ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

«Քաջերի սերունդները քաջեր են» Մ.Խորենացի

Փետրվարի 22, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Հայ ժողովրդի բազմադարյա պատմությունը ու մարտի դաշտում ծավալված վերջին իրադարձությունները մեզ` հայերիս, դարձրել են մի ամբողջություն. ազգովի դարձել ենք հայրենիքի զինվոր` մեր արած գործով ու մեր բաժին նվիրումով:

Այսպիսի նվիրումով սկսվեց մեր՝ Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցի հունվարի 27-ի միջոցառումը` նվիրված Հայոց բանակի 25- ամյակին:

Միջոցառումը սկսվեց ՀՀ օրհներգի զգաստացնող հնչյունների ներքո:

Իրենց ներկայությամբ ցերեկույթը պատվեցին հարգարժան հյուրեր ՀՀ զինված ուժերի պաշտպանության նախարարի խորհրդական, գեներալ-լեյտենանտ Մուրազ Սարգսյանը, ՀՀ ոստիկանության ներքին աուդիտի վարչության պետ , գնդապետ Վարդան Թունյանը, ՀՀ պաշտպանության նախարարության գլխավոր շտաբի ավագ լեյտենանտ Հարություն Պետրոսյանը, Արցախյան ազատամարտի , կանանց հասարակական խորհրդի նախագահ, բուժծառայության գնդապետ Աիդա Սերոբյանը, մեծանուն գրող Մ. Գալշոյանի այրին` տիկին Ագնեսան, Արաբկիրի վարչական շրջանի կրթության, մշակույթի ու սպորտի բաժնի պետ Գայանե Հարությունյանը, Արաբկիրի վարչական շրջանի ղեկավարի խորհրդատու Արամ Գրիգորյանը, Արաբկիրի վարչական շրջանի ղեկավարի աշխատակազմի քարտուղար Արմեն Բալբաբյանը և դպրոցի տնօրեններ:
Աշակերտների հայրենասիրական խոսքով, խրոխտ երգով ու պարով շարունակվեց միջոցառումը` հանդիսատեսին պարգևելով հուզիչ և ոգևորող ակնթարթներ: Հայ գրողների ստեղծագործություններից, հայոց պատմությունից արձակ և չափածո մեջբերումները, թատերականացված տեսարանները ավելի տպավորիչ ու նպատակային էին դարձնում դահլիճի մթնոլորտը: Բեմում կանգնած տարբեր դասարանների շնորհալի աշակերտների երգն ու պարը արևի ճառագայթների նման տարածվում էին դահլիճում` միահյուսվելով ներկաների սրտի խոսքին, թաքուն հուզմունքին ու նվիրական երազանքին:

Դպրոցի տնօրեն Հ. Դավթյանի անմիջական նախաձեռնությամբ և կազմակերպիչ Աիդա Չիլինգարյանի կազմակերպած այս միջոցառումը տնօրենի գնահատմամբ դպրոցի պատմության մեջ դարձավ նոր էջ` կարևորելով հայրենասիրական դաստիարակության անհրաժեշտությունը, ընդգծելով, ցուցադրելով այն, որ մեր օրերում մեծանում է հզոր, գիտակ, հայրենասեր ոգի ունեցող մի սերունդ, որը այսօր էլ կարող է մի բռունցք դառնալ: Այս գնահատականը ավելի շոշափելի դարձավ, երբ իր սրտաբուխ խոսքով նույնը հավաստեց գեներալ - լեյտենանտ Մուրազ Սարգսյանը: Նա ավելացրեց, որ միջոցառումը հերթական իրողություն է. այս դպրոցում կա հայրենասիրական ոգի և դաստիարակություն: Գեներալ- լեյտենանտ Մուրազ Սարգսյանը պատվոգրով պարգևատրեց դպրոցի տնօրեն Հ. Դավթյանին մատաղ սերնդի դաստիարակության գործում արժանին ներդնելու համար, իսկ աշակերտուհիներ Լիլիթ Գալստյանին (9-րդ Ա դաս.) և Լուսինե Թունյանին (10-րդ Ե դաս.)` ռազմահայրենասիրական միջոցառումներին և կազմակերպչական աշխատանքներին ակտիվ մասնակցություն ցուցաբերելու համար: 

Չափազանց հուզիչ էր, երբ գեներալ-լեյտենանտը իր բերած հուշամեդալը նվիրեց հայոց բանակում այժմ ծառայող, այս պահին արձակուրդում գտնվող, մեր դպրոցի սան Աբրահամ Սիմոնյանին, որը նույնպես ներկա էր միջոցառմանը:

Դպրոցի տնօրենը իր խոսքում նշեց նաև, որ մեր աշակերտների համար ոգևորող է , որ երկրի սահմանները պաշտպանողների մեջ են իրենցից ընդամենը մի քանի տարով մեծ տղաները` մեր դպրոցի երեկվա սաները: Նրանց են ուղարկվել նամակներ, շնորհավորանքի ուղերձներ, իսկ "Նամակ զինվորին" շարադրությունների քաղաքային մրցույթում հաղթող է ճանաչվել 12-րդ Բ դասարանի աշակերտուհի Մարիա Նազարետյանը. նա դպրոցի կողմից պարգևատրվեց պատվոգրով և համեստ հուշանվերով:
Ավարտվեց միջոցառումը` իր հետքը թողնելով հանդիսատեսի վառ հուշերում:

«ԻՆՉ ՄԱՐԴՆ ՈՒ ՆՐԱ ԳՈՐԾԵՐՆ Են, ԱՅՆ ԷԼ ՆՐԱ ՊԱՏՄՈՒԹՅՈՒՆՆ Է» Մ. Խորենացի

  • Conditional Sentences in English

    Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան