Վանձորի Ղ.Ալիշանի անվան հ. 27 հիմնական դպրոցում մարտ ամսին ամփոփվեց մաթեմատիկայի առարկայական շաբաթը: Մարտի 16-ին մեկնարկեց ամենամյա «Կենգուրու» մաթեմատիկական մրցույթը, որտեղ ակտիվ մասնակցություն ունեցան նաև տարրական դասարանների 3-րդ և 4րդ դասարանների աշակերտները: Մրցույթին հաջորդեց հետաքրքիր, բովանդակալից և ուսանելի բաց դասերը: Տնօրենության կողմից ուսումնասիրվեց մաթեմատիկայի դրվածքը տարրական դասարաններում: Դպրոցում մեկը մյուսին հաջորդող հետաքրքիր մաթեմատիկայի դասերը աշակերտների մոտ առավել ոգևորվածություն էր առաջացրել առարկայի նկատմամբ: Մարտի 15-ին I ա դասարանում դասվար Ա.Մարտիրոսյանը կազմակերպեց դաս «Թվերի զարմանահրաշ աշխարհում» թեմայով: Դասալսում կատարվեց նաև Iբ դասարանում դասվար Ա.Մարաբյանի մոտ: Մարտի 20-ին I ա դասարանում բաց դասերի հաղթական շարքը շարունակեց դասվար Ա.Արամյանը: Դասի ընթացքում կատարված խմբային աշխատանքը, մեթոդների կիրառումը տվեցին ցանկալի արդյունքը և ուսուցիչը հասավ իր նպատակին՝ ուսուցանելով «9 թվի բազմապատկում և բաժանումը 9 թվի» թեման: Մարտի 21-ին IIբ դասարանում դասվար Ա.Վարդումյանը, տրամաբանական ու հետաքրքրաշարժ խնդիրներ առաջարկելով աշակերտներին, կարողացավ հետաքրքիր դարձնել օրվա ուսուցանվող նյութը: Մարտի 23-ին 24-ին III ա և III բ դասարաններում դասվարներ Շ.Մայիլյանը, Ա.Հարությունյանը անցկացրեցին փորձարարական դաս «Բազմանիշ թվի բազմապատկումը միանիշ թվով» թեմայով: Դասն անցավ աշխույժ, հետաքրքիր և բովանդակալից: Մարտի 22-ին IV ա դասարանում դասվար Մ.Պետրոսյանը կազմակերպեց փորձարարական դաս «Մաս և ամբողջ» թեմայով: Ուսուցիչը բացատրեց ամբողջը և ամբողջականը:
Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղխման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի ներմուծումը, բազմությունների հատումն ու միավորումը հատուկ պայմանանշաններով գրառելու…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ