Կոտայքի մարզի Հրազդանի Ասքանազ Մռավյանի անվան հ.4 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ «Փարիզի տեսարժան վայրերը» խորագրով բաց դաս՝ նվիրված Ֆրանկոֆոնիայի տոնին:
Այն սկսվեց ուսուցչուհի Մ.Ավետիսյանի բացման խոսքով և ֆրանկոֆոնիայի հիմնի կատարումով: Հնչում էր Շառլ Ազնավուրի և Էդիտ Պիաֆի երգերը, որոնց ներքո աշակերտները ներկայացնում էին Փարիզի տեսարժան վայրերը: Բաց դասի նպատակն էր…
Կոտայքի մարզի Աբովյանի թիվ 2 հիմնական դպրոցի IXգ դասարանում տեղի ունեցավ բաց դաս հասարակագիտությունից «Ժողովրդավարության սկզբունքները» թեմայով՝ «Ժողովրդավարական մշակույթը կիրառության մեջ» ծրագրի շրջանականերում: Դասը անցկացվեց «նկարիր բառը» մեթոդով: Ծրագիրը նվիրված էր ժողովրդավարության կայացմանը և մարդու իրավունքների ընկալմանն ու պահպանմանը: Դասի սկզբում աշակերտները ներկայացրին իրենց աշխատանքները՝ կապված ժողովրդավարական սկզբունքների հետ, ապա…
Մայիսի 10-ին Աբովյանի թիվ 2 հիմնական դպրոցի հանդիսությունների դահլիճում տեղի ունեցավ IIIգ դասարանի (դասվար՝Զ. Գրիգորյան) «Սիրու՜ն է, գարու՜ն է» խորագրով միջոցառումը:
Այն ընդգրկում էր գարուն, մայրիկ, հայրենիք թեմաները: Աշակերտները սահուն և վարժ արտահայտում էին մտքերը: Ինչպես նաև ներկայացրին բեմականացում: Հանդեսն ավարտվեց երգ ու պարով:
Մեծ էր ուսուցչի աշխատանքը, ակնհայտ էր…
Մայիսի 10-ին Կոտայքի մարզի Աբովյանի թիվ 2 հիմնական դպրոցում կայացավ IIդ դասարանի կազմակերպած՝ Մ.Կորյունի «Անմահական խնձորը» խորագրով միջոցառումը:
Միջոցառումը սկսվեց ծաղկած խնձորենու պարով: Աշակերտները ներկայացրին հայկական երգն ու պարը,գովաբանեցին գյուղացու արդար աշխատանքը, այգեպանի վաստակն ու հացը, ինչպես նաև վերհանեցին թագավորի բացասական կողմերը՝ ագահությունը, չարությունն ու ժլատությունը: Միջոցառումը ինքնատիպ էր իր ուսուցողական,…
Հանուն մեր երկրի,հանուն հավատի,
Հանուն այսօրվա, հանուն գալիքի,
Հարթելու համար ճամփան հավերժի,
Հանուն մեր սիրո ելել ենք երթի:
Մայիսի 10-ին Հրազդանի հ.4 հիմնական դպրոցի VIԱ դասարացիները և դասղեկ Մոնիկա Ավետիսյանը, կազմակերպել էին տոնական միջոցառում` նվիրված Հայրենական մեծ պատերազմի հաղթանակի 72 ամյակին և Շուշիի ազատագրման 25 ամյակին, մայիսյան փառահեղ…
Վանաձորի Ղ.Ալիշանի անվան հ.27 հիմն.դպրոցում՝ VII բ դասարանում տեղի ունեցավ դաս-միջոցառում «Թռչունները բնության զարդն են» խորագրով: Դասը վարեց կենսաբանության ուսուցչուհի Մ.Քոչարյանը: Աշակերտները ներկայացրին, որ թռչունները ոչ միայն պարզապես կենդանիներ են, այլ մեր կյանքի անբաժան մասն են կազմում: Նրանք ներկայացրին, որ թռչունները երկնքի զավակներն են, օդային օվկիանոսի նվաճողները: Թռչունները գաղտնիք են…
Հայաստանի Հանրապետության սփյուռքի նախարարությունը Հայաստան - Սփյուռք գործակցության պետական քաղաքանության շրջանակում իրականացվող «Մեր մեծերը» ծրագրի հերթական թեման էր Վենետիկի Մխիթարյան Միաբանությունը: Այս տարի լրացել է հայ իրականության մեջ գործող կրոնական, կրթամշակութային մի կազմակերպության` Մխիթարյան միաբանության 300-ամյակը:
Վանաձորի Ղ.Ալիշանի անվան h.27 հիմնական դպրոցի VIII ա դասարանում (դասղեկ՝Վ.Հարոյան) տեղի ունեցավ դաս-միջոցառում՝ նվիրված…
Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի համակարգչային կաբինետում մայիսի 5-ին 6-րդ « ա » դասարանում դասղեկի ժամի բաց դաս էր «Դու այն ես, ինչ արարքդ կցուցանե» թեմայով:
Դասղեկ` Ե. Մարությանը իր առջև նպատակ էր դրել.
ա) զարգացնել ապրումակցելու, ուրիշի իրավիճակի մեջ մտնելու ունակություն, ավելի լավ հասկանալ նրանց զգացմունքները, վարքագծի շարժառիթները,
…Սմարթ ուղին բռնած մարզում Լոռու մարզպետի հանձնարարությամբ դպրոցներում շարունակվում են սմարթ դասարանների կառուցումն ու կահավորումը, շարունակվում է նաև հեռավար դասընթացների կազմակերպումը:
Այս անգամ մի հետաքրքիր նախաձեռնություն էր ցուցաբերել Լոռու մարզի Վանաձորի Ա. Պուշկինի անվան հ.4 հիմնական դպրոցի տնօրեն Հ. Խումարյանը՝ որոշելով դպրոցի ուսուցիչների մասնակցությամբ մեկ ամբողջ դասընթացային օր անցկացնել Գյուլագարակի…
Ստեփանավանի Հովհ. Թումանյանի անվան ավագ դպրոցում մայիսի 10-ին տեղի ունեցավ միջոցառում «Հաղթական մայիս» խորագրով:
Միջոցառումը սկսվեց բեմականացված պատերազմի փոքրիկ դրվագով: Աշակերտները հնչեցրին գեղեցիկ ասմունքներ, երգեր, պարեր` նվիրված մայիսի 9-ին, Շուշիի ազատագրմանը: Երգերը հնչեցին խրոխտ և հաղթական: Դպրոցի տնօրեն Սեդա Թունյանը շնորհավորեց բոլորի մայիսի 9-ը: Միջոցառումը կազմակերպել էին 9-րդ «ա» դասարանի…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան