21.11.2019թ. Առարկա` ռուսաց լեզու (ուսուցչուհի`Ա.Զաքարյան)
Թեման` «Պուշկինի կյանքն ու ստեղծագործության ընդհանուր բնութագիրը»
Դպրոցի X-1 դասարանի աշակերտուհի Մարիամ Նիկոյանը, փոքրիկ ուսուցչուհի դարձած, փորձում էր իրականացնել պատասխանատու մի աշխատանք, որը նրան վստահել էր ուսուցչուհին: Համադասարանցիները իրենց ակտիվ մասնակցությամբ օգնեցին ուսուցչուհի դարձած իրենց դասընկերուհուն:
Դրվատանքի արժանի էին բոլոր մասնակիցների աշխատանքները`
թե´ տեսաֆիլմի տեսքով, թե´…
Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցի պատմության ուսուցչուհի Ա.Ղազարյանը XI-3 դասարանի հետ կազմակերպել էր դաս-քննարկում` նվիրված Հրաչյա Ներսիսյանի ծննդյան 124-ամյակին:
Նախապես դիտել էին «Ինչու՞ է աղմկում գետը » ֆիլմը: Աշակերտները հանգամանորեն ներկայացրին մեծ դերասանի կյանքն ու գործունեությունը: Հարց ու պատասխանի մեթոդով կազմակերպվեց քննարկում, անցկացրին զուգահեռներ ֆիլմի հերոսի և անվանի դերասանի կերպարների միջև:…
12.11.2019թ. Երևանի 201 հիմնական դպրոցում հերթական բաց դասը 3-րդ դասարանում էր՝ մաթեմատիկայի ժամին։ Թեման կլոր տասնյակների բազմապատկումն էր միանիշ թվերով։ Ուսուցչուհին աշակերտների համար ստեղծել էր կախարդական մաթեմատիկական աշխարհ, որտեղ ամեն ինչ առնչվում էր մաթեմատիկային՝ թվեր, երկրաչափական պատկերներ, գործողություններ։ Բաց դասի 《հերոսը》 մեղուն էր։ Աշակերտների կողմից հնչեցվող ամեն ճիշտ պատասխանի արդյունքը…
Նոյեմբերի 20-ին Երևանի թիվ 198 ավագ դպրոցում տեղի է ունեցել «Բազմակարծիք կրթական համակարգի ձևավորում» ծրագրի 2-րդ փուլը եզրափակող հանդիսավոր արարողությունը, որի ընթացքում ազդարարվել է «Մասնակցային դպրոց» նախագծի փորձաշրջանի սկիզբը` համապատասխան ցուցանակի բացմամբ:
Միջոցառման ընթացքում հանձնվել են նաև կոմպետենցիոն ուսուցման 2-րդ փուլի վերապատրաստումն ավարտող տնօրենների և ուսուցիչների վկայագրերը:
Նոյեմբերի 23-ին «Մասնակցային…
Նոյեմբերի 12-ին Մասիս քաղաքի հ3 հիմնական դպրոցի 8ա դասարանը ՆԶՊ-ի ուսուցիչ Օ.Ղարիբյանի, ՄԿԱ գծով տնօրենի տեղակալ Ս.Բաղդասարյանի և դասղեկ Ա. Չալաբյանի հետ այցելեցին Վ. Սարգսյանի տուն-թանգարան:
Դաս-էքսկուրսիայի նպատակն էր` ռազմահայրենասիրական դաստիարակության շրջանակներում աշակերտներին ծանոթացնել հայրենիքի սահմանների պաշտպանության և Արցախյան պատերազմում մեծ դերակատարություն ունեցած հերոսների կյանքին ու գործունեությանը: Մինչ թանգարանում շրջելը`…
Մասիս քաղաքի հ3 հիմնական դպրոցում սույն թվականի նոյեմբերի 5-ին 9ա դասարանում «Հալոգենների քիմիական հատկությունները» թեմայի ուսումնասիրման, ինչպես նաև գործնականում դրանք ցուցադրելու համար իրականացվեց գործնական աշխատանք աշակերտների մասնակցությամբ և Լ. Մուրադյանի գլխավորությամբ: Փորձի ժամանակ ներկայացվեց AL-ի և J2-ի փոխազդեցությունը տաքացման պայմաններում: Մանուշակագույն ծուխը նույնքան վառ ու տպավորված կմնա աշակերտների հիշողության մեջ։
Սուրենավանի միջնակարգ դպրոցում մեծ շուքով նշվեց «Բերքի տոնը»: Բոլոր դասարանների աշակերտները, ուսուցիչներն ու ծնողներն առանձնակի ոգևորությամբ էին պատրաստվել տոնին:Դպրոցի բակը լիքն էր մրգառատ սեղաններով, անուշաբույր թխվածքաբլիթներով ու մանուկների քաղցր աղմուկ-աղաղակով: Յուրաքանչյուր դասարան ջանացել էր հանդես գալ ինքնատիպ համարներով՝ է՛լ երգ, է՛լ պար, խինդ ու ծիծաղ, հայկական դհոլի բարձր ձայն ու…
Նոյեմբերի 18-ին Կապանի N13 հիմնական դպրոցում պաշտոնապես բացվեց «Արմաթ» ինժեներական լաբորատորիան /Խմբավար Տիգրան Ավանեսյան/, որի տեղադրումն ու կահավորումը սկսվել էր մոտ երկու ամիս առաջ․ դրանց հիմնումը կյանքի է կոչվել «Իմ քայլը հանուն Սյունիքի մարզի» բիզնես համաժողովի ընթացքում «Առաջատար տեխնոլոգիաների ձեռնարկությունների միության» (գործադիր տնօրեն` Կարեն Վարդանյան) եւ «Դավիթ Բեկ» (նախագահ` Գագիկ…
Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցում անցկացվեց սպորտլանդիա` նվիրված աշխարհահռչակ հայազգի շախմատիստ Տիգրան Պետրոսյանի 90-ամյա հոբելյանին: Սպորտլանդիային մասնակցում էին դպրոցի X4 և X5 դասարանների աշակերտները: Նախքան մրցույթն սկսելը կազմակերպիչ Ա.Չիլինգարյանը հակիրճ ներկայացրեց շախմատի աշխարհի չեմպիոնի անցած ճանապարհը:
Լարված պայքարի արդյունքում հաղթող ճանաչվեց X 5 դասարանի թիմը (ուսուցիչ`Մ.Հունանյան):
Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցում անցկացվեց հետաքրքիր և ուսանելի դաս-վիկտորինա անգլերենից։
Մասնակցում էին XI-3 և XI-4 դասարանների աշակերտները: Թեստային աշխատանքի միջոցով ստուգվեցին աշակերտների քերականական գիտելիքները և բանավոր խոսքի զարգացումը:
Դաս-վիկտորինայի կազմակերպիչներն էին անգլերենի ուսուցչուհիներ Ռ.Ղազանչյանը և Մ.Դանիելյանը:
Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղխման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են:Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ