ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նորություններ > Լուրեր կազմակերպություններից

1 արծաթե և 2 բրոնզե մեդալ Եվրոպայի ինֆորմատիկայի պատանեկան 9-րդ միջազգային օլիմպիադայում

Սեպտեմբերի 5, 2025
Միջազգային լուրեր Լուրեր կազմակերպություններից

ՀՀ թիմն արժանացել է 1 արծաթե և 2 բրոնզե մեդալների Բուլղարիայի Շումեն քաղաքում օգոստոսի 29-ից սեպտեմբերի 4-ն անցկացված Եվրոպայի ինֆորմատիկայի պատանեկան 9-րդ միջազգային օլիմպիադան (EJOI):

Օլիմպիադայի անցկացման ձևաչափը համընկնում էր Ինֆորմատիկայի միջազգային օլիմպիադայի (IOI) ձևաչափին, որի ժամանակ մասնակիցները 2 մրցույթային օրերում կատարում են 3-ական առաջադրանքներ, իսկ յուրաքանչյուր երկիր կարող է ներկայացնել…

Ավելի քան 22 մլրդ դրամ՝ կրթական, մշակութային և մարզական հաստատությունների շինարարության, նախագծման և գույքի համար

Սեպտեմբերի 4, 2025
Լուրեր կազմակերպություններից

 ՀՀ կառավարության որոշմամբ ավելի քան 22 մլրդ 887 մլն դրամ կհատկացվի մի շարք կրթական, մշակութային և մարզական հաստատությունների շինարարական և նախագծման աշխատանքների իրականացման, ինչպես նաև գույքային ապահովման համար:

Հարցը զեկուցել է ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանը:

ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալի խոսքով՝ հատկացված միջոցներից 21.8 մլրդ դրամը…

ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը հանդիպել է ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի գլխավոր տնօրենի՝ կրթության և մշակույթի հարցերով տեղակալներին

Սեպտեմբերի 4, 2025
Միջազգային լուրեր Լուրեր կազմակերպություններից

ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի կենտրոնակայանում սեպտեմբերի 2-4-ն ընթացող «Թվային կրթության շաբաթ» ամենամյա համաժողովի շրջանակում ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը հանդիպումներ է ունեցել ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի գլխավոր տնօրենի՝ կրթության և մշակույթի հարցերով տեղակալների հետ։

Հանդիպումներին մասնակցել են նաև ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ում ՀՀ մշտական ներկայացուցիչ Արամ Հակոբյանը, Կրթական տեխնոլոգիաների ազգային կենտրոնի տնօրեն Արտակ Պողոսյանը, Հայաստանի գիտության և տեխնոլոգիաների հիմնադրամի…

Հաստատվել է ՄԿՈՒ մանկավարժական աշխատողների ատեստավորման ժամանակացույցը

Սեպտեմբերի 4, 2025
Լուրեր կազմակերպություններից

 ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի հրամանով հաստատվել է արհեստագործական և միջին մասնագիտական կրթական ծրագրեր իրականացնող ուսումնական հաստատությունների մանկավարժական աշխատողների ատեստավորման ժամանակացույցը։

Համաձայն հրամանի՝ ատեստավորումը տեղի կունենա 2025 թվականի դեկտեմբերին 6-ին և 7-ին:

06.12.2025 թ

  • Ագրոտնտեսագիտական (ֆերմերային) տնտեսության կազմակերպում
  • Ագրոնոմիա
  • Սննդի տեխնոլոգիա
  • Անասնաբուժական
  • Ծրագրավորման հիմունքներ
  • Վեբ
  • Գրաֆիկա

Կայուն զարգացման միջազգային 14-րդ մրցանակաբաշխությանը մասնակցելու հնարավորություն

Սեպտեմբերի 3, 2025
Միջազգային լուրեր Լուրեր կազմակերպություններից

Դուբայի քաղաքապետարանը ՄԱԿ-ի մարդկային բնակավայրերի ծրագրի հետ (UN Habitat) համագործակցությամբ անցկացնում է Դուբայի Կայուն զարգացման միջազգային 14-րդ մրցանակաբաշխությունը:

Մրցանակաբաշխության նպատակն է խրախուսել կայուն զարգացմանը միտված լավագույն փորձը ու նորարարական լուծումները քաղաքաշինության, շինարարության, պարենի մատակարարման կայուն համակարգերի, մթնոլորտի աղտոտվածության նվազեցման, բնակավայրերի ենթակառուցվածքների պլանավորման և կառավարման ոլորտներում:
Մրցանակաբաշխության, մասնակցության չափանիշների և…

Հունգարերենի անվճար դասընթացներ՝ ուսանողների և ավագ դպրոցի աշակերտների համար

Սեպտեմբերի 3, 2025
Լուրեր կազմակերպություններից

Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարանում գործող Հունգարական մշակութային կենտրոնը հրավիրում է ուսանողներին և ավագ դպրոցի աշակերտներին՝ մասնակցելու հունգարերենի անվճար դասընթացների։

Դասընթացները կանցկացվեն Հունգարական մշակութային կենտրոնում (հասցե՝ Խ. Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան, Տիգրան Մեծ 17, 4-րդ հարկ, 402 սենյակ)։

Դասընթացի տևողությունը՝ սեպտեմբերի 8 – դեկտեմբերի 26։

Դասավանդման լեզուները՝ հայերեն/անգլերեն։

Հաստատվել է կամավոր ատեստավորման ժամանակացույցը

Սեպտեմբերի 3, 2025
Լուրեր կազմակերպություններից

 ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպարտի նախարար Ժաննա Անդրեասյանի հրամանով հաստատվել է 2025 թվականի կամավոր ատեստավորման ժամանակացույցը:

Համաձայն հրամանի` հանրակրթական դպրոցների ուսուցիչների, արտադպրոցական ծրագրեր իրականացնող կենտրոնների, այդ թվում՝ մանկապատանեկան ստեղծագործական, մշակութային և գեղագիտական կենտրոնների, երաժշտական, արվեստի, գեղարվեստի դպրոցների մանկավարժական աշխատողների և մարզադպրոցների մարզիչ-մանկավարժների, ինչպես նաև մանկավարժահոգեբանական աջակցություն տրամադրող հոգեբանների…

Կայացել է Արագածոտնի մարզի Սասունիկ բնակավայրի նորակառույց դպրոցի բացման արարողությունը

Սեպտեմբերի 3, 2025
Լուրեր կազմակերպություններից

Սեպտեմբերի 1-ին տեղի է ունեցել Արագածոտնի մարզի Սասունիկ բնակավայրի նորակառույց դպրոցի բացման արարողությունը:

Միջոցառմանը մասնակցել են ՀՀ նախագահ Վահագն Խաչատուրյանը, ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանը, պաշտոնատար այլ անձինք:

Շնորհավորելով ներկաներին Գիտելիքի և դպրության օրվա կապակցությամբ՝ ՀՀ նախագահն ընդգծել է կրթության առաջնահերթությունը Հայաստանի համար:

«Ժամանակակից աշխարհում…

Ամենամյա երիտասարդական ֆորումի մասնակցության հրավեր

Սեպտեմբերի 1, 2025
Լուրեր կազմակերպություններից

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունն ընդունում է 2025 թվականի ամենամյա երիտասարդական ֆորումի մասնակցության հայտերը։

Ամենամյա երիտասարդական ֆորումն անցկացվում է ԿԳՄՍ նախարարության ֆինանսավորմամբ։ Այն նպատակ ունի մեկ հարթակում համախմբելու Հայաստանի 10 մարզերից և Երևանից շուրջ 150 երիտասարդների, կամավորների, երիտասարդական աշխատողների, համայնքապետարանների և երիտասարդական կազմակերպությունների ներկայացուցիչների:

Մասնակիցները հնարավորություն կունենան քննարկելու…

Մանկավարժահոգեբանական աջակցություն տրամադրող հոգեբանների կամավոր ատեստավորման հայտերի ընդունելություն

Սեպտեմբերի 1, 2025
Լուրեր կազմակերպություններից

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը հայտարարում է մանկավարժահոգեբանական աջակցություն տրամադրող հոգեբանների կամավոր ատեստավորման հայտերի ընդունելություն 2025 թվականի սեպտեմբերի 1-ից մինչև հոկտեմբերի 31-ը՝ ժամը 18:00։

Կամավոր ատեստավորման գործընթացը կիրականացվի՝ համաձայն ՀՀ կառավարության 2025 թվականի հունիսի 12-ի «Մանկավարժահոգեբանական աջակցություն տրամադրող մասնագետների և մանկավարժական աշխատողների կամավոր ատեստավորման և կամավոր ատեստավորման արդյունքով մանկավարժահոգեբանական աջակցություն տրամադրող մասնագետներին և մանկավարժական…

  • Ժողովրդական խոսքի անմահ մշակը. քարտեզագրելով Հ. Թումանյանի ուղին

    Այս թեման, որն  նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։

  • Conditional Sentences in English

    Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի: