Եվ վարպետներ, խոնարհ ու հանճարեղ,
Հղկել են այն դարեր, որպես մարմար,
Եվ փայլել է նա մերթ, ինչպես բյուրեղ
Մերթ կոպտացել, ինչպես լեռնային քար:
Երջանիկ ենք, որ հայերենն է մեր մայրենին, մանկական թոթովանքից, մինչև բարբառ, քնարերգության ու գիտության լեզու, այն ամենուր է ու միշտ գրավիչ, մատչելի ու հուզիչ:
Լճաշեն գյուղի Ա. Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցում, թումանյանական շաբաթի շրջանակներում 2-րդա դասարանի աշակերտները (դասվար` Արևիկ Դավթյան) ներկայացրեցին. «Չարի վերջը», «Շունն ու կատուն», «ՈՒլիկը», «Ծիտը», «Ճամփորդները», «Պոչատ աղվեսը», «Սուտասանը», «Կիկոսի մահը», «Քաջ նազարը» հեքիաթները` նորովի մատուցմամբ:
4-րդա դասարանը (դասվար` Ռոմելա Գրիգորյան) ներկայացրեցին «Սուտասանը» հեքիաթը` գունեղ մտահաղացումներով:
4-րդ բ դասարանի աշակերտները ( դասվար` Լուսինե Վարդանյան) ցուցադրեցին «Անբան Հուռին» հեքիաթը` գեղեցիկ կահավորանքով ու բեմականացումով:
Դպրոցի ,,Տիկնիկային թատրոն,, ուսումնական խմբակի սաները (խմբակավար` Հերմինե Առաքելյան) ցուցադրեցին «Ոսկու կարասը» տիկնիկային ներկայացումը:
Բոլոր դասարանների ներկայացումները համեմված էին գեղեցիկ երգերով և Հ.Թումանյանի քառյակներով:
Դասերին ներկա էին դպրոցի տնօրինությունը, ուսուցիչներ և ծնողներ:
Սիրենք, սովորենք ու անաղարտ պահենք մեր մայրենին:
Դասերի ավարտին աշակերտները միմյանց գրքեր նվիրեցին, որն իսկական տոն էր նրանց համար:
Տարրական կրթության մ/մ նախագահ Հերմինե Առաքելյան
Ուսուցչի օգնական Սիրարփի Հովհաննիսյան
Ուսումնական նախագիծ I. Նախաբան Այս ուսումնական տարում մեր 10-րդ դասարանի սովորողների նախաձեռնությամբ մեկնարկեց մի նախագիծ, որը նպատակ ունի խորապես ուսումնասիրել քաղաքական գաղափարախոսությունների դերը՝ որպես քաղաքական դաշտը հասկանալու գործիք: Նախաձեռնության հիմնական…
Տեղեկատվական այս դարաշրջանում, երբ տեխնոլոգիաները արագությամբ փոխում են աշխարհը, մեր դասարանների դռները չեն կարող մնալ փակ նախորդ դարի համար: Հայկական կրթությունը, իր հարուստ պատմական ավանդույթներով, կանգնած է հզոր և անխուսափելի…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ՝ «Տվյալների վերլուծություն և վիճակագրություն» վերնագրով թեման և հուսով եմ, որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կկատարեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ: Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է՝…
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան