ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նորություններ > Դպրոցական անցուդարձ

Աշակերտական կոնֆերանս

Մայիսի 25, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Մայիսի 20-ին Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցի աշակերտներ Լուսինե Թունյանը, Մերի Մելիքյանը, Հմայակ Ոսկանյանը և Տիգրան Տարոնյանը քիմիայի ուսուցչուհի Նոնա Կոստանյանի նախաձեռնությամբ մասնակցեցին Ա.Երզնկյանի անվան հ.118 ավագ դպրոցում կազմակերպված աշակերտական կոնֆերանսին, որտեղ Լուսինե Թունյանը և Մերի Մելիքյանը կարդացին «Ֆոտոսինթեզ» զեկուցումը, իսկ Հմայակ Ոսկանյանը և Տիգրան Տարոնյանը ապահովեցին համակարգչային գործընթացը:…

Մեր հերթական հաղթանակը

Մայիսի 25, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Անպարտ է այն ժողովուրդը, որն իր դպրոցի հիմքում դնում է ազգային ուխտը, ստեղծում է ազգային ուխտի և հոգու դպրոց, որտեղ ազգի նյութական և բարոյական ինքնապաշտպանության գործը կդասավանդվի  և կհռչակվի որպես նոր կրոն: 

Հենց նույն ուխտով է առաջնորդվում Սիսիանի հ. 4 հիմնական դպրոցը, որի 5-րդ «ա» դասարանի աշակերտները (Արման Թարվերդյան, Տարոն…

«Գիտե՞ս արդյոք» խաղ-մրցույթը Ստեփանավանի հ.1 հիմնական դպրոցում

Մայիսի 24, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Ստեփանավանի հ.1 հիմնական դպրոցում ընդունված է ինտելեկտուալ խաղ-մրցույթներ կազմակերպելը: Այս տարի մրցույթ անցկացնելու նախաձեռնողը և կազմակերպողը Աշակերտական խորհուրդն էր: ԱԽ-ի Ուսումնական և Տեղեկատվական հանձնախմբերի համագործակցությամբ ծնվեց և իրականացվեց «Գիտե՞ս արդյոք» խաղ-մրցույթը, որը նվիրվեց ՀՀ Անկախության 25-ամյակին: «Ճանաչիր հայրենիքդ» կարգախոսով մրցույթի թեման Հայաստան աշխարհն էր՝ իր մշակույթով, գիտությամբ, աշխարհագրությամբ, պատմությամբ, սպորտով:…

Միջոցառում Վանաձորի հ.1 հիմնական դպրոցում «Հանապազօրյա հացը» խորագրով

Մայիսի 24, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Վանաձորի հ.1 հիմնական դպրոցի դասվար՝ Հեղինե Միկիչյանը IV Գ դասարանի աշակերտների հետ կազմակերպել էր հրաշալի միջոցառում «Հանապազօրյա հացը» խորագրով: Աշակերտները աղ ու հացով դիմավորեցին դահլիճում գտնվող հյուրերին: Հայերի, ինչպես և շատ ուրիշ ժողովուրդների մոտ, սկսած անհիշելի ժամանակներից, միշտ էլ հացի պաշտամունք է եղել: Նրանք երբ պատվավոր հյուրերի էին դիմավորում, միշտ…

Միջոցառում՝ նվիրված Մխիթարյան միաբանության 300-ամյակին

Մայիսի 24, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Վանաձորի թիվ 1 հիմնական դպրոցի պատմության ուսուցչուհի Նաիրա Առաքելյանը կազմակերպել էր միջոցառում՝ նվիրված Մխիթարյան միաբանության 300-ամյակին: Աշակերտները կարևորեցին Մխիթարյանների դերը հայ մշակույթի պահպանման գործում: Շուրջ երեք դար է, ինչ Իտալիայում, Ադրիատիկ ծովի եզերքին, Վենետիկի հարևանությամբգտնվող Սբ. Ղազար կղզում գործում է քաղաքակիրթ աշխարհի ուշադրությունն ու հարգանքը շահած հայկական մի հոգևոր կենտրոն՝…

Մաթեմատիկայի շաբաթ Վանաձորի հ. 4 հիմնական դպրոցում

Մայիսի 24, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Ապրիլի 18-ից 21-ը ՀՀ Լոռու մարզի Վանաձորի Ա. Պուշկինի անվան հ.4 հիմնական դպրոցում անցկացվեց մաթեմատիկայի առարկայական շաբաթ, որը մեկնարկեց պաստառների ցուցադրությամբ:

Ապրիլի 19-ին 5 Ա դասարանում /ուսուցիչ՝ Ա. Խաչիկյան/ անցկացվեց մաթեմատիկայի դաս-ցերեկույթ «Սովորական կոտորակներ: Կոտորակները և երաժշտությունը» թեմայով: աշակերտները բեմականացման միջոցով ներկայացրեցին բաժինը, կոտորակը, համարիչը և հայտարարը: Վարժությունների միջոցով ամփոփվեց…

Հաղթանակի տողան 2017

Մայիսի 24, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Մայիսի 6-ին Լոռու մարզի Վանաձորի Ա. Պուշկինի անվան հ.4 հիմնական դպրոցում կազմակերպվել էր տողան՝ նվիրված Շուշիի ազատագրման 25-րդ և Հայրենական Մեծ պատերազմում տարած հաղթանակի 72-րդ տարելիցներին:

Տողանին մասնակցում էին 7-9-րդ դասարանների աշակերտները: Ներկա էին դպրոցի տնօրինությունը, ուսուցիչներ, ծնողներ, զինվորականներ:

Դպրոցի տնօրեն Հ. Խումարյանը ողջունեց աշակերտներին, այնուհետև հնչեց ՀՀ օրհներգը: Զինղեկ…

«Մեր մեծերը» ցուցադրական դաս

Մայիսի 24, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Ջերմուկի  Մաքսիմ  Գորկու  անվան   թիվ  1  հիմնական  դպրոցի     դահլիճում       անցկացվեց   ցուցադրական   դաս  «Մեր  մեծերը»   թեմայով:  8-րդ  դասարանի  աշակերտներին   նախօրոք   հանձնարարված   էր   հավաքել   նյութեր   Վենետիկի  Մխիթարյան  միաբանության,   ամերիկահայ  ռեժիսոր  Ռուբեն   Մամուլյանի,   բանաստեղծ  Վահան  Թեքեյանի,  բարեգործ  Ալեքսանդր  Մանթաշյանցի,   ազգային  օպերայի  հիմնադիր  Տիգրան  Չուխաջյանի   և   ծովանկարիչ   Հովհաննես  Այվազովսկու   մասին   և     պատրաստել   տեսանյութ:

Դասի  …

Մարզական «Սպորտլանիա» խաղ-մրցույթը

Մայիսի 24, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Այսօր առավել քան տոնական և մարզական կեցվածք ունեն Ջերմուկի Մաքսիմ Գորկու անվան թիվ 1 հիմանական դպրոցի տարրական օղակի սաները:Ահա նրանք արդեն մարզադահլիճում են և շարքեր կազմած սպասում են հրահանգների: Նախ հնչում են ողջույնի և խմբերի բաժանվելու հրահանգները: 6-րդ դասարանի աշակերտ Գագիկ Գևորգյանի հետ կրկնելով՝ խրոխտ հնչում է խաղ-մրցույթի նշանաբանը, որ …

«Ինչն է լավ, ինչն է վատ» տոնը

Մայիսի 24, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Իսկական տոների ու ցերեկույթների շքերթ է մայիս ամիսը Ջերմուկի Մաքսիմ Գորկու անվան թիվ 1 հիմնական դպրոցում: Տոները անթիվ են, հետաքրքիր ու իմաստալից իրենց բովանդակությամբ, ձևով և ինքնատիպ ձևավորմամբ:

Այսօր բեմը տրամադրված է կրտսեր դպրոցականններին՝ 2-րդ դասարանցիներին:

Անչափ շքեղ է գույների խաղը, ու ներդաշնակ դահլիճի ու բեմի ձևավորումը:

Ահա բեմում են…

  • Conditional Sentences in English

    Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան