Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցը արդեն որերորդ անգամ սիրով ու պատասխանատվությամբ է արձագանքում ԱՅԲ կրթական հիմնադրամի կողմից կազմակերպվող Մեղու, Ռուսական արջուկ, Կենգուրու մրցույթներին: Ամեն տարի և′ ուսուցիչները, և′ աշակերտները անհամբերությամբ են սպասում այդ հետաքրքիր և յուրահատուկ մրցույթներին, և 2016-2017 ուսումնական տարում ևս նրանք սիրով արձագանքեցին կազմակերպիչներին: Այս…
Հունիսի 10-ին Չարենցավանի հ.3 հիմնական դպրոցի դասվար Ա. Երիցյանը 2-րդ Գ դասարանի ծնողների աջակցությամբ կազմակերպեց ուսուցողական էքսկուրսիա դեպի Գեղարդի վանք և Գառնու տաճար:
Էքսկուրսիայի կազմակերպման հիմնական նպատակն էր աշակերտներին տեղեկություններ հաղորդել Գեղարդի ժայռափոր վանքի և Գառնու հեթանոսական տաճարի մասին: Երեխաները հիացան հայրենի զարմանահրաշ սարերով,ժայռերով և անտառներով:Լսեցին և սովորեցին ավանդազրույցներ,փաստեր հոգևոր…
Աղետների ռիսկերի նվազեցման և արտակարգ իրավիճակներում գործելու միջոցառումների կազմակերպում և իրականացում:
Մեծամորում Պաշտպանության նախարարության, Արտակարգ իրավիճակների նախարարության և Հայկական կարմիր խաչի ընկերության կողմից կազմակերպվեց «Ճառագայթային տագնապ» համատեղ վարժանքը:
Մեծամորի հ.1 դպրոց
Մաքուր Հայաստան...
Մաքուր հայրենիք...
Մաքուր տուն...
Կանաչ ժապավեններ, կանաչ վզկապներ, բնապահպանական պաստառներ, կարգախոսներ, աղբի կուտակման տոպրակներ...«Մաքուր Հայաստան» համապետական շաբաթօրյակի մեկնարկը տրված է... Մի քանի ժամ տևած եռուն աշխատանքի արդյունքում`մաքրված հուծարձաններ,եկեղեցու շրջակա տարածք, մաքուր փողոցներ, կանաչ տարածքներ, Մեծամոր-Երևան մայրուղու մի զգալի հատված...
Մեծ ոգևորություն առաջացրեց Արմավիրի մարզպետ պարոն Ղահրամանյանի…
Ներկայացման մասին՝ ռուսերեն էջում:
Հերթական անգամ հուզմունքի ու հպարտության, ուրախության ու տխրության զգացողություններով էր պարուրված Կապանի թիվ 11 միջնակարգ դպրոցը: «Մեր մանկության մոլորակը» խորագիրը կրող միջոցառման «մեղավորները» չորրորդ դասարանցիներն էին, որոնք մեծարանքի ու շնորհակալանքի խոսքեր հղեցին դպրոցին և ուսուցիչներին: Ի նշան խաղաղության և սերունդների լուսավոր ապագայի խորհրդանշական փուչիկներ բաց թողեցին դեպի կապույտ երկինք:
Դասվար՝ …
Կապանի թիվ 11 միջնակարգ դպրոցում մայիսի 9-ը առանձնակի կարևորությամբ է նշում Հայրենական Մեծ պատերազմում ժողովրդի տարած հաղթանակի 72-ամյակը և Շուշիի ազատագրման 25-ամյակը: Այդ հիշարժան տարելիցին նվիրված միջոցառմանը, աշակերտները, ուսուցիչները և Կավարտ համայնքի բնակիչներն իրենց հարգանքի տուրքն են մատուցել բյուրավոր նահատակների և Արցախի ազատագրման հերոսների հիշատակին տեղադրված հուշարձանի մոտ՝ մոմավառությամբ …
Նոյեմբերի 11-ին, Հայաստանի 312 դպրոցներում մեկնարկեց «Ռուսական արջուկ. ռուսերենը բոլորի համար» (Русский медвежонок 2017) մրցույթը, որն արդեն երկրորդ տարին է` հանրապետությունում անցկացվում է «Այբ» կրթական ֆոնդի եւ «Ռոսսոտրուդնիչեստվո»-ի ներկայացուցչության կողմից: Մրցույթին մասնակցեց նաև Աբովյանի թիվ 2 հիմնական դպրոցը և արդյունքում գրանցեց հաջողություն: Դպրոցի 5դ դասարանի աշակերտ Արթուր Զաքարյանը արժանացավ հատուկ…
2017 թվականի մայիսի 12-ին Հայ- հնդկական ՏՀՏ գերազանցության կենտրոնում տեղի ունեցավ «Ոզնի 2017» ամենամյա համակարգչային մրցույթի եզրափակիչ փուլը, որին մասնակցեցին առաջին փուլը հաղթահարած 4 աշակերտ՝ Հարություն Խաչատրյան (7ե դասարան), Մերի Թորոսյան (6գ դասարան), Սյունե Հովհաննիսյան (6բ դասարան), Վահագն Մարտիրոսյան (9գ դասարան): Մրցույթի արդյունքում 31 աշակերտ արժանացան պատվոգրի և մրցանակի, իսկ…
Այսօր 1-ն է հունիսի: Ամռան տաք ու պայծառ օրերից մեկը: Արևը վաղ է արթնացել և կարծես աշխարհի երեխաներին շշնջում է. ես ձեզ հետ եմ, թե մրսեք հանկարծ, ես ձեզ կջերմացնեմ ու կտաքացնեմ…
Այսօր առավել քան ոգևորված են Ջերմուկի Մ.Գորկու անվան թիվ 1 հիմնական դպրոցի չորրորդ դասարանի սաները. նրանք վաղ են…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան