Երեկ մեկնարկել են Երևանի պետական համալսարանի 100-ամյա հոբելյանին նվիրված միջոցառումները: ԵՊՀ գիտական խորհրդի հանդիսավոր նիստին ներկա են եղել ՀՀ Ազգային ժողովի նախագահ Արարատ Միրզոյանը և ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Արայիկ Հարությունյանը:
«Այս հարյուր տարվա ընթացքում համալսարանը եղել է ոչ միայն երկրի գիտակրթական, այլև վստահաբար կարելի է պնդել՝ հասարակական, քաղաքական մտքի դարբնոց և կարեւորագույն կենտրոն: Հենց համալսարանականներն էլ, կարծում եմ, եղել են այս տասնամյակների ընթացքում մեր հասարակության մտավորականության կորիզը»,-շնորհավորելով բոլոր ժամանակների համալսարանականներին,- ասել է խորհրդարանի ղեկավար Արարատ Միրզոյանը:
Ողջույնի իր խոսքում ԿԳՄՍ նախարար Արայիկ Հարությունյանը նշել է, որ որպես համալսարանական և նախարար, իր համար պատիվ է ԵՊՀ-ի 100-ամյակին նվիրված հանդիսավոր նիստին շնորհավորական ուղերձով հանդես գալը։ «Երևանի պետական համալսարանը առանձնահատուկ գիտական և կրթական հաստատություն է ոչ միայն իր 100-ամյա պատմության շնորհիվ, այլ նաև որպես Հայաստանի այսօրվա բարձրագույն կրթության բազմազան համակարգի նախահիմք։ 100-ամյա իր պատմության ընթացքում համալսարանն անցել է դժվարին ուղի՝ դիմագրավելով բազմաթիվ արտաքին մարտահրավերների և փորձությունների, սակայն, ի վերջո, մշտապես հաղթահարել է դրանք` շնորհիվ համալսարանական միջավայրին հատուկ ազատախոհության և հասարակության հանդեպ բարձր պատասխանատվության»,-ասել է Ա.Հարությունյանը:
Նրա խոսքով՝ համալսարանների համընդհանուր հռչակագրի՝ Մագնա Կարտայի համաձայն, որը 1988 թվականին 388 համալսարանների շարքում ստորագրել է նաև ԵՊՀ-ն, հիմնարար սկզբունք է «գիտահետազոտական աշխատանքներում և դասավանդման ընթացքում համալսարանական կյանքի ազատությունը, և կառավարություններն ու համալսարանները, յուրաքանչյուր իր իրավասության սահմաններում, պետք է ապահովեն հարգանքն այդ հիմնարար պահանջի հանդեպ։ Մերժելով անհանդուրժողականությունը՝ համալսարանը պետք է պատրաստ լինի բաց երկխոսության»։
«Խորհրդանշական եմ համարում, որ, ընդունելով Ակադեմիական ազատությունների մասին հռչակագիրը, համալսարանը վերահաստատում է 30 տարի առաջ ստանձնած իր պարտավորությունը։ Կառավարությունն այսօր նախաձեռնել է մեր երկրի բարձրագույն կրթությունն արդիականացնելու կարևոր օրենսդրական փոփոխություններ, որոնք ուղղված են՝ աջակցելու բուհերի մրցունակությունը և կրթության որակը բարձրացնելու, կրթությունն ու գիտական հետազոտությունն ինտեգրելու ջանքերին, և մայր բուհի 100-ամյա հոբելյանը լավ առիթ այդ ուղղությամբ ակադեմիական հանրության ներուժը մեկտեղելու և սերտ համագործակցությամբ այդ նպատակներին հասնելու համար»,-նշել է Արայիկ Հարությունյանը՝ մաղթելով ստեղծագործական նորանոր հաջողություններ։ Նիստի ընթացքում ներկայացվել է Ակադեմիական ազատության մասին նշյալ հռչակագիրը:
ԵՊՀ-ի հիմնադրման 100-րդ տարեդարձի կապակցությամբ գիտության և կրթության զարգացման գործում ներդրած նշանակալի ավանդի համար ՀՀ նախագահի հրամանագրով Անանիա Շիրակացի մեդալով են պարգևատրվել ԵՊՀ տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կրթական և հետազոտական կենտրոնի գիտական ղեկավար, ԳԱԱ ակադեմիկոս Սամվել Շուքուրյանը, ԵՊՀ հանրահաշվի և երկրաչափության ամբիոնի պատվավոր վարիչ, ֆիզիկամաթեմատիկական գիտությունների դոկտոր, պրոֆեսոր Յուրի Մովսիսյանը, իսկ ԵՊՀ հայ գրականության պատմության ամբիոնի պրոֆեսոր, բանասիրական գիտությունների դոկտոր Վազգեն Սաֆարյանն արժանացել է Մովսես Խորենացի մեդալի:
Խորհրդանշական հոբելյանի կապակցությամբ գիտության և կրթության բնագավառներում ունեցած վաստակի համար ԵՊՀ քիմիայի ֆակուլտետի դեկան, քիմիական գիտությունների դոկտոր, պրոֆեսոր Տարիել Ղոչիկյանին, ԵՊՀ կենսաքիմիայի, մանրէաբանության և կենսատեխնոլոգիայի ամբիոնի վարիչ, կենսաբանական գիտությունների դոկտոր, պրոֆեսոր Արմեն Թռչունյանին և ԵՊՀ սոցիալական փիլիսոփայության, բարոյագիտության և գեղագիտության ամբիոնի վարիչ, փիլիսոփայական գիտությունների դոկտոր, պրոֆեսոր Էդվարդ Հարությունյանին ՀՀ նախագահի հրամանագրով շնորհվել է ՀՀ գիտության վաստակավոր գործչի պատվավոր կոչում:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան