ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նորություններ > Դպրոցական անցուդարձ

Բաց դաս երկրաչափությունից

Մայիսի 20, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Մայիսի 19-ին Ակունքի միջնակարգ դպրոցի 9-րդ դասարանում մաթեմատիկայի ուսուցչուհի Գայանե Սիմոնյանն անցկացրեց ամփոփման դաս երկրաչափությունից:  Այն իրականացվեց շատ հետաքրքիր ցուցադրման կիրառմամբ, որի միջոցով աշակերտները կրկնեցին 2-րդ կիսամյակի ուսումնական նյութը:  Խաղային մեթոդով իրականացվող նյութի կրկնությունը մեծ հետաքրքրություն առաջացրեց աշակերտների մոտ, և նրանք ոգևորությամբ ներգրավվեցին դասապրոցեսի մեջ:

Դասին ներկա 11-րդ դասարանի մի…

Հրաժեշտ մանկության մոլորակին

Մայիսի 20, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Այս գարունը նման չէր մյուս գարուններին, այն IVբ դասարանի աշակերտների վառ երազների գույներն էր հագել: Այս գարունը խորհրդավոր էր ու տխուր, որովհետև նրանք հրաժեշտ էին տալիս ինրենց մանկության մոլորակին,սիրելի ու հարազատ դասվար՝ Մերի Մովսիսյանին: Չորս տարի առաջ նրանք դարձան Կապանի N13 հիմնական դպրոցի մեծ ընտանիքի անդամ: Այդ ընտանիքը դարձավ նրանց…

Լույսի, հույսի ծաղիկներ

Մայիսի 20, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Մայիսի 19-ին  Մասիս քաղաքի հ.4 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ «Լույսի, հույսի ծաղիկներ, անմար շողեր վառ, սիրասուն» ահա այս էր մեր այսօրվա հիանալի միջոցառման խորագիրը: Մեր սիրելի ընկեր Մելքոմյանն այսօր իր դասարանի ավարտական հանդեսով լցրեց բոլորիս օրը անմոռանալի, գեղեցիկ զգացմունքներով:

Շնորհակալ ենք նաև  Մասիսի չորրորդ մանկապարտեզի փոքրիկ սաներին՝ գեղեցիկ անակնկալի համար (

Հաղթանակ համայնքի երեխաները համախմբվում են ընդդեմ աղտոտման

Մայիսի 19, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Վորլդ Վիժն Հայաստան միջազգային բարեգործական կազմակերպության գործունեության ուղղություններից մեկը երեխաների քաղաքացիական ակտիվության խթանումն է, որին միտված են երեխաների շահերի պաշտպանության ծրագրերը մարզերում, այդ թվում Տավուշում:

Տավուշի մարզի Հաղթանակ համայնքի մոտ 23 երեխա ընդգրկված լինելով երեխաների շահերի պաշտպանության խմբում մոտ 8 ամիս, դասընթացների ու գործնական նախաձեռնությունների միջոցով ձեռք են բերել  հմտություններ…

Հաղթանակների մայիս

Մայիսի 19, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Մայիսի տասնմեկն էր: Դպրոցում յուրահատուկ խանդավառություն էր տիրում: Բոլոր դասարաններում (ըստ տարիքային առանձնահատկության) անցկացվում էին բաց դասեր, դասղեկական ժամեր նվիրված մայիսյան եռատոնին:

Դաս- միջոցառում էր բարձր դասարաններում: Դասարանը կահավորված էր օրվա շնչին համապատասխան: Պատմության ուսուցչուհի Արմինե Մկրտչյանի ելույթով սկսվեց միջոցառումը: Նմանատիպ դասեր նա շատ էր կազմակերպել, բայց այս մեկն իր…

Հրաժեշտ Այբբենարանին

Մայիսի 19, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Վանաձորի հ.27 հիմնական դպրոցում I բ դասարանի աշակերտները (դասվար՝Ա.Մարաբյան) ներկայացրեցին «Հրաժեշտ Այբբենարանին » միջոցառում: Դպրոցի տոնականորեն զարդարված դահլիճն ամբողջությամբ մաշտոցյան ոգով էր շնչում: Յուրօրինակ քննություն էին հաձնում Iբ դասարանի աշակերտները: Գեղեցիկ խոսքեր, երաժշտական կատարումներ, պարային համարներ, հեքիաթի հերոսներ և Մաշտոցին նվիրված գեղեցիկ տողեր. բոլորի մոտ կարծես նույնն էր ոգին` լավատեսությունն…

Հովհաննես Այվազովսկի

Մայիսի 19, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Հայաստանի Հանրապետության սփյուռքի նախարարությունը Հայաստան - Սփյուռք գործակցության պետական քաղաքանության շրջանակում իրականացվող «Մեր մեծերը» ծրագրի «Հովհաննես Այվազովսկու 200-ամյակը» թեմայով դաս - միջոցառումն էր անցկացրել Ղ. Ալիշանի անվան N 27 հիմնական դպրոցի 7 գ դասարանի դասղեկ Ա.Խաչատրյանը, կազմակերպել էր հանճարեղ ծովանկարչի նկարների պատկերասրահ: Աշակերտները ևս մեկ անգամ փաստեցին, որ գեղագիտական դաստիարակությունը…

Բաց դաս մայրենիից «Իմ անուշի՜կ Հայաստան» խորագրով

Մայիսի 19, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Հայը դարերով սիրով է պահել
Յոթ թանկ սրբություն`
Գիրքը, Մասիսը, շինարար ոգին,
Հավատը, լեզուն.
Սուրբ անուններ են եղել դարերով
Հայ ընտանիքը,
Եվ ամենից վեր, ամենից լուսե`
Մայր հայրենիքը:

Մայիսի 17-ին Հրազդանի Ասքանազ Մռավյանի անվան N4 հիմնական դպրոցի տարրական դասարանների առարկայական մասնախմբի ղեկավար, վաստակաշատ…

Տիգրան Չուխաջյանի 180-ամյակ

Մայիսի 19, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Վանաձորի Ղ. Ալիշանի անվան հ.27 հիմնական դպրոցի 5 բ դասարանի դասղեկ Ս.Սիմոնյանը և երաժշտության ուսուցչուհի Ի.Դեդեուսենկոն մայիսի 16-ին Հայաստանի Հանրապետության սփյուռքի նախարարությունը Հայաստան - Սփյուռք գործակցության պետական քաղաքանության իրականացվող «Մեր մեծերը» ծրագրի շրջանակում հերթական թեմայով դաս-միջոցառումն էին կազմակերպել՝ «Տիգրան Չուխաջյանի 180-ամյակը» խորագով:

Միջոցառումը սկսվեց Ադոլֆո Տարտասոյի՝ Տիգրան Չուխաջյանին բնորոշ խոսքերով.…

«Հրաժեշտ մանկության մոլորակին»

Մայիսի 19, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Կապանի հ.13 հիմնական դպրոցի IVա դասարանի սաները հանդես եկան «Հրաժեշտ մանկության մոլորակին» խորագրով միջոցառմամբ: /Դասվար Անահիտ Առաքելյան/
Ցերեկույթն սկսվեց չորս տարի առաջ վախվորած դպրոց մտնելու մասին պատմող խոսքերով: Հրաշք դարձավ հանդեսը, որովհետև վերածվեց խորհրդավոր հեքիաթների: Իրենց կենսախինդ խաղերով, անկաշկանդ երգ ու պարով, արտասանություններով երեխաները ուրախ և հաճելի պահեր պարգևեցին…

  • Conditional Sentences in English

    Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան