Ժամանակին դպրոց հաճախելը երեխայի զարգացման և կրթության իրավունքի ապահովման առանցքային նախապայման է։ Այս մասին Ազգային ժողով-Կառավարություն հարցուպատասխանի ընթացքում հայտարարել է ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Ժաննա Անդրեասյանը։
Արձագանքելով պատգամավորի հարցին՝ նախարարը նշել է, որ ոլորտի օրենսդրությամբ սահմանված է՝ երեխաները պարտադիր պետք է դպրոց հաճախեն այն տարում, երբ լրանում է նրանց 6 տարեկանը։ Այսինքն, եթե մինչև տվյալ տարվա դեկտեմբերի 31-ը լրանում է երեխայի 6 տարեկանը, ապա նա պետք է դպրոց հաճախի հենց այդ տարվա սեպտեմբերից։ Հակառակ դեպքում երեխան համարվում է պարտադիր կրթությունից դուրս մնացած, որն առաջացնում է համապատասխան իրավական և սոցիալական հետևանքներ։
«Երբ Կառավարության ծրագրին համահունչ սկսեցինք լրջորեն զբաղվել պարտադիր կրթությունից դուրս մնացած երեխաների հայտնաբերմամբ և պատճառների ուսումնասիրությամբ, պարզ դարձավ, որ ամենամեծ խմբերից մեկը հենց այն երեխաներն են, որոնց 6 տարեկանն արդեն լրացել է, սակայն նրանք դեռևս չեն հաճախում դպրոց։ Սա ոչ միայն բացասաբար է անդրադառնում երկրի միջազգային վարկանիշի և կրթական սանդղակներում դիրքի վրա, այլև առաջացնում է բազմաթիվ խնդիրներ հենց այդ երեխաների համար։ Փոփոխությունն իրականացվել է 2023 թվականի գարնանը և ուժի մեջ է մտել 2025 թվականի սեպտեմբերից: Ծնողները բավականին երկար ժամանակ տեղեկացված են եղել, որ պետությունը խստորեն վերահսկելու է, որ երեխաները դպրոց հաճախեն սահմանված ժամանակին»,– նշել է Ժաննա Անդրեասյանը։
Նախարարը միաժամանակ ընդգծել է, որ կան բացառիկ դեպքեր, երբ դպրոց հաճախելու ժամկետը կարող է հետաձգվել՝ երեխայի լավագույն շահով պայմանավորված։ Ըստ նախարարի՝ այդպիսի դեպք է համարվում մտավոր զարգացման լուրջ խնդիրների առկայությունը: Նման դեպքերի համար համապատասխան օրենսդրական կարգավորումներով թույլատրվում է՝ նույնիսկ յոթ տարեկան դառնալուց հետո, երեխան կարող է հանրակրթության մեջ ընդգրկվել հենց առաջին դասարանից։
«Մանկավարժական և հոգեբանական բոլոր հետազոտությունները ցույց են տալիս, որ 7 տարեկան երեխաներն ուսումնական նյութը յուրացնում են շատ ավելի արագ, և անհրաժեշտություն չկա, որ նրանք 6 տարեկան երեխաների հետ անցնեն նույն ծրագիրը։ Սա կարող է բացասաբար ազդել նրանց զարգացման վրա։ Այս պահին պետությունը կիրառում է մի շարք աջակցող գործիքներ, օրինակ՝ երկարօրյա ծրագրեր, որոնք հնարավորություն են տալիս երեխաներին լրացուցիչ աջակցություն ստանալու և արագ հարմարվելու դասընկերների ուսման տեմպին»,– ասել է Անդրեասյանը։
Նրա խոսքով՝ ԿԳՄՍ նախարարությունը հատուկ մոնիթորինգ է իրականացնում այն երեխաների նկատմամբ, որոնք, այս տարի ուշ դպրոց հաճախելով, միանգամից ընդգրկվել են երկրորդ դասարան։
«Հավաքագրվում են տվյալներ նման երեխաների առաջընթացի վերաբերյալ. մեծ մասն արդեն հաջողությամբ յուրացրել է առաջին դասարանի ծրագրային նյութը և լիովին համընթաց է մյուսներին։ Վերջերս զրուցել եմ մի շարք ծնողների հետ, որոնք սկզբում մտավախություն ունեին, որ երեխաները չեն հասցնի, բայց այժմ իրենք են գոհ, որ երեխաները լրացուցիչ տարի չեն կորցրել»,– նշել է նախարարը, հորդորելով ծնողներին, երեխաներին ժամանակին տանել դպրոց։
«Դա երեխայի զարգացման և կրթության իրավունքի կարևոր պայման է»,– եզրափակել է Ժաննա Անդրեասյանը։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան