2016թ. դեկտեմբերի 2-ին Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցի աշխորհուրդը հրավիրել էր Վանաձորի թիվ 19 հիմնական դպրոցի աշխորհրդի նախագահին և անդամներին դպրոցի կազմակերպիչ Աիդա Սարուխանյանի գլխավորությամբ: Այդ օրը դպրոցում նաև անց էր կացվում Կարմիր խաչի ընկերության կողմից իրականցվող «Կառուցենք անվտանգ և կայուն համայնքներ» ծրագրի շրջանակներում «Աղետները երեխաների աչքերով»…
Դեկտեմբերի 1-ին Գավառի ավագ դպրոցի աշակերտական խորհուրդը կազմակերպեց ՄԻԱՎ - ՁԻԱՀ-ի կանխարգելմանը և միգրացիայի հիմնախնդիրներին նվիրված սեմինար: Հետաքրքիր տեղեկատվություն, վիճակագրական տվյալներ, խաղային վարժություններ, զուգահեռների անցկացում միգրացիայի և ՄԻԱՎ - ՁԻԱՀ-ի տարածման միջև` այս բոլոր հարցերի շուրջ տարածվեց բուռն քննարկում, արվեցին կարևոր հետևություններ: Սեմինարին իրենց ակտիվ մասնակցությունը բերեցին նաև Հացառատի թիվ…
Մոմավառւթյուն, զոհերի հիշատակի ոգեկոչում, լռության րոպե…
Այսպես Գավառի ավագ դպրոցում նշեցինք Սպիտակի ավերիչ երկրաշարժի 28-ամյա տարելիցը:
1988 թվական, 7-ը դեկտեմբերի, ժամը 11.42-ին 10 բալ ուժգնությամբ երկրաշարժը 40 վայրկյանում ավերեց Հայաստանի 41 տոկոսը:25 հազար զոհ, 500 հազարից ավելի անօթևան մնացածներ: Եվ ամբողջ աշխարհ , որ կանգնեց հայերիս կողքին, սատարեց, փորձեց փարատել…
2016թ. նոյեմբերի 25-ին Եվրասիա միջազգային համալսարանում տեղի ունեցավ «Կիլիկյան Հայաստանի դերը հայոց պետականության կայացման գործում» աշակերտական գիտաժողովի նյութերի ժողովածուի շնորհանդեսը: Սույն գիտական ժողովածուում ներառված են այն զեկուցումները, որոնք առանձնանում են հետազոտական պատշաճ մակարդակով, գիտական, տեսական ու գործնական աշխատանքի խորությամբ և արդիականությամբ: Մասնակցում էին 9գ դասարանի աշակերտներ Ներսիսյան Նունեն և Միրաքյան…
Միջոցառմանը մասնակցում էին դպրոցի ասմունքի խմբակի շնորհաշատ երեխաները: Գեղեցիկ դահլիճում թևածում էր աշնանային տրամադրությունը. երեխաները միջոցառման ընթացքում շփվեցին բնության հետ,փորձեցին բանալ թախծոտ աշնան գաղտնիքները: Այո՛, թախծոտ, որովհետև աշունը իր կաթիլե մատներով շոյում է մեռնող տերևների մարմինն ու հետո հանդարտ ու մեղմիկ պարում ջրերի վրա… երգում տանիքներին, կամաց ու թախծոտ լալիս…
Վանաձորի Ա. Խլղաթյանի անվան №18 միջնակարգ դպրոցի 11-րդ «ա» դասարանի աշակերտների մասնակցությամբ ու Հայոց լեզվի և գրականության ուսուցչուհի Ա. Մարգարյանի նախաձեռնությամբ կազմակերպված դաս-միջոցառումը նվիրված էր հայ մեծ դրամատուրգ Լևոն Շանթին: Աշակերտները ներկայացրեցին Լ. Շանթի կյանքն ու ստեղծագործության ընդհանուր բնութագիրը, բեմադրեցին հատվածներ «Հին աստվածներ» դրամայից: Միջավայրը Սևանի հինավուրց կղզին էր, ջրի…
Տավուշի մարզի Բաղանիս և Ոսկեվան համայքների երեխաների շահերի պաշտպանության խումբը, որը ձևավորվել է 2016 թ. հոկտեմբերին, անցավ իր հերթական վերապատրաստումը «Կարիքների գնահատում և տվյալների հավաքագրում, մշակում, վերլուծություն» թեմայով: Դասընթացը ներառում էր ծրագրի կառուցվածքի ու իրագործման մասին համապարփակ ծանոթացում, թե ինչ է ծրագիրը և ինչպես է դա իրականանում: Թիմային աշխատանքի միջոցով…
2016 թվականի նոյեմբերի 29-ին Արմավիր քաղաքի հ.8 հիմնական դպրոցում կազմակերպված միջոցառումը կրում էր «20-րդ դարի դարի մեծագույն արվեստագետը՝ Շարլ Ազնավուրը» խորագիրը: 6ա դասարանի աշակերտները ներկայացրեցին համաշխարհային էստրադայի դասական երգչի, երգահանի, կինոդերասանի և հասարակական գործչի կյանքն ու գործունեությունը, բարեգործական աշխատանքները: Կարևորեցին այն, որ, լինելով լեգենդ, Շարլ Ազնավուրն իսկական հայրենասեր է: Իր…
Հանրապետության դպրոցներում արդեն երեք ամիս է, ինչ մշակութային եռուզեռ է: Կազմակերպվող բաց դասերն ու բանավեճերը, ասմունքի ու երգի մրցույթները դպրոցականների համար ինքնադրսևորվելու, իրենց կարողությունները ցուցադրելու լավ հնարավորություն են։
Գեղարքունիքի մարզի Վարդենսիսի հ.4 հիմնական դպրոցի 6-րդ դասարանի աշակերտուհի Սուսաննա Պողոսյանի անկրկնելի ելույթ ունեցավ «Երգը բարեկամության կամուրջ է» ռուսական երգի չորրորդ փառատոնի…
Գթասրտությունը աստվածաշնչյան 7 առաքինություններից մեկնէ:Մարդկանց օգնելն ու կարեկցելը հենց մարդ լինելու առաջին գրավականն է:
Դեկտեմբերի 3-ը ՄԱԿ-ի կողմից հաստատված հաշմանդամություն ունեցող անձանց միջազգային օրն է: Արմավիրի Ռ.Եղոյանի անվան հ1 ավագ դպրոցի աշակերտական խորհուրդը,դաստիարակչական աշխատանքների կազմակերպիչը՝ Ս. Գամազյանի և ուսուցչուհի Ռ.Մկրտչյանի համագործակցությամբ «Գթասրտության և միասնության շաբաթ» խորագրով անցկացրած զրույցներից հետո միջոցառումը…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հարգելի գործընկերներ, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 08-Լ հրամանով հաստատվել է «Նախագծային ուսուցման հայեցակարգը և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլը»: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը և հավելվածը նախարարության պաշտոնական կայքում…
Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF
Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…
Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ