«Ես ավելի շատ վախենում եմ Մխիթարյանների տպագրական գործիքներից, քան` հայ ֆիդայինների զենքերից»:
Սուլթան Աբդուլ Համիդ
ՀՀ սփյուռքի նախարարությունը Հայաստան-Սփյուռք գործակցության պետական քաղաքականության շրջանակներում իրականացնում է «Մեր մեծերը» ծրագիրը, որի նպատակը նոր ձևավորվող սերնդի մեջ հայրենասիրության արմատավորելն ու հայապահպանության նպաստելն է:2017 թվականի «Մեր մեծերը» ծրագրում ընդգրկվել է նաև Վենետիկի Մխիթարյան Միաբանությունը (300-ամյակ):
2017 թվականի ապրիլի 28-ին ՀՀ Կոտայքի մարզի Հրազդանի Ասքանազ Մռավյանի անվան N4 հիմնական դպրոցի VIIԲ դասարանում պատմության, հասարակագիտության ուսուցչուհի Թեհմինե Նաղդալյանի նախաձեռնությամբ անցկացվեց բաց տեսադաս,որին ներկա էին տնօրինությունը, ուսուցչներ, ծնողներ: Ցուցադրվեցին հետաքրքիր տեսաֆիլմեր, ներկայացվեց բեմականացում:
Մխիթար Սեբաստացին երբեք չի սահմանափակվել միայն հոգևոր, կրոնական խնդիրներով, ծավալել է իր նախադեպը չունեցող գործունեություն,որի արդյունքում Միաբանությունը վերածվել է գիտամշակութային հաստատության: Սկզբում մերժվել է օտարազգիների անդամակցությունը` միշտ վառ պահելով սերը հայ ազգի նկատմամաբ:Մխիթարյան Միաբանության գործունեությունն առավել ընդգրկուն է և բազմաբնույթ` Սուրբ Գրքի հրատարակումից մինչև շերամապահական ձեռնարկություններ. այսինքն` աստվածաբանությանն ու աշխարհիկ կյանքին, խնդիրներին տրվել են ակադեմիական նշանակություն, որի առջև անգամ խոնարհվել է մեծն Նապոլեոնը: Սուրբ Ղազար ոտք են դրել եվրոպական գրեթե բոլոր միապետերը և թագուհիները, արվեստի ու մշակույթի նշանավոր գործիչները:Այն հիացրել է Վագներին, Ռոսինիին, Ալեքսանդր Դյումային, Վիկտոր Հյուգոյին, իսկ Բայրոնը կղզու ձիթենիների տակ գրեց իր «Մանֆրեդը»:
Տպավորված էին բոլորը:
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան