ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նորություններ > Լուրեր կազմակերպություններից

Իթվինինգպլյուս ծրագրի 2018թ. ամփոփիչ համաժողով

Դեկտեմբերի 25, 2018
ՏՀՏ նորություններ Լուրեր կազմակերպություններից

2018թ․ դեկտեմբերի 24-ին Երևանի «Քվանտ» վարժարանում անցկացվեց Եվրոպական դպրոցների Իթվինինգ ծրագրի ամփոփիչ համաժողովը, որին ներկա էին ՀՀ ԿԳ նախարարի խորհրդական Գոհար Մամիկոնյանը, նախարարի օգնական Արման Անդրիկյանը, ներկայացուցիչներ Կրթության և գիտության նախարարությունից ու մարզպետարաններից, ծրագրին մասնակից դպրոցների ուսուցիչներ և աշակերտներ:

ՀՀ ԿԳ նախարարի անունից ներկաներին ողջունեց նախարարի խորհրդական Գոհար Մամիկոնյանը, ներկայացվեցին…

ԻՄՓԱՔԹ ակումբի նոր նախաձեռնությունը

Դեկտեմբերի 13, 2018
Լուրեր կազմակերպություններից

Այգեհովիտի ԻՄՓԱՔԹ ակումբն իր  գործունեության 4 տարիների ընթացքում իրականացրել է բազմաթիվ համայնքային ծրագրեր,  որոնց միջոցով ակումբականները գործնականում կիրառել են ակումբի ուսոցողական  հանդիպումների ընթացքում ձեռք բերած  իրենց կարողություններն ու  գիտելիքները: Ակումբում ոչ ֆորմալ ուսուցումը,  զվարճանքը,  և համայնքային ծառայությունը միատեղվում են, որոնց արդյունքում երեխաները  ձեռք են բերում  նաև սոցիալական, քաղաքացիական և տնտեսական…

Հավաստագրեր` «Հեռավար ուսուցում կազմակերպելու հմտություններ» դասընթացի մասնակիցներին

Դեկտեմբերի 5, 2018
ՏՀՏ նորություններ Լուրեր կազմակերպություններից

Կրթական տեխնոլոգիաների ազգային կենտրոնի (ԿՏԱԿ) «Հեռավար ուսուցում» elearning.armedu.am  համակարգում ավարտվեց տարբեր առարկաների ուսուցիչների համար կազմակերպված «Հեռավար ուսուցում կազմակերպելու հմտություններ» թեմայով հերթական դասընթացը (18․10․2018-19․11․2018թթ․), որի ընթացքում մասնակիցները ծանոթացան հեռավար դասընթաց ստեղծելու գործիքներին,  նորացված Moodle համակարգի օգտագործման հմտություններին, ստեղծեցին էլեկտրոնային ուսումնական նյութեր և հեռավար ուսուցման դասընթացների նախագծեր: Նոյեմբերի 30-ին դասընթացին ակտիվ ու արդյունավետ…

Երիտասարդների կարողությունների զարգացումն առաջնահերթություն է

Դեկտեմբերի 4, 2018
Լուրեր կազմակերպություններից

ԵՊՀ Իջևանի մասնաճյուղում  ուսանողների ներկայացվեց «Երիտասարդը ՏԻՄ-ի գործընկեր » նոր ծրագիրը, որն իրականացնում է Վորլդ Վիժն Հայաստան միջազգային բարեգործական կազմակերպության Իջևանի գրասենյակը ՝ Իջևանի համայնքապետարանի հետ համագործակցությամբ: Նախագիծը հնարավոր է դարձել  «ԵՄ-ն հանուն երիտասարդության՝ հմտություններ ապագայի համար» տարածաշրջանային ծրագրի շնորհիվ: Մինչ այդ  ծրագիրն իրականացնողները  նախագիծը ներկայացնելու համար հանդիպել էին մասնաճյուղի…

«Պաշարների շտեմարանում» տեղադրվել են նոր մեթոդական ուղեցույցներ

Նոյեմբերի 22, 2018
Լուրեր կազմակերպություններից

Հայկական կրթական միջավայրի «Պաշարների շտեմարան» կայքում տեղադրվել են ՀՀ Առողջապահության նախարարության կողմից մշակված և սահմանված կարգով հաստատված մեթոդական ուղեցույցները (https://lib.armedu.am/category/437/date_created/desc)

  • Դպրոցական և նախադպրոցական տարիքի երեխաների առողջ սնուցման հիմնական սկզբունքներ (հաստատվել է ՀՀ առողջապահության նախարարի 06.08.2018թ․ հ․1993-Ա հրամանով)
  • Սննդի հիմնական բաղադրիչները (հաստատվել է ՀՀ առողջապահության նախարարի 07.09.2018թ․ հ․2304-Ա հրամանով)։

«Նախադպրոցական և տարրական կրթության արդիականացում ժամանակի պահանջներին համապատասխան մասնագետների պատրաստման միջոցով» կրթական ծրագիր

Նոյեմբերի 16, 2018
Լուրեր կազմակերպություններից

«Կրթության բարելավում» վարկային ծրագրի շրջանակներում «Կրթական ծրագրերի կենտրոն» ԾԻԳ-ի և «Խ. Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան» հիմնադրամի միջև 23.12.2016թ. կնքված N 8/16-CIF պայմանագրի շրջանակներում իրականացվող «Նախադպրոցական և տարրական կրթության արդիականացում ժամանակի պահանջներին համապատասխան մասնագետների պատրաստման միջոցով» դրամաշնորհային ծրագրով նախատեսված է վիրտուալ պլատֆորմի և էլեկտրոնային գրադարանի մշակման և ներդրման նպատակով…

«Հայկական կրթական միջավայր» պորտալի աշխատանքը հոկտեմբեր ամսին

Նոյեմբերի 6, 2018
Լուրեր կազմակերպություններից

«Հայկական կրթական միջավայր» պորտալն ու  հիմնական ենթակայքերը («Հայկական կրթական ֆորում»«Պաշարների շտեմարան»«Ուսուցմանինտերակտիվ տեխնոլոգիաներ» կայքերը, «Հեռավար ուսուցում» համակարգը) 2018 թվականի հոկտեմբեր ամսին ունեցել են ավելի քան 980,316  էջի դիտում և շուրջ 84,974 այցելու:

Բացի Հայաստանից կայքերն ունեցել են այցելուներ նաև ԱՄՆ-ից, ՌԴ-ից, Վրաստանից, Հնդկաստանից, Գերմանիայից, Ֆրանսիայից, և հայկական սփյուռք ունեցող այլ երկրներից:

Հայկական կրթական միջավայր - ֆորումի քնարկումներում…

«Ընտանիք» կենտրոն. մասնակցություն Գյումրի քաղաքին նվիրված տոնակատարությանը

Հոկտեմբերի 8, 2018
Լուրեր կազմակերպություններից

Սեպտեմբերի 30-ին մեծ շուքով տոնվեց Գյումրի քաղաքի օրը, որին իր ակտիվ մասնակցությունն ունեցավ ԿԳՆ «Ընտանիք» մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոնը՝ «Հայաստանի աղն ես, Գյումրի՛…» խորագրով ծրագրի շրջանակում։ Քաղաքի օրը գյուրեցիների հետ նշեցին նաև Տավուշի ու Ջավախքի դեռահասները։ Տոնական միջոցառմանը կենտրոնը ներկայացավ սաների ստեղծագործ աշխատանքների, նախագծած ու պատրաստած ռոբոտների ցուցադրմամբ։

Դեռահասների մտքի և…

«Ընտանիք» կենտրոն. «Հայաստանի աղն ես, Գյումրի…» խորագրով ծրագիր

Հոկտեմբերի 8, 2018
Լուրեր կազմակերպություններից

Հայաստանի աղն ես, Գյումրի՛,
Դու խոսքաշեն, սրամիտ
Ճշմարտախոս թաղն ես, Գյումրի՛,
Դու իմաստուն, միամիտ:
Հովհ. Շիրազ

 

ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության «Ընտանիք» մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոնը սեպտեմբերի 28-ից հոկտեմբերի 1-ը իրականացրեց «Հայաստանի աղն ես, Գյումրի…» խորագրով բազմաբովանդակ միջոցառումների շարք՝ նվիրված արհեստների ու արվեստների քաղաք Գյումրու աղետալի…

«Հայկական կրթական միջավայր» պորտալի աշխատանքը սեպտեմբեր ամսին

Հոկտեմբերի 4, 2018
Լուրեր կազմակերպություններից

«Հայկական կրթական միջավայր» պորտալն ու  հիմնական ենթակայքերը («Հայկական կրթական ֆորում»«Պաշարների շտեմարան»«Ուսուցման ինտերակտիվ տեխնոլոգիաներ» կայքերը, «Հեռավար ուսուցում» համակարգը) 2018 թվականի սեպտեմբեր ամսին ունեցել են ավելի քան 1,845,994  էջի դիտում և շուրջ 80,433 այցելու: Յուրաքանչյուր այցելության միջին տևողությունը եղել է 5:38 րոպե:

Բացի Հայաստանից կայքերն ունեցել են այցելուներ նաև…

  • Տնտեսական գործընթացի հաստատուն, փոփոխական,ընդհանուր ծախքերը:

    Հաստատուն ռեսուրսներ (fixed resources) – Ֆիրմայի կողմից օգտագործվող բոլոր այն ռեսուրսները, որոնց քանակը կարճատև ժամանակահատվածում անփոփոխ է (հողը, շենքերը, շինություններն ու մեքենասարքավորումները): Փոփոխուն ռեսուրսներ (variable resources) – Ֆիրմայի կողմից օգտագործվող բոլոր այն ռեսուրսները, որոնց քանակը կարելի է փոփոխել (հումք, վառելիք, էներգիա, աշխատանք) կարճաժամկետ հատվածում: Ընդհանուր արդյունք (total product–TP) – Արտադրված արտադրանքի ընդհանուր քանակը: Եթե կապիտալը (K) հաստատուն մեծություն է, իսկ աշխատանքը (L) փոփոխուն, ապա փոփոխուն գործոնի ընդհանուր արդյունքը ներկայացնում է թողարկման ծավալը` Q(TP)=f(L): Միջին արդյունք (average product–AP) – Ընդհանուր արտադրանքը բաժանած տվյալ ծավալով արտադրանք արտադրելու համար պահանջվող փոփոխուն ռեսուրսի (օրինակ` աշխատանքի) միավորների քանակին (APL=TP/L):Խնդիրների միջոցով կամրապնդենք անցած նյութը:Առաջադրանք   Ընկերության մշտական ծախսերը (FC)  կազմում են 100 հազար դրամ ամսական. Աղյուսակում ներկայացված են փոփոխական ծախսերի արժեքները: Հաշվարկել սահմանային ծախսերը եւ ներկայացնել  աղյուսակում  հաստատուն, փոփոխական և համախառն ծախսեր փոփոխոթյունը: Նշել գրաֆիկի վրա արտադրության այն ավալը, որից հետո ուժի մեջ է մտնում նվազող սահմանային հատուցման օրենքը: TC=VC+FC     MC=TC2- TC1/ Q2-Q1 Q VC TC MC 0 0 100 10 10 100 200 8 20 180 280 7 30 250 350 5 40 300 400 5 50 350 450 7 60 420 520 9 70 510 610 11 80 620 720 9

  • Հայոց Արշակունի թագավորներ. Պապ թագավոր

    Ներկայացնում եմ Հայոց արքաներից Պապ Արշակունուն(353 - 374),Արշակունյաց Հայաստանի արքա,ամենաերիտասարդ, ամենաքիչը կառավարած, ամենափորձառու, պետականամետ գործիչներից մեկին,որը գահակալել է 368 (370)-374 թվականներին, Արշակ Բ-ի և Փառանձեմի որդին։ Պապը անչափահաս ժամանակ ստանձնել է Արշակունիների գահը, քանի որ իր հայրը գերի էր Անհուշ բերդում։

  • Prepositions in English language

    Այս դասընթացի ընթացում մենք միասին ուսումնասիրելու են Անգերեն լեզվի նախդիրներ մասին:Սովորելու ենք նրանց տեսակների և կիրառության մասին:

  • Իմ ժողովրդի հաղթանակները

  • ԵՐԿՐԱԳՆԴԻ ԲՆՈՒԹՅՈՒՆԸ

  • Մարսողության համակարգի օրգաններ և գեղձեր

    Դասընթացը նախատեսված է աշակերտների,ուսուցիչների,ինքնակրթությամբ զբաղվող անձանց համար: Դասընթացի նպատակն է խթանել ճանաչողական կարողությունների և հմտությունների զարգացումը: Սովորողները պետք է իմանան մարսողական համակարգի կառուցվածքի մեջ մտնող օրգանների և գեղձերի կառուցվածքն ու ֆունկցիաները,դրանք հիմնավորեն օրինակներով,բացատրեն դրանց նշանակությունը:Կարողանան կազմել մարսողական համակարգի օրգանների և գեղձերի  վերաբերյալ աղյուսակներ,գծապատկերներ,իրականացնեն  մարսողական ֆերմենտների հատկությունները ցուցադրող փորձեր,գրանցել արդյունքները,վերլուծել: Զարգացնել ճանաչողական գործընթացներ,տրամաբանական մտածողություն,հիշողություն,համարժեք խոսք:

  • Ֆինանսական կրթությունը դպրոցում․բյուջե

    <<Բյուջե>> բառն առաջացել է միջնադարյան անգլերեն <<budjet>> բառից,որով անվանվում էր այն քսակը,որում թագավորը պահում էր հանրային ծախսերի համար նախատեսված փողերը։Այսօր,բյուջե ասելով, հասկանում ենք եկամուտների և ծախսերի ամբողջությունը։ Բյուջեն կարող է լինել պետական ,անձնական,ընտանեկան,համայնքային և այլն․․․ 

  • Մեխանիկական տատանումներ:Ձայն

    Այն առաձգական ալիքները, որոնք կարող են մարդու մոտ լսողական զգացողություն առաջացնել, կոչվումեն ձայնային ալիքներ կամ պարզապես ձայն: Գոյություն ունեն ձայնի բնական և արհեստական աղբյուրներ:Մարդու ականջն ընդունակ է ընկալել մոտավորապես 16 Հց-ից մինչև 20 կՀց հաճախությամբ առաձգական ալիքները: Դրա համար էլ 16 Հց-ից մինչև 20 կՀց տիրույթում ընկած հաճախությունները կոչվում են ձայնային: Ցանկացած մարմին, որ տատանվում է ձայնային հաճախությամբ, ձայնի աղբյուր է, քանի որ նրան շրջապատող միջավայրում առաջանում են նրանից տարածվող ձայնային ալիքներ: Ձայնը տարածվում է առաձգական միջավայրում: Անօդ տարածության մեջ ձայնային ալիքները չեն կարող տարածվել: Ձայնի ընկալման բնույթը շատ բանով կախված է այն տարածքի կառուցվածքից, որտեղ ունկնդրում են խոսքը կամ երաժշտությունը: Սա բացատրվում է նրանով, որ փակ տարածքներում, բացի անմիջական ձայնից, ունկնդիրն ընկալում է նաև այդ ձայնի արագ իրար հաջորդող կրկնությունների միավորյալ շարքը, որն առաջանում է տարածքում գտնվող առարկաներից, պատերից, առաստաղից և հատակից ձայնի բազմակի անդրադարձումներից: Ձայնի տևողության մեծացումը, որն առաջ է գալիս տարբեր արգելքներից ձայնի անդրադարձումների շնորհիվ, կոչվում է ռեվերբերացիա:   Ռեվերբերացիան մեծ է լինում դատարկ շինություններում, որտեղ այն թնդացող արձագանք է առաջացնում: Եվ հակառակը, փափուկ պաստառապատ պատերով, վարագույրներով, փափուկ կահույքով, գորգերով, ինչպես նաև մարդկանցով լցված շինությունները լավ են կլանում ձայնը, ուստի ռեվերբերացիան դրանցում աննշան է:  Ձայնի անդրադարձմամբ է բացատրվում նաև արձագանքը:   Արձագանքը ձայնային ալիք է, որն անդրադարձել է որևէ արգելքից (շենքից, բլուրից, անտառից և այլնից) և վերադարձել դեպի սկզբնաղբյուրը

  • Золушка

    Золушка – одна из самых известных и самых романтичных сказок в этом мире, рассказанная Шарлем Перро. Читать сказку Золушка онлайн – это погрузиться вместе со своим ребенком в мир волшебства и грез, о которых мечтает каждая девушка на этой планете. Чуть ли не каждое юное создание мечтает потеряться и быть найденной прекрасным принцем. Вот только такие подарки судьбы можно получить только за доброту и усердие, за хорошее отношение к людям и окружающему миру.   Цель, задачи Цель:воспитание эмоционально-ценностного отношения к искусству через освоение новых произведений и знаний о музыке Задачи: Образовательные: 1) В доступной для детей форме преподнести сведения о французском сказочнике Шарле Перро, о композиторе С. С. Прокофьеве, о жанре балета, об инструментах симфонического оркестра (скрипка, ударные, духовые); 2) на основе эмоционально-нравственного восприятия музыки С. Прокофьева и сказки Ш. Перро помочь детям почувствовать состояние восторга, любви, утраты надежд на счастье; 3)при организации звучания музыкального оркестра использовать проблемную ситуацию для выбора инструментов, подходящих по тембру в передаче образа (фрагмент «Полночь»), умение вслушиваться в музыку, продолжить рассказ о событиях в сказке. Развивающие: 1) развивать в детях умение выразительно рассказывать придуманную историю, сочетать свой рассказ с музыкой, умение проанализировать свой рисунок, умение слушать речь другого человека и задавать вопросы; 2) развивать умение сравнивать контрастные образы, выделять отличительные черты и средства выразительности (инструменты, тембры звучания), умение выразить чувства, заложенные в этих фрагментах; 3) развивать умение петь легким, активным звуком, четко произнося слова в быстром темпе, выражать в своем исполнении игривое, праздничное настроение, сочетать пение с элементами танцевальных движений. Воспитательные: 1) воспитывать уважение к своему труду и труду другого человека, умение видеть в работах красивое. Планируемые результаты урока: Личностные • сформирована коммуникативная компетентность в общении и  сотрудничестве со сверстниками •сформировано уважительного отношения к иному мнению, истории? Предметные • воспринимают музыку различных жанров, размышлять о музыкальных произведениях как способе выражения чувств имыслей человека, эмоционально, эстетически откликаться на искусство; •узнаютмузыку и называют имена выдающихся композиторов  разных стран мира; •используют музыкальные образы при создании  музыкально-пластических композиций, исполнении инструментальной  импровизации Метапредметные •Познавательные: умеют соотносить свои действия с планируемыми результатами, осуществляют контроль своей деятельности в процессе достижения результата •Регулятивные: принимают учебную задачу, понимают план действий, планируют свое действие в соответствии с поставленной задачей и условиями ее реализации, в том числе во внутреннем плане; адекватно воспринимают оценку учителя; •Коммуникативные: умеют организовывать  учебное сотрудничество и совместную деятельность с учителем и сверстниками;   учитывают разные мнения и стремиться к координации различных позиций в сотрудничестве; • формулируют собственное мнение и позицию;

  • ներքին էներգիա

    Ջերմաքանակը ներքին էներգիայի փոփոխությունն է ջերմահաղորդման պրոցեսում :Այսինքն, էներգիայի այն մասն է , որը ջերմահաղորդման պրոցեսում մի մարմինը տալիս է մյուսին: Օրինակ.- Գազօջախին դնենք 1լ և 2լ տարողությամբ անոթներ, ջրով լցված, և տաքացնենք մինչև 70 աստիճան ցելսիուս և անջատենք գազօջախը: Բացատրել երևույթը: Ինչից է կախված ջերմաքանակը:Ջերմաքանակը , որպես ներքին էներգիայի փոփոխության չափ, արտահայտվում է էներգիայի չափման միավորով. ջոուլով:1կՋ  1000Ջ1ՄՋ  1000000ՋՋերմաքանակը նշանակում ենք     տառով: