Գյումրի...
Հայաստանի մշակութային մայրաքաղաքը և ամենագեղեցիկ ու կոլորիտային քաղաքներից մեկը։ Նոր տպավորությունների, ճանապարհորդությունների ու ճանաչողության մղումներով յուրօրինակ ու հետաքրքիր ուղևորություն էր կազմակերպել Մասիս քաղաքի հ3 հիմնական դպրոցի պատմության ուսուցչուհի Հ. Ղազարյանը դեպի Գյումրի գնացքով։ Էքսկուրսիայի նպատակն էր զարգացնել սովորողների աշխարհաճանաչումը, աշխարհընկալումը, ծանոթացնել Գյումրի քաղաքին, նրա ճարտարապետությանը, մշակույթին, նրա կոլորիտին,կենցաղին, ավանդույթներին...…
21.11.2019թ. Առարկա` ռուսաց լեզու (ուսուցչուհի`Ա.Զաքարյան)
Թեման` «Պուշկինի կյանքն ու ստեղծագործության ընդհանուր բնութագիրը»
Դպրոցի X-1 դասարանի աշակերտուհի Մարիամ Նիկոյանը, փոքրիկ ուսուցչուհի դարձած, փորձում էր իրականացնել պատասխանատու մի աշխատանք, որը նրան վստահել էր ուսուցչուհին: Համադասարանցիները իրենց ակտիվ մասնակցությամբ օգնեցին ուսուցչուհի դարձած իրենց դասընկերուհուն:
Դրվատանքի արժանի էին բոլոր մասնակիցների աշխատանքները`
թե´ տեսաֆիլմի տեսքով, թե´…
Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցի պատմության ուսուցչուհի Ա.Ղազարյանը XI-3 դասարանի հետ կազմակերպել էր դաս-քննարկում` նվիրված Հրաչյա Ներսիսյանի ծննդյան 124-ամյակին:
Նախապես դիտել էին «Ինչու՞ է աղմկում գետը » ֆիլմը: Աշակերտները հանգամանորեն ներկայացրին մեծ դերասանի կյանքն ու գործունեությունը: Հարց ու պատասխանի մեթոդով կազմակերպվեց քննարկում, անցկացրին զուգահեռներ ֆիլմի հերոսի և անվանի դերասանի կերպարների միջև:…
12.11.2019թ. Երևանի 201 հիմնական դպրոցում հերթական բաց դասը 3-րդ դասարանում էր՝ մաթեմատիկայի ժամին։ Թեման կլոր տասնյակների բազմապատկումն էր միանիշ թվերով։ Ուսուցչուհին աշակերտների համար ստեղծել էր կախարդական մաթեմատիկական աշխարհ, որտեղ ամեն ինչ առնչվում էր մաթեմատիկային՝ թվեր, երկրաչափական պատկերներ, գործողություններ։ Բաց դասի 《հերոսը》 մեղուն էր։ Աշակերտների կողմից հնչեցվող ամեն ճիշտ պատասխանի արդյունքը…
Նոյեմբերի 20-ին Երևանի թիվ 198 ավագ դպրոցում տեղի է ունեցել «Բազմակարծիք կրթական համակարգի ձևավորում» ծրագրի 2-րդ փուլը եզրափակող հանդիսավոր արարողությունը, որի ընթացքում ազդարարվել է «Մասնակցային դպրոց» նախագծի փորձաշրջանի սկիզբը` համապատասխան ցուցանակի բացմամբ:
Միջոցառման ընթացքում հանձնվել են նաև կոմպետենցիոն ուսուցման 2-րդ փուլի վերապատրաստումն ավարտող տնօրենների և ուսուցիչների վկայագրերը:
Նոյեմբերի 23-ին «Մասնակցային…
Նոյեմբերի 12-ին Մասիս քաղաքի հ3 հիմնական դպրոցի 8ա դասարանը ՆԶՊ-ի ուսուցիչ Օ.Ղարիբյանի, ՄԿԱ գծով տնօրենի տեղակալ Ս.Բաղդասարյանի և դասղեկ Ա. Չալաբյանի հետ այցելեցին Վ. Սարգսյանի տուն-թանգարան:
Դաս-էքսկուրսիայի նպատակն էր` ռազմահայրենասիրական դաստիարակության շրջանակներում աշակերտներին ծանոթացնել հայրենիքի սահմանների պաշտպանության և Արցախյան պատերազմում մեծ դերակատարություն ունեցած հերոսների կյանքին ու գործունեությանը: Մինչ թանգարանում շրջելը`…
Մասիս քաղաքի հ3 հիմնական դպրոցում սույն թվականի նոյեմբերի 5-ին 9ա դասարանում «Հալոգենների քիմիական հատկությունները» թեմայի ուսումնասիրման, ինչպես նաև գործնականում դրանք ցուցադրելու համար իրականացվեց գործնական աշխատանք աշակերտների մասնակցությամբ և Լ. Մուրադյանի գլխավորությամբ: Փորձի ժամանակ ներկայացվեց AL-ի և J2-ի փոխազդեցությունը տաքացման պայմաններում: Մանուշակագույն ծուխը նույնքան վառ ու տպավորված կմնա աշակերտների հիշողության մեջ։
Սուրենավանի միջնակարգ դպրոցում մեծ շուքով նշվեց «Բերքի տոնը»: Բոլոր դասարանների աշակերտները, ուսուցիչներն ու ծնողներն առանձնակի ոգևորությամբ էին պատրաստվել տոնին:Դպրոցի բակը լիքն էր մրգառատ սեղաններով, անուշաբույր թխվածքաբլիթներով ու մանուկների քաղցր աղմուկ-աղաղակով: Յուրաքանչյուր դասարան ջանացել էր հանդես գալ ինքնատիպ համարներով՝ է՛լ երգ, է՛լ պար, խինդ ու ծիծաղ, հայկական դհոլի բարձր ձայն ու…
Նոյեմբերի 18-ին Կապանի N13 հիմնական դպրոցում պաշտոնապես բացվեց «Արմաթ» ինժեներական լաբորատորիան /Խմբավար Տիգրան Ավանեսյան/, որի տեղադրումն ու կահավորումը սկսվել էր մոտ երկու ամիս առաջ․ դրանց հիմնումը կյանքի է կոչվել «Իմ քայլը հանուն Սյունիքի մարզի» բիզնես համաժողովի ընթացքում «Առաջատար տեխնոլոգիաների ձեռնարկությունների միության» (գործադիր տնօրեն` Կարեն Վարդանյան) եւ «Դավիթ Բեկ» (նախագահ` Գագիկ…
Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցում անցկացվեց սպորտլանդիա` նվիրված աշխարհահռչակ հայազգի շախմատիստ Տիգրան Պետրոսյանի 90-ամյա հոբելյանին: Սպորտլանդիային մասնակցում էին դպրոցի X4 և X5 դասարանների աշակերտները: Նախքան մրցույթն սկսելը կազմակերպիչ Ա.Չիլինգարյանը հակիրճ ներկայացրեց շախմատի աշխարհի չեմպիոնի անցած ճանապարհը:
Լարված պայքարի արդյունքում հաղթող ճանաչվեց X 5 դասարանի թիմը (ուսուցիչ`Մ.Հունանյան):
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
ՆՈՒ նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը: Ձևավորել վերլուծելու և գնահատելու հմտություններ: Ձևավորել հետազոտական աշխատանք կատարելու
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղծման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի: