Մայիսի 19-ին տեղի ունեցավ Մասիս քաղաքի հ.3 հիմնական դպրոցի 1բ դասարանի «Հրաժեշտ Այբբենարանին» հանդես –էքսկուրսիան, որը տեղի ունեցավ Օշականի «Սուրբ Մեսրոպ Մաշտոց» եկեղեցում: Միջոցառումը կազմակերպել էր դասվար` Սվետլանա Հովհաննիսյանը:
Երեխաները թարմ ծաղիկներ դրեցին մեծ ուսուցչի գերեզմանին և երդվեցին լավ սովորել ու բարձր պահել առաջին ուսուցչի պատգամները: Խորանից վառած կանթեղների լույսը…
Մայիսի 18-ին տեղի ունեցավ «Հայաստանի Հանրապետության Ազգային ժողովի գավաթի» խաղարկության մարզային փուլը:
Տարածաշրջանային փուլի հաղթող և 1-ին տեղը գրաված Հրազդանի Վ. Սարոյանի անվան №11 հիմնական դպրոցի թիմը (թիմի կազմում ընդգրկված են 4-րդ դասարանի աշակերտներ) այս անգամ ևս բարձր պահեց հարազատ կրթօջախի պատիվը և համառ ու անզիջում պայքարում հաղթելով բոլոր մասնակիցներին՝…
Մայիսի 19-ին երկրորդ «է» դասարանում տեղի ունեցավ բաց դաս մայրենիից՝ «Երկնքից 3 խնձոր ընկավ» խորագրով /դասվար՝ Ն.Դալլաքյան/:
Ուսուցչուհին հանդես եկավ բացման խոսքով:Աշակերտները ներկայացրին Հովհաննես Թումանյանի «Սուտասանը» հեքիաթը տիկնիկային բեմականացմամբ:Դասին օգտագործվեցին տարբեր դիդակտիկ պարագաներ:Աշակերտները պատրաստեցին պաստառ «Հեքիաթ» թեմայով:
Ուսուցչուհին կիրառեց և՛ ավանդական, և՛ արդի մեթոդներ: Դասարանը ձևավորված էր հեքիաթագրերի և հեքիաթների…
«Հողմով բերված մի հատիկ էր,
որից վեր խոյացավ
արդի հայ երաժշտության
կենաց ծառը…»
Մայիսի 12-ին Կոտայքի մարզի Հրազդանի Ասքանազ Մռավյանի անվան հ.4 հիմնական դպրոցի VIԲ դասարանի մասնակցությամբ, դասղեկ` Նվարդ Այվազյանի նախաձեռնությամբ, անցկացվեց միջոցառում՝ նվիրված հայ մեծ երաժիշտ Առնո Բաբաջանյանի 95 ամյակին, որին ներկա էին…
Մայիսի 20-ին Կապանի հ.5 հիմնական դպրոցի 3-րդ բ և գ դասարանների ծնողական լսարանների հետ «Դրակական ծնողավարում» ծրագրի շրջանակում կազմակերպվեց դասընթաց «Ընտանիքի դերը երեխայի կյանքում» թեմայի շուրջ:
Դասընթացավար Հ. Մեսրոպյանը վերլուծեց հետևյալ թեմաները.
1. Ամուսնության դրդապատճառները:
2. Ընտրության մեխանիզմները:
3. Ընտանիքը որպես սոցիալական խումբ:
4. Ընտանեկան դերեր:
5. Առաջին և…
Մայիսի 19-ին Ակունքի միջնակարգ դպրոցի 9-րդ դասարանում մաթեմատիկայի ուսուցչուհի Գայանե Սիմոնյանն անցկացրեց ամփոփման դաս երկրաչափությունից: Այն իրականացվեց շատ հետաքրքիր ցուցադրման կիրառմամբ, որի միջոցով աշակերտները կրկնեցին 2-րդ կիսամյակի ուսումնական նյութը: Խաղային մեթոդով իրականացվող նյութի կրկնությունը մեծ հետաքրքրություն առաջացրեց աշակերտների մոտ, և նրանք ոգևորությամբ ներգրավվեցին դասապրոցեսի մեջ:
Դասին ներկա 11-րդ դասարանի մի…
Այս գարունը նման չէր մյուս գարուններին, այն IVբ դասարանի աշակերտների վառ երազների գույներն էր հագել: Այս գարունը խորհրդավոր էր ու տխուր, որովհետև նրանք հրաժեշտ էին տալիս ինրենց մանկության մոլորակին,սիրելի ու հարազատ դասվար՝ Մերի Մովսիսյանին: Չորս տարի առաջ նրանք դարձան Կապանի N13 հիմնական դպրոցի մեծ ընտանիքի անդամ: Այդ ընտանիքը դարձավ նրանց…
Մայիսի 19-ին Մասիս քաղաքի հ.4 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ «Լույսի, հույսի ծաղիկներ, անմար շողեր վառ, սիրասուն» ահա այս էր մեր այսօրվա հիանալի միջոցառման խորագիրը: Մեր սիրելի ընկեր Մելքոմյանն այսօր իր դասարանի ավարտական հանդեսով լցրեց բոլորիս օրը անմոռանալի, գեղեցիկ զգացմունքներով:
Շնորհակալ ենք նաև Մասիսի չորրորդ մանկապարտեզի փոքրիկ սաներին՝ գեղեցիկ անակնկալի համար (
Վորլդ Վիժն Հայաստան միջազգային բարեգործական կազմակերպության գործունեության ուղղություններից մեկը երեխաների քաղաքացիական ակտիվության խթանումն է, որին միտված են երեխաների շահերի պաշտպանության ծրագրերը մարզերում, այդ թվում Տավուշում: Տավուշի մարզի Հաղթանակ համայնքի մոտ 23 երեխա ընդգրկված լինելով երեխաների շահերի պաշտպանության խմբում մոտ 8 ամիս, դասընթացների ու գործնական նախաձեռնությունների միջոցով ձեռք են բերել հմտություններ… Մայիսի տասնմեկն էր: Դպրոցում յուրահատուկ խանդավառություն էր տիրում: Բոլոր դասարաններում (ըստ տարիքային առանձնահատկության) անցկացվում էին բաց դասեր, դասղեկական ժամեր նվիրված մայիսյան եռատոնին: Դաս- միջոցառում էր բարձր դասարաններում: Դասարանը կահավորված էր օրվա շնչին համապատասխան: Պատմության ուսուցչուհի Արմինե Մկրտչյանի ելույթով սկսվեց միջոցառումը: Նմանատիպ դասեր նա շատ էր կազմակերպել, բայց այս մեկն իր… Հաղթանակ համայնքի երեխաները համախմբվում են ընդդեմ աղտոտման
Մայիսի 19, 2017
Դպրոցական անցուդարձ
Հաղթանակների մայիս
Մայիսի 19, 2017
Դպրոցական անցուդարձ
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան