ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Առաջավոր փորձի հերթական դասը վարում է մաթեմատիկայի փորձառու մասնագետ Հ.Հակոբյանը

Դեկտեմբերի 6, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

Ուսուցման լավագույն փորձի տարածման լավագույն միջոցներից մեկն էլ բաց դասերի կազմակերպումն է, որն արդեն ավանդույթ է դարձել Հրազդանի Վ. Սարոյանի անվան հ.11 հիմնական դպրոցում:
Բաց դասերը նաև հնարավորություն են տալիս դասավանդումն իրականացնել ավանդական և ժամանակակից մեթոդների ճիշտ, դասի նպատակին համահունչ ընտրությամբ, կիրառմամբ, համադրմամբ, տեխնիկական և էլեկտրոնային միջոցների տեղին և արդարացված օգտագործմամբ: Այսինքն՝ ստեղծել ժամանակակից դասին ներկայացվող պահանջներին համահունչ ուսանելի ու արդյունավետ դասի իսկական օրինակ:

Նմանատիպ դաս է փորձել կառուցել դպրոցի ուսումնական աշխատանքների գծով տնօրենի տեղակալ, մաթեմատիկայի փորձառու մասնագետ Հ. Հակոբյանը 5-րդ «Դ» դասարանում: 
Դասի թեման էր` «Անկյուններ և նրանց չափումը»: 

Դասի նպատակը՝ իմանալ անկյունների տեսակները, չափման միավորները, նրանց համեմատումը, կառուցումը, չափումը:

Դասի 45 րոպեն բաժանված էր փուլերի, որոնք կազմում էին կուռ միասնություն՝ իրենց մեջ ամփոփելով դասի նպատակերի իրականացումը:
Խթանման փուլում վերահաստատվեց աշակերտների նախնական գիտելիքները թեմայի նկատմամբ: Իմաստի ընկալման փուլում կատարվեց համառոտ դասախոսություն՝ նպատակ ունենալով կատարել խորացումներ թեմայի շուրջ /լրիվ անկյուն, 1 ռադ.=570, անկյան կիսորդի հասկացություն, կից և հավասար անկյուններ, 0 աստիճան անկյուն, ուղիղների փոխադարձ դերը, խաչվող ուղիղներ/ : 

Կշռադատման փուլում T-աձև աղյուսակի միջոցով պարզեցին՝ ի՞նչ գիտենք, ի՞նչ սովորեցինք և կատարեցինք:

Կարևոր էր նաև գնահատման փուլը, որը օբյեկտիվ էր և պատճառաբանված: Կատարվեց անդրադարձ. ամփոփեց 45 րոպեում սովորածը. արդյունքը հրաշալի էր: Տրվեց տնային առաջադրանք «Իմ դպրոց» կայքից՝ կառուցել 1500 և 800 անկյուններ, գծել մեկ սուր, մեկ բութ անկյուն և անկյունաչափով չափել:
Հետաքրքիր էին դասի միջառարկայական և ներառարկայական կապերը հայոց լեզվի, գրականության, ինֆորմատիկայի, ֆիզկուլտուրայի, երաժշտության և անցած թեմաների հետ:

Հատկապես շատ իմաստալից էր կապը հայոց լեզվի և գրականության հետ՝ ասել սուր, բութ, կից, փռված բառերի հոմանիշները, Թումանյանի «Տերն ու ծառան» հեքիաթի յուրօրինակ մշակմամբ խնդիր կազմելը, լուծելը:

Դասի ընթացքում վարպետորեն կիրառվեցին տեխնիկական և էլեկտրոնային միջոցներն աշակերտների մասնակցությամբ: Նոր դասի ամբողջ հաղորդումը կատարվեց էլեկտրոնային եղանակով: Դասը, իսկապես, հագեցված էր, արդյունավետ և ուսանելի:

Հրազդանի Վ. Սարոյանի անվան հ.11 հիմնական դպրոց
Մ. Զաքարյան

  • Conditional Sentences in English

    Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան