ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Գիտա-մեթոդական օգտակար սեմինար

Նոյեմբերի 16, 2022
Դպրոցական անցուդարձ

2022թ. հոկտեմբերի 27-29-ը Ծաղկաձորի Գրողների տանը անցկացվեց «Ռուսաց լեզու» առարկայի ուսուցիչների գիտա-մեթոդական սեմինար:

Խորհրդանշական էր անցկացման վայրը, քանի որ այստեղ եղել են մեծ դասականներ Ե. Չարենցն ու Վ.Գրոսմանը, Վ. Սարոյանն ու Չ. Այթմատովը, Հ. Մաթևոսյանն ու Պ. Կոելյոն, Ա. Բիտովն ու Ս. Կապուտիկյանը…

Սեմինարին մասնակցում էր շուրջ 155 ուսուցիչ Հայաստանի բոլոր մարզերից, Արցախից ու Վրաստանից:

Սեմինարին մասնակցելու բախտ վիճակվեց նաև ինձ:

Գիտա-մեթոդական հանդիպումն անցկացնում էին Ա.Տիմակովան (ք. Պենզայի պետական համալսարանի դոցենտ, ԲԳԹ), Լ. Զաբրոդինան (ԲԳԹ, Մոսկվայի N:625 դպրոցի բարձրակարգ ուսուցիչ), Ա. Ժուկովան (ԲԳԹ, մանկավարժների համառուսաստանյան մրցույթի հաղթող ք. Սանկտ-Պետերբուրգ), Տ. Դոլգանովան (բարձր դասի ուսուցիչ, ռ. լեզվի և գրականության ուսուցիչ ք. Պենզայի N:6 գիմնազիա), Ս. Կոզինեցը (ԲԳԹ, հումանիտար կրթության պրոֆեսոր ք. Սարատով), Դ. Ն. Ժատկինը (ԲԳԹ, պրոֆեսոր, կրթության և զարգացման միջազգային ինստիտուտի տնօրեն):

Սեմինարի նպատակներն էին՝ դասավանդման ժամանակակից մեթոդների, հնարների կիրառում, վարպետաց դասերի անցկացում, փորձի փոխանակում:

Միջազգային կրթության և զարգացման կենտրոնի ղեկավար ԲԳԹ, պրոֆեսոր Դ. Ն. Ժատկինը նշեց, որ սեմինարը միավորեց տարբեր սերունդների ուսուցիչների, քանի որ ռուսաց լեզուն միավորել և միավորում է տարբեր ազգերի:

Ազդեցիկ էր նաև Ա. Պուշկինի անվան մրցանակի դափնեկիր ռուսաց լեզվի ուսուցչուհի Գ. Գևորգյանի խոսքը:

Օգտակար սեմինարը երկար կմնա մեր հիշողություններում:

Սեմինարի ավարտին Դ. Ն. Ժատկինը բոլոր մասնակիցներին հանդիսավոր հանձնեց հավաստագրեր:

«Ռուսաց լեզու» առարկայի ուսուցչուհի Ն. Ենգիբարյան

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…

  • Նախագծային ուսուցում. Հայեցակարգ և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի գործընկերներ, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 08-Լ հրամանով հաստատվել է «Նախագծային ուսուցման հայեցակարգը և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլը»: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը և հավելվածը նախարարության պաշտոնական կայքում…

  • Ուսուցման արդի մեթոդները 2

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF

  • Ուսուցման արդի մեթոդները

    Թեմայի հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan

    Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…

  • Նախագծային ուսուցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մարիետա

    Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…