Տարրական դպրոցի ավարտը կարևորագույն իրադարձություն է դպրոցի կրտսեր աշակերտների համար: Ահա, այսօր, տոն է ու հիշարժան օր 4-րդ <<բ>> դասարանում: Պատասխանատվության կրթությունը քննություն հանձնեց համագործակցելու կարողունակության վերջնարդյունքներով: Ուրախության մթնոլորտը խոսում է սեփական արդյունքների բավարարվածության մասին, չորս տարիների, ձեռքբերումների ու բացահայտումների մասին:
Հրաժեշտի հանդեսը տողատակ ունի՝ արժանապատիվ մուտք միջին դպրոց:
Դասվար Մելադա Սահակյանն անթվելի սերունդ է գրաճանաչ դարձրել, եղել նրանց հոգու մշակը, ուղեկցել միջին դպրոց, ականջալուր դարձել շարունակական գովեստին:
Այսօր ևս երեխաների կատարումներն աչքի ընկան դժվար ճանապարհով քայլելուն պատրաստ հաստատակամությամբ:
Հեքիաթային գնդակը ճիշտ փոխանցումներով հասավ դեպի գիտելիքների գագաթնակետ տանող խաչմերուկ, որտեղ կանաչ լույս է վառված հատու միտք, հստակ խոսք, կոկիկ կեցվածք և հմտություններ ձեռք բերած սաների համար:
Հիրավի, ծափահարություններն այս ամենին են ուղղված:
Ուսմասվար Ալինա Մկրտչյանը ոսկերչական զգուշությամբ բնութագրեց դասվարին և նրա աշխատանքը:
Տնօրեն Սիրանուշ Հարությունյանը պատկառանքի խորը զգացմունքը փոխանցեց ներկաներին՝ ջերմ խոսքեր ուղղելով երեխաներին, ծնողներին, գործընկերներին:
Միջոցառմանը ներկա էր ՀՀ Սյունիքի մարզպետի աշխատակազմի կրթության բաժնի պետ Հասմիկ Մնացականյանը, ով իր խոսքում կարևորեց ուսուցչի կերպարի, լավ կրթության և ճիշտ դաստիարակության դերը պետության կայացման գործում:
Կապանի N 5 հիմնական դպրոց
Ուսումնական նախագիծ I. Նախաբան Այս ուսումնական տարում մեր 10-րդ դասարանի սովորողների նախաձեռնությամբ մեկնարկեց մի նախագիծ, որը նպատակ ունի խորապես ուսումնասիրել քաղաքական գաղափարախոսությունների դերը՝ որպես քաղաքական դաշտը հասկանալու գործիք: Նախաձեռնության հիմնական…
Տեղեկատվական այս դարաշրջանում, երբ տեխնոլոգիաները արագությամբ փոխում են աշխարհը, մեր դասարանների դռները չեն կարող մնալ փակ նախորդ դարի համար: Հայկական կրթությունը, իր հարուստ պատմական ավանդույթներով, կանգնած է հզոր և անխուսափելի…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ՝ «Տվյալների վերլուծություն և վիճակագրություն» վերնագրով թեման և հուսով եմ, որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կկատարեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ: Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է՝…
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան