ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նորություններ > Դպրոցական անցուդարձ

Տեսադաս Մեծ Պարնու միջնակարգ դպրոցում

Մայիսի 19, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Մեծ Պարնու ակ. Մ.Մելքոնյանի անվան միջն. դպրոցում տեղի ունեցավ հերթական տեսադասը: Առարկա՝ քիմիա, թեմա՝ Սպիտակուցներ, դասի կառոսւցվածքը` ԽԻԿ համակարգ:

Ուսուցչի դասի մատուցումից հետո՝ կազմակերվում է դիդակտիվ խաղ՝ Սպիտակուցների ֆունկցիաների, օրգանիզմում տեղակայվածության և նրանց անվանման համապատաոսխանությամբ: Խմբային աշխատանքը գնահատելու համար հանձնարարվում է հավաքել 2 ամինաթթվից (ալանին և երին) բաղկացած երկպեպիձիդ, ցույց…

Անցկացվեց «Նամակ» թեմայով բաց դաս

Մայիսի 19, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Մայիսի 16-ին Իջևանի 5-րդ հիմնական դպրոցում «Նամակ» թեմայով անցկացվեց  բաց դաս:
Դասին ներկա էին դպրոցի տնօրինությունը և ուսուցիչներ:
Դասի նպատակն էր' նախորդ դասերին յուրացրած գիտելիքների ընդլայնումն ու ամրապնդումը, միջանձնային հարաբերությունների և հաղորդակցման մշակույթի ձևավորումը, սովորողների զգացական աշխարհի ընդլայնումը և, որպես միջառարկայական կապ, կոչականի վերաբերյալ գիտելիքների ամփոփումը:
Որպես…

Գարնան հմայքը

Մայիսի 18, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Մայիսի 12-ին Կոտայքի մարզի Աբովյանի թիվ 2 հիմնական դպրոցում կայացավ  «Գարնան հմայքը»  խորագրով  IIե  դասարանի միջոցառումը (դասղեկ՝ Դավթյան Լ.): Դահլիճը ձևավորված էր թեմային համահունչ ՝ գեղեցիկ ծաղիկներով և աշակերտներն իրենք հենց  ներկայացան ծաղիկների տեսքով:

 Միջոցառումը  սկսվեց ծաղիկների  պարով, հնչեցին բանաստեղծություններ գարնան և ծաղիկների մասին: Դահլիճում տիրում էր գարնանային  բարձր և…

Հայաստանի գարունը

Մայիսի 18, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Ղ.Ալիշանի անվան թիվ 27 հիմնական դպրոցի II ա դասարանում (դասվար՝ Ա.Արամյան) «Հայաստանի գարունը» խորագրով միջոցառումն էր: Երեխաները ներկայացրին գարունը որպես առանձնակի հրճվանք և ուրախ տրամադրություն հաղորդող եղանակ: Ցուցադրեցին գարնան հրաշալիքները,ծաղկի տոնը՝ ծաղկազարդ պարտեզով: Փառավորեցին մայրերին, սգացին և հպարտացան ապրիլյան քառօրյա պատերազմում զոհված անպարտ և անմահ հերոսներով, Եղեռնի զոհերով: Հայոց բերդաքաղաք…

Իմ անուշի՜կ Հայաստան

Մայիսի 18, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Մայիսի 12-ին Կոտայքի մարզի Աբովյանի թիվ 2 հիմնական դպրոցում կայացավ «Իմ անուշի՜կ Հայաստան» խորագրով IIգ դասարանի միջոցառումը (դասղեկ՝ Մանուչարյան Լ.): Միջոցառումը սկսվեց հայկական ժողովրդական պարով: Գովաբանվեց մեր հայրենիքը  և նրա պաշտպան զինվորը: Աշակերտները ներկայացրին «Ծառն ու ծիծաղը» պատմվածքի բեմականացումը, որտեղ կարևորվեց հայրենիքը չլքելու գաղափարը: Միջոցառումը ընթացավ բարձր տրամադրությամբ և ավարտվեց…

Միջոցառում Վանաձորի Դ.Վարուժանի անվան հ.16 հիմնական դպրոցում. «Անմահ Թումանյան»

Մայիսի 18, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Վանաձորի Դ.Վարուժանի անվան հ.16 հիմնական դպրոցի III «Բ» դասարանի աշակերտները իրենց երախտիքի խոսքն էին ուղղել Մեծ Լոռեցուն՝ ով իր հանճարով ու պայծառ երևակայությամբ, իր ստեղծագործությունների մեջ խտացրել է մեր ժողովրդի ազգային նկարագիրն ու ճակատագիրը, նրա բարի սիրտն ու անմար ոգին:

Դահլիճը շնչում էր Լոռվա բնաշխարհին հատուկ բնապատկերներով՝ խնոցի, ճախարակ, սանդերք,…

Պատիվ ունեմ...

Մայիսի 18, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցը մայիսի 10-ին տոնակատարության մեջ էր:

Աշխատանքի և Հաղթանակի տոների կապակցությամբ դպրոցի ամենակրտսեր աշխատավորները՝ I դասարանցիները, պատիվ ունեցան ներկայացնելու 2016-17 ուստարում կատարած իրենց առաջին մեծ աշխատանքը՝ գրաճանաչության և թվաճանաչության գործընթացի տոնական ավարտը, իրենց փոքրիկ ուժերով ձեռք բերած կարևոր հաղթանակը:

I ա, բ, գ…

Մեր անունը Հայաստան է

Մայիսի 18, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Մայիսի 15-ին Կոտայքի մարզի Աբովյանի թիվ 2 հիմնական դպրոցի 5ա դասարանի դասղեկ Լ.Մանուկյանը կազմակերպել էր մրցույթ-վիկտորինա՝ «Մեր անունը Հայաստան է» վերնագրով՝ հայրենագիտություն առարկայի շրջանակներում, որը տարվա ընթացքում ձեռք բերած գիտելիքների յուրօրինակ դրսևորում էր: Մրցում էին նախապես կազմված 4 թիմեր՝ «Արշակունիներ», «Ուրարտու», «Հայք» և «Տրդատ Մեծ»: Աշակերտները պատրաստել էին գեղեցիկ պաստառներ…

Բաց դաս. «Երաժշտությունն ու կերպարվեստը»

Մայիսի 18, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Մայիսի 6-ին Մասիսի հ.3 դպրոցի 5ա դասարանում երաժշտություն առարկայից բաց դաս էր: Դասը կազմակերպել էր դասավանդող ուսուցիչ՝ Ս. Բաղդասարյանը: «Երաժշտությունն ու կերպարվեստը» թեման երեխաները բացահայտեցին բոլորովին այլ տեսանկյունից: Ա. Խաչատրյանի «Ջութակի կոնցերտը»  ունկնդրելուց հետո երեխաները զուգահեռներ տարան ու համադրեցին  Մ. Սարյանի բնանկարների հետ: Գույների սառը և տաք կոնտրաստը կտավներում երաժշտության…

Անուշ Հայաստան

Մայիսի 18, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Հայրենասիրությունն ու հայեցի դաստիարակությունը դպրոցի գլխավոր առաքելություններից է:

Հրազդանի Վ. Սարոյանի անվան №11 հիմնական դպրոցի IV «Ա» դասարանի աշակերտները դասվար Սվետլանա Պետրոսյանի ղեկավարությամբ մայիսի 15-ին կազմակերպված «Հայի օրրան՝ անուշ Հայաստան» խորագրով ցերեկույթին հյուրերի սրտերն ու միտքը լցրեցին նժդեհյան և շիրազյան ոգով՝ ապացուցելով,որ լավ են յուրացրել քաջ Նժդեհի պատգամները.«Հայրենիք մի՛ սպասեք…

  • Conditional Sentences in English

    Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան