Այս գարունը նման չէր մյուս գարուններին, այն IVբ դասարանի աշակերտների վառ երազների գույներն էր հագել: Այս գարունը խորհրդավոր էր ու տխուր, որովհետև նրանք հրաժեշտ էին տալիս ինրենց մանկության մոլորակին,սիրելի ու հարազատ դասվար՝ Մերի Մովսիսյանին: Չորս տարի առաջ նրանք դարձան Կապանի N13 հիմնական դպրոցի մեծ ընտանիքի անդամ: Այդ ընտանիքը դարձավ նրանց համար ստեղծարար մտքի խթանը՝ օգնելով դառնալ գրաճանաչ,բացահայտել շրջապատող աշխարհը, անսահման ներուժը:
Այդ էր վկայում աշակերտների սահուն խոսքը,երգն ու պարը, հումորային դրվագներն ու սրտից բխած հուզմունքը: Հեռահար կապով միջոցառմանը միացան նաև այն աշակերտները,ովքեր այս կամ այն պատճառով տեղափոխվել էին այլ քաղաք, այլ դպրոց: Նրանց շնորհավորանքներն ու բարեմաղթանքները հուզիչ էր ու մեղեդային: Միջոցառմանն իրենց ակտիվ մասնակցությունն ունեցան նաև ծնողները, ովքեր իրենց գեղեցիկ պարով հիացրեցին ներկաներին:
Ընկեր Առաքելյան,ընկեր Մովսիսյան , այս օրերը խիստ հուզիչ է նաև ձեզ համար:
Տարիներ շարունակ կրթած ու դաստիարակած հերթական սերունդ եք ճանապարհում` նրանց պատգամելով հավատարիմ մնալ ազգային արժեքներին և գաղափարներին:
Համոզված ենք, որ աշակերտները դեռ հպարտանալու բազում պահեր են պարգևելու իրենց ուսուցիչներին ու ծնողներին:
ՄԿԱ գծով փոխտնօրեն Ժաննա Վարդանյան
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան