Հոկտեմբերի 8-ին Արցախի Հանրապետության կրթության, գիտության և սպորտի նախարարության ու «Դասավանդի՛ր, Հայաստան» կրթական հիմնադրամի միջև վերաստորագրվել է փոխըմբռնման հուշագիր՝ սահմանելով կողմերի գործընկերության բովանդակությունն ու շրջանակն առաջիկա տասը տարվա համար։
Հուշագիրը, մասնավորապես, ուղղված է հանրակրթական ուսումնական հաստատություններում երիտասարդ և բանիմաց կադրերի ներգրավմանը, աշակերտների համար կրթական ռեսուրսների մատչելիության ու կուտակված միջազգային փորձի…
Խոնարհվենք սիրով մենք որդու նման,
Մեր ուսուցչի առջև իմաստուն:
Նա որ արև է դարձել մեզ համար
Եվ որին պարտք ենք մենք ամբողջ կյանքում
Այսօր , Կապանի N5 հիմնական դպրոցի 4-րդ <<բ>> դասարանի դասվար Մելադա Սահակյանը կազմակերպել էր միջոցառում`նվիրված ուսուցչի տոնին:
Մեծարանքի և խոնարհումի խոսքերն ուղեկցվեցին դասվարի տարբեր…
Խոնարհում և ակնածանք այն մարդկանց հանդեպ,ովքեր կայուն հետագիծ են թողնում, ում կորուստը և բացակայությունը ակնհայտ է առաջին իսկ րոպեից…Խոնարհում ու ակնածանք:Հայի սիրտ ու սեր բաժանող ամենահայ Շառլ Ազնավուրի կյանքը մեկ անգամ էլ ապացուցեց մի կարևոր գիտակցություն՝ կարող ես ապրել երկրագնդի ցանկացած հողատարածքի վրա, դրսևորել հարմարվելու, ստեղծելու,արարելու աներևակայելի շնորհք ու կամք…
Ֆրանկոֆոնիայի տասնյոթերորդ գագաթնաժողով (ֆր.՝ Sommet de la francophonie), Ֆրանկոֆոնիայի միջազգային կազմակերպության 17-րդ գագաթնաժողովը, որն անց է կացվելու 2018 թվականի հոկտեմբերի 11-ից 12-ը՝ Հայաստանիմայրաքաղաք Երևանում։
Գագաթնաժողովի նպատակը ֆրանսերեն լեզվի և համընդհանուր արժեքների ամրագրումն է։ Երևանյան կոնֆերանսին մասնակցելու են Ֆրանկոֆոնիայի միջազգային կազմակերպության 57 լիիրավ, 3 ասոցիացված անդա և 20 դիտորդ երկրների պատվիրակությունները։ Համաժողովին առաջին անգամ կմասնակցի Վրաստանի Հանրապետության ղեկավարությունը՝ վարչապետ Մամուկա Բախտաձեի գլխավորությամբ։
Ֆրանկոֆոնիայի 17-րդ գագաթաժողովն անցկացվում…
Հոկտեմբերի 5-ին Կապանի N13 հիմնական դպրոցում Շառլ Ազնավուրի հիշատակը հավերժացնող մոմավառություն։ Ազնավուրն ավելին էր, քան մի ամբողջ ժամանակաշրջան։
«Ես ինձ իհարկե հայ եմ զգում, քանի որ հայկական ընտանիքում եմ մեծացել, բայց առաջին բառերս ֆրանսերեն են հնչել: Հետագայում արդեն ես, քույրս և աղջիկս հայերեն սովորեցինք: Ես լավ խոսում, բայց ո՛չ գրում…
Սեպտեմբերի 30-ին մեծ շուքով տոնվեց Գյումրի քաղաքի օրը, որին իր ակտիվ մասնակցությունն ունեցավ ԿԳՆ «Ընտանիք» մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոնը՝ «Հայաստանի աղն ես, Գյումրի՛…» խորագրով ծրագրի շրջանակում։ Քաղաքի օրը գյուրեցիների հետ նշեցին նաև Տավուշի ու Ջավախքի դեռահասները։ Տոնական միջոցառմանը կենտրոնը ներկայացավ սաների ստեղծագործ աշխատանքների, նախագծած ու պատրաստած ռոբոտների ցուցադրմամբ։
Դեռահասների մտքի և…
Հայաստանի աղն ես, Գյումրի՛,
Դու խոսքաշեն, սրամիտ
Ճշմարտախոս թաղն ես, Գյումրի՛,
Դու իմաստուն, միամիտ:
Հովհ. Շիրազ
ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության «Ընտանիք» մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոնը սեպտեմբերի 28-ից հոկտեմբերի 1-ը իրականացրեց «Հայաստանի աղն ես, Գյումրի…» խորագրով բազմաբովանդակ միջոցառումների շարք՝ նվիրված արհեստների ու արվեստների քաղաք Գյումրու աղետալի…
Սիրելի՛ ուսուցիչներ,
Ողջունում և շնորհավորում եմ ձեզ ուսուցչի տոնի առթիվ։ Մասնագիտական ցանկացած տոն հրաշալի առիթ է նաև իմաստավորելու արվածը և մտորելու անելիքների մասին։ Օրվա խորհուրդը մեզ բոլորիս նույնպես հնարավորություն է տալիս գնահատելու անցած ուղին և նախանշելու այն ճանապարհը, որը կապահովի դպրոցի զարթոնքը և կձևավորի ուսուցչի ստեղծագործական ներուժը բացահայտելու և աշակերտների…
Գեղարքունիքի մարզի Լճաշենի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցում հոկտեմբերի 4-ին անցկացվեց աշակերտական խորհրդի նախագահի ընտրություն: Թեկնածուներ էին առաջադրվել XԱ դասարանի աշակերտուհի Նարե Խանդանյանը և XԲ դասարանի աշակերտուհի Տաթևիկ Հարությունյանը, որոնք նախապես ներկայացրել էին իրենց նախընտրական ծրագրերը՝ հագեցած հետաքրքիր մտահղացումներով:
Ընտրությունը ընթացավ հետաքրքիր մթնոլորտում: Առավելագույն ձայներով Նարե Խանդանյանը ընտրվեց դպրոցի 2018-2019 ուսումնական տարվա աշակերտական խորհրդի նախագահ: Ընտրությունն աշակերտների համար ուսանելի էր:
Սովորողները ծանոթացան ընտրական իրավունքների սկզբունքներին և սիրով կմասնակցեն աշակերտական խորհրդի, որպես ինքնավարության օղակ, աշխատանքներին:
…Լճաշենի Ա.Տեր Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի 6-րդ Ա դասարանում ամփոփվեց «Նախնադարյան հասարակությունը Հայկական լեռնաշխարհում» թեման, որն ամրապնդելու նպատակով սեպտեմբերի 28-ին «Պատմություն» առարկայի ուսուցչուհի Լուսինե Հովհաննիսյանի նախաձեռնությամբ կազմակերպվեց հետաքրքիր էքսկուրսիա դեպի Լճաշենի Կիկլոպյան ամրոցներ ու դամբարանադաշտեր: Էքսկուրսիայի ընթացքում ընդգծվեց Հայկական լեռնաշխարում Լճաշեն բնակավայրի դերը, որպես նախնադարյան մարդու հնագույն բնակության կենտրոն, որտեղ…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղծման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
Արդյո՞ք խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Հարգելի ուսուցիչներ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Գործողություններ բազմությունների հետ » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին,կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի: