ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նորություններ > Դպրոցական անցուդարձ

Ամփոփվեց «Օժտված երեխաներ – Քվանտ 2017» մրցույթը

Հունիսի 5, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Ս/թ մայիսի 7-ին և 9-ին «Քվանտ» վարժարանում տեղի ունեցավ «Օժտված երեխաներ – Քվանտ 2017» մրցույթը։ Արդյունքներն ամփոփվեցին մայիսի 20-ին՝ վարժարանի դահլիճում։ Մրցույթի հաղթողները տնօրենության կողմից ստացան հավաստագրեր։

Երևանի պետական համալսարանի և «Քվանտ» վարժարանի ջանքերով կազմակերպվող «Օժտված երեխաների» մրցույթն անցկացվում է արդեն 21-րդ անգամ՝ սկսած 1996 թ․-ից։ Տարեցտարի ավելանում են մրցույթին…

Տարեվերջյան ցուցահանդես Ուրասարի հիմնական դպրոցում

Հունիսի 5, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Մայիսի 30-ին Ուրասարի հիմնական դպրոցում ներկայացվեց տարեվերջյան ցուցահանդես. աշակերտները ներկայացրին տարվա ընթացքում «Տեխնոլոգիա», «Երաժշտություն» և «Կերպարվեստ» առարականերից իրենց կատարած աշխատանքները: Ցուցահանդեսում երկայացված էին ձեռքի աշխատանքներ, ասեղնագործություններ, նկարներ... Երեխաներն անհատապես մեկանաբանեցին իրենց աշխատանքները: Հանդիսատեսին ներկայացվեցին նաև երաժշտական համարներ:

Գերմանալեզու մյուզիքլների բեմադրում

Հունիսի 2, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

«Փոքրիկ Իշխան» կրթահամալիրի բեմահարթակում գերմանալեզու մեծ տոնախմբությունն էր․մեր 4-րդ դասարանների սաները իրենց երաժշտական տոնին միանալու հրավիրել էին բոլոր բոլորին։
Հրաշալի թիմային աշխատանք՝ ի դեմս մեր պարուսույց Մարիաննա Հովհաննիսյանի, տաղանդավոր երգահան Կարինե Գալյանի և մեր գերմաներենի ուսուցչուհի Օֆելյա Նազարյանի, որի արդյունքում ականատես եղանք գերմաներեն լեզվով բեմադրված երկու բացառիկ, գունեղ ու…

Հայաստանի Ազգային արխիվի անձնակազմն այցելեց Ուրասար

Հունիսի 2, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Մայիսի 18-ին Ուրասարի հիմնական դպրոց այցելեց Հայաստանի Ազգային արխիվի (ՀԱԱ) անձնակազմը: Նրանք ներկայացրին Ուրասար գյուղի, դպրոցի և եկեղեցու պատմությունը, ինչպես նաև Ներսիսյան և Գայանյան օրիորդաց դպրոցներին վերաբերող փաստաթղթեր` ըստ ՀԱԱ-ում պահվող արխիվային վավերագրերի: Նշյալ փաստաթղթերը ՀԱԱ-ն նվիրեց Ուրասարի հիմնական դպրոցին, որոնք այսուհետ կպահվեն դպրոցում. ցանկացողները կարողն են ծանոթանալ դրանց: Այս…

Վերջին զանգն Ուրասարում

Հունիսի 2, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Մայիսի 26-ին Հայաստանի դպրոցներում հնչեց Վերջին զանգը. բացառություն չէր նաև Ուրասարի հիմնական դպրոցը: Երեխաները մեծ հուզմունքով էին սպասել այդ օրվան և նախապատրաստվել ամենայն լրջությամբ: Վերջին զանգն արժանավորվեց նրանով, որ այս տարի առաջին անգամ այն անցկացվեց գյուղի ակումբում՝ երեխաների նախաձեռնությամբ: Պետք է նշել, որ ակումբը երբևէ չէր գործածվել նմանատիպ միջոցառումների համար…

Վիքիակումբ՝ Ուրասարի հիմնական դպրոցում

Հունիսի 2, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Մայիսի 20-ին Ուրասարի հիմնական դպրոցում մեկնարկեցին Վիքիակումբի աշխատանքները. դպրոցի 6-րդ և 7-րդ դասարանների աշակերտները միացան հայերեն Վիքիպեդիան խմբագրողների բազմահազարանոց բանակին: Այսուհետ ուրասարցի աշակերտները ևս կունենան իրենց փոքրիկ ներդրումը օնլայն հանրագիտարանում հոդվածների, մասնավորապես Վիքիբառարանը խմբագրելու գործում: Ուսուցիչներ Նարեկ Հակոբյանի և Արմեն Մխեյանի օժանդակությամբ աշակերտները խմբագրեցին Վիքիբառարանի մի շարք բարբառային բառեր:

Մասնագիտական կողմնորոշում

Հունիսի 1, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Մասնագիտության գիտակցված ընտրությունը

Ձեր աշխատանքային հաջողությունների հիմքն է:

 

Ջերմուկի Մ.Գորկու անվան թ. 1 հիմնական դպրոցի 9-րդ դասարանում միջոցառում է վերոհիշյալ թեմայով: Ներկա էին տարբեր մասնագիտության տեր հյուրեր: Ցանկալի էր լսել նրանց կարծիքները, խոհերը, տեսակետները իրենց մասնագիտությունների վերաբերյալ և մեկ անգամ ևս ճշտելու, թե արդյոք ճիշտ ընտրություն են արել /կամ…

Վերջին դաս

Մայիսի 29, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Կապանի հ.13 հիմնական դպրոցում արդեն բարի ավանդույթ է դարձել յուրաքանչյուր տարի՝ մայիսին, մեծ շուքով անցկացնել 9-րդ դասարանցիների ավարտական հանդեսը: 
Աշակերտները հավաքվել էին՝ ոչ թե միմյանց հրաժեշտ տալու (չէ՞ որ նրանք դեռ երկար ճանապարհ են անցնելու միասին), այլ երախտագիտության խոսք ասելու իրենց ուսուցիչներին, սիրելի տնօրեն՝ Զավեն Ստեփանյանին, և դպրոցի յուրաքանչյուր…

Ամփոփիչ դաս «Իմ հայրենիքը Հայաստանն է» թեմայով

Մայիսի 29, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Կապանի հ.13 հիմնական դպրոցի IIբ դասարանում տեղի ունեցավ ամփոփիչ դաս «Իմ հայրենիքը Հայաստանն է» թեմայով: Այն կազմակերպել էր դասվար Կարինե Մարտիրոսյանը: Աշակերտները ներկաներին փոխանցեցին հայրենիքի մասին իրենց պատկերացումները: Դասն ամբողջովին ողողված էր հայրենասիրական շնչով և եռագույն դրոշի գույներով: 
Նմանօրինակ դասերը միջոց են ճանաչելու մեր հայրենի բնաշխարհը, պատմամշակութային կոթողները, մոտ…

Ուռա՜, արձակուրդներ են

Մայիսի 29, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Արարատի մարզի Մասիս քաղաքի Վ.Բաբայանի անվան հ.2 հիմնական դպրոցի 7գ դասարանի դասղեկ Գ.Գաջիյանը կազմակերպել էր հրաշալի  տարեվերջյան շոու-ծրագիր «Ուռա՜, արձակուրդներ են» խորագրով: Միջոցառման ընթացքում երեխաները խոսեցին ամառային տոների մասին, խորհուրդներ տվեցին որտեղ կարելի է հանգստանալ, ներկայացրին ամառային սպորտաձևեր, նորաձևություն, եղանակային կանխատեսումներ, իսկ միջոցառման զարդը ամառային արձակուրդն էր, ով բոլոր-բոլորին հրավիրեց իր…

  • Conditional Sentences in English

    Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան