ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նորություններ > Դպրոցական անցուդարձ

Կենգուրուների տարափ, արջուկի և մեղուի խոշոր կաթիլներ

Հունիսի 21, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցը արդեն որերորդ անգամ սիրով ու պատասխանատվությամբ է արձագանքում ԱՅԲ կրթական հիմնադրամի կողմից կազմակերպվող Մեղու, Ռուսական արջուկ, Կենգուրու մրցույթներին: Ամեն տարի և′  ուսուցիչները, և′ աշակերտները անհամբերությամբ են սպասում այդ հետաքրքիր և յուրահատուկ մրցույթներին, և 2016-2017 ուսումնական տարում ևս նրանք սիրով արձագանքեցին կազմակերպիչներին: Այս…

Ուսուցողական էքսկուրսիա

Հունիսի 15, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Հունիսի 10-ին Չարենցավանի հ.3 հիմնական դպրոցի դասվար Ա. Երիցյանը 2-րդ Գ դասարանի ծնողների աջակցությամբ կազմակերպեց ուսուցողական էքսկուրսիա դեպի Գեղարդի վանք և Գառնու տաճար:

Էքսկուրսիայի կազմակերպման հիմնական նպատակն էր աշակերտներին տեղեկություններ հաղորդել Գեղարդի ժայռափոր վանքի և  Գառնու հեթանոսական տաճարի մասին: Երեխաները հիացան հայրենի զարմանահրաշ սարերով,ժայռերով և անտառներով:Լսեցին և սովորեցին ավանդազրույցներ,փաստեր հոգևոր…

«Ճառագայթային տագնապ»

Հունիսի 13, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Աղետների ռիսկերի նվազեցման և արտակարգ իրավիճակներում գործելու միջոցառումների կազմակերպում և իրականացում:

Մեծամորում Պաշտպանության նախարարության, Արտակարգ իրավիճակների նախարարության և Հայկական կարմիր խաչի ընկերության կողմից կազմակերպվեց «Ճառագայթային տագնապ» համատեղ վարժանքը:

Մեծամորի հ.1 դպրոց

«Մաքուր Հայաստան» համապետական շաբաթօրյակ

Հունիսի 13, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Մաքուր Հայաստան...
Մաքուր հայրենիք...
Մաքուր տուն...

Կանաչ ժապավեններ, կանաչ վզկապներ, բնապահպանական պաստառներ, կարգախոսներ, աղբի կուտակման տոպրակներ...«Մաքուր Հայաստան» համապետական շաբաթօրյակի մեկնարկը տրված է... Մի քանի ժամ տևած եռուն աշխատանքի արդյունքում`մաքրված հուծարձաններ,եկեղեցու շրջակա տարածք, մաքուր փողոցներ, կանաչ տարածքներ, Մեծամոր-Երևան մայրուղու մի զգալի հատված...
Մեծ ոգևորություն առաջացրեց Արմավիրի մարզպետ պարոն Ղահրամանյանի…

Հրաժեշտ տարրական դպրոցին

Հունիսի 9, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Հերթական անգամ հուզմունքի ու հպարտության, ուրախության  ու տխրության  զգացողություններով  էր պարուրված Կապանի թիվ 11 միջնակարգ դպրոցը: «Մեր մանկության  մոլորակը» խորագիրը  կրող  միջոցառման  «մեղավորները»  չորրորդ  դասարանցիներն  էին, որոնք  մեծարանքի ու շնորհակալանքի  խոսքեր  հղեցին  դպրոցին   և ուսուցիչներին: Ի նշան  խաղաղության  և  սերունդների լուսավոր ապագայի խորհրդանշական փուչիկներ բաց թողեցին դեպի կապույտ երկինք:

Դասվար՝ …

Մայիսի 9-ը

Հունիսի 9, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Կապանի  թիվ  11  միջնակարգ  դպրոցում  մայիսի  9-ը   առանձնակի   կարևորությամբ   է   նշում  Հայրենական  Մեծ  պատերազմում  ժողովրդի  տարած  հաղթանակի 72-ամյակը  և  Շուշիի ազատագրման  25-ամյակը: Այդ  հիշարժան  տարելիցին  նվիրված  միջոցառմանը, աշակերտները, ուսուցիչները և  Կավարտ  համայնքի  բնակիչներն  իրենց  հարգանքի  տուրքն   են  մատուցել  բյուրավոր  նահատակների  և  Արցախի  ազատագրման  հերոսների  հիշատակին  տեղադրված  հուշարձանի  մոտ՝  մոմավառությամբ …

Ռուսական արջուկ 2017

Հունիսի 8, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

 Նոյեմբերի 11-ին, Հայաստանի 312 դպրոցներում մեկնարկեց  «Ռուսական արջուկ.  ռուսերենը բոլորի համար» (Русский медвежонок 2017) մրցույթը, որն արդեն երկրորդ տարին է` հանրապետությունում անցկացվում է «Այբ»  կրթական ֆոնդի եւ «Ռոսսոտրուդնիչեստվո»-ի   ներկայացուցչության կողմից: Մրցույթին մասնակցեց նաև Աբովյանի թիվ 2 հիմնական դպրոցը և  արդյունքում գրանցեց հաջողություն: Դպրոցի 5դ դասարանի աշակերտ  Արթուր Զաքարյանը   արժանացավ  հատուկ…

«Ոզնի 2017» ամենամյա համակարգչային մրցույթի մրցանակաբաշխություն

Հունիսի 8, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

2017 թվականի մայիսի 12-ին Հայ- հնդկական ՏՀՏ գերազանցության կենտրոնում տեղի ունեցավ «Ոզնի 2017» ամենամյա համակարգչային մրցույթի եզրափակիչ փուլը, որին մասնակցեցին առաջին փուլը հաղթահարած 4 աշակերտ՝ Հարություն Խաչատրյան (7ե դասարան), Մերի Թորոսյան (6գ դասարան), Սյունե Հովհաննիսյան  (6բ դասարան), Վահագն Մարտիրոսյան (9գ դասարան): Մրցույթի արդյունքում 31 աշակերտ արժանացան պատվոգրի և մրցանակի, իսկ…

Կրկնակի տոն

Հունիսի 7, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Այսօր 1-ն է հունիսի: Ամռան տաք ու պայծառ օրերից մեկը: Արևը վաղ է արթնացել և կարծես աշխարհի երեխաներին շշնջում է. ես ձեզ հետ եմ, թե մրսեք հանկարծ, ես ձեզ կջերմացնեմ ու կտաքացնեմ…

Այսօր առավել քան ոգևորված են Ջերմուկի Մ.Գորկու անվան թիվ 1 հիմնական դպրոցի չորրորդ դասարանի սաները. նրանք վաղ են…

  • Conditional Sentences in English

    Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան