Ասում են՝ միլիոնավոր տարիներ առաջ նախ ստեղծվեց երկիրն ու երկինքը, հողն ու ջուրը և միայն դրանից հետո լույս աշխարհ եկավ մարդը:
Նա ծնվեց ապրելու, արարելու, ստեղծելու, եղածը ավելացնելու և շատացնելու համար:
Նրանք ապրել էին ուզում…
Գարուն էր, ծաղկավառ ու գունեղ գարուն: Ձմեռային երկարատև նինջից հետո օդը ներծծված էր գարնան տաք շնչով ու բույրով: Եվ նրանց՝ քաջերի նոր սերնդին էր վստահված հայրենիքը պաշտպանելու վեհ ու սրբազան կոչումը: Սկզբունքային կեցվածքով հայրենի եզերքն էին վերահսկում մեր արծիվները: Եվ ահա ցնցվեց օդը պայթյունների համազարկից: Առաջին պահին նրանք չընկալեցին կատարվածը և ոգու թելադրանքով մղվեցին մարտի: Նրանք ոգեշնչված և ոգեկոչված մարտի ելան միայն ու միայն թշնամուն հաղթելու նպատակադրմամբ: Բայց…
Նրանք ապրել էին ուզում, քանզի ուզում էին անել անհնարինը, որ բարգավաճ անդաստան դառնա մեր հայրենիքը, Հայաստան աշխարհը, բոլոր հայերի բնօրրանը:
Նրանք ապրել էին ուզում… Քանզի երազում էին, որ ծնված հայ նորամանուկին տեսնեն ուրախ, խանդավառ, երջանիկ, կիրթ և ուսյալ:
Նրանք ապրել էին ուզում… Քանզի երազում էին անել անհնարինը, որ խաղաղ ու երջանիկ վայելեն իրենց ծերությունը մեր մամիկները, մեր նաներն ու պապիկները:
Նրանք ապրել էին ուզում… Որ շենացնեն ու վեհացնեն մեր երկիրը քարքարոտ, որ նոր բարձրունքներ նվաճեն, որ սլանա նրանց միտքը տիեզերքից էլ այն կողմ:
Նրանք ապրել էին ուզում… Եվ այնպես-այնպես էին ուզում, որ նրանց ոտքերի տակ դղրդա հողը հայրենի, որ երկնքի կապույտ երիզը ձգվի դեպի անվերջություն, դեպի անհայտը՝ ավետելով այն բարի լուրը, որ ազատ ու խաղաղ է մեր հայրենի եզերքը, որ թշնամին ահաբեկված ու վախը սրտում՝ փախուստի է դիմել:
Եվ այսօր Ջերմուկի Մաքսիմ Գորկու անվան թիվ 1 հիմն. դպրոցի սաները՝ մեծից փոքր, ուսուցիչները այցելել են նրանց՝ ևս մեկ անգամ հիշելու և խոնարհվելու… Նաև դատապարտելու այն, ինչը 1915թիվ է կոչվում. Եղեռն ու ցեղասպանություն: Ու նաև … Նաև լռությամբ, անխոս ասելու. գիտենք, դուք ապրել էիք ուզում…
Նաև ուզում էին ասել. դուք չկաք, բայց ապրում եք մեզնից յուրաքանչյուրի գիտակցության մեջ, յուրաքանչյուրի հոգում, սրտում:
Նրանք ապրել էին ուզում… Անհնար է չհասկանալ նրանց, այդպիսին էր լռության կանչը:
Մ. Գրիգորյան
Ջերմուկի Մաքսիմ Գորկու անվան թիվ 1 հիմնական դպրոցի տարրական մասնախմբի ղեկավար
Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղծման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի ներմուծումը, բազմությունների հատումն ու միավորումը հատուկ պայմանանշաններով գրառելու…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ