ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նորություններ > Դպրոցական անցուդարձ

Ամփոփիչ բաց դաս Հայոց պատմությունից

Փետրվարի 6, 2020
Դպրոցական անցուդարձ

Փետրվարի 5-ին Եղվարդի թիվ 3 հիմնական դպրոցի 6գ դասարանում Հայոց պատմություն առարկայից ամփոփիչ բաց դաս էր /ուսուցիչ` Կ. Հակոբյան/։ Երեխաները ներկայացրին Արտաշես 1-ի գահակալման ու բարեփոխումների ժամանակաշրջանը և Տիգրան 2 -ի աշխարհակալության ստեղծումը։ Բաց դասի նպատակն էր համեմատություն անցկացնել երկու հզոր արքաների միջև, մատնանշել նրանց ռազմական ուժն ու հայրենասիրությունը։ Աշակերտները…

«Դաստիարակության դրական մոտեցումներ»

Փետրվարի 6, 2020
Դպրոցական անցուդարձ

Կապանի N13 հիմնական դպրոցում կայացավ ԾԽ սեմինար-պարապմունքը «Դաստիարակության դրական մոտեցումներ» ծրագրի շրջանակներում /Դասընթացավար Ռոզա Թևանյան/: 

Թեման՝ Երեխաների իրավունքներն ու պարտականությունները:

Հասկանալ և տարբերակել.

ա/ Երեխաների իրավունքներն ու պարտականությունները տարբեր իրավիճակներում:

բ/ Երեխայի իրավունքների ընդհանուր սկզբունքները: Սեմինարի նպատակն էր երեխայի հիմնարար իրավունքների վերաբերյալ ծնողների իրազեկվածության մակարդակի բարձրացումը:

Ներկայացվեցին ՄԱԿ-ի կոնվենցիայով ամրագրված երեխայի…

Դաս֊միջոցառում «Հայդուկային շարժում» թեմայով

Փետրվարի 5, 2020
Դպրոցական անցուդարձ

Մասիս քաղաքի հ.3 հիմնական դպրոցի պատմության ուսուցիչ Հ. Ղազարյանը կազմակերպել էր բաց դաս֊միջոցառում VIIIբ դասարանում։ Թեման էր՝ «Հայդուկային շարժում»։ Թեմայի ընտրությունը ինքնանպատակ չէր. նվիրված էր Հայոց բանակի 28֊ամյակին։ Հայդուկային շարժումը հայ ազգային֊ազատագրական շարժման փառավոր էջերից է։ Այն նպաստեց հայ ժողովրդի ազգային ինքնագիտակցության բարձրացմանը։ Բազմաթիվ հայ խիզախ վրիժառուներ իրենց սխրանքներով անմահացան…

Աշակերտակենտրոն առօրյա

Փետրվարի 4, 2020
Դպրոցական անցուդարձ

Փետրվարի 4-ին, Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի Աշակերտական խորհրդի նիստի օրակարգում` փետրվարի 14-ին աշակերտական ինքնակառավարում իրականացնելու հարցն էր։ 6-9-րդ դասարանների նախագահները, փոխնախագահները և հրավիրված ակտիվը քննարկեցին նախագծի ձևաչափը , օրակարգում ներառված ընթացիկ հարցերը և կայացրեցին։

Որոշում․

1. Փետրվարի 14-ին իրականացնել համադպրոցական աշակերտական ինքնակառավարում։

2. Շաբաթվա հերթապահ 9-րդ «բ» դասարանի վերահսկողության ներքո…

Դաս-միջոցառում «Արդյո՞ք ես հետևում եմ էթիկայի կանոններին» խորագրով

Փետրվարի 4, 2020
Դպրոցական անցուդարձ

Փետրվարի 4-ին Եղվարդի թիվ 3 հիմնական դպրոցի 6ա դասարանում դաս-միջոցառում էր, որ կրում էր «Արդյո՞ք ես հետևում եմ էթիկայի կանոններին» խորագիրը /ուսուցիչ` Ա. Աղայան/։ Էթիկան և նրա դերը հասարակության կյանքում, էթիկայի կանոններն ու ես․ ահա այն հարցերը, որոնց շուրջ ծավալված անկեղծ զրույցի ժամանակ երեխաները ներկայացրեցին` ի՞նչ է էթիկան, ինչու մարդիկ…

Ամփոփիչ դաս Մատենադարանում

Փետրվարի 3, 2020
Դպրոցական անցուդարձ

Եղվարդի թիվ 3 հիմնական դպրոցի 7ա և 7բ դասարաններում Հայոց պատմության հերթական դասը /ուսուցիչ՝ Հ. Գևորգյան/ այս անգամ ամփոփվեց Երևանի Մեսրոպ Մաշտոցի անվան Մատենադարանում։ Յոթերորդցիները շրջեցին ցուցասրահներում, դիտեցին մատյանները, մանրանկարները, բացառիկ ձեռագրերն ու ձեռագրակազմերը։ Լսեցին միջնադարյան ծաղկողների ու գրիչների, պատմիչների մասին տեղեկություններ։ Դասը շատ հագեցած էր, ուսանելի։

Ֆուտբոլային ընկերական հանդիպում

Փետրվարի 3, 2020
Դպրոցական անցուդարձ

Երևանի Կ.Դեմիրճյանի անվան հ 139 ավագ դպրոցի աշակերտները ունեցան ընկերական հանդիպում Հայաստանի պոլիտեխնիկական համալսարանի ֆուտբոլի թիմի հետ:

Սպորտային կրթության դաստիարակության գործում իրենց ավանդն ունեն Երևանի Կարեն Դեմիրճյանի անվան հ 139 ավագ դպրոցի ֆիզկուլտուրայի ուսուցիչները. թիմային աշխատանքը և մրցակցությունը յուրաքանչյուր աշխատանքի լավագուն գրավականն են։ Դպրոցի ֆուտբոլի թիմի հավաքականը այս անգամ մրցեց…

Զինված ուժերի կազմավորման 28-րդ տարեդարձը

Փետրվարի 1, 2020
Դպրոցական անցուդարձ

Զինված ուժերի կազմավորման 28-րդ տարեդարձը նշվեց յուրահատուկ ձևով։

Հունվարի 29-ին Կապանի N13 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ միջոցառում Հայոց բանակի կազմավորման 28-ամյակին նվիրված, որն անցկացվեց դպրոցի և N զորամասի հետ համատեղ /ԴԱԿ Ռիմա Մկրտչյան/: Զինվորներին տոն պարգևելու, ուրախանալու առիթին միացել էր դպրոցի աշակերտական խորհուրդը, զինծառայողներն էլ իրենց ստեղծագործություններով հանդես եկան։ Այսպիսի տրամադրության…

Հովհաննես Շիրազ (ամփոփիչ դաս)

Փետրվարի 1, 2020
Դպրոցական անցուդարձ

Հունվարի 30-ին Կապանի N13 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ բաց դաս.
Առարկա՝ Գրականություն
Դասարան՝ VII բ
Դասի թեմա՝ Հովհաննես Շիրազ (ամփոփիչ դաս)
Նպատակները՝ Գրական բնագրերի ընթերցում, համեմատում, վերլուծում, բովանդակության վերարտադրում, հեղինակի վարպետության, ոճի և առանձնահատկությունների ընկալում Հայրենիքի արժևորման և աշխարհացիր հայության համախմբման պատգամախոսություն, ազգային սրբազան նպատակների արծարծումներով,…

«Հայոց արքաները» խորագիրը կրող դաս-միջոցառում

Հունվարի 31, 2020
Դպրոցական անցուդարձ

Հունվարի 30-ին Եղվարդի թիվ 3 հիմնական դպրոցի 5-րդ դասարանի աշակերտները անակնկալ մատուցեցին իրենց ուսուցիչներին` ներկայացնելով «Հայոց արքաները» խորագիրը կրող դաս-միջոցառումը Հայրենագիտություն առարկայից (ուսուցիչ` Ա.Աղայան)։ Դասարանը բաժանվել էր 4 թիմի, և յուրաքանչյուրը ներկայացրեց մեր արքայատոհմերի պատմությունը, նշանավոր արքաներին և պատմական կարևոր իրադարձությունները: Գեղեցիկ հանդերձանքներով և հետաքրքիր բեմականացումներով երեխաները արժևորեցին Գ. Նժդեհի խոսքերը.…

  • Հեռուստադասեր, տեսադասեր

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Ամեն օր աշակերտների համար եթերում կազմակերպվում են հեռավար դասեր: Նախագծերը համարվում են հեռավար կրթության միջոցով դպրոցականներին ուումնական գործընթացին մոտ պահելու, կրթության

  • Նոր մրցույթ մաթեմատիկայից IV - V դասարանի աշակերտների համար

    Թեմայի հեղինակ՝ davidnik

    Mathematics համակարգում Գարուն - 2020 մրցույթը (http://mathematics.am/contests.php) կկայանա ապրիլի 4-ին, ժամը 12:00: Մրցույթը տևելու է 1 ժամ, ունենալու է 10 խնդիր: Մրցույթը նախատեսված է IV - V դասարանի աշակերտների

  • Դասի արդյունավետությունը բարձրացնող մեթոդներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Մարի Գասպարյան

    Հարգելի Ա․ Բարսեղյան Նախ թույլ տվեք շնորհակալություն հայտնել ֆորումին Ձեր մասնակցության և ցուցաբերած ակտիվության վերաբերյալ: Ձեր կողմից ներկայացված թեման <<Դասի արդյունավետÕ

  • Գարուն - 2020 մրցույթը կկայանա մարտի 28-ին:

    Թեմայի հեղինակ՝ davidnik

    Mathematics (http://mathematics.am) համակարգում Գարուն - 2020 մրցույթը կկայանա մարտի 28-ին, ժամը 12:00: Մրցույթը տևելու է 1 ժամ, ունենալու է 10 խնդիր: Մրցույթը նախատեսված է III - IV դասարանի աշակերտների համար,

  • Ուսուցիչների արձագանքը

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Տեղադրում եմ մեր նամակագրությունը, Էմմա Կիրակոսյանի հետ նախապես համաձայնեցնելուց հետո: Էմմա Կիրակոսյան, 17.03.2020թ․

  • Թվային արգումենտի եռանկյունաչափական ֆունկցիաներ և եռանկյունաչափական հավասարումներ

    Այս դասընթացի շրջանակներում մենք կծանոթանանք եռանկյունաչափական ֆունկցիաների հետ:Եռանկյունաչափական ֆունկցիաները,  որոնք պատմականորեն առաջացել են ուղղանկյուն եռանկյունների ուսումնասիրման ժամանակ և արտահայտել են եռանկյան էջերի կախվածությունը սուր անկյուններից և ներքնաձիգից։ Այս ֆունկցիաները լայն տարածում են գտել գիտության ամենատարբեր բնագավառներում, ինչի արդյունքում ընդլայնվել է եռանկյունաչափական ֆունկցիաների սահմանումը։Դասընթացում կուսումնասիրենքփոխհակադարձ ֆունկցիաները, թվի արկսինուսը և արկկոսինուսը,թվի արկտանգեսը և արկկոտանգեսը,պարզագույն եռանկյունաչափական հավասարումների լուծման բանաձևերը:

  • Շարահյուսություն: Բարդ ստորադասական նախադասություն

    Այս դասընթացը 9-րդ դասարանի 2-րդ կիսամյակի համար է նախատեսված և նպատակ ունի կրկնության միջոցով աշակերտներին նախապատրաստել տարեվերջյան ավարտական քննություններին:

  • Շարահյուսություն: Բարդ ստորադասական նախադասություն

    Այս դասընթացը 9-րդ դասարանի 2-րդ կիսամյակի համար է նախատեսված և նպատակ ունի կրկնության միջոցով աշակերտներին նախապատրաստել տարեվերջյան ավարտական քննություններին:

  • Ատոմի կառուցվածքը

  • հֆյըյտըւյ

  • Ծրագրավորման C++ լեզվի հիմունքները

    Դասընթացը նախատեսված է 11-րդ դասարանի բնագիտամաթեմատիկական հոսքի համար

  • Բարեկրթություն և խոսքի վարպետություն

    Մարդկային գործունեության արդյունքում աշխարհը շարունակ փոփոխվում է: Արդի աշխարհը հետևանքն է երեկվա մեր գործելակերպի, իսկ մեր այսօրվա գործողությունները պայմանավորում են մեր ապագան: Այս գիտակցությամբ կարող ենք այսօր օգնել մեր սաներին` հետազոտելու և վերլուծելու այն գործընթացները, որոնք ներգործություն ունեն ապագայի ձևավորման վրա: Հարկավոր է ուղղորդել նրանց, որպեսզի կարողանան գիտակցված և պատասխանատվությամբ գործել` նպաստելով ավելի բարվոք ապագայի կերտմանը: Ծրագրի իրականացման գաղափարը թելադրվել է հենց այս անհրաժեշտության գիտակցմամբ՝ հիմք ընդունելով այն հիմնական հմտությունները, որոնք անհրաժեշտ են համակողմանիորեն անձի ձևավորման համար: Դրանք ապահովում են մարդու հարմարունակ, դրական վարքը, որը նրան հնարավորություն է տալիս արդյունավետ կերպով հաղթահարելու առօրյա կյանքի պահանջներն ու դժվարությունները՝ օգնելով տեղեկացված որոշումներ կայացնել, խնդիրներ լուծել, քննադատաբար և ստեղծագործաբար մտածել, արդյունավետ հաղորդակցվել, առողջ փոխհարաբերություններ կերտել, ապրումակցել այլ մարդկանց, սեփական կյանքը կազմակերպել այնպես, որ այն առողջ և արդյունավետ լինի: Կյանքի հմտությունները կարող են դրսևորվել ինչպես սեփական անձին, այնպես և ուրիշներին ուղղված գործողություններում: Դրանք կարող են դրսևորվել նաև այն գործողություններում, որոնք ներգործում են շրջակա միջավայրի վրա՝ այն առավել բարենպաստ դարձնելու միտումով:Խոսքի վարպետության շնորհիվ մարդը կարողանում է ճիշտ հաղորդակցվել, կառուցել գրագետ, համոզիչ գրավոր և բանավոր խոսք։

  • Օրգանիզմների կենսագործունեությունը

  • Անուղղակի խնդիրներ

    Անուղղակի խնդիրներ

  • Պայմանական նախադասությունները անգլերենում

    Պայմանական նախադասությունների առանձնահատկությունները հայերենում և անգլերենում, դրանց տիպերը և կազմությունները: