Գեղարքունիքի մարզի Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի աշակերտական խորհրդի նախաձեռնությամբ 9-րդԱ, 10-րդ Ա և 11-րդ Ա դասարանների աշակերտները դասղեկների և դաստիարակչական աշխատանքների կազմակերպիչ Ծովինար Կարապետյանի ուղեկցությամբ մասնակցեցին «Հուշարձանների և տեսարժան վայրերի միջազգային օրվան» նվիրված պարբերական բնույթ կրող միջոցառմանը։ Աղբից, մացառներից մաքրեցին և բարեկարգեցին Սուրբ Հռիփսիմե եկեղեցու շրջակայքը և…
Եղվարդի N3 հիմնական դպրոցում հերթական նախագծային աշխատանքի պաշտպանությունն էր Գրականություն առարկայից, որը ներկայացրին VII ա դասարանի աշակերտները (ղեկավար` Ա. Նարինյան)։
Աշխատանքի թեման էր «Հայոց երգի վեհափառը»։
Սովորողները ներկայացրին Կոմիտասի կյանքը, ստեղծագործությունը, խոսեցին մեծ հային նվիրված գրական֊մշակութային ժառանգության մասին։
Տեսանյութի միջոցով ներկայացվեց սովորողների այցը
Կոմիտասի թանգարան֊ինստիտուտ։
Նախագծային աշխատանքի վերջնարդյունքը սովորողների նախաձեռնությամբ…
Որպեսզի մարդկանց սովորեցնեն սիրել արդարությունը, պետք է ցույց տալ անարդարության հետևանքները։
Ահա այսպես սկսվեց Եղվարդի հ․3 հիմնական դպրոցի VI ա դասարանի դաս֊դատավարությունը, որ կրում էր «Ո՞ւր է կորել արդարությունը» խորագիրը (ուսուցիչ` Ա. Աղայան)։
Թեման` Աղասի Այվազյանի «Գրախանութ» պատմվածքն է, որտեղ փոքրիկ տղան առաջին անգամ իր կյանքում զգաց անարդարության դառը համը։
…Մասիս քաղաքի հ․3 հիմնական դպրոցի գրադարանավար Մ. Խաչատրյանը կազմակերպել էր 4ա,բ,գ դասարանների համար հեքիաթի ընթերցում և մուլտֆիլմի դիտում՝ նվիրված մանկական գրքերի միջազգային օրվան և աշխարհահռչակ ու երեխաների կողմից անչա՜փ սիրված հեքիաթագիր Հանս Քրիստիան Անդերսենի ծննդյան տոնին։
Գրադարանավարը նախ ներկայացրեց օրվա խորհուրդը, խոսեց հեքիաթագիր Հանս Քրիստիան Անդերսենի կյանքի և ստեղծագործությունների մասին,…
Միավորված ազգերի կազմակերպության վեհաժողովն ապրիլի 6֊ը հայտարարել է Սպորտի միջազգային օր։
Օրվան ընդառաջ Մասիսի հ․3 հիմնական դպրոցի ֆիզկուլտուրայի ուսուցիչներ` Լ.Սողոմոնյանը և Գ.Գրիգորյանը կազմակերպեցին Սպորտլանդիա 4ա,բ,գ և 5ա,բ դասարանների միջև, որը ընդգրկում էր շարժախաղեր, փոխանցումավազքեր, պարանի ձգում և այլն։ Առողջ մրցակցության արդյունքում հաղթող դարձավ 4ա դասարանը։ Սպորտը հզոր զենք է հաշտության,…
Ապրիլի 4-ին Եղվարդի N 3 հիմնական դպրոցում հերթական նախագծային աշխատանքի պաշտպանությունն էր ԹԳՀԳ առարկայից (ուսուցիչ՝ Ն. Ղազարյան), մասնակցում էին VII ա և բ դասարանի աշակերտները:
Թեման՝ «WEB կայքի նախագծում և ստեղծում»:
Նախ՝ սովորողները բացատրեցին որոնողական համակարգի դերն ու նշանակությունը, ներկայացրին տեղեկություններ ՏՏ ոլորտից և հետաքրքիր փաստեր համացանցի մասին:
Խոսքը շարունակեցին…
Մարտի 28-ին աշխարհի շատ պետություններում նշվում է պատմաբանի օրը: Ի դեմս այդ օրվան ԿԶՆԱԿ հիմնադրամը ՀՀ դպրոցներում նախաձեռնել է միասնական պատմության դաս:
Այսօր, տոնական տրամադրությամբ ու ջերմ երկրպագությամբ դպրոցի նիստերի դահլիճում «ՀԱՅԱՍԱ» (8-րդ «ա») և «ՆԱԻՐԻ» (8-րդ «բ») թիմերի մասնակցությամբ դաս-մրցույթ անցկացրեց բազմավաստակ պատմության ուսուցչուհի Մագդա Միրզոյանը:
Թիմերը հանդես եկան…
2024թ. մարտի 22-ին դպրոցում անցկացվեց «Պատմաբանի օրը»:
«Պատմություն», «Հասարակագիտություն», «ՀԵՊ» և «Հայրենագիտություն» առարկաների առարկայական մեթոդմիավորման և «Պատմություն» առարկայի ուսուցչուհի Արմինե Խաչատրյանի նախաձեռնությամբ 6-րդ «ա» դասարանում «Հայոց պատմություն» առարկայից կազմակերպվեց դաս-վիկտորինա` նվիրված ամենահզոր արքայատոհմերից մեկին` Արտաշեսյաններին:
Ծրագիրը հագեցած էր պատմական նյութերով և մեջբերումներով: Մրցույթն սկսվեց երկու թիմերի` «Արտաշեսյանների» և «Հայկական Կարթագենի»…
... Երեխային սիրում ենք այն լավի համար, ինչը նրա մեջ դաստիարակելու ենք վաղը
Այսօր, դպրոցի ծնողական խորհուրդը գումարեց հերթական ընդլայնված նիստը: Օրակարգում ներառված հարցերի շուրջ հանդես եկան աշակերտական խորհուրդի քարտուղար Ռիմա Մեժլումյանը, դպրոցի հոգեբան Լիլիթ Դավթյանը, տնօրենի ՄԿԱ գծով տեղակալ Անահիտ Աղագուլյանը, տնօրեն Սիրանուշ Հարությունյանը :
Ելույթները ներառեցին կատարված աշխատանքների…
Ժամանակակից համաշխարհայնացման փոխհաջորդումը, արագընթաց զարգացումը և մշակույթային փոխազդեցությունների ակտիվացումը ենթադրում են համանման փոփոխություններ, սոցիալական բոլոր համակարգերում:
Դպրոցում նորարարական գործւնթացի արդյունքում կրթության բովանդակության կազմակերպման ձևերի, ուսուցման և դաստիարակության մեթոդների ընտրությունը պայմանավորվում է մանկավարժի ստեղծագործական հմտություններով:
ՀՊՉ-ի ներդրման արդյունքների ուսումնասիրության նպատակով, դպրոցի 2-րդ «բ» և 2-րդ «գ» դասարանների դասվարներ Արևիկ Հայրապետյանի և…
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան