ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նորություններ > Դպրոցական անցուդարձ

Lինգոֆոնային դաս

Փետրվարի 20, 2020
Դպրոցական անցուդարձ

Փետրվարի 20-ին X-3 դասարանի աշակերտների մասնակցությամբ անցկացվեց լինգոֆոնային դաս համակարգչային սենյակում: Դասը նվիրված էր Տիգրան II Մեծի կյանքին և գործունեությանը: Դասը ապահովում էր միջառարկայական կապ «Հայոց պատմություն», «Ռուսաց լեզու» և «Անգլերեն» առարկաների միջև:

Աշակերտները թեման լսեցին տարբեր լեզուներով, ինչին հետևեց թեմայի տարալեզու ներկայացումը: Քննարկումը շատ հետաքրքիր էր, ոչ ավանդական: Քննարկմանը…

JICA-ի աջակցությունը Հայասատունմ տեսողության խանգարում ունեցող երեխաների դպրոցներին

Փետրվարի 20, 2020
Դպրոցական անցուդարձ

«Երևանի Նիկողայոս Տիգրանյանի անվան տեսողության խանգարումներ ունեցող երեխաների թիվ 14 հատուկ դպրոց» ՊՈԱԿ-ում սովորող կույր և տեսողական խնդիրներ ունեցող երեխաների համար տպագրվել է 6 անուն դասագիրք՝ բրայլյան ձևաչափով 57 պրակ, որոնք արդեն հանձնվել են դպրոցին:

Ծրագիրն իրականացվել է Ճապոնիայի միջազգային համագործակցության գործակալության (JICA) 2019թ. հայտարարած «JICA շրջանավարտների փոքր դրամաշնորհային մրցույթ»-ի…

Կանխարգելիչ զրույցներ անչափահասների և ծնողների հետ

Փետրվարի 20, 2020
Դպրոցական անցուդարձ

Փետրվարի 19-ին ՀՀ ոստիկանության Կապանի բաժնի ԱԳ և ԸԲԿ բաժանմունքի տեսուչ, ոստիկանության ավագ լեյտենանտ Աննա Ասրյանը Կապանի N13 հիմնական դպրոցի VIII-IX դասարանի աշակերտների հետ անցկացրեց կանխարգելիչ զրույցներ անչափահասների կողմից տրանսպորտային միջոցներ վարելու, նրանց մասնագիտությամբ ճանապարհային երթևեկության կանոնները խախտելու դեպքերը բացառելու նպատակով: Անչափահասների կողմից սուր կտրող ծակող գործիքների, կռփազենքերի, մահակների և…

Հ. Թումանյանի ծննդյան օրը նշվում է որպես գիրք նվիրելու օր

Փետրվարի 20, 2020
Դպրոցական անցուդարձ

Ամենայն հայոց բանաստեղծ Հ. Թումանյանի ծննդյան օրը` փետրվարի 19-ը, Հայաստանում նշվում է որպես գիրք նվիրելու օր։

Այսօր Եղվարդի թիվ 3 հիմնական դպրոցի բոլոր դասարաններում տոնական տրամադրություն էր տիրում։ 1-9-րդ դասարանների աշակերտները գրքեր նվիրեցին դպրոցի գրադարանին։ Գիրք նվիրելուց զատ, յուրաքանչյուր դասարան պատրաստել էր անակնկալ /երգ, ասմունք, փոքրիկ բեմականացում/։ Տարրական դասարանների աշակերտները…

«Ապահով համացանց» թեմայով կրթական շաբաթ

Փետրվարի 19, 2020
Դպրոցական անցուդարձ

«Ապահով համացանց» Կապանի N13 հիմնական դպրոցում «Ապահով համացանց» թեմայով կրթական շաբաթ էր անցնում: Դասընթացները վարեցին 9րդ դասարանի աշակերտներ՝ Լիլիթ Մկրտչյանը և Զառա Գրիգորյանը /ԴԱԿ Ռիմա Մկրտչյան/։

Աշակերտները ուսուցանում են թվային գործիքների անվտանգ օգտագործման ոսկե կանոնները իրենց իսկ պատրաստած տեսանյութերով:

Դասընթացի նպատակն է՝

ա/11-14 տարեկան երեխաներին փոխանցել մի շարք հմտություններ համացանցի, դրանից…

Գիրք ընթերցելը ժամանակակից է, գիրքը՝ լավագույն նվեր

Փետրվարի 19, 2020
Դպրոցական անցուդարձ

Ամենայն հայոց բանաստեղծ Հովհաննես Թումանյանի ծննդյան օրը՝ փետրվարի 19-ին ավանդաբար անցկացվող տոնը մեծ ժողովրդականություն է վայելում և մեծ արձագանք է գտել հանրության շրջանում: Կապանի N13 հիմնական դպրոցի աշակերտական խորհուրդը Գիրք նվիրելու օրը ևս վերածեց տոնի և նախապատրաստեց մի շարք անակնկալներ՝ Սովորողների հետ դաստիարակչական աշխատանքների կազմակերպիչ Ռիմա Մկրտչյանի նախաձեռնությամբ:

«Լավագույն նվերը…

Սիրված տոն` ինքնաբուխ նվիրատվություն

Փետրվարի 19, 2020
Դպրոցական անցուդարձ

Գիրք նվիրելու օրը տոն է բոլորի համար, քանի որ գիրքը լավագույն նվերն է` ցանկացած տոնին: Կապանի N 5 hհմնական դպրոցի 2-րդ «բ» դասարանում բարի առավոտի հայացքներն ուղղված էին օդում կախված գրքերին:

- Ի՞նչ օր է այսօր, երեխանե´ր,- դպրոցի տնօրեն Սիրանուշ Հարությունյանի հարցին խումբը պատասխանեց.

- Ամենայն հայոց բանաստեղծ Հովհաննես Թումանյանի…

Գործնական աշխատանք քիմիայից

Փետրվարի 17, 2020
Դպրոցական անցուդարձ

Մասիս քաղաքի հ․3 հիմնական դպրոցի քիմիայի ուսուցիչ Լ. Մուրադյանը կազնակերպել էր գործնական աշխատանք IXա և IXբ դասարաններում։ Թեման էր՝ «(NO3)-իոնի հայտնաբերումը»։ Նիտրատ իոնի առկայությունը հեշտությամբ որոշվում է նիտրատը խիտ ծծմբական թթվի և պղնձի հետ թույլ տաքացնելիս, ինչի հետևանքով դեղնագորշ, սուր հոտով ազոտի (IV) օքսիդ է անջատվում՝ աղվեսի պոչ։ Նման գործնական…

«Հեքիաթը և մենք» խորագրով միջոցառում

Փետրվարի 17, 2020
Դպրոցական անցուդարձ

Մասիս քաղաքի հ 3 հիմնական դպրոցի առաքելությունն է դաստիարակել համակողմանի զարգացած երեխաներ, որոնք կարողանան ճիշտ տարբերել լավը՝ վատից, բարին՝ չարից, շիտակը՝ կեղծիքից... Կարողանան հաղորդակից լինել բարուն, վսեմին, գեղեցիկին։ Իսկ դրա համար ամեն ինչ պետք է սկսել վաղը տարիքից՝ մանկապարտեզից, դպրոցական նստարանից։ Այս նպատակի իրագոծմանն էր ուղղված դպրոցի հայոց լեզվի և…

Հունվարի 8-ից մինչև փետրվարի 14-ի բացակայությունները կհամարվեն հարգելի

Փետրվարի 17, 2020
Դպրոցական անցուդարձ Պաշտոնական

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Արայիկ Հարությունյանը, հիմք ընդունելով ՀՀ առողջապահության նախարարի գրությունը՝ հանրապետությունում իրականացված սուր շնչառական վարակների և գրիպի մոնիթորինգի արդյունքներով պայմանավորված հիվանդությունների աճի վերաբերյալ, շրջաբերական նամակ է ուղարկել ՀՀ մարզպետներին, Երևանի քաղաքապետին:
Առաջարկվում է համապատասխան հանձնարարական տալ մարզերի և Երևանի քաղաքապետարանի ենթակայությամբ գործող ուսումնական հաստատությունների…

  • Classroom Management Techniques

  • READING STRATEGIES AND TYPES OF READING

    Ընթերցանության ռազմավարությունը և տեսակները       Ողջույն։ Դասընթացը նախատեսված է 9-րդ դասարանի աշակերտների համար։ նպատակն է ներկայացնել ընթերցանության ուսուցման գործընթացը: Ընթերցանությունը արդյունավետ իրականացնելու նպատակով,  ներկայացվում է եղանակներ և դրանք իրականացնելու համար ուսուցչին առաջարկվում է տիրապետել որոշ հասկացությունների, կիրառի դրանք, ինչպես նաև կարգավորի այն խնդիրները, որոնք կարող են ծագել դասավանդման գործընթացում։ Ընթերցանության դասավանդման վերը նշված եղանակը կարող է արդյունավետ լինել, եթե ուսուցիչը հետամուտ լինի ուսուցման բազմամակարդակ գործընթացին և կարողանա այն իրագործել։

  • 8-րդ դասարան.

    Դասընթացը  Գաբրիել Սունդուկյանի և գրականության մեջ նրա  բերած մեծ դերի մասին է: Ըստ Դերենիկ Դեմիրճյանի`  Սունդուկյանը հայ դրամատուրգիայի Աբովյանն  է: Նա հեղաշրջեց հայ դրամատուրգիան, նրան տվեց մասշտաբայնություն, ժամանակի այրող խնդիրները առաջադրելու կարողություն: Նա առաջինն է հայ դրամատուրգիայում պատկերել քաղաքային կյանքն ու կենցաղը, խորությամբ արծարծել ընտանիքի և ամուսնության, կնոջ անիրավահավասարության, երիտասարդության, հայրերի ու որդիների միջև փոխհարաբերությունները: 

  • ԱՄԱՌԱՅԻՆ ԸՆԹԵՐՑԱՆՈՒԹՅՈՒՆ 1-ԻՆ ԴԱՍԱՐԱՆ

       Ողջույն:Եթե ուզում ես ամառային ընթերցանությունը հետաքրքիր , ժամանցային և արդյունավետ կազմակերպել, ապա այս  դասընթացը հենց քեզ համար է:Դե՛ ինչ,պատրա՞ստ  ես, ուրեմն գնացինք: 

  • Ինֆորմատիկա 7: Ինֆորմացիայի աղբյուրներ: Ինֆորմացիայի քանակի չափում

    Թեմայի ուսումնասիրությունը սովորողին հնարավորություն է ընձեռում. Գիտենալ տեղեկատվության չափման միավորները: Ճանաչել տեղեկատվությունը պահպանող ժամանակակից սարքավորումները: Գիտենալ դրանց թվային բնութագրերը: Կարողանալ հաշվել տեքստի տեղեկատվական ծավալը: Կարողանալ համեմատել տեղեկատվական աղբյուրների և կրիչների ծավալները:

  • Հովհաննես Թումանյանի կյանքը ,ստեղծագործությունը։

    Դասի թեման  Հովհաննես Թումանյանի կյանքը,ստեղծագործությունը և հասարակական գործունեությունը:     Դասի նպատակները  ․       Թումանյանի որպես ազգի կենսագրի նկատմամբ վերաբերմունքի ձևավորում ·        Բանաստեղծը որպես հայրենիքի և՛ հայր,և՛ զավակ ·        Արժևորել Թումանյանի ստեղծագործությունը որպես ազգային արժեք  Անհրաժեշտ պարագաներ՝ դասագրքեր,տետրեր,պաստառներ,համակարգիչ,բնագրեր: Կիրառվող մեթոդներ՝ Համագործակցային,խառը,մտագրոհ,վենի դիագրամ/պոեմ,բալլադ/,խաչբառ Միջառարկայական կապ՝ երաժշտություն,աշխարհագրություն,ՏՀՏ Դասի ընթացքը՝ Հիմնական հասկացություններ՝ Ամենայն հայոց բանաստեղծ,Հանճարեղ լոռեցի,Ամենայն հայոց թամադաԹԵՄԱ 1Թումանյանի կյանքը և հանրային գործունեությունը: .Ասույթներ Թումանյանի մասին՝ Եղ.Չարենց, Ավ.Իսահակյան, Վ.Տերյան .Երբ և որտեղ է ծնվել Հովհ.Թումանյանը, ովքեր են եղել նրա ծնողները,ինչ կրթություն է ստացել: .Թումանյանը՝ իբրև հայ գրողների  ընկերության նախագահ .Թումանյանի գործունեությունը հայ ժողովրդի քաղաքական, հասարակական և մշակութային  կյանքի ասպարեզներում /պետական գործիչ՝ պետություն չունեցող ժողովրդի/ .Թումանյանի դերը անդրկովկասյան ժողովուրդների  միջև բարեկամություն ու փոխըմբռնում հաստատելու ասպարեզում .Թումանյանը՝ իբրև Հայաստանի օգնության կոմիտեի /ՀՕԿ/ նախագահԹԵՄԱ2 Թումանյանի ստեղծագործության ընդհանուր բնութագիրը: .Թումանյանի ստեղծագործության ժանրային առանձնահատկությունները .Ինչ ժանրերով է ստեղծագործել Թումանյանը Չափածո՝ պոեմ, բանաստեղծություն, քառյակ, բալլադ, լեգենդ Արձակ՝ պատմվածք, հեքիաթ, հրապարակախոսական հոդվածներ, նամակներ @@PLUGINFILE@@/%D5%80%D5%B8%D5%BE%D5%B0%D5%A1%D5%B6%D5%B6%D5%A5%D5%BD%20%D4%B9%D5%B8%D6%82%D5%B4%D5%A1%D5%B6%D5%B5%D5%A1%D5%B6%C2%AB%D4%B1%D5%B6%D5%B8%D6%82%D5%B7%C2%BB.mp4   ԹԵՄԱ 3 Թումանյանի քառյակները:https://hy.wikisource.org/wiki. ,,Քառյակները իմ կյանքի կարևոր ,,շտրիխներն,, են: ,,Քառյակը գոհար է,, : Հովհ.Թումանյան .Ինչ  է քառյակը.գաղափար քառյակի՝ որպես գրական ժանրի մասին .Մինչև Թումանյանը և նրանից հետո ովքեր են անդրադարձել քառյակի ժանրին .Քառյակների մոտիվները և թեմատիկան՝ բնության, խոհախրատական, փիլիսոփայական, անձնական վիճակի ու ապրումների, կորուստների, վերելքների և վայրէջքների, մարդու ագահության և անկշտության, աշխարհավեր պատերազմների մասին:

  • Քիմիական տարրերի պարբերական համակարգը: Ատոմի կառուցվածքը

     <<Ատումի կառուցվածքը>>Քիմ. տարրերի պարբերական օրենքը (Քիմիա 7, էջ 84, դաս 3.1)Քիմ. տարրերի պարբերական համակարգըԱտոմի կառուցվածքը: Էլեկտրոն և միջուկԱտոմի միջուկի կառուցվածքը: ԻզոտոպներԱտոմի էլեկտրոնային թաղանթի կառուցվածքը 

  • ՄԱՅՐԵՆԻ 4_ՐԴ ԴԱՍԱՐԱՆ

  • Focus 4 B2

    Course book- Focus 4Course designer - Ruzanna AsatryanWho is the course designed for? - This course is meant for 9th grade students of "Vardanank" private school. Course description- Focus 4 is a rich, varied, carefully levelled course for upper secondary students. Specially designed to motivate older teens, it helps them to track their level and achieve the needed results.   @@PLUGINFILE@@/Voice%20005%20%282%29.m4a 

  • Տատանումնե և ալիքներ

    Նյութը  յուրացնելով դուք պետք  է պատասխանեք այս հարցերին:Ինչ է ալնիքըԻնչու ծովը և օվկիանոսները չեն տեղափոխվումՈրոնք են լայնական և երկայնական ալիքներըԱլիքի ֆիզիկական բնութագիր` ալիքի արագություն,երկարությունՍեյսմական ալիքներ`երկրաշարժեր,ցնցումներ: