Նա մեծ էր հողով, արյունով , արմատներ ուներ նա հողում,
Իր երգերը գեղջուկ նաիրցու քրտինքով էր ողողում,
Հանճարեղ երգերում նրա իր երկրի արևն էր շողում,
Նա մեծ էր հողով, արյունով, արմատներ ուներ նա հողում...
Ե. Չարենց
Պետությունը ամուր է, երբ ամուր են նրա հիմքերը, իսկ պետության հիմքերը…
Դաստիարակելու համար ոչ թե երկար ժամանակ է հարկավոր, այլ կարճ ժամանակի խելացի օգտագործում:
Աշակերտը պիտի հասկանա, մարսե ամեն բան, ինչ որ սովորում է վարժապետից, որպեսզի նա ոչ թե մի անշունչ բառագիրք դառնա, այլ նախապատրաստվի լինել կենդանի և առողջ դատողություն ունեցող խելոք մարդ:
Ղ. Աղայան
Փետրվարի 20-ին Եղվարդի հ․3 հիմնական դպրոցի…
Բանաստեղծի մեծությունը նրա հոգու խորության մեջ է, նրա ժողովրդի խորության էության մեջ, և դա պայմանավորում է նրա համամարդկայնությունը…
Վահան Տերյանն անմահ է…
Հովհ. Շիրազ
«Մեր մեծերը» խորագիրը կրող բաց դասերի շրջանակում Եղվարդի հ․3 հիմնական դպրոցի VII գ դասարանը (դասղեկ՝ Մ. Ավետիսյան) ներկայացրեց հայ պոեզիայի մեծ բարենորոգիչ՝ Վ. Տերյանի կյանքը,…
Եղվարդի հ․3 հիմնական դպրոցի երկրորդ «Ա» դասարանում անցկացվեց բաց դաս ռուսաց լեզու առարկայից (դասվար՝ Ռ. Արսենյան, ուսուցիչ՝ Տ. Գլեյզեր):
Աշակերտները ներկայացրին «Сорока-Белобока» դասը: Պատրաստել էին հետաքրքիր տեղեկություններ այդ թռչունի մասին: Արտասանեցին բանաստեղծություններ, երգեցին գեղեցիկ երգ, որ համահունչ էր թեմային:Այդ ամենն ուղեկցվում էր մատիկներին ամրացված թռչնակներով: Բեմականացումը նպաստում է երեխաների դերասանական և…
Եղվարդի հ․3 հիմնական դպրոցի VII ա դասարանում 08.02.2024 թ. տեղի ունեցավ համակցված դաս` հանրահաշիվ և թվային գրագիտություն և համակարգչային գիտություն (ԹԳՀԳ) առարկաներից (ուսուցիչներ` Լ. Մկրտչյան, Ն. Ղազարյան)։
Դասի թեման էր «Վիճակագրություն և հավանականություն»։ Աշակերտներն իրենց օրինակներով ցույց տվեցին թեմայի արդիականությունն այս դարում։ Իրենց մաթեմատիկական գիտելիքները գործնականորեն կիրառեցին` օգտվելով նորագույն տեխնոլոգիաներից`…
Հայոց աշխարհ, հայոց երկիր, հայոց հող
- Լայն աշխարհում քո գրկի մեջ ապրեմ թող,- Խոսույթով բովանդակվեց օրվա ռազմահայրենասիրական միջոցառումը, որը նվիրվել է հայկական բանակի կազմավորման 32-րդ տարեդարձին:
Նոր օրվա ծեգի ակնկալիքով, դպրոցի 5-րդ ա դասարանի սաները (դասղեկ Ա. Հայրապետյան) անուշ երգեցին, բարձր ու զիլ գովերգեցին հայրենիքը, իսկ նրա ազատության ու…
Խոսենք գեղեցիկ ու թանկ բաներից,
Ծաղկից, պարտեզից, երեխաներից...
Եվ լինել անհոգ և անդարդ լինել,
Պարզապես սիրող- ապրող մարդ լինել:
Պարույր Սևակ՝ Եռամեծություն՝ մեծ բանաստեղծ, գիտնական, թարգմանիչ:
Այսօր դպրոցում օդը պարուրված էր Սևակի պոեզիայով:
Գրադարանավարուհի Գայանե Հարությունյանի և հայոց լեզվի ու գրականության ուսուցչուհի Նարե Սարգսյանի նախաձեռնությամբ կազմակերպվեց գրական…
Առաջին ձյան բերած ուրախությունը Տավրուսի միջնակարգ դպրոցի համակազմի համար եղավ շարունակական...
Այո, առջևում Նոր տարին է և սպասված հեքիաթները։
Ահա և առաջին <<Հեքիաթին հյուրը >> եղավ շվեյցարահայ գործարար Վարդան Սիրմակեսի կողմից հիմնադրված ԱՐՄՍՎԻՍԲԱՆԿԸ` հետաքրքիր ու սիրելի նվերներով։
Հեռավոր գյուղի աշակերտների ուրախությանը սահման չունի...։
Դպրոցի տնօրեն Վիլյամ Թորոսյանն ի դեմս բարեգործության…
35 տարի առաջ՝ ժամը 11:41-ին, Հայաստանը ցնցվեց ավերիչ երկրաշարժից.․․․
Երկրաշարժից անցել է 35 տարի...
Փաստ է, բնության արհավիրքն անզոր էր կյանքի ընթացքը կասեցնելու:
Օրվա հետ կապված Մասիսի հ․ 3 հիմնական դպրոցի ՆԶՊ-ի ուսուցիչ՝ Օ.Ղարիբյանը, ուսումնական գծով տնօրենի տեղակալ Հ.Ապրիկյանը, ՄԿԱ-ի գծով տնօրենի տեղակալ Ս.Բաղդասարյանը անցկացրեցին «Սպիտակի երկրաշարժի զոհերի հիշատակի 35-րդ տարելիցին նվիրված և…
Մասիս քաղաքի հ․3 հիմնական դպրոցի 7-րդ«ա» դասարանում անցկացվեց բաց դաս՝ երաժշտություն առարկայից (ուսուցչուհի՝ Զ.Նիկողոսյան):
«Աշուղական կարգեր», «Տաղաչափություն և տեխնիկա» թեմաների շուրջ քննարկումը սովորողներին հնարավորություն տվեց տեղափոխվել 18-19 րդ դարեր, ունկնդրել և մեկնաբանել Սայաթ-Նովայի, Ջիվանու ստեղծությունները, նմանեցնել աշուղների և տրուբադուրների արվեստը, տարբերել ժողովրդական երգը գուսանական և աշուղական երգերից:
Հարուստ բովանդակությամբ և…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ