֆիզմաթ դպրոցում տեղի  է ունեցել նշանավոր մաթեմատիկոս և ֆիզիկոս Լեոնարդ Էյլերի  հիշատակին նվիրված «Էյլեր. նամակներ Գերմանիայի արքայադստերը» գրքի շնորհանդեսը: 
Միջոցառման մասնակիցներին ողջունել են ՀՀ-ում Շվեյցարիայի Արտակարգ և լիազոր դեսպան Լուկաս Գասսերը, գրքի թարգմանիչ, ֆիզմաթ դպրոցի նախկին  շրջանավարտ Խաչիկ Գրիգորյանը,  Ա. Շահինյանի անվան ֆիզմաթ դպրոցի տնօրեն Հայկազն…

Պիտի խմած լինես ամբողջ կուլտուրան, որ արվեստագետ լինես

Դեկտեմբերի 1, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

Ազգասիրությունը բազմահանգույց կոնցեպցիա է: Ամեն մի հայ և, առավել ևս ամեն մի պատասխանատու գործի մարդ պիտի իր ճիշտ ներդրումն ունենա անսահման կարևոր այդ գործընթացին:

Գիտակցական նման վերաբերմունքով հանդես գալով` Վանաձորի թիվ 23 հիմնական  դպրոցի  ուսուցիչ Հայկուշ Լոռյանը  նոյեմբերի 29-ին կազմակերպեց մի հիանալի բաց դաս` նվիրված հայ մեծ արվեստագետ` նկարիչ-գոբելենագործ, հասարակական…

Դեկտեմբերի 1-ը Արմավիր քաղաքի Ռ.Եղոյանի անվան հ.1 ավագ դպրոցում

Դեկտեմբերի 1, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

Արմավիր քաղաքի  հ1 ավագ դպրոցի ձմեռնամուտը սկսվեց ՄԻԱՎ-ՁԻԱՀ-ի դեմ պայքարի համաշխարհային օրվան նվիրված միջոցառումով: Դպրոցի դաստիարակչական աշխատանքերի կազմակերպիչ Ս. Գամազյանը հետաքրքիր միջոցառում իրականացրեց ակտիվ և նախաձեռնող աշակերտական խորհրդի և բնագիտական մասնախմբի նախագահ Գ. Մհերյանի համագործակցությամբ:

Միջոցառումը սկսվեց դպրոց մտնելու պահից  տեղեկատվական գրքույկների բաժանմամբ: Էլեկտրոնային գրադարանում անցկացվեց գիտական վերլուծական սահիկների շնորհանդես,…

  • Conditional Sentences in English

    Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան