Խոսենք գեղեցիկ ու թանկ բաներից,
Ծաղկից, պարտեզից, երեխաներից...
Եվ լինել անհոգ և անդարդ լինել,
Պարզապես սիրող- ապրող մարդ լինել:
Պարույր Սևակ՝ Եռամեծություն՝ մեծ բանաստեղծ, գիտնական, թարգմանիչ:
Այսօր դպրոցում օդը պարուրված էր Սևակի պոեզիայով:
Գրադարանավարուհի Գայանե Հարությունյանի և հայոց լեզվի ու գրականության ուսուցչուհի Նարե Սարգսյանի նախաձեռնությամբ կազմակերպվեց գրական…
Առաջին ձյան բերած ուրախությունը Տավրուսի միջնակարգ դպրոցի համակազմի համար եղավ շարունակական...
Այո, առջևում Նոր տարին է և սպասված հեքիաթները։
Ահա և առաջին <<Հեքիաթին հյուրը >> եղավ շվեյցարահայ գործարար Վարդան Սիրմակեսի կողմից հիմնադրված ԱՐՄՍՎԻՍԲԱՆԿԸ` հետաքրքիր ու սիրելի նվերներով։
Հեռավոր գյուղի աշակերտների ուրախությանը սահման չունի...։
Դպրոցի տնօրեն Վիլյամ Թորոսյանն ի դեմս բարեգործության…
35 տարի առաջ՝ ժամը 11:41-ին, Հայաստանը ցնցվեց ավերիչ երկրաշարժից.․․․
Երկրաշարժից անցել է 35 տարի...
Փաստ է, բնության արհավիրքն անզոր էր կյանքի ընթացքը կասեցնելու:
Օրվա հետ կապված Մասիսի հ․ 3 հիմնական դպրոցի ՆԶՊ-ի ուսուցիչ՝ Օ.Ղարիբյանը, ուսումնական գծով տնօրենի տեղակալ Հ.Ապրիկյանը, ՄԿԱ-ի գծով տնօրենի տեղակալ Ս.Բաղդասարյանը անցկացրեցին «Սպիտակի երկրաշարժի զոհերի հիշատակի 35-րդ տարելիցին նվիրված և…
Մասիս քաղաքի հ․3 հիմնական դպրոցի 7-րդ«ա» դասարանում անցկացվեց բաց դաս՝ երաժշտություն առարկայից (ուսուցչուհի՝ Զ.Նիկողոսյան):
«Աշուղական կարգեր», «Տաղաչափություն և տեխնիկա» թեմաների շուրջ քննարկումը սովորողներին հնարավորություն տվեց տեղափոխվել 18-19 րդ դարեր, ունկնդրել և մեկնաբանել Սայաթ-Նովայի, Ջիվանու ստեղծությունները, նմանեցնել աշուղների և տրուբադուրների արվեստը, տարբերել ժողովրդական երգը գուսանական և աշուղական երգերից:
Հարուստ բովանդակությամբ և…
Մասիս քաղաքի հ․3 հիմնական դպրոցի կերպարվեստի ուսուցիչ Գ.Մուրադյանի նախաձեռնությամբ 3-րդ և 6-րդ դասարանների սովորողները բացօթյա կերպարվեստի դասեր իրականացրեցին դպրոցի բակում։ Մոտ գտնվելով բնությանը վայելեցին աշնանային տրամադրություն։ Բոլոր այն նկարները, որոնք նկարված են արվեստանոցում, երբեք այնքան լավը չեն լինի, որքան դրսում կատարված նկարները։ Երեխան իր կարողությունները զարգացնելու համար պետք է խիստ…
Հերթական նախագծային աշխատանքը ներկայացրեց անգլերենի ուսուցչուհի Լ. Դանիելյանը ( VII գ դասարան):
Թեման էր «Եղվարդի հուշակոթողները»: Տեսասահիկի միջոցով երեխաները ամփոփեցին իրենց կատարած ամբողջ աշխատանքը, որ տևել էր շուրջ յոթ շաբաթ:
Ուսուցչուհու հետ աշակերտները այցելել էին Եղվարդի բոլոր հուշակոթողները, մաքրել շրջակա տարածքները:
Տեղեկություններ էին հավաքել բոլոր կոթողների մասին: Հատուկ շնորհակալություն համայնքապետարանի…
«Ծաղկափոշու մեջ թաթախված գունավոր բզեզին մանուշակը ճոճք է թվում, աշխարհը՝ ծիրանագույն բուրաստան»:
Եղվարդի N 3 հիմնական դպրոցի VII գ և VII բ դասարանի աշակերտները (ուսուցիչ՝ Մ. Ավետիսյան) ներկայացրեցին նախագծային աշխատանք գրականություն առարկայից: Թեմա՝ Ակսել Բակունց «Ալպիական մանուշակ»:
Աշակերտները բովանդակալից տեղեկություններ էին հավաքագրել:
Պատմեցին Գորիս քաղաքի մասին հետաքրքիր փաստեր, նշեցին հայտնիներից,…
ՀՊՉ-ի արդյունավետ ներդրումը չափելի է միայն աշակերտի ցուցաբերած վերջնադյունքով և ուսուցչի ինքնակրթության կոմպետենցիայով, անշուշտ։
Վերապատրաստումից հետո, գործընկեր-մենթոր Մերի Մովսիսյանը իրականության արտացոլման նպատակով դասալսումներ կատարեց 2-րդ, 5-րդ և 7-րդ դասարաններում։
2-րդ «բ» դասարանում, մաթեմատիկայից ամփոփիչ դաս անցկացրեց Արևիկ Հայրապետյանը։ Կոմպետենտ դասվարը ցուցաբերեց համոզիչ վերջնարդյունքներ։
Տնօրենի տեղակալ Ալինա Մկրտչյանն, ով նաև մենթոր-վերապատրաստող…
ՀՀ մարդու իրավունքների պաշտպանության ազգային ռազմավարությունից բխող 2023-2025 թվականների գործողությունների ծրագրի 10.1 կետի իրականացման շրջանակում նոյեմբերի 10-16-ը ձևավորվել է երեխայի իրավունքների վերաբերյալ թեմատիկ պաստառների պատրաստման շարժում, որում ներգրավվել են թիրախային խմբերի հետ առնչվող սովորողներ։
Գործողությունների ընթացքում մասնակիցները հնարավորինս իրազեկվեցին իրենց իրավունքների ամբողջականությանը և սահմանադրորեն դրանց պաշտպանվածությանը։
Գործողությունների ծրագիրը կնպաստի երեխայի…
Մասիս քաղաքի հ․3 հիմնական դպրոցում կրկին տոնական տրամադրություն էր։ Անցկացվեց «Աշնանային շքահանդես» խորագիրը կրող միջոցառումը։
Սահյանական տրամադրությունը իր տեղը զիջել էր ոսկեհեր աշնանը։ Աշնանային ուրախ կերպարանքներով հանդես եկան 2Ա դասարանի աշակերտները (դասվար՝ Ն.Գաբրիելյան)։
Դպրոցի տնօրեն ՝ Էմմա Մուրադյանը ողջունեց փոքրիկ միջոցառման մասնակիցներին, ցանկանալով նրանց անհոգ մանկություն և աշնանային ջերմություն։
Մասիս…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
ՆՈՒ նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը: Ձևավորել վերլուծելու և գնահատելու հմտություններ: Ձևավորել հետազոտական աշխատանք կատարելու
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղծման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի: