2017 թվական: Ապրիլի 25: «Հիշում ենք ու պահանջում» խորագրով դաս-միջոցառում է Գյումրու Վ. Թեքեյանի անվ. թիվ 2 ավագ դպրոցում:
XIգ ռուսական դասարանի աշակերտները /դասղեկ Կ. Նազարյան/ մեծ հուզմունքով ու խոր ակնածանքով ընթերցեցին ռուսերեն թարգմանված բանաստեղծություններ, հնչեցին Շ. Ազնավուրի հուզառատ երգերից, ցուցադրվեցին փաստավավերագրական կադրեր:
Դաս-միջոցառումը ոգեկոչման ու յուրօրինակ խոնարհումի տուրք էր,…
Ռուս մեծ բանաստեղծ Ս. Եսենինին նվիրված միջոցառում է Գյումրու Վ. Թեքեյանի անվ. թիվ 2 ավագ դպրոցում: VIIIա դասարանի աշակերտները և ռուսաց լեզվի ուսուցիչ Ա. Ղազարյանը հանգամանորեն ուսումնասիրել են «Եսենին» թեման: Հնչում են Եսենինի խոսքերով գրված երգեր:
Աշակերտները մեծ ոգևորությամբ ներկայացրին Եսենինի կենսագրական տվյալները, բանաստեղծությունները: Բեմականացվեց “Черный человек” բանաստեղծությունը:
Աշակերտների խոսքը…
Կապանի հ.13 հիմնական դպրոցի IIբ դասարանի ռուսաց լեզվի տառաճանաչությունը մեծ խանդավառություն էր առաջացրել երեխաների, ուսուցիչների, ծնողների մոտ:
Արարողությունը սկսվեց երեխաների համերգ-ներկայացմամբ՝ երգեր, պարեր, հեքիաթների բեմադրություններ, որոնք հնչում էին գեղեցիկ ռուսերենով՝ արտահայտիչ և զգացմունքային: Փոքրիկ բեմադրությունների ժամանակ սաները ցուցադրեցին երկխոսություն վարելու իրենց կարողություններն ու հմտությունները:
Դաս-հանդեսին զուգահեռ ցուցադրվեց տեսահոլովակ,…
2017 թ. մայիսի 5-ին ուսուցիչների վերապատրաստման և ատեստավորման շրջանակներում Հրազդանի Ասքանազ Մռավյանի անվան N4 հիմնական դպրոցի VIԲ դասարանում անցկացվեց բաց դաս ռուսաց լեզվից:Այն վարում էր վաստակաշատ ուսուցչուհի Սվետլաննա Գրիգորյանը, դասապրոցեսին ներկա էին ոչ միայն տնօրինությունը և հաստատության ուսուցիչները,այլ նաև մասնագետները Հրազդանի այլ դպրոցներից: Ուսուցչուհին բարձր մակարդակով վարեց դասապրոցեսը` օգտագործելով տարբեր…
Ժողովրդական ասացվածքն ասում է՝ մարդ ինչքան լեզու գիտի, այնքան մարդ է:
Հրազդանի Վ. Սարոյանի անվան հ.11 հիմնական դպրոցում ուսուցանվում է երեք լեզու՝ ռուսերեն, ֆրանսերեն, անգլերեն:
Երեք լեզուներն էլ շատ կարևոր են, հատկապես՝ տարբեր ազգերի հետ շփումների համար:
Միաժամանակ այդ լեզուներով խոսող ժողովուրդներն ունեն դարերի պատմություն, մշակութային ու գիտական հարուստ ժառանգություն:…
2017 թվականի մայիսի 5-ին «Դասը վարում է ոստիկանը» խորագրով հերթական դասն անցկացվեց Կոտայքի մարզի Աբովյանի թիվ 2 հիմնական դպրոցում: ԱԳԲ ավագ տեսուչ Հասմիկ Խաչատրյանը անցկացրեց օրինակելի դաս 9-րդ դասարաններում: Պարբերաբար անցկացվող նման դասերը ուսումնադաստիարակչական են, նպատակային և յուրօրինակ կապ են ստեղծում ոստիկանության և անչափահասի միջև, արժևորվում է ոստիկանի կերպարը: Փոխադարձ…
Հետաքրքիր նախաձեռնությամբ է հանդես եկել դպրոցի «Բնագիտություն» և «Քիմիա» առարկաների բազմափորձ ուսուցչուհի Նարինե Գևորգյանը:
Դպրոցի հանդիսությունների դահլիճում նրա կողմից կազմակերպված միջոցառում-մրցույթը միայն առարկայական բնույթ չէր կրում: Այն բնագիտական առարկաների համադրության հետաքրքիր օրինակ էր, որը իր մեջ ներառում էր նաև ասմունք, պար բեմական խոսք:
Ուուցչուհու նպատակն էր մրցույթ-միջոցառման միջոցով հնարավորություն տալ աշակերտներին…
Մայիսի 2-ին Ուրասարի հիմնական դպրոցի VI-VII երկկոմպլեկտ դասարանում «Ֆիզիկա» և «Բնագիտություն» առարկաներից կազմակերպվել էր ինտեգրված դաս /ուսուցիչներ՝ Լենա Նահապետյան, Սյուզաննա Ներսիսյան/։
Աշակերտները բաժանվել էին երեք խմբի՝ ֆիզիկոսներ, կենսաբաններ և բժիշկներ։ Ֆիզիկոսները ներկայացրին մարմինների լողալու պայմանները, կատարեցին փորձ՝ գտնելով մարմնի դիրքը հեղուկում՝ կախված խտությունից, կենսաբանները՝առողջ ապրելակերպի գործոնները, բժիշկները՝ հիգիենայի պահպանումը, առաջին…
Ստեփանավանի հ.1 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ միջոցառում «Հայոց թագուհիները» խորագրով: 5-րդ ա դասարանի աշակերտները (դասղեկ՝ Ն. Լազարևա) ներկայացրին մեր պատմության հայտնի թագուհիներին՝ Տիգրանուհի, Փառանձեմ, Խոսրովանույշ, Կատրանիդե, Զաբել, Կեռան: Փոքրիկ բեմական խաղով ներկայացվեցին տվյալ ժամանակաշրջանը, կատարված իրադարձությունները:
Մեր երկրի պատմությունը պահպանել է հիշատակություններ հայոց թագուհիների մասին, որոնք, լինելով հեզաբարո կանայք, եղել…
Մարդու կյանքում կարևոր է մասնագիտական ճիշտ կաղմնորոշումը: Դրան էր միտված Ստեփանավանի հ.1 հիմնական դպրոցի ծնողխորհրդի կազմակերպած միջոցառումը:
մանատիպ միջոցառում կազմակերպելու գաղափարը ծագեց, երբ հերթական նիստի ժամանակ ծնողխորհուրդը քննարկման դրեց ԿԳ և ՊՆ նախարարությունների կողմից մշակված «Ես ցանկանում եմ հայոց բանակի սպա դառնալ» տեղեկատվա-քարոզչական ծրագիրը: Քննարկումից հետո, որոշվեց իրականացնել միջոցառում՝ ուղղված…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան