ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նորություններ > Լուրեր կազմակերպություններից

«Ընտանիք» կենտրոն. կրթական ծրագիր Շիրակի մարզի գյուղական համայնքներում

Ապրիլի 17, 2019
Լուրեր կազմակերպություններից

Ապրիլի 15-ին ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության «Ընտանիք» մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոնը մեկնարկեց ««Ընտանիք»-ն անիվներ վրա» կրթական ծրագիրը: Այս տարի ծրագրի «թիրախում» են Շիրակի բարձրադիր, հեռավոր և սահմանամերձ գյուղական համայնքները՝ Ձորաշենը, Մուսայելյանը, Անիպեմզան, Անի կայարանը, Լեռնակերտը, Պեմզաշենը, Զորակերտը, Ամասիան, Բանդիվանը, ինչպես նաև Գյումրու հանրակրթական դպրոցները:

Ծրագիրը նպատակ ունի համայնքներում բացահայտել արհեստի…

«Ընտանիք» կենտրոն. թումանյանական մոտիվներով վարպետաց դասերի Շիրակի մարզի գյուղական համայնքներում

Ապրիլի 10, 2019
Լուրեր կազմակերպություններից

ԿԳՆ «Ընտանիք» մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոնն Ամենայն հայոց բանաստեղծի հոբելյանական 150-ամյակին նվիրված «Կախարդական գրչի վարպետը» խորագրով միջոցառումների շրջանակում ապրիլի 4-ից մեկնարկեց թումանյանական մոտիվներով վարպետաց դասեր, որոնք մինչ այժմ անցկացվել են Շիրակի մարզի բարձրադիր Բավրա, Մեծ Սեպասար և Աշոցք համայնքներում:

Կենտրոնի մանկավարժներն ու սաներն արհեստի ու արվեստի վերաբերյալ իրենց ունեցած գիտելիքները, կարողություններն…

«Ընտանիք» կենտրոնի սաների գրանցած հաղթանակները «ԴիջիԿոդ 2019» կիրառական ծրագրավորման պատանեկան մրցույթի եզրափակիչ փուլում

Ապրիլի 10, 2019
Լուրեր կազմակերպություններից

Ապրիլի 6-ին Հայաստանի ամերիկյան համալսարանում կայացավ «ԴիջիԿոդ 2019» կիրառական ծրագրավորման պատանեկան մրցույթի եզրափակիչ փուլը, որին մասնակցեցին ԿԳՆ «Ընտանիք» մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոնի ռադիոէլեկտրոնիկայի խմբակի սաներ Գոռ Գևորգյանը` «Երկրաչափական պատկերներ» և Սահակ Սահակյանը`«Sahak՛s bot» նախագծերով:

ՀՀ բոլոր մարզերից, Արցախի և Ջավախքի տարբեր կրթօջախներից 300-ից ավել դեռահասներից եզրափակիչ փուլ էին անցել 65-ը:  

Մրցույթի…

«Ընտանիք» կենտրոն. «Դուդուկի վարպետը» խորագրով միջոցառում

Մարտի 29, 2019
Լուրեր կազմակերպություններից

Մարտի 27-ին ԿԳՆ «Ընտանիք» մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոնում դուդուկի նվագի սիրահարներն ունկնդրեցին հայկական ավանդական նվագարանի դյութիչ ելևէջները. կենտրոնի դուդուկի խմբակի սաների մասնակցությամբ տեղի ունեցավ «Դուդուկի վարպետը» խորագրով միջոցառում՝ նվիրված Հայաստանի ժողովրդական արտիստ, նշանավոր դուդուկահար, երգաստեղծ Վաչե Հովսեփյանին:

Միջոցառման նպատակն էր սաներին ծանոթացնել Վաչե Հովսեփյանի արվեստին, արժևորել դուդուկը՝ որպես հայկական մշակութային հարստություն,…

Հավաստագրեր` «Հեռավար ուսուցում կազմակերպելու հմտություններ» դասընթացի մասնակիցներին

Մարտի 22, 2019
ՏՀՏ նորություններ Լուրեր կազմակերպություններից

Կրթական տեխնոլոգիաների ազգային կենտրոնի (ԿՏԱԿ) «Հեռավար ուսուցում» (elearning.armedu.am)  համակարգում ավարտվեց տարբեր առարկաների 122 ուսուցիչների համար կազմակերպված «Հեռավար ուսուցում կազմակերպելու հմտություններ» թեմայով հերթական դասընթացը (11․02․2019-07․03․2019թթ․), որի ընթացքում մասնակիցները ծանոթացան հեռավար դասընթաց ստեղծելու գործիքներին,  նորացված Moodle համակարգի օգտագործման հմտություններին, ստեղծեցին էլեկտրոնային ուսումնական նյութեր և հեռավար ուսուցման դասընթացների նախագծեր: Դասընթացին ակտիվ ու արդյունավետ մասնակցություն…

Երիտասարդներն կարևորում են համագործակցությունը ՏԻՄ-երի հետ

Մարտի 19, 2019
Լուրեր կազմակերպություններից

Ներկա ժամանակաշրջանում քաղաքացիական զարգացումը համարվում կարևոր պայման անձի ինքնահաստատման ու կայացման գործում:  «Երիտասարդ ՏԻՄ գործընկեր»  4–ամսյա ծրագիրը,որը միտված էր դրան,   իրականացվեց  Տավուշի մարզի  Իջևան քաղաքում: Ծրագրում ընդգրկված  18-20 տարեկան 17  երիտասարդներ, ովքեր ԵՊՀ Իջևանի մասնաճյուղի ուսանողներ են, հնարավորություն ստացան զարգացնելու և հզորացնելու իրենց կարողություններն ու գիտելիքները քաղաքացիական-հասարակական ոլորտում, նոր մակարդակի…

«Երազանքի հետքերով» համայնքային ծրագիրը Ազատամուտում

Մարտի 5, 2019
Լուրեր կազմակերպություններից

Տավուշի մարզի Ազատամուտ համայնքի  ԻՄՓԱՔԹ-2  ակումբը նախաձեռնեց յուրօրինակ մի համայնքային ծրագիր «Երազանքի հետքերով»  անվամբ: Ակումբը, որն ունի 17 անդամ (ակումբի առաջնորդ Սյուզաննա Միրզոյան) արդեն մեկ տարի է ինչ գործում է և ակտիվություն է ցուցաբերում համայնքում: Այս համայնքային ծրագրին  մասնակցեցին  9-12 տարեկան մոտ  22 երեխա և  նպատակն էր նրանց մոտ խթանել…

ԻՄՓԱՔԹ/ՍՔԱՅ ակումբների առաջնորդների վերապատրաստում Դիլիջանում

Փետրվարի 12, 2019
Լուրեր կազմակերպություններից

Արագածոտն և Տավուշ մարզերի ԻՄՓԱՔԹ/ՍՔԱՅ երիտասարդական ակումբները համալրվեցին նոր  առաջնորդներով, որոնց  վերապատրաստման 6-օրյա դասընթացը կայացավ Դիլիջանում: Դասընթացին մասնակցեցին  34 երիտասարդ:   Վերապատրաստումներն ամենամյա են, որին մասնակցող երիտասարդները կվարեն ակումբները, ինչպես նպատակն է կամավորության խթանումը, կարողությունների և հմտությունների հզորացումը նրանց շրջանում: Ակումբները գործում են  Վորլդ ՎԻժն Հայաստան միջազգային բարեգործական կազմակերպության աջակցությամբ և…

«Ընտանիք» կենտրոն. մասնակցություն ԱՍԱԼԱ-ին նվիրված «Զարթնի՛ր Մասիս, հայն է գալիս» խորագրով միջոցառմանը

Հունվարի 22, 2019
Լուրեր կազմակերպություններից

Հունվարի 20-ին ԿԳՆ «Ընտանիք» մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոնի դուդուկի խմբակի սաները և ազգագրական երգ ու պարի խմբակի ղեկավար Կարեն Աթոյանը մասնակցեցին Շիրակի պետական համալսարանում կազմակերպված «Զարթնի՛ր Մասիս, հայն է գալիս» խորագրով միջոցառմանը՝ նվիրված Հայաստանի Ազատագրության Հայ Գաղտնի Բանակի /ԱՍԱԼԱ/ հիմնադրման 44 ամյակին:

Միջոցառման նպատակն էր ներրրկաներին ծանոթացնել ԱՍԱԼԱ-ի կազմավորման նպատակին, ճանաչելի…

«Հայկական կրթական միջավայրի» գործունեության վիճակագրությունը 2018 թվականի ընթացքում

Հունվարի 10, 2019
ՏՀՏ նորություններ Լուրեր կազմակերպություններից
«Հայկական կրթական միջավայր» պորտալն ու  հիմնական ենթակայքերը («Հայկական կրթական ֆորում»«Պաշարների շտեմարան»«Ուսուցմանինտերակտիվ տեխնոլոգիաներ» կայքերը, «Հեռավար ուսուցում» համակարգը) 2018 թվականի ընթացքում ունեցել են ավելի քան 11,283,974 էջի դիտում և շուրջ 481,216այցելու: Յուրաքանչյուր այցելության միջին տևողությունը եղել է 5:06 րոպե: Բացի Հայաստանից կայքերն ունեցել են այցելուներ նաև ԱՄՆ-ից, ՌԴ-ից, Վրաստանից, Ֆրանսիայից և հայկական սփյուռք ունեցող այլ երկրներից (ըստ Google…
  • Տնտեսական գործընթացի հաստատուն, փոփոխական,ընդհանուր ծախքերը:

    Հաստատուն ռեսուրսներ (fixed resources) – Ֆիրմայի կողմից օգտագործվող բոլոր այն ռեսուրսները, որոնց քանակը կարճատև ժամանակահատվածում անփոփոխ է (հողը, շենքերը, շինություններն ու մեքենասարքավորումները): Փոփոխուն ռեսուրսներ (variable resources) – Ֆիրմայի կողմից օգտագործվող բոլոր այն ռեսուրսները, որոնց քանակը կարելի է փոփոխել (հումք, վառելիք, էներգիա, աշխատանք) կարճաժամկետ հատվածում: Ընդհանուր արդյունք (total product–TP) – Արտադրված արտադրանքի ընդհանուր քանակը: Եթե կապիտալը (K) հաստատուն մեծություն է, իսկ աշխատանքը (L) փոփոխուն, ապա փոփոխուն գործոնի ընդհանուր արդյունքը ներկայացնում է թողարկման ծավալը` Q(TP)=f(L): Միջին արդյունք (average product–AP) – Ընդհանուր արտադրանքը բաժանած տվյալ ծավալով արտադրանք արտադրելու համար պահանջվող փոփոխուն ռեսուրսի (օրինակ` աշխատանքի) միավորների քանակին (APL=TP/L):Խնդիրների միջոցով կամրապնդենք անցած նյութը:Առաջադրանք   Ընկերության մշտական ծախսերը (FC)  կազմում են 100 հազար դրամ ամսական. Աղյուսակում ներկայացված են փոփոխական ծախսերի արժեքները: Հաշվարկել սահմանային ծախսերը եւ ներկայացնել  աղյուսակում  հաստատուն, փոփոխական և համախառն ծախսեր փոփոխոթյունը: Նշել գրաֆիկի վրա արտադրության այն ավալը, որից հետո ուժի մեջ է մտնում նվազող սահմանային հատուցման օրենքը: TC=VC+FC     MC=TC2- TC1/ Q2-Q1 Q VC TC MC 0 0 100 10 10 100 200 8 20 180 280 7 30 250 350 5 40 300 400 5 50 350 450 7 60 420 520 9 70 510 610 11 80 620 720 9

  • Հայոց Արշակունի թագավորներ. Պապ թագավոր

    Ներկայացնում եմ Հայոց արքաներից Պապ Արշակունուն(353 - 374),Արշակունյաց Հայաստանի արքա,ամենաերիտասարդ, ամենաքիչը կառավարած, ամենափորձառու, պետականամետ գործիչներից մեկին,որը գահակալել է 368 (370)-374 թվականներին, Արշակ Բ-ի և Փառանձեմի որդին։ Պապը անչափահաս ժամանակ ստանձնել է Արշակունիների գահը, քանի որ իր հայրը գերի էր Անհուշ բերդում։

  • Prepositions in English language

    Այս դասընթացի ընթացում մենք միասին ուսումնասիրելու են Անգերեն լեզվի նախդիրներ մասին:Սովորելու ենք նրանց տեսակների և կիրառության մասին:

  • Իմ ժողովրդի հաղթանակները

  • ԵՐԿՐԱԳՆԴԻ ԲՆՈՒԹՅՈՒՆԸ

  • Մարսողության համակարգի օրգաններ և գեղձեր

    Դասընթացը նախատեսված է աշակերտների,ուսուցիչների,ինքնակրթությամբ զբաղվող անձանց համար: Դասընթացի նպատակն է խթանել ճանաչողական կարողությունների և հմտությունների զարգացումը: Սովորողները պետք է իմանան մարսողական համակարգի կառուցվածքի մեջ մտնող օրգանների և գեղձերի կառուցվածքն ու ֆունկցիաները,դրանք հիմնավորեն օրինակներով,բացատրեն դրանց նշանակությունը:Կարողանան կազմել մարսողական համակարգի օրգանների և գեղձերի  վերաբերյալ աղյուսակներ,գծապատկերներ,իրականացնեն  մարսողական ֆերմենտների հատկությունները ցուցադրող փորձեր,գրանցել արդյունքները,վերլուծել: Զարգացնել ճանաչողական գործընթացներ,տրամաբանական մտածողություն,հիշողություն,համարժեք խոսք:

  • Ֆինանսական կրթությունը դպրոցում․բյուջե

    <<Բյուջե>> բառն առաջացել է միջնադարյան անգլերեն <<budjet>> բառից,որով անվանվում էր այն քսակը,որում թագավորը պահում էր հանրային ծախսերի համար նախատեսված փողերը։Այսօր,բյուջե ասելով, հասկանում ենք եկամուտների և ծախսերի ամբողջությունը։ Բյուջեն կարող է լինել պետական ,անձնական,ընտանեկան,համայնքային և այլն․․․ 

  • Մեխանիկական տատանումներ:Ձայն

    Այն առաձգական ալիքները, որոնք կարող են մարդու մոտ լսողական զգացողություն առաջացնել, կոչվումեն ձայնային ալիքներ կամ պարզապես ձայն: Գոյություն ունեն ձայնի բնական և արհեստական աղբյուրներ:Մարդու ականջն ընդունակ է ընկալել մոտավորապես 16 Հց-ից մինչև 20 կՀց հաճախությամբ առաձգական ալիքները: Դրա համար էլ 16 Հց-ից մինչև 20 կՀց տիրույթում ընկած հաճախությունները կոչվում են ձայնային: Ցանկացած մարմին, որ տատանվում է ձայնային հաճախությամբ, ձայնի աղբյուր է, քանի որ նրան շրջապատող միջավայրում առաջանում են նրանից տարածվող ձայնային ալիքներ: Ձայնը տարածվում է առաձգական միջավայրում: Անօդ տարածության մեջ ձայնային ալիքները չեն կարող տարածվել: Ձայնի ընկալման բնույթը շատ բանով կախված է այն տարածքի կառուցվածքից, որտեղ ունկնդրում են խոսքը կամ երաժշտությունը: Սա բացատրվում է նրանով, որ փակ տարածքներում, բացի անմիջական ձայնից, ունկնդիրն ընկալում է նաև այդ ձայնի արագ իրար հաջորդող կրկնությունների միավորյալ շարքը, որն առաջանում է տարածքում գտնվող առարկաներից, պատերից, առաստաղից և հատակից ձայնի բազմակի անդրադարձումներից: Ձայնի տևողության մեծացումը, որն առաջ է գալիս տարբեր արգելքներից ձայնի անդրադարձումների շնորհիվ, կոչվում է ռեվերբերացիա:   Ռեվերբերացիան մեծ է լինում դատարկ շինություններում, որտեղ այն թնդացող արձագանք է առաջացնում: Եվ հակառակը, փափուկ պաստառապատ պատերով, վարագույրներով, փափուկ կահույքով, գորգերով, ինչպես նաև մարդկանցով լցված շինությունները լավ են կլանում ձայնը, ուստի ռեվերբերացիան դրանցում աննշան է:  Ձայնի անդրադարձմամբ է բացատրվում նաև արձագանքը:   Արձագանքը ձայնային ալիք է, որն անդրադարձել է որևէ արգելքից (շենքից, բլուրից, անտառից և այլնից) և վերադարձել դեպի սկզբնաղբյուրը

  • Золушка

    Золушка – одна из самых известных и самых романтичных сказок в этом мире, рассказанная Шарлем Перро. Читать сказку Золушка онлайн – это погрузиться вместе со своим ребенком в мир волшебства и грез, о которых мечтает каждая девушка на этой планете. Чуть ли не каждое юное создание мечтает потеряться и быть найденной прекрасным принцем. Вот только такие подарки судьбы можно получить только за доброту и усердие, за хорошее отношение к людям и окружающему миру.   Цель, задачи Цель:воспитание эмоционально-ценностного отношения к искусству через освоение новых произведений и знаний о музыке Задачи: Образовательные: 1) В доступной для детей форме преподнести сведения о французском сказочнике Шарле Перро, о композиторе С. С. Прокофьеве, о жанре балета, об инструментах симфонического оркестра (скрипка, ударные, духовые); 2) на основе эмоционально-нравственного восприятия музыки С. Прокофьева и сказки Ш. Перро помочь детям почувствовать состояние восторга, любви, утраты надежд на счастье; 3)при организации звучания музыкального оркестра использовать проблемную ситуацию для выбора инструментов, подходящих по тембру в передаче образа (фрагмент «Полночь»), умение вслушиваться в музыку, продолжить рассказ о событиях в сказке. Развивающие: 1) развивать в детях умение выразительно рассказывать придуманную историю, сочетать свой рассказ с музыкой, умение проанализировать свой рисунок, умение слушать речь другого человека и задавать вопросы; 2) развивать умение сравнивать контрастные образы, выделять отличительные черты и средства выразительности (инструменты, тембры звучания), умение выразить чувства, заложенные в этих фрагментах; 3) развивать умение петь легким, активным звуком, четко произнося слова в быстром темпе, выражать в своем исполнении игривое, праздничное настроение, сочетать пение с элементами танцевальных движений. Воспитательные: 1) воспитывать уважение к своему труду и труду другого человека, умение видеть в работах красивое. Планируемые результаты урока: Личностные • сформирована коммуникативная компетентность в общении и  сотрудничестве со сверстниками •сформировано уважительного отношения к иному мнению, истории? Предметные • воспринимают музыку различных жанров, размышлять о музыкальных произведениях как способе выражения чувств имыслей человека, эмоционально, эстетически откликаться на искусство; •узнаютмузыку и называют имена выдающихся композиторов  разных стран мира; •используют музыкальные образы при создании  музыкально-пластических композиций, исполнении инструментальной  импровизации Метапредметные •Познавательные: умеют соотносить свои действия с планируемыми результатами, осуществляют контроль своей деятельности в процессе достижения результата •Регулятивные: принимают учебную задачу, понимают план действий, планируют свое действие в соответствии с поставленной задачей и условиями ее реализации, в том числе во внутреннем плане; адекватно воспринимают оценку учителя; •Коммуникативные: умеют организовывать  учебное сотрудничество и совместную деятельность с учителем и сверстниками;   учитывают разные мнения и стремиться к координации различных позиций в сотрудничестве; • формулируют собственное мнение и позицию;

  • ներքին էներգիա

    Ջերմաքանակը ներքին էներգիայի փոփոխությունն է ջերմահաղորդման պրոցեսում :Այսինքն, էներգիայի այն մասն է , որը ջերմահաղորդման պրոցեսում մի մարմինը տալիս է մյուսին: Օրինակ.- Գազօջախին դնենք 1լ և 2լ տարողությամբ անոթներ, ջրով լցված, և տաքացնենք մինչև 70 աստիճան ցելսիուս և անջատենք գազօջախը: Բացատրել երևույթը: Ինչից է կախված ջերմաքանակը:Ջերմաքանակը , որպես ներքին էներգիայի փոփոխության չափ, արտահայտվում է էներգիայի չափման միավորով. ջոուլով:1կՋ  1000Ջ1ՄՋ  1000000ՋՋերմաքանակը նշանակում ենք     տառով: