ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

«Հայոց թագուհիները» խորագրով միջոցառում Ստեփանավանի հ.1 հիմնական դպրոցում

Մայիսի 10, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Ստեփանավանի հ.1 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ միջոցառում «Հայոց թագուհիները» խորագրով: 5-րդ ա դասարանի աշակերտները (դասղեկ՝ Ն. Լազարևա) ներկայացրին մեր պատմության հայտնի թագուհիներին՝ Տիգրանուհի, Փառանձեմ, Խոսրովանույշ, Կատրանիդե, Զաբել, Կեռան: Փոքրիկ բեմական խաղով ներկայացվեցին տվյալ ժամանակաշրջանը, կատարված իրադարձությունները:

Մեր երկրի պատմությունը պահպանել է հիշատակություններ հայոց թագուհիների մասին, որոնք, լինելով հեզաբարո կանայք, եղել են իրենց երկրի բացառիկ տիրուհիները, իրենց արքա-ամուսինների նվիրյալ կանայք, ամնացորդ նվիրումով մայրեր: Աշակերտները ներկայացրին այն թագուհիներին, որոնք մշտապես մասնակից են եղել երկրի կարևոր ձեռնարկումներին, եղել են զարմանալի զորավարներ, բարձրաճաշակ կառուցողներ: Աշակերտները ներկայացրին Կիլիկիայի հայոց թագուհիներ Զաբելին և Կեռանին: Զաբելը եզակի թագուհիներից է եղել, որն իր միջոցներով բարեգործական հաստատություններ ու հիվանդանոցներ է բացել Սիս մայրաքաղաքում ու ինքն անձամբ է խնամել հիվանդներին՝ հարուստ թե կարիքավոր: Կեռան թագուհին մեծ նպաստ է բերել հոգևոր հաստատություններին, մեկենաս դարձել մանրանկարչության և հոգևոր հաստատությունների ստեղծմանն ու զարգացմանը: Հայոց թագուհիները եղել են բարեպաշտ, հայրենապաշտ ու աստվածավախ կանայք: Եվ մեր էպոսի հետևյալ խոսքը «Առյուծն առյուծ է՝ էգ լինի թե որձ» ամբողջացվեց Փառանձեմ թագուհու կերպարով, որը գերադասեց իր անձը զոհաբերել հանուն հայոց հողի:

Միջոցառմանը հատուկ հմայք էր հաղորդում բեմի համապատասխան կահավորումը և երեխաների հանդերձանքը: Փոքրիկ դերասաններին հաջողվեց մտնել կերպարների մեջ և ներկայացնել հայոց թագուհիներին:

  • Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում

    Թեմայի հեղինակ՝ Maro

    Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…

  • ՀԵՔԻԱԹԱՍՏԵՂԾՄԱՆ ԿԱՐՈՂՈՒԹՅԱՆ ՁԵՎԱՎՈՐՈՒՄԸ ՏԱՐՐԱԿԱՆ ԴԱՍԱՐԱՆՆԵՐՈՒՄ

    Թեմայի հեղինակ՝ hak.xachatryan

    Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղծման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…

  • Խնայողության մշակույթ

    Թեմայի հեղինակ՝ simonyannara25@gmail.com

    Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի ներմուծումը, բազմությունների հատումն ու միավորումը հատուկ պայմանանշաններով գրառելու…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…