Միջոցառում, որը դարձավ սկիզբ. մեծանուն գրող Մ.Գալշոյանի թոռնիկը՝ փոքրիկ Մուշեղը, ով պատվավոր հյուրերից էր, իր երգով ազդարարեց այդ սկիզբը:
Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցի տնօրեն Հ.Դավթյանն այս ծրագրի կատարման աշխատանքները համակարգելիս համատեղեց երկու կարևոր պահանջ՝ կազմակերպել ասմունքի մրցույթ՝ նվիրված պոեզիայի միջազգային օրվան` հեղինակ ընտրելով Վահան Թեքեյանին:
Հայտարարություններ ուղարկվեցին հարևան դպրոցներ. յուրաքանչյուր դպրոցում անցկացվեց մրցույթի առաջին փուլը, իսկ եզրափակիչը` մեր դպրոցում:
Ժյուրիի կազմում էին Վ.Թեքեյանի կենտրոնի ծրագրերի բաժնի պատասխանատու Սեդա խաչատրյանը, Արաբկիր համայնքի կրթության բաժնի աշխատակից տիկին Գայանե Աղասյանը և Երևանի հ.56 հիմնական դպրոցի ուսուցչուհի տիկին Ազատյանը:
Նրանց որոշմամբ առաջին տեղը գրավեց և պատվոգրի, հուշանվերի արժանացավԵրևանի հ.51 դպրոցի VIII դասարանի աշակերտուհի Գայանե Մանուկյանը, 2-րդ տեղը զբաղեցրեց Երևանի հ.48 ավագ դպրոցի XII դասարանի աշակերտ Արման Բաբայանը և 3-րդ տեղը` Երևանի հ.54 ավագ դպրոցի IX դասարանի աշակերտուհի Նունե Ալեքսանյանը:
Մրցույթի մյուս մասնակիցները ստացան շնորհակալագրեր և ջերմ ու սրտաբուխ մաղթանքներ: Սակայն այս ամենն ամբողջը չէ. ուսուցչուհի Լուսինե Եղոյանի և կազմակերպիչ Աիդա Չիլինգարյանի ջանքերով մատուցվեց հոգեթով պոեզիայի ժամը`«Ծանոթ և անծանոթ սփյուռքահայ գրողներ» վերնագրով:
Դպրոցի փոխտնօրեն Անահիտ Գևորգյանը համացանցային որոնումների արդյունքում գտել էր պոլսահայ գրող Ռոպէր Հատտէճեանին և ջերմ նամակով ողջունել նրան։ Պարոն Հատտէճեանը պատասխան ուղղերձ ուղարկեց գալշոյանականներին և դպրոցի ուսուցիչներին, որը ընթերցվեց հենց միջոցառման ընթացքում և այն դարձրեց ավելի շոշափելի՝ կարմիր թել դառնալով անցյալի և ներկայի միջև։
Ամենաուշագրավն ու ուրախալին այն է, որ մեր դպրոցն այսուհետ ունի իր հիմնը, որի առաջին կատարումը եղավ այսօր և խանդավառեց դահլիճում նստած յուրաքանչյուրին:
«Մեր մեծերը» ծրագրի ավարտին կրկին ուզում ենք հիշել հանճարեղ Պարույր Սևակի տողերը.
Ուշ–ուշ են գալիս, բայց ոչ ուշացած,
Ծնվում են նրանք ճիշտ ժամանակին:
Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոց
Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղխման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի ներմուծումը, բազմությունների հատումն ու միավորումը հատուկ պայմանանշաններով գրառելու…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ