ԿԳՄՍ նախարարի 31․10․2025 թ․ 2550-Ա/2 և 2551-Ա/2 հրամաններով հաստատվել են «Հայաստանի Հանրապետության գիտական կազմակերպություններում արտերկրի գիտնականների «PostDoc-Armenia-2025/2»» և «Հայաստանի Հանրապետության գիտական համայնքին արտերկրի գիտնականների ինտեգրում 2025/2» մրցույթների արդյունքները:
Ֆինանսավորման է երաշխավորվել, համապատասխանաբար, 4 և 6 նախագիծ:
Մրցույթներն ուղղված են արտերկրի գիտնականների ներգրավվածությամբ ՀՀ պետական գիտական կազմակերպությունում նոր, մրցունակ և հեռանկարային…
ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի հրամանով վերանայվել է հանրակրթական պետական հիմնական ծրագրեր իրականացնող ուսումնական հաստատության ուսուցչի թափուր տեղը համալրելու մրցույթի անցկացման թեստավորման փուլի հարցաշարը:
Նոր հարցաշարը կիրառելի է 2025 թվականի նոյեմբերի 17-ից հետո հայտարարվող մրցույթների համար։
ԱԺ գիտության, կրթության, մշակույթի, սփյուռքի, երիտասարդության և սպորտի ու Ֆինանսավարկային և բյուջետային հարցերի մշտական հանձնաժողովների համատեղ նիստում այսօր տեղի է ունեցել 2026 թ. պետական բյուջեի նախագծի նախնական քննարկումը:
Կրթության, գիտության, մշակույթի, սպորտի և երիտասարդության ոլորտների բյուջետային հայտը ներկայացրել է նախարար Ժաննա Անդրեասյանը` ընդգծելով, որ հաջորդ տարվա բյուջեով ոլորտային պետական հատկացումները…
ԿԳՄՍ նախարարությունը և Մեդիա նախաձեռնությունների կենտրոնը նոյեմբերի 8-15-ը հայտարարում են Մեդիագրագիտության շաբաթ Հայաստանում և հրավիրում ՀՀ բոլոր դպրոցներին, մանկապարտեզներին, բուհերին, գրադարաններին, կրթական և մշակութային կենտրոններին և այլ շահագրգիռ կառույցներին՝ միանալու շաբաթվան։
Հայաստանում Մեդիագրագիտության շաբաթն անցկացվում է արդեն 8-րդ անգամ՝ այս տարի «Մեդիագրագիտություն և պատասխանատու թվային քաղաքացիություն» խորագրի ներքո։
Նոյեմբերի 8-ին Մեդիագրագիտության…
Ամփոփվել են 2026 թվականի «Ոչ պետական մամուլի հրատարակում» ծրագրի հայտերը:
Մրցույթին ներկայացված նախագծերը քննել և 2026 թվականին դրամաշնորհ ստացող իրավաբանական անձանց ցանկը ձևավորել է ԿԳՄՍ նախարարի հրամանով ստեղծված մասնագիտական խորհուրդը, որի որոշումը ևս հաստատվել է նախարարի հրամանով:
Դրամաշնորհ տրվելու է մամուլի հետևյալ խմբերի նախագծերին՝
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանը Գերմանիայում մասնակցել է աշխատանքի վրա հիմնված (դուալ) ուսուցման զարգացման և ՄԿՈՒ ոլորտում տարվող քաղաքականության համապատասխանեցման ուղղությամբ հրավիրված միջկառավարական հանդիպմանը։
Քննարկման ընթացքում ներկայացվել են իրականացված աշխատանքները և առաջիկա ծրագրերը։ Արաքսիա Սվաջյանը հանդես է եկել զեկույցով, որի ընթացքում անդրադարձել է միջին մասնագիտական կրթության ոլորտում մասնավոր հատվածի ներգրավման մեխանիզմներին, աշխատանքի վրա…
ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը մեկնարկում է «Տարվա լավագույնները» մրցույթի շրջանակում իրականացվող 2025-2026 ուսումնական տարվա «Ամսվա լավագույններ» (նոյեմբեր) մրցութային հայտերի ընդունումը:
Մրցույթը կազմակերպվում և իրականացվում է ԿԳՄՍ նախարարի 2024թ. սեպտեմբերի 5-ի N 67-Ն հրամանով հաստատված՝ «Տարվա լավագույնները» մրցույթի անվանակարգերի, դրանց ներկայացվող պահանջների սահմանման և մրցույթի անցկացման կարգի համաձայն՝ հետևյալ անվանակարգերում.
1) Հանրակրթական…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը, հանրակրթության վարչության պետ Թամարա Սարգսյանը, ինչպես նաև Ֆինանսների նախարարության և Համաշխարհային բանկի ներկայացուցիչները այցելել են Կոտայքի մարզի Աբովյանի թիվ 7 հիմնական դպրոց, որտեղ սովորում է Ղարաբաղից տեղահանված 250 աշակերտ, աշխատում է 12 մանկավարժ, 8 վարչական կամ այլ պաշտոն զբաղեցնող մասնագետ։
Դպրոցը Համաշխարհային բանկի կողմից Հայաստանի Հանրապետությանը…
Կառավարության որոշմամբ ԿԳՄՍՆ բարձրագույն կրթության և գիտության կոմիտեն խորհրդատվական ծառայություններ ձեռք կբերի «ՅուՍիԷլ Քընսալթանթս Լիմիթիդ» ընկերությունից:
Համապատասխան որոշումն ընդունվել է ՀՀ կառավարության հոկտեմբերի 30-ի նիստում:
Խորհրդատվական ծառայությունների անհրաժեշտությունն առաջացել է «Ակադեմիական քաղաք» ծրագրի բնականոն աշխատանքները և շարունակական զարգացումը պատշաճ կերպով ապահովելու նպատակով:
Խորհրդատվական ծառայությունները, մասնավորապես, միտված են լինելու ակադեմիական քաղաքի կրթական կլաստերի ձևավորմանը՝…
Լոռու մարզի Վանաձոր համայնքում կհիմնվի Թումո ստեղծարար կենտրոն: Այդ նպատակով ՀՀ կառավարության որոշմամբ Վանաձոր քաղաքի Թատերական փողոց, 1/1 սպայի տուն հասցեում գտնվող անշարժ գույքը նվիրաբերվել է «Սիմոնյան կրթական հիմնադրամին»:
Հարցի քննարկման ընթացքում ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը ներկայացրել է տեղեկատվություն Թումո ցանցի գործունեության վերաբերյալ՝ նշելով, որ առաջին Թումո կենտրոնը բացվել…
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան