ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Մի կյանքի պատմություն

Դեկտեմբերի 5, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

Գյումրու թիվ մեկ ավագ դպրոցում անցկացվեց ևս մեկ ինքնատիպ դաս հայ գրականությունից: Դասը վարում էր հայոց լեզվի և գրականության ուսուցիչ Նուբար Ղարագյոզյանը:

12-րդ դասարանի հումանիտար հոսքի աշակերտները ներկայացնում էին իրենց ստեղծագործությունները` «Մի կյանքի պատմություն» վերնագրով: Դասի ակադեմիական նպատակը երեխաների գրավոր և բանավոր խոսքի զարգացումն էր, վերլուծական մտքի ձևավորումը: Դասի սոցիալական նպատակն այն էր, որ աշակերտները կարողանան ներկայացնել, թե ինչպիսին են ցանկանում տեսնել Հայաստանի Հանրապետության քաղաքացուն: Անհրաժեշտ է` յուրաքանչյուրս հասկանանք, որ հերոսները միայն պատմական անցյալում չեն, մարտի դաշտում չեն: Հերոս է յուրաքանչյուր քաղաքացի, ով նպատակաուղղված պայքարում է հանուն իր պետության:

Անին իր հերոսին ընտրել էր քառօրյա պատերազմից: Նրա հերոսը Դավիթն էր: Անվան ընտրությունը ինքնանպատակ չէ. այդ անունը մեր հավաքական ուժի, խիզախության գրավականն է: Դավիթը մարտի դաշտում վիրավորվելուց հետո կարողացել էր պայքարել ստացած վերքի դեմ, ապաքինվել, պրոտեզավորված ոտքով նորից շարք վերադառնալ ու շարունակել իր ծառայությունը:

Լիլիթը որպես հերոս տեսնում էր իրեն: Նա ցանկանում է դառնալ զինվորական և թիկունք կանգնել տղաներին ոչ միայն քաջալերող խոսքերով և ծաղիկներով, այլև նրանց կողքին կռվելով:

Ինքնատիպ էր Մայայի հերոսը : Դա Աննան էր, ով կարողանում է ապացուցել թե՛ ընտանիքին, թե՛ շրջապատին, որ կինը ևս ունի նույն հնարավորություններն ու իրավունքները, ինչ տղամարդը: Կամքի մեծ ուժով Աննան կարողանում է դառնալ գործարար կին և անգամ օգնել իրեն լքած հարազանտերին:

Դասն ավելի հետաքրքիր էին դարձնում դասալսողների անակնկալ հարցերը և երեխաների արագ ու խելացի պատասխանները: