ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նորություններ > Դպրոցական անցուդարձ

Վերջին զանգ

Մայիսի 29, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Արարատի մարզի Մասիս քաղաքի Վ.Բաբայանի անվան հ.2 հիմնական դպրոցը կազմակերպել էր հրաշալի և անակնկալներով լի «Վերջին զանգ»:

Դպրոցի տնօրեն Արևհատ Նազարյանը  պատվոգրեր հանձնեց իններորդցինեին` «Հայ ասպետ» հեռուստախաղում հաղթելու և Մասիսի տարածաշրջանային ՈՒՀԱ-ում /Ուրախների և հնարամիտների ակումբ/ լավագույնս ներկայանալու համար:

Դպրոցի տնօրինությունը շնորհավորում է իններորդցիներին, մաղթում հաջողություններ և նորանոր ձեռքբերումներ:

Մայր բնության հետքերով

Մայիսի 29, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

2017 թվականի մայիսի 27-ին Ֆանտանի միջնակարգ դպրոցի կենսաբանության ուսուցչուհի Մարիամ Թովմասյանը արշավ էր կազմակերպել յոթերորդ դասարանցիների հետ դեպի մայր բնություն։ Նպատակն էր աշակերտներին ծանոթացնել տեղանքի դեղաբույսերի և միջատների բազմազանությանը։ Արշավականներն ուղևորվեցին Գութանասար, ականատես եղան լեռան ստորոտի և մարգագետնային ֆլորային, հանդիպեցին բազմազան միջատների, տեսան նրանց զարգացման տարբեր փուլերը։ Լսեցին լորի,  խաղտտնիկի,…

Հրաժեշտ առաջին ուսուցչուհուն

Մայիսի 26, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Հպարտորեն կարող ենք ասել, որ հերթական հաջողված միջոցառումը կայացավ Վանաձորի Ղ. Ալիշանի անվան թիվ 27 հիմնական դպրոցում, հերթական գրագետ ու բանիմաց սերունդը հրաժեշտ տվեց կրտսեր դպրոցին և վստահ մտավ իր դպրոցական կյանքի հաջորդ շրջափուլ: 3 բ դասարանի աշակերտները ( դասվար Ա.Հարությունյան) և 4 ա դասարանի աշակերտները ( դասվար Մ.Պետրոսյան) կազմակերպել…

Որտեղից է սկսվում հայրենիքը

Մայիսի 26, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Մայիսին 24-ին  Կապանի հ.5 հիմնական դպրոցի 4-րդ «գ» դասարանը  տարրական դպրոցին հրաժեշտ տվեց «Հայի օրրան  երկիր Հայաստան» դաս-հանդեսով:

Աշակերտներին տառաճանաչ դարձրած Աննա Արզումանյանը ճակատագրի բերումով բնակվում է օվկյանոսից այն կողմ`Միացյալ Նահանգներում:Իսկ նրա գործն ավարտին հասցրած,սկսնակ դասվար Լիլիթ Մարտիրոսյանը պատվով հաղթահարեց առաջին  փորձությունը:

Հայրենիք և սեր.....անսահման սեր ամենայն հայկականի նկատմամբ.այս ամենով …

«Գիտության լույսը»

Մայիսի 25, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Վանաձորի թիվ 1 հիմնական դպրոցի I Բ դասարանի դասվար Անի Պողոսյանը աշակերտների հետ ուսումնական տարին ամփոփեց գեղեցիկ, հեքիաթային միջոցառմամբ, որը կրում էր «Գիտության լույսը» խորագիրը: Դահլիճը լի էր ծաղկանման փոքրիկներով: Հեքիաթի միջոցով դասվարը փոքրիկներին սովորեցրել է թվարկել և ընկալել հեքիաթի գեղարվեստական առանձնահատկությունները, պատմել, ճանաչել հեքիաթի դերն ու նշանակությունը: Սովորեցնում է…

Տառահանդեսներ՝ Ստեփանավանի հ.1 հիմնական դպրոցում

Մայիսի 25, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Մայրենի լեզվի տառ ու բանը, հայոց ոսկեղենիկ լեզուն, Մեծ Մաշտոցի սրբազան գործը փառաբանվեց օրերես Ստեփանավանի հ.1 հիմնական դպրոցում իրականացված երկու առաջին դասարանների տառահանդեսների ընթացքում՝ դասվարներ Ս.Հարությունյանի և Օ. Զաքարյանի գլխավորությամբ: Երկու դասարաններն էլ լրջորեն էին նախապատրաստվել և կարողացան ցուցադրել գեղեցիկ միջոցառումներ: Երեխաներն իրենց խոսքում կարևորեցին մայրենի լեզվի դերը, փառաբանեցին մեզ…

«Մի գավաթ անդորր»

Մայիսի 25, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Կապանի հ.13 հիմնական դպրոցի աշակերտական խորհուրդը, ծնողական խորհուրդը և ՎՎ Կապանի գրասենյակի աշխատակիցները կազմակերպեցին հանդիպում նվիրված ընտանիքի օրվան: «Մի գավաթ անդորր» միջոցառման շրջանակում քննարկվեցին ընտանիքին վերաբերող հարցեր: Անվանումն ընտրվել է այն հույսով, որ ունկնդրին և այցելուին կհաջողվի հերթական զրույցի ավարտին, այդ գավաթից մի կում առնել: Մի կում ՝ անդորրի ու…

Հրաժեշտ այբուբենին

Մայիսի 25, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Կապանի հ.13 հիմնական դպրոցի Iգ ռուսերենով ուսուցմամբ դասարանում տեղի ունեցավ դաս-միջոցառում՝ «Прощай, Букварь!».Աշակերտներն արտասանեցին բանաստեղծություններ, այբուբենի տառերին նվիրված քառյակներ: Հաճելի էր լսել փոքրիկների անկաշկանդ, գեղեցիկ ու կապակցված խոսքը, ասույթներն ու հանելուկները: Նրանց հանդեձանքը և երաժշտական համարները համահունչ էին գարնանային ուրախ տրամադրությանը: Միջոցառմանը ներկա ուսուցիչները, ծնողները ստացան մեծ բավականություն, իսկ ուսուցչուհին…

«Սթրեսի կառավարում և զայրույթի վերահսկում»

Մայիսի 25, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Կապանի հ.13 հիմնական դպրոցում մայիսի 22-ին կայացավ «Դաստիարակության դրական մոտեցումներ» ծրագրի շրջանակներում ծնողների հետ վերջին սեմինարը` «Սթրեսի կառավարում և զայրույթի վերահսկում» թեմայով:

Դասընթացի խնդիրներն էին օգնել ծնողներին հասկանալ`
1.ինչ է սթրեսը և ինչպես այն հաղթահարել
2.Ինչ է զայրույթը, նրա կանխարգելումը և վերահսկումը:

Դասընթացի սկզբում դասընթացավար Մ. Մովսիսյանը և…

Յոթնախորհուրդ դաս-հանդես

Մայիսի 25, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

  Մայիսի 22-ին Կապանի հ.5 հիմնական դպրոցի 4-րդ ա դասարանն ամփոփեց իր ձեռքբերումները տարրական դպրոցում: Որպես հիմնական դպրոցի եզրագծի ազդարարում` դպրոցի տնօրենին դիմավորեցին աղ ու հացով:

   Դասի մուտքն աշխարհաստեղծման յոթնախորհուրդն էր, որի վրա հենվեցին յոթնապատիկ հրաշալիքներ:   Դասվար Գ. Հարությունյանը տարրական դպրոցի գիտելիքների հենքով փորձեց բացահայտել աշակերտներին հասանելի ևս յոթ հրաշալիք.…

  • Conditional Sentences in English

    Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան