Բանաստեղծի մեծությունը նրա հոգու խորության մեջ է, նրա ժողովրդի խորության էության մեջ, և դա պայմանավորում է նրա համամարդկայնությունը…
Վահան Տերյանն անմահ է…
Հովհ. Շիրազ
«Մեր մեծերը» խորագիրը կրող բաց դասերի շրջանակում Եղվարդի հ․3 հիմնական դպրոցի VII գ դասարանը (դասղեկ՝ Մ. Ավետիսյան) ներկայացրեց հայ պոեզիայի մեծ բարենորոգիչ՝ Վ. Տերյանի կյանքը,…
Եղվարդի հ․3 հիմնական դպրոցի երկրորդ «Ա» դասարանում անցկացվեց բաց դաս ռուսաց լեզու առարկայից (դասվար՝ Ռ. Արսենյան, ուսուցիչ՝ Տ. Գլեյզեր):
Աշակերտները ներկայացրին «Сорока-Белобока» դասը: Պատրաստել էին հետաքրքիր տեղեկություններ այդ թռչունի մասին: Արտասանեցին բանաստեղծություններ, երգեցին գեղեցիկ երգ, որ համահունչ էր թեմային:Այդ ամենն ուղեկցվում էր մատիկներին ամրացված թռչնակներով: Բեմականացումը նպաստում է երեխաների դերասանական և…
Եղվարդի հ․3 հիմնական դպրոցի VII ա դասարանում 08.02.2024 թ. տեղի ունեցավ համակցված դաս` հանրահաշիվ և թվային գրագիտություն և համակարգչային գիտություն (ԹԳՀԳ) առարկաներից (ուսուցիչներ` Լ. Մկրտչյան, Ն. Ղազարյան)։
Դասի թեման էր «Վիճակագրություն և հավանականություն»։ Աշակերտներն իրենց օրինակներով ցույց տվեցին թեմայի արդիականությունն այս դարում։ Իրենց մաթեմատիկական գիտելիքները գործնականորեն կիրառեցին` օգտվելով նորագույն տեխնոլոգիաներից`…
Հայոց աշխարհ, հայոց երկիր, հայոց հող
- Լայն աշխարհում քո գրկի մեջ ապրեմ թող,- Խոսույթով բովանդակվեց օրվա ռազմահայրենասիրական միջոցառումը, որը նվիրվել է հայկական բանակի կազմավորման 32-րդ տարեդարձին:
Նոր օրվա ծեգի ակնկալիքով, դպրոցի 5-րդ ա դասարանի սաները (դասղեկ Ա. Հայրապետյան) անուշ երգեցին, բարձր ու զիլ գովերգեցին հայրենիքը, իսկ նրա ազատության ու…
Խոսենք գեղեցիկ ու թանկ բաներից,
Ծաղկից, պարտեզից, երեխաներից...
Եվ լինել անհոգ և անդարդ լինել,
Պարզապես սիրող- ապրող մարդ լինել:
Պարույր Սևակ՝ Եռամեծություն՝ մեծ բանաստեղծ, գիտնական, թարգմանիչ:
Այսօր դպրոցում օդը պարուրված էր Սևակի պոեզիայով:
Գրադարանավարուհի Գայանե Հարությունյանի և հայոց լեզվի ու գրականության ուսուցչուհի Նարե Սարգսյանի նախաձեռնությամբ կազմակերպվեց գրական…
Առաջին ձյան բերած ուրախությունը Տավրուսի միջնակարգ դպրոցի համակազմի համար եղավ շարունակական...
Այո, առջևում Նոր տարին է և սպասված հեքիաթները։
Ահա և առաջին <<Հեքիաթին հյուրը >> եղավ շվեյցարահայ գործարար Վարդան Սիրմակեսի կողմից հիմնադրված ԱՐՄՍՎԻՍԲԱՆԿԸ` հետաքրքիր ու սիրելի նվերներով։
Հեռավոր գյուղի աշակերտների ուրախությանը սահման չունի...։
Դպրոցի տնօրեն Վիլյամ Թորոսյանն ի դեմս բարեգործության…
35 տարի առաջ՝ ժամը 11:41-ին, Հայաստանը ցնցվեց ավերիչ երկրաշարժից.․․․
Երկրաշարժից անցել է 35 տարի...
Փաստ է, բնության արհավիրքն անզոր էր կյանքի ընթացքը կասեցնելու:
Օրվա հետ կապված Մասիսի հ․ 3 հիմնական դպրոցի ՆԶՊ-ի ուսուցիչ՝ Օ.Ղարիբյանը, ուսումնական գծով տնօրենի տեղակալ Հ.Ապրիկյանը, ՄԿԱ-ի գծով տնօրենի տեղակալ Ս.Բաղդասարյանը անցկացրեցին «Սպիտակի երկրաշարժի զոհերի հիշատակի 35-րդ տարելիցին նվիրված և…
Մասիս քաղաքի հ․3 հիմնական դպրոցի 7-րդ«ա» դասարանում անցկացվեց բաց դաս՝ երաժշտություն առարկայից (ուսուցչուհի՝ Զ.Նիկողոսյան):
«Աշուղական կարգեր», «Տաղաչափություն և տեխնիկա» թեմաների շուրջ քննարկումը սովորողներին հնարավորություն տվեց տեղափոխվել 18-19 րդ դարեր, ունկնդրել և մեկնաբանել Սայաթ-Նովայի, Ջիվանու ստեղծությունները, նմանեցնել աշուղների և տրուբադուրների արվեստը, տարբերել ժողովրդական երգը գուսանական և աշուղական երգերից:
Հարուստ բովանդակությամբ և…
Մասիս քաղաքի հ․3 հիմնական դպրոցի կերպարվեստի ուսուցիչ Գ.Մուրադյանի նախաձեռնությամբ 3-րդ և 6-րդ դասարանների սովորողները բացօթյա կերպարվեստի դասեր իրականացրեցին դպրոցի բակում։ Մոտ գտնվելով բնությանը վայելեցին աշնանային տրամադրություն։ Բոլոր այն նկարները, որոնք նկարված են արվեստանոցում, երբեք այնքան լավը չեն լինի, որքան դրսում կատարված նկարները։ Երեխան իր կարողությունները զարգացնելու համար պետք է խիստ…
Հերթական նախագծային աշխատանքը ներկայացրեց անգլերենի ուսուցչուհի Լ. Դանիելյանը ( VII գ դասարան):
Թեման էր «Եղվարդի հուշակոթողները»: Տեսասահիկի միջոցով երեխաները ամփոփեցին իրենց կատարած ամբողջ աշխատանքը, որ տևել էր շուրջ յոթ շաբաթ:
Ուսուցչուհու հետ աշակերտները այցելել էին Եղվարդի բոլոր հուշակոթողները, մաքրել շրջակա տարածքները:
Տեղեկություններ էին հավաքել բոլոր կոթողների մասին: Հատուկ շնորհակալություն համայնքապետարանի…
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի: