ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նորություններ > Դպրոցական անցուդարձ

Դաս-քննարկում

Հունվարի 24, 2020
Դպրոցական անցուդարձ

Հունվարի 24-ին Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցի XI-XII դասարանների աշակերտները ուսուցիչներ Ռ.Ղազանչյանի և Մ.Դանիելյանի ղեկավարությամբ ներկայացրին դաս-քննարկում`«Կլոր սեղան» վերնագրով, որի խնդիրն էր ծանոթանալ կրթական համակարգում տեղի ունեցող փոփոխություններին:

Քննարկման մասնակիցները ազատ ու անկաշկանդ մտքեր փոխանակեցին և կատարեցին եզրահանգումներ:

(Կայացավ ևս մեկ դաս`իրականացնելով ԿԳՄՍ նախարարության հանձնարարությունը`կազմակերպել համապատասխան միջոցառումներ`նվիրված կրթության միջազգային…

Գեղեցկության, լույսի, պայքարի ու սիրո բանաստեղծ՝ Պարույր Սևակ

Հունվարի 24, 2020
Դպրոցական անցուդարձ

Հունվարի 24-ին Կապանի N13 հիմնական դպրոցում գեղեցիկ ավանդույթ է դարձել հայ գրողների հոբելյաններին անդրադառնալը: Հունվարի 24-ին հայ մեծ բանաստեղծ Պարույր Սևակի ծննդյան օրն է: Կապանի N13 հիմնական դպրոցի VIա դասարանի սաները գրադարանում անցկացրին դաս-միջոցառում՝ նվիրված Պարույր Սևակին: Աշակերտները ներկայացրեցին հետաքրքիր դրվագներ Պարույր Սևակի կյանքից, ստեղծագործական հարուստ ու բեղմնավոր ուղուց: Միջոցառմանը…

Վերանայվում են STEM առարկաների պետական չափորոշիչները

Հունվարի 24, 2020
Դպրոցական անցուդարձ

Կրթական ծրագրերի և չափորոշիչների վերանայման բնագիտամաթեմատիկական (STEM) ուղղությամբ հերթական աշխատաժողովը տեղի է ունեցել հունվարի 21-23-ը: «Գնահատում և թեստային առաջադրանքների օրինակելի նմուշներ» խորագիրը կրող աշխատաժողովը նվիրված էր գնահատման խնդիրներին: Աշխատաժողովն անցկացվում է ԵՄ ֆինանսավորմամբ իրականացվող «Հայաստանում ԵՄ-ն՝ նորարարության համար» ծրագրի շրջանակում:

Նշենք, որ STEM առարկաների պետական չափորոշիչները վերանայվում…

Մնայուն աշխատանք

Հունվարի 21, 2020
Դպրոցական անցուդարձ

Ավարտվեցiին «Ծիածան» առաջնորդների կրթական կենտրոն ՀԿ-ն Պահպանվող Տարածքների Աջակցման Ծրագիր-Հայաստան (ՊՏԱԾ-Հ) տեղական ՀԿ-ների համար փոքր դրամաշնորհային ծրագրի շրջանակներում իրականացվող «Էկոկրթության իրականացումը և էկոանկյունների հիմնում Կապան և Քաջարան համայնքների դպրոցներում» ծրագրի աշխատանքները:

Որպես Էկոկրթության առաջնային խնդիր, ծրագրի ղեկավարները և մեթոդական խորհրդատուները մասնակից դպրոցների էկոանկյունները վերազինեցին կենսաբանության և քիմիայի դասերին անհրաժեշտ դիդակտիկ…

«Մաթեմատիկական վիկտորինա» խաղ-մրցույթ

Հունվարի 16, 2020
Դպրոցական անցուդարձ

Հունվարի 15-ին Կապանի N13 հիմնական դպրոցի IVա դասարանում տեղի ունեցավ «Մաթեմատիկական վիկտորինա» խաղ-մրցույթ /դասվար՝ Ռ. Մաթևոսյան/։

Միջոցառման նպատակն էր՝ բարձրացնել հետաքրքրությունը մաթեմատիկայի նկատմամբ, թույլ տալ աշակերտներին տեսական գիտելիքները կիրառել գործնականում, զարգացնել տրամաբանությունը և եզրակացություններ կատարելու հմտությունները: Վիկտորինան բաղկացած էր մի քանի փուլերից՝ բլից հարցեր, տրամաբանական հարցեր, հանելուկներ, ռեբուսներ, թաքնված թվեր:…

Հայ դպրոցականները՝ Ժաուտիկովյան միջազգային 16-րդ օլիմպիադայի մեդալակիրներ

Հունվարի 15, 2020
Դպրոցական անցուդարձ Պաշտոնական

Ա. Շահինյանի անվան ֆիզմաթ հատուկ դպրոցի և «Քվանտ» վարժարանի սաները 2020թ. հունվարի 8-14-ը մասնակցել են Ղազախստանի Ալմաթի քաղաքում տեղի ունեցած Ժաուտիկովյան միջազգային 16-րդ օլիմպիադային:
Օլիմպիադան կազմակերպվում է «Մաթեմատիկա», «Ֆիզիկա» և «Ինֆորմատիկա» առարկաներից:

«Ինֆորմատիկա» առարկայից ոսկե մեդալի է արժանացել «Քվանտ» վարժարանի 11-րդ դասարանի սան Ալեքսանդրը Աբելյանը:

Արծաթե մեդալների են արժանացել՝

Մենք և համացանցը

Հունվարի 15, 2020
Դպրոցական անցուդարձ

Հունվարի 13-ին Կապանի N5 հիմնական դպրոցի 7-րդ «բ» դասարանի աշակերտներ Գագիկ Մինասյանը և Նարեկ Բալասանյանը «Անվտանգ համացանցի» միջազգային օրվան ընդառաջ համադասարանցիների շրջանում վարեցին «Ապահով համացանց» դասաընթաց, հասակակաիցներին առաջադրեցին համացանցի օրենքների իմացության թեստ:

Մինչ այդ դասընթացավարները մասնակցել էին ՎՎ Կապանի գրասենյակի կողմից կազմակերպված համապատասխան դասընթացի, տիրապետել համացանցի վտանգներից պաշտպանվելու կանոնների, օգտագործել հավելումներ…

«Ընտանիք» կենտրոն. «Կաղանդի երազանքը» խորագրով թատերական ներկայացում

Դեկտեմբերի 30, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Դեկտեմբերի 20-ին ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության «Ընտանիք» մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոնում մեկնարկվեց ամանորյա միջոցառումների շարքը։ Թատերական արվեստի խմբակի սաները ներկայացրին «Կաղանդի երազանքը» խորագրով մյուզիքլ թատերական ներկայացումը։

Միջոցառումը սկսվեց գլխավոր հերոսուհի՝ Սելինայի կերպարի ծանոթացմամբ, որի ամանորյա երազանքը անտեսված էր իր ծնողների կողմից: Միջոցառման սկզբում թվում էր, թե ամեն ինչ…

Շնորհակալություն «ՀայԲիզնեսԲանկ» ՓԲԸ ղեկավարությանը

Դեկտեմբերի 24, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Ինչքա՜ն քիչ բան է հարկավոր փոքրիկների աչքերում խինդ ու բերկրանք ապահովելու, նրանց երջանիկ տեսնելու…

Այդ երևույթները հայտնվեցին Կապանի N5 հիմնական դպրոցի 1-ին Ա և 1-ին Բ դասարանների աշակերտների մոտ, երբ ստացան ամանորյա նվերներ… «Ձմեռ պապի» կողմից: Իսկ առաջին դասարանցիների համար «Ձմեռ պապ» էր «ՀայԲիզնեսԲանկ» ՓԲԸ: Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի…

Հեքիաթն այցելել էր դպրոց

Դեկտեմբերի 24, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Ամանորյա կախարդանքը թևածում էր Աբովյանի Ն. Վանյանի անվան N5 հիմնական դպրոցում՝ համակելով բոլորին տոնական բարձր տրամադրությամբ... Հեքիաթն այցելել էր դպրոց՝ իր հետ բերելով խինդ ու ծիծաղ, երգ ու պար, անկեղծ ու բարի ժպիտներ, երգ ու ծափով լցված տոնական ջերմ տրամադրություն: 8 ա դասարանի աշակերտները դասղեկ Ք. Հայրապետյանի և դպրոցի նախակրթարանի փոքրիկ…

  • Classroom Management Techniques

  • READING STRATEGIES AND TYPES OF READING

    Ընթերցանության ռազմավարությունը և տեսակները       Ողջույն։ Դասընթացը նախատեսված է 9-րդ դասարանի աշակերտների համար։ նպատակն է ներկայացնել ընթերցանության ուսուցման գործընթացը: Ընթերցանությունը արդյունավետ իրականացնելու նպատակով,  ներկայացվում է եղանակներ և դրանք իրականացնելու համար ուսուցչին առաջարկվում է տիրապետել որոշ հասկացությունների, կիրառի դրանք, ինչպես նաև կարգավորի այն խնդիրները, որոնք կարող են ծագել դասավանդման գործընթացում։ Ընթերցանության դասավանդման վերը նշված եղանակը կարող է արդյունավետ լինել, եթե ուսուցիչը հետամուտ լինի ուսուցման բազմամակարդակ գործընթացին և կարողանա այն իրագործել։

  • 8-րդ դասարան.

    Դասընթացը  Գաբրիել Սունդուկյանի և գրականության մեջ նրա  բերած մեծ դերի մասին է: Ըստ Դերենիկ Դեմիրճյանի`  Սունդուկյանը հայ դրամատուրգիայի Աբովյանն  է: Նա հեղաշրջեց հայ դրամատուրգիան, նրան տվեց մասշտաբայնություն, ժամանակի այրող խնդիրները առաջադրելու կարողություն: Նա առաջինն է հայ դրամատուրգիայում պատկերել քաղաքային կյանքն ու կենցաղը, խորությամբ արծարծել ընտանիքի և ամուսնության, կնոջ անիրավահավասարության, երիտասարդության, հայրերի ու որդիների միջև փոխհարաբերությունները: 

  • ԱՄԱՌԱՅԻՆ ԸՆԹԵՐՑԱՆՈՒԹՅՈՒՆ 1-ԻՆ ԴԱՍԱՐԱՆ

       Ողջույն:Եթե ուզում ես ամառային ընթերցանությունը հետաքրքիր , ժամանցային և արդյունավետ կազմակերպել, ապա այս  դասընթացը հենց քեզ համար է:Դե՛ ինչ,պատրա՞ստ  ես, ուրեմն գնացինք: 

  • Ինֆորմատիկա 7: Ինֆորմացիայի աղբյուրներ: Ինֆորմացիայի քանակի չափում

    Թեմայի ուսումնասիրությունը սովորողին հնարավորություն է ընձեռում. Գիտենալ տեղեկատվության չափման միավորները: Ճանաչել տեղեկատվությունը պահպանող ժամանակակից սարքավորումները: Գիտենալ դրանց թվային բնութագրերը: Կարողանալ հաշվել տեքստի տեղեկատվական ծավալը: Կարողանալ համեմատել տեղեկատվական աղբյուրների և կրիչների ծավալները:

  • Հովհաննես Թումանյանի կյանքը ,ստեղծագործությունը։

    Դասի թեման  Հովհաննես Թումանյանի կյանքը,ստեղծագործությունը և հասարակական գործունեությունը:     Դասի նպատակները  ․       Թումանյանի որպես ազգի կենսագրի նկատմամբ վերաբերմունքի ձևավորում ·        Բանաստեղծը որպես հայրենիքի և՛ հայր,և՛ զավակ ·        Արժևորել Թումանյանի ստեղծագործությունը որպես ազգային արժեք  Անհրաժեշտ պարագաներ՝ դասագրքեր,տետրեր,պաստառներ,համակարգիչ,բնագրեր: Կիրառվող մեթոդներ՝ Համագործակցային,խառը,մտագրոհ,վենի դիագրամ/պոեմ,բալլադ/,խաչբառ Միջառարկայական կապ՝ երաժշտություն,աշխարհագրություն,ՏՀՏ Դասի ընթացքը՝ Հիմնական հասկացություններ՝ Ամենայն հայոց բանաստեղծ,Հանճարեղ լոռեցի,Ամենայն հայոց թամադաԹԵՄԱ 1Թումանյանի կյանքը և հանրային գործունեությունը: .Ասույթներ Թումանյանի մասին՝ Եղ.Չարենց, Ավ.Իսահակյան, Վ.Տերյան .Երբ և որտեղ է ծնվել Հովհ.Թումանյանը, ովքեր են եղել նրա ծնողները,ինչ կրթություն է ստացել: .Թումանյանը՝ իբրև հայ գրողների  ընկերության նախագահ .Թումանյանի գործունեությունը հայ ժողովրդի քաղաքական, հասարակական և մշակութային  կյանքի ասպարեզներում /պետական գործիչ՝ պետություն չունեցող ժողովրդի/ .Թումանյանի դերը անդրկովկասյան ժողովուրդների  միջև բարեկամություն ու փոխըմբռնում հաստատելու ասպարեզում .Թումանյանը՝ իբրև Հայաստանի օգնության կոմիտեի /ՀՕԿ/ նախագահԹԵՄԱ2 Թումանյանի ստեղծագործության ընդհանուր բնութագիրը: .Թումանյանի ստեղծագործության ժանրային առանձնահատկությունները .Ինչ ժանրերով է ստեղծագործել Թումանյանը Չափածո՝ պոեմ, բանաստեղծություն, քառյակ, բալլադ, լեգենդ Արձակ՝ պատմվածք, հեքիաթ, հրապարակախոսական հոդվածներ, նամակներ @@PLUGINFILE@@/%D5%80%D5%B8%D5%BE%D5%B0%D5%A1%D5%B6%D5%B6%D5%A5%D5%BD%20%D4%B9%D5%B8%D6%82%D5%B4%D5%A1%D5%B6%D5%B5%D5%A1%D5%B6%C2%AB%D4%B1%D5%B6%D5%B8%D6%82%D5%B7%C2%BB.mp4   ԹԵՄԱ 3 Թումանյանի քառյակները:https://hy.wikisource.org/wiki. ,,Քառյակները իմ կյանքի կարևոր ,,շտրիխներն,, են: ,,Քառյակը գոհար է,, : Հովհ.Թումանյան .Ինչ  է քառյակը.գաղափար քառյակի՝ որպես գրական ժանրի մասին .Մինչև Թումանյանը և նրանից հետո ովքեր են անդրադարձել քառյակի ժանրին .Քառյակների մոտիվները և թեմատիկան՝ բնության, խոհախրատական, փիլիսոփայական, անձնական վիճակի ու ապրումների, կորուստների, վերելքների և վայրէջքների, մարդու ագահության և անկշտության, աշխարհավեր պատերազմների մասին:

  • Քիմիական տարրերի պարբերական համակարգը: Ատոմի կառուցվածքը

     <<Ատումի կառուցվածքը>>Քիմ. տարրերի պարբերական օրենքը (Քիմիա 7, էջ 84, դաս 3.1)Քիմ. տարրերի պարբերական համակարգըԱտոմի կառուցվածքը: Էլեկտրոն և միջուկԱտոմի միջուկի կառուցվածքը: ԻզոտոպներԱտոմի էլեկտրոնային թաղանթի կառուցվածքը 

  • ՄԱՅՐԵՆԻ 4_ՐԴ ԴԱՍԱՐԱՆ

  • Focus 4 B2

    Course book- Focus 4Course designer - Ruzanna AsatryanWho is the course designed for? - This course is meant for 9th grade students of "Vardanank" private school. Course description- Focus 4 is a rich, varied, carefully levelled course for upper secondary students. Specially designed to motivate older teens, it helps them to track their level and achieve the needed results.   @@PLUGINFILE@@/Voice%20005%20%282%29.m4a 

  • Տատանումնե և ալիքներ

    Նյութը  յուրացնելով դուք պետք  է պատասխանեք այս հարցերին:Ինչ է ալնիքըԻնչու ծովը և օվկիանոսները չեն տեղափոխվումՈրոնք են լայնական և երկայնական ալիքներըԱլիքի ֆիզիկական բնութագիր` ալիքի արագություն,երկարությունՍեյսմական ալիքներ`երկրաշարժեր,ցնցումներ: