Ուսումնական գործընթացի կառուցվածքի բոլոր օղակները միահյուսված են իրար, շաղկապված:Մի օղակը բխում է մյուսից՝ մեկը մյուսին հաջորդելով, մեկը մյուսին լրացնելով:
Դպրոցում գործող արտադասարանային խմբակներն ուսումնական գործընթացի կարևոր բաղկացուցիչ օղակներից են:
Խմբակներին հատկացվող դասաժամերը նպատակային են.տեսական գիտելիքները վերածվում են գործնականի, բացահայտվում են երեխաների նախասիրությունների շրջանակները,ցանկությունները, ձգտումները: Ահա այս նպատակով է, որ դպրոցի…
Ուսուցիչ – Նորա Ղավալյան
Դասի թեման-Աստվածաշունչ մատյան
Դասի նպատակը- Կարևորել հայոց մայր եկեղեցու դերը որպես գաղափարական հզոր զենք, որը դարեր շարունակ կատարել է պետության գործառույթները և դարձել ազգային նկարագրի անբաժանելի մասը:
Ճանաչել մեր երևելի հոգևոր գործիչներին` սրբագույն Մեսրոպ Մաշտոցին, Սահակ Պարթևին, Հակոբ Մեղապարտին և Ոսկան Վրդապետին, որոնք կերտեցին հայ հոգևոր…
Վանաձորի Պ. Տիչինայի անվան հ.20 հիմնական դպրոցում, VIII Ա դասարանում կայացավ «Թրաֆիքինգ՝ սպիտակ ստրկություն կամ մարդկանց շահագործում» թեմայով տեղեկատվական բաց դաս, որը վարեց պատմության և հասարակագիտության ուսուցչուհի Տաթևիկ Խաչատրյանը:
Դասի նպատակն էր ՝
- Իմանալ ի՞նչ է թրաֆիքինգը որպես երևույթ:
- Ինչպե՞ս և ի՞նչ ճանապարհներով է այն…
2016թ.-ի դեկտեմբերի 14-ին Ստեփանավանի Հովհ. Թումանյանի անվան ավագ դպրոցում կազմակերպվեց նկարչական մրցույթ՝ ‹‹Ձմեռային անուրջներ» խորագրով:
Դպրոցի X-XII դասարանների նկարող աշակերտները պատկերեցին գեղեցիկ բնանկարներ, ձմեռային տարբեր պատկերներ: Մեծ էր ոգևորությունը, ակտիվությունը, ստեղծագործելու, լավագույնը լինելու ձգտումը:
Լավագույն, հաջողված նկարները ցուցադրվեցին դպրոցի ցուցահանդեսում:
Մրցույթը կազմակերպել էր դպրոցի փոխտնօրեն Ռ. Չիբուխչյանը
Երեխաները, երիտասարդ սերունդը մեր ապագան են,իսկ ապահով ապագայի երաշխիքներից մեկը հզոր, առողջ բանակ ունենալն է։ Մեր բանակին անհրաժեշտ են խելամիտ, զգոն, ուշիմ, քաջ և արիասիրտ տղաներ։ Վաղվա զինվորը այսօր նստած է աշակերտական նստարանի առջև,հետևաբար զինվոր պատրաստելու գործընթացը իրականացնողներից մեկն էլ հենց դպրոցն է։ Առողջ միջավայր ստեղծել զինվորի համար,նրան հոգեբանորեն նախապատրաստել…
Համակողմանիորեն զարգացած սերունդ ձևավորելու գործը ուսուցչի հիմնախնդիրներից մեկն է. նա է ազգակերտման դրոշակակիրը,և նրա կողմից ամեն սխալ լինում է ճակատագրական ու հույժ անընդունելի,ինչպես և անընդունելի են շատ մոլորություններ մարդու կյանքում։ Ծնողների և ուսուցչի դերը անգնահատելիորեն մեծ է երեխայի մոտ ճիշտը սխալից, մոլորությունը առաքինությունից զանազանող գիտակցության ձևավորման գործում։ Հետագայում ճակատագրական սխալներ…
Հին իմաստախոսությունն ասում է՝ կյանքը փորձությունների շղթա է...Ավելացնենք՝ փորձությունները կոփում ու «մշակում» են մարդուն։Սակայն կան անդառնալի կորուստներ,ակնթարթային ոչնչացումներ,որոնք ոչ թե կոփում, այլ սպիանում են՝ իրենց կնիքը թողնելով հոգուդ վրա։Անցել է համարյա երեք տասնամյակ, սակայն 1988-ի ավերիչ երկրաշարժի ահասարսուռ հետևանքները դեռ հիշեցնում են իրենց/ի դեպ, այն Անդրկովկասի ամենահզոր երկրաշարժն էր։Հիշատակման նպատակը,…
2016թ.-ի դեկտեմբերի 2 ին տեղի ունեցավ «Թադեոս և Բարդուղիմեոս» առաքյալներին նվիրված միջոցառում,որին մասնակցում էր 9 բ դասարանը:Միջոցառման նպատակն էր առաքյալների հիշատակության օրը կամ տոնը հասանելի դարձնել բոլորին,ինչպես նաև ներկայացնել Հայաստանյաց Առաքելական եկեղեցու հիմնադրումից մինչ այսօր անցած ճանապարհը: Միջոցառման ընթացքում աշակերտները խոսեցին հայկական եկեղեցական տոների նշման արարողակարգերի մասին,որի ժամանակ ներկա հյուրերը…
«Ընկերությունը կյանքի գեղեցկագույն մարգարիտն է»
Հենրիխ Մարքս
Այս խոսքերով սկսվեց Եղվարդի Հ.Թադևոսյանի անվան հ.2 հիմնական դպրոցի IIIա դասարանի դասղեկի ժամը, որը նվիրված էր ընկերությանը: Երեխաները գրել էին շարադրություններ՝ նվիրված ընկերությանը, նկարել էին իրենց ընկերներին: Հորինել էին բանաստեղծություններ՝ նվիրված ընկերությանը, նկարել էին իրենց ընկերներին:Փոքրիկ Աննան իր բանաստեղծությունը նվիրել էր իր…
Այս օրը հրավեր ստացանք մասնակցելու Գյումրու թիվ 1 ավագ դպրոցի X դասարանի կազմակերպած «Ձեզ տեսնենք, աղջիկներ» մրցույթին։
Հաղորդավարների ազդարարելուց հետո «Արև», «Ժպիտ», «Աստղիկներ» թիմերի մասնակիցները զբաղեցրին իրենց տեղերը, ու սկսվեց … Է՛լ սեղանի սպասքադրում, է՛լ աղցանների պատրաստում - ձևավորում, է՛լ ասեղնագործություն, է՛լ վարսահարդարում։ Տասներորդցիներն ամեն ինչ անում էին՝ ապացուցելու համար, որ…