Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի Երկրորդ «Ա» դասարանում (դասվար՝ Արևիկ Դավթյան) անցկացվեց օրինակելի դաս ՝ «Մեր տունը» թեմայով:
Դասն սկսվեց «Մեր տունը» ներկայացնող նկարներով, բնութագրվեց՝ ի՞նչ է ընտանիքը, ովքե՞ր են ապրում այդ ընդհանուր տանիքի տակ:
Դասարանը բաժանված էր խմբերի. «Պապիկ», «Տատիկ», «Հայրիկ», «Մայրիկ», «Քույրիկ», «Եղբայր», իսկ ընդհանուր դասարանը «Հայրենիք»:
Աշակերտներն իրենց գեղեցիկ ասմունքով և թեմատիկ խմբի դաս-պատմություններով ամբողջացրին ընտանիք-հայրենիք եզրույթների փոխկապակցվածությունը և ընտանիք-հայրենիք ամրությունը: Առանձնակի ջերմությամբ ներկայացվեց մեծ տանը՝ հայրենիքին նվիրված դասերը՝ «Ծիծեռնակն ու ծիտիկը», «Երկու ծաղիկ», «Քամին ու մանուշակը»:
Ուսուցչուհին, ամբողջացնելով թեմատիկ խմբի դասերը, հանձնարարեց խմբերից յուրաքանչյուրին գրել հնգական բառ, որոնք կարևոր են ընտանիքում: Աշակերտները եկան այն եզրակացության, որ ամուր ընտանիք ունենալու համար հարկավոր է սեր, համերաշխություն, երջանկություն, փոխադարձ օգնություն, խաղաղություն, անշահախնդիր վերաբերմունք միմյանց նկատմամբ: Նշված բառերը գրվեցին գրատախտակին նկարված գեղեցիկ տնակի մեջ: Տնակում նկարված էր հպարտ զինվոր, որը խորհրդանշում էր մեր հայրենիքի ընտանիքների անդորրը պահպանողն ու պաշտպանը:
Ուսուցչուհին հավելեց, որ մեր երկիրը փոքրիկ, բայց հրաշք երկիր է և ունի բազմադարյան պատմություն:
Թո՛ղ հավերժ լինեն մայր Հայաստանը, մեր ծննդավայրը, մեր օջախները:
Դասի ընթացքում ուսուցչուհին կազմակերպեց բանավեճ, աշակերտները բեմականացրին «Ծիծեռնակն ու ծիտիկը», աշխատանք տարվեց զարգացնելու նրանց գրավոր ու բանավոր խոսքը, ազատ մտքեր արտահայտեցին, միասին քննարկեցին և միմյանց կարծիքն ու խոսքը հարգեցին, միաժամանակ ուշադրություն դարձվեց բարելավելու ընթերցանության որակը, հաճույքով ընթերցեցին՝ հասկանալով ընթերցանության օգտակարությունը:
Ուսանելի դասը երկար կմնա աշակերտների հիշողության մեջ:
Ուսուցչուհու նվիրումով աշխատանքը և վարած դասը բարձր գնահատեց տնօրեն տիկին Մուրադյանը և նշեց, որ Արևիկ Դավթյանն այն դասվարն է, որ ունի դասավանդման հարուստ փորձ, նորովի դասավանդելու մեթոդական հզոր զինանոց, որով աշակերտների համար սովորելը դարձնում է հետաքրքիր ու զվարճալի:
Տարրական կրթության մ/մ նախագահ Հ. Առաքելյան
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հարգելի գործընկերներ, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 08-Լ հրամանով հաստատվել է «Նախագծային ուսուցման հայեցակարգը և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլը»: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը և հավելվածը նախարարության պաշտոնական կայքում…
Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF
Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…
Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ