ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նորություններ > Դպրոցական անցուդարձ

«Փրկել Պուշկինին» ֆիլմի տեսադիտում-դաս

Ապրիլի 18, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

2019թ. ապրիլի 16-ին «Աբովյանի Ն. Վանյանի անվան N5 հիմնական դպրոց» ՊՈՍԿ-ում 8-րդ ռուսերեն ուսուցմամբ դասարանը դիտել է «Փրկել Պուշկինին» ֆիլմը: Պուշկինի անվան մոսկովյան վարժարանի աշակերտները Պուշկինին պատկանող ժամացույցի միջոցով պատահական տեղափոխում են պոետին մեր ժամանակը: Եվ հիմա նրանք ոչ միայն պետք է հետ վերադարձնեն նրան, այլև փրկեն մահից։

Միջոցառում՝ նվիրված Ֆրանկոֆոնիային և հայազգի մեծանուն երգիչ, երգահան Շառլ Ազնավուրին

Ապրիլի 18, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Ապրիլի 17-ին «Աբովյանի Ն.Վանյանի անվան N5 հիմնական դպրոց» ՊՈԱԿ-ում կազմակերպվեց համադպրոցական միջոցառում՝ նվիրված Ֆրանկոֆոնիային և հայազգի մեծանուն երգիչ, երգահան Շառլ Ազնավուրին: 

Աշակերտները նախ ներկայացրին, որ Ֆրանկոֆոնիա միջազգային կազմակերպության գլխավոր առաքելություններից մեկը խաղաղությանը, ժողովրդավարական արժեքների տարածմանը, մարդու իրավունքների պաշտպանությանը, կրթության խթանմանը, ինչպես նաև մշակույթների և անդամ պետությունների միջև համերաշխության տարածմանը նպաստելն…

Կոկա-կոլայի օգտակար և վնասակար հատկությունները

Ապրիլի 17, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Մասիս քաղաքի հ3 հիմնական դպրոցի VIIIբ դասարանում (ուսուցիչ՝ Լ. Մուրադյան) անցկացվեց բանավեճ՝ «Կոկա-կոլայի օգտակար և վնասակար հատկությունները»  թեմայով։

Բանավեճը շատ բուռն էր ընթանում։ Երբ դասը կապում ենք կյանքի, կենցաղի հետ դասի նկատմամբ բարձրանում է հետաքրքրությունը,խթանվում է աշակերտների տրամաբանությունը։

Հրաժեշտ Այբբենարանին

Ապրիլի 17, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Ապրիլի 15-16-ը Կապանի N13 հիմնական դպրոցում տեղի ունեց միջոցառում՝ նվիրված Հայոց գրերին ու նրա հանճարեղ Արարչին՝ Մեսրոպ Մաշտոցին /Iա և I.բ. Դասվարներ՝ Աստղիկ Դանիելյան, Ռոզա Թևանյան/։
Մեսրոպ Մաշտոցն ամենուր է. մեր մանուկների շուրթերին, մեր սրտերում և, իհարկե, Օշականի Սուրբ դամբարանում, որի առաջ սերունդներ են խոնարհվել և խոնարհվելու են՝ որպես…

Գեղարվեստական-գեղագիտական անկյուն՝ նվիրված մեծանուն հայերին

Ապրիլի 17, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Ստեղծագործական շունչը հորձանք է ապրում «Աբովյանի Ն. Վանյանի անվան N5 հիմնական դպրոց» ՊՈԱԿ-ում: 
Կերպարվեստ ուսումնական առարկայի ուսուցիչ Հ. Կոստյանը դպրոցում ստեղծել է գեղարվեստական-գեղագիտական անկյուն՝ նվիրված մեծանուն հայերին: Սովորողի  գեղագիտական դաստիարակությունը դպրոցի առաջնահերթ խնդիրներից է, առանց որի հնարավոր չէ պատկերացնել մարդու համակողմանի և ներդաշնակ զարգացումը: Նմանատիպ ստեղծագործական աշխատանքները գեղեցիկը տեսնելու, ձևավորելու գործընթացն…

Բաց դաս՝ քիմիայից

Ապրիլի 16, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Մասիս քաղաքի հ3 հիմնական դպրոցի VIIIա դասարանում (ուսուցիչ՝ Լ. Մուրադյան) անցկացվեց բաց դաս՝ քիմիա առարկայից։

Դասի թեման էր «Թթուների քիմիական հատկությունները»։ Նոր դասը աշակերտները պետք է յուրացնեին ինքնուրույն։ Առաջին խումբը՝ փորձագետները, գործնական փորձի միջոցով, երկրորդը՝ դասագրքի, երրորդը՝ պետք է օգտվեր համացանցից։ Նման դասերը աշակերտների մոտ զարգացնում է համարժեք վերլուծություն կատարելու…

Մաթեմատիկան և պոեզիան կամ  Մաթեմատիկան՝ գեղեցիկի լեզվով

Ապրիլի 16, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

«Մաթեմատիկան և պոեզիան կամ Մաթեմատիկան՝ գեղեցիկի լեզվով». դասղեկի ժամ Կապանի N13 հիմնական դպրոցի VIա դասարանում /Դասղեկ Ռիմա Մկրտչյան/:

Թվում է, թե մաթեմատիկան և պոեզիան հեռու են իրենց հետաքրքրություններով: Մաթեմատիկան ակնհայտորեն ավելի նախանձախնդիր է, քան մյուս գիտությունները,իր ճշգրտությամբ խթանելով խիստ կարգապահական մտածողություն: Այն թվում է խիստ ռացիոնալ, նույնիսկ չոր,զգացմունքներից զուրկ,այսինքն զուրկ այն…

Ծաղկազարդի միջոցառում Աբովյանի Ս. Հովհաննես եկեղեցու բակում

Ապրիլի 15, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Ապրիլի 14-ին, Հայ Առաքելական եկեղեցին նշում է Ծաղկազարդը, որը խորհրդանշում է Տեր Հիսուս Քրիստոսի հանդիսավոր և հաղթական մուտքը Երուսաղեմ: Ժողովուրդը Երուսաղեմում Հիսուս Քրիստոսին ընդունել է խանդավառությամբ՝ ձիթենու և արմավենու ճյուղերը, ինչպես նաև իրենց զգեստները փռելով ճանապարհի վրա:
Տոնի կապակցությամբ «Աբովյանի Ն.Վանյանի անվան N 5 հիմնական դպրոց» ՊՈԱԿ-ի մի խումբ…

Գեղագիտական անկյուն՝ նվիրված Թումանյանին և Կոմիտասին

Ապրիլի 15, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Աբովյանի Ն. Վանյանի անվան N5 հիմնական դպրոցում ստեղծագործական աշխույժ եռուզեռ է տիրում: Դպրոցում թևածում է կոմիտասյան և թումանյանական ոգին, որն իր մեջ համադրում է երկու լուսատուների բնաշխարհը և ներաշխարհը:
«Հայոց լեզու և գրականություն» ուսումնական առարկայի ուսուցիչ Ք. Հայրապետյանը և տաղանդավոր մի խումբ աշակերտներ՝ Լիա Աթաբեկյանի և Արուս Կարապետյանի գլխավորությամբ, դպրոցում ստեղծեցին…

Աբովյանի Ա. Վանոյանի անվ. թիվ 6 ավագ դպրոցի հերթական նվաճումը

Ապրիլի 15, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

ՀՀ ԵԿՄ  «Պատանի երկրապահ» ակումբի կողմից մայրության և գեղեցկության միամսյակին նվիրված միջոցառումների շրջանակում հրաձգությունից անցկացված առաջնությունում մեր դպրոցի աղջիկների թիմը  ունեցավ ողջունելի ձեռքբերում՝ արժանանալով  գավաթի և զբաղեցնելով հանրապետության մասշտաբով երրորդ տեղը:Մրցույթի նախապատրաստական աշխատանքները կազմակերպել էր  դպրոցի զինղեկ Է. Կարապետյանը:Պատվոգրերով պարգևատրվեցին 11-րդ և 12-րդ դասարանների սանուհիներ Նանա Վիրաբյանը, Իրինա Մինասյանը, Մեգենն…

  • Պատմականության սկզբունքը: Դարվինիզմ

    Թեմայի հեղինակ՝ Գայանե Ներկարարյան

    Դարվինիզմը դա սահմանափակ աշխարհի էվոլյուցիայի մատերիալիստական տեսությունն է, հիմնադրած Չ. Դարվինի հայացքների հիման վրա: Դարվինն ապացուցել է էվոլյուցիայի ռեալությունը և համոզիչ կերպով նկարագրել էվոլուցիոն պրոցեսի մեխանիզմը: Դարվինիզմի ստեղծմանը նախորդել է…

  • Հայաստանի թռչուններ

    Թեմայի հեղինակ՝ Գայանե Ներկարարյան

    Կենդանիների շարքում բնության չքնաղագույն ուզարմանահրաշ ստեղծագործություններ են թռչունները, որոնք օժտված են թռչելու առավելությամբ, փետրազգեստի սքանչելի գույներով, բարեկազմ մարմնով, երաժշտական բացառիկ ունակություններով և մարդկանց հետ շփվելու, նրա ողորմածությունը ակնկալելու և մարդու…

  • «ՖԻԶԻԿԱ» ԵՎ «ՏԵԽՆՈԼՈԳԻԱ» ԱՌԱՐԿԱՆԵՐԻ ՄԻՋԱՌԱՐԿԱՅԱԿԱՆ ԿԱՊԸ

    Թեմայի հեղինակ՝ Գրետա Եղիազարյան

    «Տեխնոլոգիա» և «Ֆիզիկա» ուսումնական առարկաների միջառարկայական կապերի որոշ հարցեր, մասնավորապես՝ էլեկտրատեխնիկայի հիմունքների (որն ուսումնասիրվում է տեխնոլոգիայի 5-րդ և 6-րդ դասարանների դասընթացում) և ֆիզիկայի «Էլեկտրական երևույթներ» (որի առաջին աստիճանն ուսումնասիրվում է…

  • Ֆիզիկայի և մաթեմատիկայի միջառարկայական կապերի արտացոլումը

    Թեմայի հեղինակ՝ Գրետա Եղիազարյան

    Կետի կոորդինատները: Տեղափոխություն Թեև այս բաժինը ըստ ֆիզիկական գաղափարների խորության ամենաբարդը չէ, սակայն զգալի պահանջներ է ներկայացնում աշակերտների մաթեմատիկական գիտելիքների եւ զարքագման նկատմամբ:Հարկ է լինում հաշվի արնել նաեւ այն, որ…

  • ԱՐԺԵՔԱՅԻՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳԻ ՁԵՎԱՎՈՐՈՒՄԸ ՖԻԶԻԿԱՅԻ ԴԱՍԵՐԻՆ

    Թեմայի հեղինակ՝ Գրետա Եղիազարյան

    Սովորողին ներկայացվող նվազագույն պարտադիր պահանջներն ամրագրում են այն գիտելիքների, կարողությունների և հմտությունների մակարդակը , որը սովորողի մեջ ձևավորվում է առարկայի ուսուցման արդյունքում: Դրանք ներկայացվում են երեք մակարդակով՝ նվազագույն մակարդակ ,…

  • Միջառարկայական կապերի կիրառումը կենսաբանության դասավանդման գործում

    Թեմայի հեղինակ՝ Գայանե Ներկարարյան

    Աշխարհի զարգացման ներկա փուլում ցանկացած գիտական, տեխնիկական, տեխնոլոգիական և այլ բնույթի խնդիր հնարավոր չէ լուծել մեկ մասնագիտության շրջանակներում: Մարդկության առաջ կանգնած խնդիրները պահանջում են համակողմանի վերլուծություններ և տարբեր մասնագետների համատեղ…

  • ԿԼՈՐ ՍԵՂԱՆ-ՔՆՆԱՐԿՈՒՄ` <<Ջուրը և նրա պահպանությունը>>

    Թեմայի հեղինակ՝ Միրզոյան

    Կյանքը կերկարի, եթե նրանից հմտորեն օգտվենք: Սենեկա Այսօր անվիճելի է այն փաստը, որ ուսումնական ծրագիրը պետք է դիտարկվի որպես շարունակական, փոփոխական և զարգացող գործընթաց: Որպեսզի ուսումնական պլանը կարծրացած չլինի, այն…

  • Առողջ ապրելակերպը որպես անհատի դաստիարակության հիմք

    Թեմայի հեղինակ՝ Armushik

    Առողջ ապրելակերպի ձևակերպմանը խոչընդոտող սոցիալական շեղումները՝ սոցիալ-տնտեսական խնդիրները,ընտանիքի մթնոլորտը,սովորողների հոգեկան շեղումները և հիվանդությունները,ճգնաժամային ծանր վիժակը:Երեխաներին կարելի է մատչելի ձևով հաղորդել առողջության պահպանման մասին հիմնական գիտելիքներ,հմտություններ,սովորույթներ,ծանոթացնել կանխարգելիչ-դաստիարակչական ձևին:Սովորողի ճանաչողական ակտիվության արդյունք…

  • Առակ ուսուցչի մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ Արեւ

    Մի անգամ Ուսուցիչն աշակերտներին հարցնում է. – Ինչո՞ւ են մարդիկ վեճերի ժամանակ բարձրացնում ձայնը: – Երևի նրանք կորցնում են հանգստությունը,- ենթադրեց աշակերտներից մեկը: – Բայց ինչո՞ւ ձայն բարձրացնել, եթե 2-րդ…

  • Մարդու հենաշարժիչ համակարգը

    Թեմայի հեղինակ՝ Արմինե Հովհ․

    Հարգելի՛ գործընկերներ, այստեղ կտեղադրեմ դասի պլաններ, ուսումնական նյութեր,որոնք կարող եք օգտագործել դասագործընթացում: Առաջարկում եմ կիսվել կարծիքներով:

  • Սիրտանոթային համակարգի հիվանդությունները: Աշակերտների մասնագիտական կողմնորոշմանն ուղղված դասընթաց:

    Սիրտանոթային համակարգի հիվանդությունները աշակերտների մասնագիտական կողմնորոշմանն ուղղված բաց դաս-միջոցառում է, որը պետք է  անցկացվի 10-12-րդ դասարանների աշակերտների ներգրավվածությամբ: Դասընթացում սովորողներին կներկայացվի  դասի պլանը, բաց դասի թեմատիկան ամբողջությամբ և ամբողջ սիրտանոթային համակարգի կառուցվածքով, տարածված սիրտանոթային հիվանդություններով, դրանց ախտանիշներով ու կանխարգելմամբ: Կից ներկայացվում են նաև սահիկներ, թեստեր,որոնք հնարավորություն են տալիս որոշել ներկաների սիրտանոթային համակարգի աշխատանքի մոտավոր պատկերները:

  • Ծանր ֆիգուրներով մատի ուսուցման մեթոդիկան

    Առաջադրանքների  լուծումն արդյունավետ է կազմակերպել միասնական խնդրի լուծման եղանակով։Տրված դիրքում առաջադրանքի վերլուծության համար կարելի է կիրառել քայլի հերթի փոխման մեթոդը։Եթե քայլը լինի  սևերինը, ապանրանք ունեն երկու հնարավորություն։1.Ա h6-h7 կամԱh6-h5: Երկու դեպքում էլ սպիտակների թագուհին մատ կարող է անել g7 կամ g5  դաշտերից։Սակայն թագուհին a6 դաշտից gուղղաձիգմեկ քայլով գնալ չի կարող։Հնարավոր է այդ երկու դիրքերից սպիտակների համար նպաստավորը սևերի արքայի h5 դաշտում գտնվելն է, քանի որ սպիտակների թագուհին h3 դաշտից կարող է մատ անել։Հետևաբար  սպիտակների թագուհին պետք է կանխի սևերի արքայի նահանջը h7 դաշտ, իսկ a6,h7 ,h3 դաշտերի հատման կետը  d3 դաշտն է։Հետևաբար առաջադրանքի լուծումը 1.Թa6-d3 քայլն է։

  • Ինտերակտիվ վարժանքների ստեղծումը LearningApps.org միջավայրում

     Այս դասընթացը կհետաքրքրի այն ուսուցիչներին, որոնք ցանկանում են ավելի հետաքրքիր և աշխույժ դարձնել իրենց դասերը:LearningApps— ը՝ լիովին անվճար առցանց ծառայություն է, որը թույլ է տալիս ստեղծել գիտելիքների փորձարկման համար մի շարք ինտերակտիվ վարժանքներ:Առավելությունները. Ծառայությունը ունի 25 տարբեր դիզայն և գործիքներ, հեշտ է սովորել,  որպես կաղապար կարող եք օգտագործել այլ հեղինակների վարժությունները :

  • Մեր առողջությունը

    Առողջությունը մարդու ամենամեծ հարստությունն է: Մարդու օրգանիզմը կազմված է օրգաններից, որոնք աշխատում են համաձայնեցված: Ընդհանուր աշխատանք կատարող օրգաններիը կազմում են օրգանների համակարգեր: Մեր օրգանիզմի աշխատանքը ղեկավարում է գլխուղեղը:

  • Արցախյան Հարց՝ 1921թ-ից մինչ մեր օրեր

  • Թվաբանական և երկրաչափական պրոգրեսիաներ

    Թվային հաջորդականություններ թեման բաղկացած է 4 ենթաթեմաներից՝1. Թվային հաջորդականության գաղափարը և հատկությունները2. Թվաբանական պրոգրեսիա3. Երկրաչափական պրոգրեսիա4. Ֆիբոնաչիի հաջորդականությունը (Ոսկե հատումի մասին)Առաջին ենթաթեմայում տրվում է թվային հաջորդականության սահմանումը,տրման ձևերը,հատկությունները՝աճող (խիստ աճող), նվազող (խիստ նվազող), չաճող, չնվազող: Նաև տրվում է սահմանափակ հաջորդականության գաղափարը, վերևից և ներքևից սահմանափակությունը:

  • Նորավեպի մեծ իշխանը

    Դասընթացի ժամանակ կփորձեմ բացահայտել Զոհրապի կյանքի հայտնի  ու  անհայտ  էջերը, նրա  ստեղծագործությունների  վերլուծությանը կանդրադառնամ:

  • Նորավեպի մեծ իշխանը

    Դասընթացի ժամանակ կփորձեմ բացահայտել Զոհրապի կյանքի հայտնի  ու  անհայտ  էջերը, նրա  ստեղծագործությունների  վերլուծությանը կանդրադառնամ:

  • Նորավեպի մեծ իշխան

  • Հիշողություն

    Դասընթացում  անդրադարձ է կատարվելու իմացական գործընթացներից հիշողությանը, նրա տեսակներին, գործառույթներին,խարգարումներին, առանձնահատկություններին և դրանց հետ տարվող զարգացնող աշխատանքներին:Իմացական կամ ճանաչողության գործընթացները հոգեկանի դինամիկ գոյացություններ են, որոնք բնութագրվում են մեծ շարժունակությամբ, ինտենսիվությամբ և անկայունությամբ։Ճանաչողական կամ իմացական ոլորտը ներառում է զգայություն, ըմբռնում, մտապատկեր, հիշողություն,ուշադրություն, երևակայություն, մտածողություն, խոսք: Սրանց շնորհիվ մարդ տեղեկություն է ստանում իր և շրջապատող աշխարհի մասին։