«Ծաղկափոշու մեջ թաթախված գունավոր բզեզին մանուշակը ճոճք է թվում, աշխարհը՝ ծիրանագույն բուրաստան»:
Եղվարդի N 3 հիմնական դպրոցի VII գ և VII բ դասարանի աշակերտները (ուսուցիչ՝ Մ. Ավետիսյան) ներկայացրեցին նախագծային աշխատանք գրականություն առարկայից: Թեմա՝ Ակսել Բակունց «Ալպիական մանուշակ»:
Աշակերտները բովանդակալից տեղեկություններ էին հավաքագրել:
Պատմեցին Գորիս քաղաքի մասին հետաքրքիր փաստեր, նշեցին հայտնիներից,…
ՀՊՉ-ի արդյունավետ ներդրումը չափելի է միայն աշակերտի ցուցաբերած վերջնադյունքով և ուսուցչի ինքնակրթության կոմպետենցիայով, անշուշտ։
Վերապատրաստումից հետո, գործընկեր-մենթոր Մերի Մովսիսյանը իրականության արտացոլման նպատակով դասալսումներ կատարեց 2-րդ, 5-րդ և 7-րդ դասարաններում։
2-րդ «բ» դասարանում, մաթեմատիկայից ամփոփիչ դաս անցկացրեց Արևիկ Հայրապետյանը։ Կոմպետենտ դասվարը ցուցաբերեց համոզիչ վերջնարդյունքներ։
Տնօրենի տեղակալ Ալինա Մկրտչյանն, ով նաև մենթոր-վերապատրաստող…
ՀՀ մարդու իրավունքների պաշտպանության ազգային ռազմավարությունից բխող 2023-2025 թվականների գործողությունների ծրագրի 10.1 կետի իրականացման շրջանակում նոյեմբերի 10-16-ը ձևավորվել է երեխայի իրավունքների վերաբերյալ թեմատիկ պաստառների պատրաստման շարժում, որում ներգրավվել են թիրախային խմբերի հետ առնչվող սովորողներ։
Գործողությունների ընթացքում մասնակիցները հնարավորինս իրազեկվեցին իրենց իրավունքների ամբողջականությանը և սահմանադրորեն դրանց պաշտպանվածությանը։
Գործողությունների ծրագիրը կնպաստի երեխայի…
Մասիս քաղաքի հ․3 հիմնական դպրոցում կրկին տոնական տրամադրություն էր։ Անցկացվեց «Աշնանային շքահանդես» խորագիրը կրող միջոցառումը։
Սահյանական տրամադրությունը իր տեղը զիջել էր ոսկեհեր աշնանը։ Աշնանային ուրախ կերպարանքներով հանդես եկան 2Ա դասարանի աշակերտները (դասվար՝ Ն.Գաբրիելյան)։
Դպրոցի տնօրեն ՝ Էմմա Մուրադյանը ողջունեց փոքրիկ միջոցառման մասնակիցներին, ցանկանալով նրանց անհոգ մանկություն և աշնանային ջերմություն։
Մասիս…
Ի դեմս Մեդիա նախաձեռնությունների կենտրոնի և ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարաության հայտարարության՝ «Մեդիագրագիտության շաբաթ Հայաստանում», նոյեմբերի 6-10-ը դպրոցի ուսուցիչներ Ա. Մկրտչյանը, Ա. Աղագուլյանը, Ա. Ավետիսյանը, Ա. Հայրապետյանը, Ա. Մարտիրոսյանը և Ա. Անդրեասյանը կազմակերպեցին դասեր համակարգչային դասարանում: Նրանք իրենց կազմակերպած դասերին անդրադարձ կատարեցին հետևյալ հարցերին` ի՞նչ է մեդիադաշտը, ինչպես փնտրել օգտակար և անհրաժեշտ…
Նոյեմբերի 7-ից 9-ը Վանաձոր քաղաքում կայացած ՀՀ Ազգային ժողովի գավաթի խաղարկության մրցումների եզրափակիչ՝ հանրապետական փուլը,որտեղ ՀՀ 11 մարզից II պատվավոր տեղը զբաղեցրեց՝Սյունիքի մարզի հավաքական թիմը։
Մրցումների ծրագրում ընդգրկված էին հետևյալ մրցաձևերը՝ վազք 60մ բարձր մեկնարկից, վազք 500մ, թենիսի գնդակի նետում, հեռացատկ թափավազքից, ձգումներ կախ դրությունից, ձեռքերի ծալում և ուղղում պառկած…
Այսօր դպրոցում 8-րդ և 9-րդ դասարանների սովորողների հետ հանդիպում ունեցան ոստիկանության աշխատողներ՝ ՀՀՆԳՆ Ոստիկանության Կապանի բաժնի ԱԳ և ԸԲ Հ բաժանմունքի տեղակալ, լեյտենանտ Արթուր Միքայելյանը և ՀՀ ՆԳՆ Ոստիկանության Կապանի բաժնի ԱԳ և ԸԲ Հ բաժանմունքի տեսուչ, ավագ լեյտենանտ, ոստիկանության կապիտան Աննա Ասրյանը:
Զրույցի թեման անչափահասների շրջանում տարածված հանցավոր երևույթների՝…
Մարդը բնության զավակն է, նրա մի մասնիկը: Հետևաբար բնության ողջ տեսանելի ու անտեսանելի կենսաբազմազանությունը մեր առօրյայում ամփոփվում է միշտ, իսկ աշնանային թանձրությամբ բնությունն ավելի է բարեկամանում, կանչում իր գիրկը, գույներով զարդարում միտքն ու հոգին:
Ահա այսպիսի բնական կանչով նոյեմբերի 3-ին դպրոցի ողջ համակազմը համալրել է Վահանավանքի գեղեցկությունը բարձր տրամադրությամբ ,…
Իսկ դուք գիտե՞ք, որ Ճապոնիայի դպրոցներում հավաքարարներ չկան:
Դասերից հետո երեխաները կարգի են բերում դասարանները, և նրանց ոչ ոք չի օգնում:
«Ծագող Արևի, Երկիրը» աշխարհում յոթերորդն է կարգապահության շնորհիվ: ճապոնական կրթության յուրահատուկ մեթոդներին անդրադառնալով, որդեգրում ենք կարգախոսը՝ նախ վարք, հետո կրթություն:
Այս շաբաթվա կարգապահության պատասխանատուն 7-րդ «բ» դասարանն է և…
Դպրոցի ինքնավարության ավանդույթներից՝ աշակերտների նախընտրած գործառույթում, կարմիր թևկապներով հերթապահությունն է:
Աշնանային արձակուրդից աշակերտական խորհուրդը վերադարձել է խանդավառված, աշխատանքային տրամադրությամբ:
7-րդ «ա» դասարանի դասղեկ Նարե Սարգսյանի հետևողականության և աշակերտական խորհրդի նախագահ Մարի Թումանյանի աջակցությամբ, մեկնարկը կայացավ բարեհաջող արդյունքներով ու կարգապահության բարձր հատկանիշներով:
Կապանի N 5 հիմնական դպրոց
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի: